INTERNATIONAL JACKING!!! Indian Singer STEALS Rihanna’s Hit Song … Remakes It In FARSI!!!

: LMAO at the chick singing through her nose like our girl Rih Rih!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

dotorange

MadeNKorea
flag as inappropriate/spamReply

lmao wow umm i really dont care .. add me to ur myspace


NuevoPrincipio
flag as inappropriate/spamReply

WOW......HARD TIMES LOL


NuevoPrincipio

STLz_Finest_Toy

Raymundooo

STLz_Finest_Toy
flag as inappropriate/spamReply

damn....Slow ass computer...anywho... what the hell is this?


no_autographs_please
flag as inappropriate/spamReply

it was sampling, not stealing lol


msdebonaire
flag as inappropriate/spamReply

NOTHING IS SAFE These days..


MissAlaysia
flag as inappropriate/spamReply

Who cares, only making Rihanna more famous, next


sexybmoremuva
flag as inappropriate/spamReply

Rhi Rhi look cute in that pic! I LOVE THOSE SHOES!!!


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

damn i love those shoes ri ri got on,but i cant hear sh_t


brwnsknbabydoll
flag as inappropriate/spamReply

have u ever heard of reggae? they remake songs all the time and so do indian...and we steal sooooo much from them.


DrCarr
flag as inappropriate/spamReply

This some crazy sh##!



hottstuffc24
flag as inappropriate/spamReply

o well. wat can i say. everybody doin' it now a days.


itsyagirlB
flag as inappropriate/spamReply

ONCE AGAIN MTO...THSS MUST BE A SLOW DAY OR ALL THE REAL NEWS ARE WITH THE ONES WHO CALLED OFF AND DECIDED TO GO SHOPPING... THIS IS AN OLD VIDEO!! MTO, be like this BBW and GET YA WEIGHT UP!!!!!!!!!


hottstuffc24
flag as inappropriate/spamReply

she sounds good. not bad


TriniCandy
flag as inappropriate/spamReply

well finally someone did it to her...... ent she lways singing over some old song or take some old beat n make new music. hey the world is round........ but i still love her


mallswifey08
flag as inappropriate/spamReply

I LOOOOOOOVE HER SHOES! <3


PURRRSIANKITTEN
flag as inappropriate/spamReply

Um, Just a correction there. This isn't Farsi [which is a Persian/Iranian language] this is some sort of Hindu dialect or something or other. Wow how embarrassing for you to be so ignorant MTO.


GuessJeans
flag as inappropriate/spamReply

This seems like Hindi language?! MTO please do your research before making ignornant comments. What else if new? Middle eastern and Indian countries always swagger-jack music and movie ideas from the west.


msmochachina
flag as inappropriate/spamReply

I assume there aren't any Ivy Leaguers on the mto staff,right?


Starr904

Drac
flag as inappropriate/spamReply

I'm diggin those zulu shoes myself! Makes me want to get naked and oil up...


71MIL
flag as inappropriate/spamReply

lol thats funny.......


mzrespiratory
flag as inappropriate/spamReply

betta go get your song back girl.


allahuakbar
flag as inappropriate/spamReply

They be the main ones hating on Blacks, don't they know the british colonized yall azzez too!


HotLatte
flag as inappropriate/spamReply

Farsi, yeah I'm sure MTO. I swear yall are the most consistently ignorant news source in the world. And yet - I keep reading everyday! LOL MTO = Where Smart People Go to Dumb Down In my case, at least! LOL


TEASE08
flag as inappropriate/spamReply

LMAO WOW ADD ME TO YOUR MYSPACE WWW.MYSPACE.COM/MIZ_678



Tiff2fresh
flag as inappropriate/spamReply

Everybody jacking everybody, it's an epidemic! Let the swagger jacking begin!


rbi83
flag as inappropriate/spamReply

Get her Rihanna! Wuz up! I found a site where we can make some $$$ All u gotta do is sign up at the bottom. No scam 4 Real http://www.partnerwithpaul.com/go/18455


amarefan
flag as inappropriate/spamReply

Too bad I don't understand a damn word she's saying. Anyway, Rihanna looks nice in that pic. Nice shoes-I'd fall flat on my ass if I put them on. I'm not fat, just got a bum knee.


PrissAnn
flag as inappropriate/spamReply

She's not stealing...she's translating.


Sinocent
flag as inappropriate/spamReply

She be kin to Beyonce...


MadamePC
flag as inappropriate/spamReply

lol ... they say imitation is the greatest form of flattery ...


soulsangr
flag as inappropriate/spamReply

now that's some funny S.ugar H.oney I.ced T!!!! Rihanna's boots are straight BANGIN!!


sc00ter
flag as inappropriate/spamReply

lmfao wow wtf....


Tiff2fresh
flag as inappropriate/spamReply

I love riri's boots, but I would want mine in a solid color.


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

now those are some nice boots i aint neva seen any thing like that


SLiMThiCKY

sexyrelle
flag as inappropriate/spamReply

As an FYI MTO... Persians (Iranians) speak Farsi, NOT Indians...(My roommate in college was Persian). :-) This version of the song actually doesn't sound that bad!!...lol...


85Bears
flag as inappropriate/spamReply

As much as Timbaland and Storch have ripped off Indian music, I call this justice.


cutenkinky
flag as inappropriate/spamReply

85Bears As much as Timbaland and Storch have ripped off Indian music, I call this justice. ================= I agree! Don't forget Dr. Dre. Those shoes Rihanna has on in the picture are HAUTE!!!!!!


LuckyS
flag as inappropriate/spamReply

what the hell?? who the hell does all that while a train is in motion???



PleaseBelieve
flag as inappropriate/spamReply

Dat sh*t look home made! Why is this news????


jamesbry14
flag as inappropriate/spamReply

who gives a fuck??!! !!! STAY UPDATED BY JOINING THIS SITE!! http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com STAY UPDATED!! JOIN! http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com to keep updated on Ciara's Latest Project please check out this!! v v v http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com STAY UPDATED!! JOIN! http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com to keep updated on Ciara's Latest Project please check out this!! v v v http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com STAY UPDATED!! JOIN! http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com to keep updated on Ciara's Latest Project please check out this!! v v v http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com STAY UPDATED!! JOIN! http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com http://thecici911.ning.com


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

That was creative (when they laid back on eachother in a cris cross on top of the train)....but strange (at the end wit the girl in the wheel chair)! Overall I give it a big fat.............NEXT!!!


AKeysWannabee

Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

B4 I go...DAMN Rihanna is killing them boots. Cant NOBODY fcuk wit her on the FASHION TIP...everybody really need to give this girl her props on that!!!


mypetpeeveisyou
flag as inappropriate/spamReply

Couldnt understand a word she was saying but sure sounded better than rhianna.


capricorn44
flag as inappropriate/spamReply

@ The-Stars-Critic that was not necessary


Bite_Size
flag as inappropriate/spamReply

Yeah well...its not as though this was major robbery...Rihanna isn't exactly OOZING the talent, now is she? LMAO...I would never steal any of her music..its not good enough for theft


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

lmao h8 the song either way


TheBrokenSilence
flag as inappropriate/spamReply

Wow like Rihanna is so original and talented! She had to sex up her image and create gimmicks to get fame oh and f^ck Chris Brown.


esotericdredz
flag as inappropriate/spamReply

Why is it jacking? Damn singers have been making remakes of songs forever...Mary J. built her damn career off of Rose Royce and Chaka Kahn songs... its just part of the entertainment game.


SweetEscape
flag as inappropriate/spamReply

omg, i hope this was a joke, but i love them shoes rihanna got on


BarbieDoll09
flag as inappropriate/spamReply

It happens to the best of them LOL!! Its alright I mean what can you say! Rihanna looks F.A.B.U.O.L.O.U.S in that pic, those boots are a phenomenon LOL


Montreal_NH
flag as inappropriate/spamReply

PURRRSIANKITTEN You're just as ignorant..it's some sort of a "Hindu" language? Wake up, Hindu is a religion. It's like saying "It's some sort of a Christian language". It's an Indian language she's speaking, probably Hindi.


CrimsonQueenV
flag as inappropriate/spamReply

"Kunta Kente Kha, Kunta Kente Kay....." What in the.....NEXT!



princess93
flag as inappropriate/spamReply

FUKKK OFF MTO THEY ARE NOT INDIANS!!!! THEY ARE PERSIANS!!!!! LOVE ALL MY INDIANS LOVE ALL MY INDIANS LOVE ALL MY INDIANS!!


RedDragon

sweetpeaches45
flag as inappropriate/spamReply

uh oh, aint dat bad....lol! video funny as shid doe


PURRRSIANKITTEN
flag as inappropriate/spamReply

MONTREAL NH Have you ever heard of a spelling error? Relax yourself before you point that finger.


frsh2death
flag as inappropriate/spamReply

nice vid... video takes place in the train....oki NEXT!!!!!!!!!!!!!


butch31
flag as inappropriate/spamReply

I smell curry


Tigerett901
flag as inappropriate/spamReply

Dang RiRi... I love those shoe.....


She_So_Fly
flag as inappropriate/spamReply

So what? Evrybody jacks everybody nowadays. It's like, if you ain't jackin', you ain't hip.... come and chat with yours truly @ ebonycity.heavenforum.com


iniise

ABLAZE
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS SOME BUUUUUUUUULSHIT! LMAO


badbabyd
flag as inappropriate/spamReply

wtf i wud sue deh hell out of her ass.......


luscious_vanilla
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll know that's Beyonce's cousin!! Blatant swagger jacking runs in the fam!!! Naw...the indian girl's voice actually sounds better than Rhianna's. It's an improvement.


Boobziib
flag as inappropriate/spamReply

I love international music vrs of our stuff hey im part indian but not the red dot the feathered lol =]


missk1203
flag as inappropriate/spamReply

@esotericdredz Thank You!! I said that in another post before. Mary is the queen of unoriginality but she made it work for her so who cares. Music producers do it all the time. As long as they paying for it, what's the big damn deal.


KROW
flag as inappropriate/spamReply

ALLZ I KNOW IS IF YOUR WORDS SOUND LIKE THOSE YOU SHOULD NOT SING THEM. COODIE IS NOT A PRETTY WORD SUNG OVER AND OVER AGAIN.



stinka
flag as inappropriate/spamReply

This happens all the time in India. Nothing new.


la_fille_90
flag as inappropriate/spamReply

lmao @ KROW man...this is some really messed up sh*t..anyway, i must say that in the pic at the top, rihanna's shoes r the bizzzzzzzzzznesssssssss


Arielle601
flag as inappropriate/spamReply

Seriously MTO. Its called a COVER song! NOT jacking and just cause Rihanna sung it don't mean she wrote, so i'm sure the writer and producer gave permission for the song to be covered and translated and are getting royalties from it. But i guess sayin the Indian singer stole it makes it look like yall got juicy news. Yall suck Mediatakeout


Arielle601
flag as inappropriate/spamReply

Oh Neyo wrote Unfaithful, you know he gettin his checks for this cover.


Sunday
flag as inappropriate/spamReply

co-sign 85beans.. I don't know any genre that has ripped off, sampled, stolen, jacked, more concepts, hooks, melodies and lyrics than American Hip-Hop/R&B.


iHEART
flag as inappropriate/spamReply

well rihanna did it betta then she did and those boots are the bizness in that pic


LauriMeansLove
flag as inappropriate/spamReply

Man, I had to log in for this s h i t. Why the hell is this on a train???? Isn't this song about being unfaithful?? Then why is he all up on her then if her ass been cheatin???? And what the f u c k is she doin in a wheel chair???? ALL QUESTIONS I NEED ANSWERED... This is some whack ass nonsense


Bulletproof_Loafers
flag as inappropriate/spamReply

Those indian girls are kinda fly. They show Indian music videos at this kabob place I go to and I be eatin my heart out sometimes.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

FUKK THIS BITCH...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

RIH BOOTS ARE HOTT HELL SHE ALWAYS LOOK HOTT WITH THE SHIIT SHE WEARS...


mythangBIG
flag as inappropriate/spamReply

ooookaaaay....fu.ck this mto see ya later


novicebb
flag as inappropriate/spamReply

Funny MTO. I would criticize you all but everyone knows you guys just post opinions and never fact check. So I won't criticize that you say that an Indian singer is singing in farsi when Farsi is a evolved persian language and spoken largely in Shi'ite countries and is the main language of Iran.


BrooklynUSA
flag as inappropriate/spamReply

who is the dumb ass who said she is singing in FARSI? she is not speaking farsi.. get ur facts straight; farsi is persian, not indian!


jellybeen
flag as inappropriate/spamReply

those shoes are FIERCE. jesus.


crazybeautiful
flag as inappropriate/spamReply

hahahaha!! this song is funny because it sounds just like Rihanna's "Unfaithful"



lowerlevel82

Bbykaykz18
flag as inappropriate/spamReply

sum1 wit a video camera must've been real bored on the train!! LOL


beans_b_ballin
flag as inappropriate/spamReply

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wtf!?! must that girl do that to herself?


maybe_next_time
flag as inappropriate/spamReply

sounds better than rihanna lol


DestinyTeres
flag as inappropriate/spamReply

iTS KIND OF CREEPY TO ME!! AND WHATS WITH THE VIDEO!! DOWNGRADE


Dreamfull
flag as inappropriate/spamReply

this shit is funny


bmg9459
flag as inappropriate/spamReply

It sounds just as whack as the original. WWW.Myspace.com/bmg9459


ritika_sharma
flag as inappropriate/spamReply

http://en.wikipedia.org/wiki/Kadhalil_Vizhunthen