Vanilla Ice ARRESTED For Beating His Wife!!!!

: MediaTakeOut.com has learned that 90's rapper Vanilla Ice (real name Robert Van Winckle) was arrested Thursday night after an altercation with his wife in their Florida home. Vanilla Ice was booked into the Palm Beach County Jail on charge of domestic battery.

According to PalmBeachPost.com, deputies arrived at their home around 7:15 p.m. and found the 40-year-old Vanilla Ice on his motorcycle, two blocks from his house. His wife, Laura Van Winckle told deputies that her husband punched and kicked her in front of their child. She also mentioned that she did not want any media attention, but intends to divorce.

“He started yelling at me for going out to buy a bedroom set. In front of my daughter,” she told a deputy, according to the arrest report. “I'm sorry I can't say any more until I talk to an attorney,” she added.

Vanilla Ice is currently in police custody and is due to appear in court

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

saintlewis
flag as inappropriate/spamReply

GIVE HIS WIFE SUGE KNIGHTS NUMBER


lovely2mi
flag as inappropriate/spamReply

you can never really leave those drugs alone huh ice!


MarcDunn
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ Saintlewis.


cmd_stunnas
flag as inappropriate/spamReply

yea vanilla ice, beat her azz then get her some "ICE ICE BABY"!!! lol


bigkeithfromjerz
flag as inappropriate/spamReply

He must've just read Ike Turner's biography.


Fine-N-Mellow
flag as inappropriate/spamReply

yeah he's got a bad temper, he needs to learn how to control himself.


MissMaiTai
flag as inappropriate/spamReply

I'm glad she is going to divorce his 1-hit wonder ass. Women need to stop taking all of this abuse from no-good men. Good for her. Now lets just wait and see if she actually carries through with the divorce. Hummmmmm...


htownman
flag as inappropriate/spamReply

He beat that azz...man he cold ass ICE..lol


MultipleOrgazmDonor
flag as inappropriate/spamReply

UHHHHHH.....CAN U SAY "STRESSED OUT", BILLS IS A MOTHA


AtrueDIVA
flag as inappropriate/spamReply

1 HIT WONDER BEATING! LOL


MSBLACKCARD
flag as inappropriate/spamReply

Vanilla who, Vanilla Latte????


imright
flag as inappropriate/spamReply

Why does he look happy in that mugshot? Dang she can't even buy a new bedroom set without him flipping out? He needs help!


carmeldelite82
flag as inappropriate/spamReply

somebody should beat his azz just for him being vanilla ice


DaDopeboysDJ
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll got to give it up for ICE. He's turning out to be more hardcore that most of these bubble-gum ass rappers. He can prove he's Apesh1t crazy. Disclaimer: Tight Mike does NOT advocate beating women!!!!


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

Yeah I bet you don't TightMike. Re: disclaimer Any man who hits on a woman is straight p*ssy!!



ashstew84
flag as inappropriate/spamReply

DANG A BED SET HOMIE WELL THE ECONOMY IS FUCCED UP I THINK HE NEEDS A HUG ASAP


Business
flag as inappropriate/spamReply

When is the new album comin out? Google Str8 Business Download my mixtape "The Ea$y Money Mixtape" 4 free http://www.megaupload.com/?d=2SWBG0NR


DanteEpic
flag as inappropriate/spamReply

She really must have done something really bad and that ass kickin must have been great because that asshole is just smiling away! Haha


Jensanbelle
flag as inappropriate/spamReply

WOW, what a shame.


we-r-one
flag as inappropriate/spamReply

THATGIRLTHERE] I DID NOT THAT YOU WERE MARRIED TO ICE ICE BABY. PLEASE GO BACK TO THE TRAILER PARK WHERE YOU BELONG. YOU POOR PEICE OF WHITE TRASH...


Reallynice2know
flag as inappropriate/spamReply

Damn shame.... NEXT.


handsomeJE
flag as inappropriate/spamReply

MAYBE SHE SHOULD GET SUGE KNIGHT AND HAVE HIM HOLD ICE UPSIDE DOWN OVER A BALCONY AGAIN LIKE HE DID YEARS AGO. LOL


ISIS
flag as inappropriate/spamReply

HE'S A PUSSY, I WOULD HAVE PICK UP SOMETHING AND BEAT HIS ASS. MY MOTHER ALWAYS TAUGHT ME NEVER LET A MAN HIT YOU ,


SEXY-CHRISSY40
flag as inappropriate/spamReply

he needs theraphy!!!!!!!!!


Cutie22
flag as inappropriate/spamReply

I saw this coming after whatever that reality show was that he was on and tore up the set.. Did she hit him in his eye? Cause dude's left eye don't match the right.


TheTRUTH555
flag as inappropriate/spamReply

and this made it to MTO the Black celebrity blog because...?


Autumn
flag as inappropriate/spamReply

I beleive that is does hit her, did ya'll see him on Surreal Life he was always flying off the handle. He's such a spoiled punk I hope she takes what ever little life he has you don't hit no woman infront of her child!


MsVlicious
flag as inappropriate/spamReply

LoL... Ice Ice Baby "That Wasn't Nice Nice Baby"


MediaTakeOutDeez
flag as inappropriate/spamReply

Not supprised. Looks like a serial killer up in that mugshot. This is an angry man who will never be satisfied until he could turn back time and decided to not gel his hair up into a fade; not put on the mc hammer pants; and not steal Queen & Bowie's 'Under Pressure' track. Only Punk Asses hit


YOUNGHECTIC
flag as inappropriate/spamReply

any man that beats a woman is a COWARD



DivaTV_BayArea
flag as inappropriate/spamReply

MTO, meet gangsta rappa Vanilla Ice... u gotta be hardcore to damn near kill ya wife! >>> Watch DivaTV in the Bay Area & online!


HarlemHustle
flag as inappropriate/spamReply

i mean we is in a recession. LOL


handsomeJE
flag as inappropriate/spamReply

I'm with you YoungHectic. Any man who beats a woman is a coward.


MochaDLight
flag as inappropriate/spamReply

Damn thats Pucked up, whose money did she use to buy the bedroom set. And secondly they married she needed to have his permission before purchasing it.


Sparklz
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ FIRST C0MMENT, F0R REAL... LOL


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

It's not the first time for him. OK dude so you beat your WOMAN then smile in the shot....True Bitch.


NCsFinest
flag as inappropriate/spamReply

vanilla ice ice baa bee...don don don don da don don! lol


AskSomebody
flag as inappropriate/spamReply

He is sorry...


Who_Cares_Whos_First
flag as inappropriate/spamReply

Beating on women aint NICE-NICE-BABY! YOUR ASS WAS VIOLENT ON VH1'S SURREAL LIFE ANYWAY...no shocker.


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ THE FIRST COMMENT AND MSVLICIOUS!!!!!


ARTOFWAR
flag as inappropriate/spamReply

Although I do not condone the hitting of women by men--- or OTHER WOMEN. And I say nor by other women, only because girl, on girl beat downs seem to be on the rise these days. However, the myth that all men who hit women are cowards, is deadly inaccurate. I’ am from Detroit now living in Miami, and I know plenty of men that don’t have a problem hitting a woman. And then going right down the block, a stomping out three, or four dudes in the middle of the damn street. Remember Mike Tyson said and I quote “The best right hand hook I’ve ever thrown was on my wife Robin Givens.“ Now, Mike Tyson might be a lot of things, but classifying him as a coward would be inaccurate, not to mention potentially deadly. Don’t make the mistake of thinking, that just because a dude hit his chick, that he won’t break another dudes neck! It could be a fatal mistake. E.


honestly
flag as inappropriate/spamReply

I wish a man will hit me , i'll buy roses for his funeral


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

tHROW HIS WHITE ASS UNDER THE PRISON I AM SO SICK OF HIM. HIS TEMPER IS OUT OF CONTROL LIKE NAOMI'S


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

THE FIRST COMMENT IS TOO FUNNY


special
flag as inappropriate/spamReply

It's not his first time beating her A$$. Remember how he was wild'n out on Surreal Life? He's a straight up Chump. I'm getting Shug back on the Case.



VinCee
flag as inappropriate/spamReply

Maybe he was attached to the old bedroom set. How are you going to buy a new bedroom set w/o discussing it with hubby? Plus I think they say he saves his money so maybe he didn't want to spend his hard-earne dough on an unnecessary purchase. The hitting/kicking was wrong though.


reality_star_mystro
flag as inappropriate/spamReply

IKE TURNERS SOUL STILL LIVES! yessssss big ups to ike turner! the man that made the back hand alive


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

LMAO REALITY_STAR_MYSTRO!!!...THAT'S JUST WRONG!!


LyricallyPoetic
flag as inappropriate/spamReply

who he think he is, eminem??????? llmao


darkman
flag as inappropriate/spamReply

DAMN OVER A BEDROOM SET HE BEAT HIS WIFE OVER THAT.. JUST TO SHOW THESE ARE SOME HARD TIMES LOL


darkman
flag as inappropriate/spamReply

OH IN A FEW YEARS JAY Z GONNA BEAT BEYONCE AZZ TOO LOL