DISRESPECTFUL??? Fergie From The Black Eyed Peas Tries To EMBARRASS 1990s R&B Singer Shanice!!!

: According to one of MediaTakeOut.com’s faithful readers, Fergie from the Black Eyed Peas disrespected R&B singer Shanice.

Apparently, Fergie was performing in front of a star-studded crowd in the Bahamas when this happened:

During one of Fergie's numbers, the pop star proceeded to pass the mic around to different celebrities in the audience. Eventually, the singer approached Actor/Comedian Flex Alexander who was one of the players in the tournament and is one of the top 10 celebrity golfers.

Admitting that he is not the best of singers, Flex suggested that Fergie hand the mic to wifey, Pop/R&B sensation Shanice. WHAT'D HE DO THAT FOR, because all hell broke loose when.... Fergie obliged, much to her chagrin.

Shanice, although put on the spot and with her normal shyness, proceeded to give a modest sampling of what she can do with a mic, which garnered her a standing ovation from the star-studded audience.

Apparently [this upset] Fergie into a fit of rage to the point of snatching the mic out of the bashful diva's hand. Fergie then proceeded to take out a few dollars and stuff it down Shanice's bra, in a pathetic attempt to further discredit the lady.

Oh … no no no no NOOOO she didn’t!!! If that meth smoking piece of trailer trash tried to snatch the mic out our hands … it would be on and CRACKIN!!!

Of course Shanice is more of a lady than the chicks here at MediaTakeOut.com. Cause Shanice just accepted the applause and sat back in her seat.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

exotycbeauty
flag as inappropriate/spamReply

Make nothing into something


LevionTajuan

cHaRmiSsOlUcKi
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE UGLY AS F.U.CK!!!!! ANYWHO...SHOUT OUT 2 ALL DA BI AND LESBIAN CHICKS OUT THERE!!!!


danayla
flag as inappropriate/spamReply

fergie is FUGLY!!!!!!


TLSwagga
flag as inappropriate/spamReply

WOW!! Damn Stacey I thought you were better than that.


GottaBMySwagg

MorenaHondurenaDC
flag as inappropriate/spamReply

Damn Damn Damn!!


camjames
flag as inappropriate/spamReply

Fergie has the face of a circus clown and the manners of a wild beast. Remember when that dog peed her pants in the middle of her concert? She's nasty...outside and inside. I was never feelin' her...


bugged1
flag as inappropriate/spamReply

fergie cant mess with Shanice on the singing tip, Shanice is sh-t on singing.


Miss32Flavors
flag as inappropriate/spamReply

LOL! Y'all slippin MTO. Somebody already posted this story on the forum. This is old!


mzarrogance
flag as inappropriate/spamReply

I agree, Fergie is an ugly little something.


monique2468

Miss32Flavors
flag as inappropriate/spamReply

^^^You could've at least posted the story ASAP. Not a week after the fact. LOL :)


blustarent
flag as inappropriate/spamReply

DATS SUM FUCKED UP SHYT NO DISRESPECT!!! BUT WHY DA FUCK WHITE FOLKS THINK THEY WHIP A BLACK PERSONS AZZ DAT WOULD NEVA HAPPEN BEING MATURE AND ACTING COOL ABOUT..SHANIECE DID THE RIGHT THING BUT IF I WAS HER...I WOULD FING DAT HOE IN THE STREET.. AND MURK HER UGLY WHITE AZZ....BITCHEZ THINK THEY FLY AZ FUCK WHEN DAY GET FAME.... CUZ NO ONE COULD WHIP THIS CHICK AZZ BLUSTARENT


mzarrogance
flag as inappropriate/spamReply

Fergie has the face of a circus clown and the manners of a wild beast. Remember when that dog peed her pants in the middle of her concert? She's nasty...outside and inside. I was never feelin' her... - - - - eew. tell me you're lying?!



Ladytj_1985
flag as inappropriate/spamReply

Biotch Please


kaori
flag as inappropriate/spamReply

MTO STOP LYING!!!!!!!!!!!!!!!!! Fergie snatched the mic and said that shanice was gonna cause some people to pass out cus her voice was amazing and she put money into her top playing around saying that she was too damn good. Yall always starting sh*t lmao


huhduh10
flag as inappropriate/spamReply

Oh … no no no no NOOOO she didn’t!!! If that meth smoking piece of trailer trash tried to snatch the mic out our hands … it would be on and CRACKIN!!! fergi don't get it twisted


DatChikTweeti
flag as inappropriate/spamReply

MTO SERIOUS THIS IS OLLDDD I HEARD THIS LIKE LAST WEEK MAN GET NEW STUFF MAN


luvadhi
flag as inappropriate/spamReply

That chick fergie need a new hairline


pnt10
flag as inappropriate/spamReply

Imma get on my Cam'Ron status. Fergie, IZ U MAD?!! AHA U MAD! Don't hate on a sista cause she got real talent. Everybody know Shanice can blow! That's so sad. Ms. Fergalicious, just sit ya nonsinging a$$ down.


ShoeGoddess
flag as inappropriate/spamReply

Fergie... you know you can't put a Sistah on the mic... especially one that can blowwwww!!! LOL **** Go Shanice ****


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

WHAT! i would f_cked her ass up


pinky21
flag as inappropriate/spamReply

why would she do thta to someone like Shanice? Fergie is a HAM who cant sing, a dang on heroin fein and grown a** woman who pisses on herself on stage. not to mention she looks like the grench. ughhh.


love1979
flag as inappropriate/spamReply

pleaze shanice can ou-sing fergie anyday. no competition there.


jeahjeahhh
flag as inappropriate/spamReply

SHANICE IS THE TRUTH! AND I LOVE HER SMILE! FEARLESS THE KING!!!!!!!!!!


mzzlisha75
flag as inappropriate/spamReply

Shanice aint been in the studio in years and put Fergie to shame in an instant. Pitiful Fergie's voice is just mediocre and she knows that, I'm sure that's what invoked such a nasty outburst she needs to sit her raggedy cheap looking arse down somewhere. Kudos to Shanice for taking it all in stride, why lower herself to Fergie's level.


MzTory
flag as inappropriate/spamReply

I think Shanice could have went crazy on her '1 time' just like Madea said. But she's a lady and she have class.


howtocatch
flag as inappropriate/spamReply

Fergie has the face of a circus clown and the manners of a wild beast.I don't care these deals. To be honest, I'm the one who is searching for love online. You know, in fact, it is hard to find the right one to marry online, but it is easy o find some cool friends through the net. And wonderful one night stand.For casual encounters only, <casualpal...com,.,you got it? HOHO~~~~


BigT99
flag as inappropriate/spamReply

shanice is way out of that white ass wanna be black white ass fergie lead shit she needed to listen and learn to sing as good as shanice



HersheyDiva
flag as inappropriate/spamReply

Oh did poor Fergie get her ego crushed when Shanice showed her out on the mic! Hater it really figures!


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

I know that jealous manly face bitch didn't diss shanice. She's mad,because shanice can actually sing and she looks like a real women. I don't see why any dude would want to marry this non talented crack ho who uses black artist to blow up her career. That's why black folks we can't trust them. they love our slang,style,music and everything, because they want to be us.


HoT_Thinker
flag as inappropriate/spamReply

WHERE'S THE RIHANNA STORY TODAY????:S


bestsexueverhad
flag as inappropriate/spamReply

SHOULD EXPECT THIS FROM WT YOU GO SHA


umkay
flag as inappropriate/spamReply

o0o thats a shame...she shoulda got beat with the mic....on something serious...


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

shanice, should of beat that bitch ass!


HOuChick
flag as inappropriate/spamReply

Makes no sense MTO!!


ladytee35
flag as inappropriate/spamReply

oh hell to the naw


Fabulous_1
flag as inappropriate/spamReply

Fergie has lost me as a fan


GuessJeans
flag as inappropriate/spamReply

LOL! Fergie is a former meth addict, trailor park trash. Now she's a former meth addict, trailor park trash with MONEY. Nothing has changed and I don't doubt this story. She looks foul and is fugly as all get out! I'm not being prejudice either. EVERYONE clowns FERGIE. You should hear what they say about her on T?M?Z and P>E>R>E>Z H>I>L>T>O>N! The names they call her on those site are so ugly I don't want to repeat them. SHe's probably just JEALOUS because Shanice is a former pop act whose married to a WEALTHY golfer. Shanice is set for life without having to work. Fergie just mad because at 35 she has to STRUGGLE to keep her old body fit and toned just to compete with the young'ins like Miley Cyrus, Taylor Swift, Katy Perry, and Lady Gaga. Po' thang. Her husband Josh Dummel must not be making enough PAPER to sustain the both of them. What else would explain why she has to continue popping her old over 30 year old coochie in her performances and videos? Po' Thang. Jealousy is a bitch! lol.


Imjustsayn
flag as inappropriate/spamReply

SHANICE why are your feet touching the floor? Let me find out ya shoes to small!!


focus
flag as inappropriate/spamReply

Sounds like what Diana Ross did to Mary Wilson at Motown's 25 anniversary show. She snatched that mic from Mary. If this story is true, Fergie was probably embarrassed that Shanice got a standing ovation.


DatChikTweeti
flag as inappropriate/spamReply

She looks like trash especially in that video with that shanky guy... i hope u know i hope you know that etc...


doll1-one
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is beautiful...Fergie drank a tall glass of haterade and made an azz out of herself


badyellabroad
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is da ish, fergie is too dat lil white bytch b jammin, voice wise...they shouldnt even b mentioned in da same sentence From what I heard fergie was giving shanice props and complimenting her voice...didnt know shanice was married to flex, dats da only interesting part about da whole dam* story



calialpha
flag as inappropriate/spamReply

Shaniece can still blow most of these bitches out of the water with her vocals..no surprise


CINCITY
flag as inappropriate/spamReply

MTO ALWAYS STARTING SOME SHYT....BUT IM DAMN SURE SHANICE BLEW IT UP! :) SHANICE IS HOT THOUGH!


LADIVA9
flag as inappropriate/spamReply

Oh hell naw. Shanice should have pulled a plug out that trash's head. But I understand keeping it classy, but got with her immediately after the show.


valerina22
flag as inappropriate/spamReply

I dont believe this but if it true she need to quit shanice was the biz and still is


allahuakbar
flag as inappropriate/spamReply

Fergie looks like a man, I thought black eye peas was a all male group, lol.


JuicyJamaica
flag as inappropriate/spamReply

IF THIS SO CALLED STORY IS TRUE...I HIGHLY DOUBT IT...THEN FERIE NEEDS TO CHECK A MIRROR B4 TRYING TO GET ON ANYBODY'S STAGE COMING AT A BEAUTIFUL BLACK WOMAN LIKE THAT...SHES JUST MAD THAT SHANICE NEVER NEEDED VOICE LESSONS LIKE HER LOL


ladyreel
flag as inappropriate/spamReply

Fergie needs to stop hating. If it wasn't for the other black eyed peas we wouldn't be paying attention to her anyway. Shanice is the truth, Fergie is an over paid Christina Aguleria wanna be.


neighborhoodcoon
flag as inappropriate/spamReply

That right Shanice show that heifer how it really done


SEXYshay
flag as inappropriate/spamReply

I hope this is not true.


RebuttalREJECTED
flag as inappropriate/spamReply

meth & envy don't blend well...


kymiraps
flag as inappropriate/spamReply

Fergie is below Shanice! She didn't need to embarass herself the way Fergie....way to classy for that crack head.


cangel
flag as inappropriate/spamReply

Shanice can blow Fergie away in signing.That was real lame Fergie,wow,you not that fly mama,not at all!!


capri1585
flag as inappropriate/spamReply

Oh … no no no no NOOOO she didn’t!!! If that meth smoking piece of trailer trash tried to snatch the mic out our hands … it would be on and CRACKIN!!! Exactly!


bigtymvp
flag as inappropriate/spamReply

so corny....both shanice for not snuffing fergie and MTO for putting this as news



maiaangel
flag as inappropriate/spamReply

no respect-- none at all. am i really top 60, omg


mallswifey08
flag as inappropriate/spamReply

ya fergie needs 2 sit her ol' meth head azz down


ANALYSTGUY
flag as inappropriate/spamReply

Fergie should know she can't out sing Shanice.


She_So_Fly
flag as inappropriate/spamReply

This story doesn't sound real to me, so I don't believe it. By the way...I Love Your Smile!


BklynRogue
flag as inappropriate/spamReply

Please MTO, Shanice looks like she can throw them bows. If Fergie had to snatch anything, I'm more than sure Shanice would've fcked her white ape lookin ass up. Everyone should peep the You tube vid of Shanice belting out if I Were A Boy. She killed that shxt and looked damn good doing it.


sofakinwat
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ people on here who show their nasty side everyday.shanice has a great life shes not pressed.sounds like fergie turned it in to a joke to save face.i like both of them.


ashstew84
flag as inappropriate/spamReply

CAUSE I LIKE YOUR SMILE!! OH WHAT HAPPENED TO SHANICE? AND SHE LOOKS GREAT NOW!


HEMISTRY
flag as inappropriate/spamReply

Hmmm. Shameful if true. Have some class, please.


Cantria9
flag as inappropriate/spamReply

That is so unlady like for Fergie! I thought you had to have tough skin in show business...???? I guess all that is a front, right?


Exceptional
flag as inappropriate/spamReply

Jealous ones envy.


maemay_2008
flag as inappropriate/spamReply

you would thin she will feel honored...why she playa hating


The_Shoparazzi
flag as inappropriate/spamReply

shanice would sang iceferg under the table.


AKeysWannabee
flag as inappropriate/spamReply

Damn... And I thought Fergie was better than that..


Bite_Size
flag as inappropriate/spamReply

First of all MTO, this shitt is OLD.....Second..its really not that serious. I honestly think that this was playful and y'all are making a story out of nothing..AS FCUKING usual..I highly doubt Fergie is worried about Shanice and I DOUBT Shanice took offense to some good-natured fun. It was a concert!! How many people to wacky and slightly taboo things at their shows?? SHUT UP MTO


bew-t
flag as inappropriate/spamReply

I hope it's not AS BAD as MTO is making it seem!



blkfantasy1
flag as inappropriate/spamReply

Fergie looks like a damn CAT!!! Her voice is no match to Shanice's,


blkfantasy1
flag as inappropriate/spamReply

Btw, Shanice still looks good.


Video_production
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is an amazing singer, Fergie not so much, and she isn't that cute to me.


HoneyDipp35
flag as inappropriate/spamReply

I wish Snanice would come back out and blow these fake assed R&B b1tches away. And FERGIE out of all people? That saggy faced, pissy staircase smelling, greasy faced meth chasing, puffy bags under her eyes b1tch. She sould find something better to do, like go back to sucking Will-i-am's DYCK!


Goose82084
flag as inappropriate/spamReply

I would kill a B!tch. She stupid aye?? all i could say good thing it ain't me. But Shanice handled her self good.


Cindyrella
flag as inappropriate/spamReply

Oh No Ferguson......... You don't do that to people (PERIOD) celebs or not!


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

HOW OLD IS FERGIE SHE LOOKS REALLY OLD


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

Shaunice is a lady unlinke this wack a** circus clown we need more good girls doing R&B again!!


SistaSoulja
flag as inappropriate/spamReply

That carbon copied Gwen Stefani is seething at the sight of genuine talent.


Heaven
flag as inappropriate/spamReply

I also miss Shanice, that girl can sang!!! (lol) Seriously though, Shanice really needs to come back and just school these so called R & B singers.. As far as Fergie...no comment. Shanice did it all!


VivaLake
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is a lovely lady but I NEVER liked Fergie|


mayahotblaze
flag as inappropriate/spamReply

Fergie you nasty Trashy STD infected BitCH!! You need to catch a Beat Down! How dare you!!!!


mayahotblaze
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is so classy. She is an example a good Black Woman! I wish I was there I would have beat Fergie down with that Mic!!


MissPearl
flag as inappropriate/spamReply

This CLEARLY sounds like one of those "you had to be there" moments that mediatakeout is blowing out of proportion - and the people who come here EVERY single day who KNOW that this entire site is built on lies and sensationalism seems to STILL read this bullshyt and form opinions about people - WTF???? I've seen this happen MANY times with celebrities where someone snatched the microphone (in a PLAYFUL way as if to say, "Gimme my gat damm mic! I didn't know you were gonna do THAT!") And the money was probably a part of that playfulness - like I said, this is one of those, you had to be there moments. I saw Diana Ross snatch a mic back from Patti Labelle once - do you think that she didn't KNOW that Patti was gonna outsing her ass BEFORE she handed it to her? Of COURSE she did!


Mrsbigdog
flag as inappropriate/spamReply

Shanice can sing her ass off. Fergie with her ugly ass can't hold a candle next to ya girl. she's a very underrated performer.



Hunt
flag as inappropriate/spamReply

MTO you are reading way too much into this story. It was all in fun!!! You had to be there to know how it went down. Stop spreading hate!!!


PrettyBoi
flag as inappropriate/spamReply

Flex & Shanice are married???? wow i missed that one!


trueSTARs
flag as inappropriate/spamReply

Froggy is so into her fame. on some hold on sista, this my show n u aint rich out the anus like me.........so here is a few bucks, can get u a number 3 at burger king but not the new Louis bag. Shanice should hav trew that shyt right back in her face n spit at her feet in front of errbody.


nati-boo
flag as inappropriate/spamReply

Fergie aint got shit on Shanice lmao "PrettyBoi" where you been at? they have kids!


MsNycetee
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is not a game whin it comes to the vocals. Fergie better sit her tail down.


KenKenDaKing
flag as inappropriate/spamReply

i luv fergie but don't get it twisted! you'll get that ass TOW UP! trust. don't be mad cuz she kilt dat shit!


starlite
flag as inappropriate/spamReply

yall lying MTO!


RedDragon
flag as inappropriate/spamReply

SOUNDS LIKE THIS SKANKY LOOKING BROAD FERGIE DRUNK A TALK GLASS OF HATERADE WITH LEMON WEDGES ON THE SIDE!!!SHE HAS ABSOLUTELY NOTHING ON SHANICE WHEN IT COMES TO SINGING, LOOKS, STYLE, OR MANNERS. I CAN'T BELIEVE A DUDE ACTUALLY WIFED THIS BROAD...AND WHAT THE HELL HAS HAPPENED TO FERGIE'S FACE....I DON'T MAKE A HABIT OF DOWNING PEOPLE'S LOOKS, BUT THIS CHICK WAS CUTE BEFORE..NOW SHE'S AGING HORRIBLY...SHE MUST BE ON SOME DRUGS CAUSE EVEN A 30 YEAR OLD WHITE CHICK SHOULDN'T LOOK 50!!!


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE IS TRAILER PARK TRASH ANYWAY!!!! SHE IS SO UGLY.....IDK WHY JOSH MARRIED HER!!!


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

BTW, SHANICE LOOKS VERY BEAUTIFUL HERE!!! FERGIE FALL BACK!!! YOUR MAD CUZ UR NOT BLACK AND BEAUTIFUL AND CAN BLOW LIKE SHANICE!!! LMAOOOO


popoff21
flag as inappropriate/spamReply

Fuck Fergie hatin ass


aurevoir
flag as inappropriate/spamReply

It did not happen that way at all. Even if Stacey looking not her best lately, I know who she is. Who in the world is great voice Shanice? She is pretty but I dont know and never heard of her. Fergie. I know. She did not disrespect anyone. toot toot


SWAGGS
flag as inappropriate/spamReply

..... WOW FERGIE JUST WANTED TO TOUCH SHANICE GOODS LOL


datboy99
flag as inappropriate/spamReply

COME CHECK OUT MY MUSIC...


DQC
flag as inappropriate/spamReply

"Oh … no no no no NOOOO she didn’t!!! If that meth smoking piece of trailer trash tried to snatch the mic out our hands … it would be on and CRACKIN!!!" Same thing I thought when I opened the post. LOL



esotericdredz
flag as inappropriate/spamReply

MTO I agree with you all on this one... Shanice is more attractive and more talented than Fergie could ever be on her best day...So of course she was hating...


Fawn
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right! Unless Fergie is back on The Meth she wouldn't have the balls to even attempt something like this. LIES


MrsRLH2nd
flag as inappropriate/spamReply

Shanice shoul'da SMACKED the h3ll outa that WBBBISH for snatching the mic from her 'cause she hating.


queenrumor
flag as inappropriate/spamReply

I'm sorry folks but this is 100% true. I was there when it happened. I'll leave it at that And timialynn, where did you hear that from?? lmao thats false


Fawn
flag as inappropriate/spamReply

TexasGlamourChic.. Please Fergie looks like a 65 yr old thats addicted to plastic surgery. And don't act like only ugly bitches hate. Because more often than not its good looking women spewing venom.


COMINGTOAMERICA
flag as inappropriate/spamReply

Fergie looks older than Halle Berry. I knew what was going to happen after I read Shanice got the mic. smh, Fergie should have known better.


QTBROWN1
flag as inappropriate/spamReply

that was very rude and fergie should not have gotten away with it....


goals2bmet
flag as inappropriate/spamReply

knowing Fergies personality.... this was her way of saying "D^mn, that was good". I don't think she was dissing her, I believe that she was complimenting her.... that is what I was thinking as I read this story. I am sure that you had to be there to understand that it was not a put down, totally the opposite. I bet Fergie had no idea of who Shanice was and her skills, so it probably pleasantly surprised her. Shanice's a$$ should be signing anyway as good as she can sing. She was slated to become the next Whitney back in the day.


loulouslim
flag as inappropriate/spamReply

Cute azz Fergie???To The Person Above Me^^^ are you on the Same Stuff Fergie use to take!!!!


caribbeanqueen
flag as inappropriate/spamReply

It seems like a lot of jealousy goes on in Hollywood. I guess she was expecting to be the best singer out of everybody there and got upset when somebody other than herself was given a standing ovasion. If she doesn't want to be outshined then she should keep the da&n mic to her self.


Tika90
flag as inappropriate/spamReply

I love Shanice and Flex, they seem to have a wonderful family. They were celibate before they got married... Flex is fine as ever


KingRamses2U
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is a cutie-pie from way back in the day!! She still holdin' it, too....


LaReina
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is beautiful and has a top notch voice .. Now I know ya'll mad but actually, Fergie CAN sing pretty good, well she used to be able to hit em back before all the meth when she was in Wild Orchid. Now I'm not sure if she holds back on the vocals because she's told to or she just can't do it anymore. Secondly, it would semi retarded of Fergie to carry a grudge from Kids Inc days because Shanice was a dancer, not a singer on the show. Hell my favorite was the Kid anyway and that dude can shame alot of people to this day. All in all, although Shanice is a phenomonal singer I just don't see why Fergie would act like such a lil punk. Much to OUR chagrin, Fergie's career at this point completely blankets Shanice's (and not rightfully so either)


Baxby
flag as inappropriate/spamReply

Please MTO. You are making something out of nothing...lol. She was probably cutting saying "dayum girl u need to get paid for that!" Fergie likes to clown and I strongly disagree that she would be disrespectful.


Shern
flag as inappropriate/spamReply

Sounds like a "Bey" move. She didn' want Shanice stealing her spotlight. Fergie, don't hate cause she got a sweet voice and you're mannish...



Luke-Cage
flag as inappropriate/spamReply

SHANICE LOOK GOOD. FERGIE, I SEEN HER IN PERSON AND SHE LOOK MUCH WORSE IN PERSON THAN SHE DO ON TV. SHE A DRIED UP LOOKING CHICK. AINT NOTHING HOT ABOUT HER AND THE BITCH DAMN SURE AINT THAT GOOD OF A SINGER.


GoodGirl2
flag as inappropriate/spamReply

@MrsRLH2nd........ I'm confused, in the story about Ross and 50 you ask for peace, now I come in here and you're suggesting that Shanice smacked the hell out of Fergie. I'm confused.... do you want peace or war??


coco321
flag as inappropriate/spamReply

who cares. this is such a dumb story


ClassicBlackness
flag as inappropriate/spamReply

I'm tha F to tha E-R-G tha I tha E and...CAN'T NO OTHER LADY PUT IT DOWN LIKE ME..I'M FERGIELICIOUS!! LOL!!! Shanice will always be a cutie and the woman can SANG!!! Mad props to both ladies!! I'm sure Fergie was funnin!!


mamacita610
flag as inappropriate/spamReply

I believe it was all in fun, and Fergie's way of complimenting Ms. Shanice. But wait a minute, ladies....did any of you notice MTO insulting US at the bottom of this story? "Of course Shanice is more of a lady than the chicks here at MediaTakeOut.com. Cause Shanice just accepted the applause and sat back in her seat." WTF is up with that?


ReggieBushGurl87
flag as inappropriate/spamReply

MTO ya'll taking things the wrong way I don't believe this at all.


THE_WAY
flag as inappropriate/spamReply

WOW! To me the stuffing of the money down Shanice's bra,is what was really foul. Shanice has always been a beautiful,sweet and classy sister. She handled the situation correctly and I give her much respect.....acting civilized in the face of savagery isn't always easy.


WhiteManLover
flag as inappropriate/spamReply

Fergie wishes she can sing like Shanice. That girl can hit those mariah carey notes, but its nothing to fight over, u have to pick ur battles


KaishaNaele
flag as inappropriate/spamReply

I don't care how shy I am, I don't care if it was on some funny sh!t, b!tch would've gotten hit in the mouth for doing that sh!t! There's somethings that you just don't do reguardless of what it is, and what's happening. Dumb blonde b!tch, and MTO for posting this dumb irrelevant peice of sh!t news. ::Signing Off::`


7lady
flag as inappropriate/spamReply

that 35 lookin 45 year old bitch! shanice shoulda hit her in the head wit that mic!


CeCe_716

GTAFINEST662
flag as inappropriate/spamReply

tht was mean...but i didn't knw tht flex washington for one on one was her husband...i love tht show SHOUTS OUT TO THE FLEX FLIES!!!!!


OoCiNdiLiCiOuSOo
flag as inappropriate/spamReply

Fergie felt threatened by SHANICE?? what's wrong with her...why not jus let shanice sing & then go on but make a seen over somethiing that aint worth nothin she looks like a fool.


SupaMYLF
flag as inappropriate/spamReply

Thank God Shanice is a true "Lady" 'cause that could have gotten ugly real quick! And yes, Fergie looks at least 40...


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

I'm a huge fan of Shanice she is so beautiful I just love her! Her videos are so pretty.... I'm sure it was in all good fun and they laugh and had a good time... Flex is hot! Shanice sure has a winner and her kids are adorable...



apnj
flag as inappropriate/spamReply

Fergie is just jealous that's all. Shanice is beautiful and talented.


queen_pin
flag as inappropriate/spamReply

aww naww freg's is trippin and flex is sexy


tammy609
flag as inappropriate/spamReply

Now I know Shanice hasn't been out for a while but that b-tch Fergie couldn't get with Shanice on any type of singing level. I wish Shanice would come back because I just loved her voice. Good to see her and Flex are still together.


Boosie
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE LOOKS LIKE A CRYSTAL METH ADDICT! THAT SHYT DETERIORATE'S UR LOOKS ASAP! FERGIE LOOKS SO OLD IN THE FACE!


fierceness

DQC
flag as inappropriate/spamReply

LOL yall are mean! Fergie is fun and entertaining and this story is maybe just that... a story. Fergie USED TO BE on meth. Let's be fair. She's doing great now.


brown_suga716
flag as inappropriate/spamReply

she just hatin because oh girl can sing her ass off and she cant, hater!!!


Streetz
flag as inappropriate/spamReply

i remember 'ol gurl


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

@TexasGlamourChic.....you know u my girl and I'm not hating on fergie....but she's not cute at all....lol!! And MTO are probably lien lol


ILOVEACCENTS
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE IS FUGLEY she is ugly and trashy. GO SHANICE


deet
flag as inappropriate/spamReply

Shanice will sing Fergie under some dirt!!! Why doesFergie always looks like someone is pinching her nipp.les when she smiles. She looks like one one of those scrunchy face dogs.


ILOVEACCENTS
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE IS FUGLY !!! FERGIE IS FUGLY TREASURE TROLL LOOKING FERGIE IS FUGLY


TGS
flag as inappropriate/spamReply

Fergie is the oldest looking, young woman I've ever seen..and she looks like she stinks!! Shanice really needs to come back with something cuz that girl can SANG!! AND she's gorgeous!


ILOVEACCENTS
flag as inappropriate/spamReply

GO SHANICE!!!


chicagofinest1
flag as inappropriate/spamReply

DAMN!!! WELL DESERVE, SHANICE COULD ALWAYS SING!! HER FAMILY GOT INTO HER CAREER AND, WE HAVE NOT HEARD HER SINCE. I KNOW FERGIE WAS SALTY!!!!!!



KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

CRAZY SHYT POOR SHANICE LEAVE HER ALONE FERGIE I LIKE HER...


karamelkia716
flag as inappropriate/spamReply

fergie is a hater , shanice can really sing , she needs to come out with a new cd


timewilltell
flag as inappropriate/spamReply

@TexasGlamourChic Fergie is Fugly, she look like a praying mantis....and she can't sing at all.


spoiled78
flag as inappropriate/spamReply

Fergie's mad because Shanice can SING WAAAY BETTER THAN HER!!!! Plus Shanice LOOKS BETTER!!!!!


Kmack74
flag as inappropriate/spamReply

Hatin are we?


bunny-eater
flag as inappropriate/spamReply

I hope this isn't true.


bebeswagga
flag as inappropriate/spamReply

wow, it would be ONNNNNN for sure mto.


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Oh … no no no no NOOOO she didn’t!!! If that meth smoking piece of trailer trash ---- Now dats cold.


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

I hope you guys know Mediatakeout is lying. Everyone on here is dissing Fergie when she hasn't done anything wrong.


IMSONEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

HELL SHE DONT HAVE NOTHIN ON SHANICE VOICE SHOULD OF KNOWN THAT! SHANICE CAN HIT SOME CRAZY NOTES WIT THAT VOICE! YEA THAT TRAILER TRASH SHOULD OF KNOWN NOT TO FUKK WIT SHANICE! BUT SHANICE ALWAYS BEEN A LADY SO SHE DIDNT SNAP! IM A LADY TOO BUT I WOULD SNATCH IT BACK AND SAID THANK YOU TO THE AUDIENCE LOL HAHHA


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

That B*tch was str8 hating


Fat_Momma
flag as inappropriate/spamReply

THATS A SHAME!


evolutionrevolution
flag as inappropriate/spamReply

Fergie is a fucking meth-faced pig who can't even control her bladder, nevermind carry a tune! I loved Shanice (well, that one song anyway) when I was like 10 or 11. And if Flex Alexander is who I think he is (from that show with Doug.E Doug) he is fine as p h u ck!


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

Shanice DOES get carried away. Just watch her sing on youtube. She has a great voice but she is too dramatic and over the top! But Fergie should have known that and SKIPPED Flex's row completely!


coldwindsblow
flag as inappropriate/spamReply

LEMME SEE...I LOVE UR SMILE, VS. LONDON BRIDGES,GLAMOROUS LIFE, BIG GIRLS DON'T CRY AND SOME MORE HITS MADE IN 2004 AND UP. Y'ALL NI99AS DO WHAT U WANT, I'M ROLLIN' WIT FERGIE ON THIS 1.



PACAVELLI
flag as inappropriate/spamReply

All I an say is that Shanice is straight up wifey material, Flex got em one.


DQC
flag as inappropriate/spamReply

i personally would be pissed if anybody threw small bills at me, however, people, it is just wrong to try to upstage anyone at their own concert or whatever the gathering was about. that being said, i understand that fergie asked her to sing so she sang, but she could've beyonce'd it just so fergie wouldnt feel bad... u know... do some shifty shriekish noise. LOL how you gon' get an applause or "standin novation" (<<lil mama joke)at somebody else's thing? haha


chitownbaby
flag as inappropriate/spamReply

WHATEVER SHIT SHANICE AINT SINGING NO M0RE FOR CASH FERG WAS JUST HELPING HER OUT! GOOD LOOKING FERGIE..


LavendarInk
flag as inappropriate/spamReply

This story does not even sound right. It sounds like Fergie did it as a compliment not to disrespect Shanice.


amarefan
flag as inappropriate/spamReply

I love Shanice! Fergie aint got nothing on her in the vocal department.


watzgood
flag as inappropriate/spamReply

It's not that much shyness in the world for me to allow some chick to snatch a mic out of my hand then stuff money down these breast. Oh no.


tshine9600
flag as inappropriate/spamReply

dam... i beth that was a sight!!!


demrob83
flag as inappropriate/spamReply

Question: WEREN'T FERGIE AND SHANICE ON KIDS INCORPORATED TOGETHER BACK IN THE 1980s? Those two know each other, although I HATE Fergie's music and hate how much the business built her career up. As with dozens of other sh!tty artists on the charts now, she has ZERO talent. I'm a huge Shanice fan..she ALWAYS has a positive, feel-good natural vibe about her.


PrettiestMamiiAlive

iCanMakeiTJuicy4Ya
flag as inappropriate/spamReply

PrettiestMamiiAlive damn you look like you forcing that smile


iCanMakeiTJuicy4Ya
flag as inappropriate/spamReply

by the way, fergie ugly as hell


michelleobamawannabe
flag as inappropriate/spamReply

OH,NO SHE DIDN'T....NO SHE DID NOT TRY TO SHINE ON MY GIRL SHANICE LIKE THAT!! FERGIE IS A NO TALENT HAVING,DRUG-ABUSING,UGLY AZZ,HATER! THE MIC GOT PASSED TO MY GIRL SHANICE,AND SHANICE DID HER THANG. WHAT WAS SHE SUPPOSED TO DO? DOWNPLAY HER SKILLZ JUST TO MAKE FERGIE FEEL GOOD...HELL NO!! THEN SHE GONE PUT A LI'L PIECE OF CHANGE DOWN HER SHIRT CAUSE SHE WAS FUMING WITH ANIMOSITY TOWARD THE PRINCESS SHANICE(WHITNEY IS QUEEN)? CHILD,PLEASE...INSTEAD OF THROWING MONEY AT SHANICE,SHE NEED TO BE TRYING TO APPROACH HER ABOUT SOME SINGING LESSONS. SORRY,BUT FERGIE DOES NOT HAVE THE "IT" FACTOR. SHANICE SHOULD JUST CONSIDER THE MONEY SHE GAVE HER AS A DOWN PAYMENT ON THE VOICE LESSONS....HIT HER UP,FERGIE!! AND STOP THE JEALOUSY. YOU COULD NEVER BE SHANICE,SO JUST TRY TO BE SHANICE-LIKE..HAHAHAHA!! VOICE LESSONS....COP 'EM!!


speakerboxxxbby
flag as inappropriate/spamReply

SHANICE IS VERY PRETTY, .


yourhighness
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE SHANICE, THAT SONG I LOVE YOUR SMILE STILL BE JAMMIN


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

@Dreayonn...Please reveal your location????? lol



flench
flag as inappropriate/spamReply

LOVIN SHANICE............... My Identity Is Top Secret Folks !


erynne-marie
flag as inappropriate/spamReply

fergie dumb ass cant even sing. dats why the bitch hatin


fanfare
flag as inappropriate/spamReply

I don't know Shanice that well.... Is she before my time maybe ? Loves me some Fergie Ferg though. @michelleobamawannabe-- SORRY,BUT FERGIE DOES NOT HAVE THE "IT" FACTOR. SHANICE SHOULD JUST CONSIDER THE MONEY SHE GAVE HER AS A DOWN PAYMENT ON THE VOICE LESSONS.... ----- stop smoking that ooh wee, girl. lol! My girl, Fergie is a super star. She sells out concerts and Her cd went platinum 3 or 4 times over! She's very talented!


fanfare
flag as inappropriate/spamReply

see..now..Kudo's to Dreayonn and ChitownBaby..for being fair and objective. That's a great point DQC made also, ..hmmm...


michelleobamawannabe
flag as inappropriate/spamReply

@fanfare keep telling yourself that,and maybe you'll convince yourself that it's true. there are lots of artists out here who sell millions...doesn't mean they have talent,does it?? janet can't sing. neither can ashanti;but they still made that money,didn't they? talent is not even necessary to get a deal anymore. my point is,shanice can sing circles around fergie ANYTIME. fergie can't touch shanice vocally,and if you beleive otherwise then you have to be tone deaf. the way fergie handled the situation was just downright TACKY. if she felt upstaged then that's HER problem. i'm sure fergie would never give less than her best,and she isn't supposed to. NEITHER IS SHANICE!! you're entitled to your opinion,but keeping it really real,shanice is the better singer,NO DOUBT. and she acted like a child with shanice. TRUTH is TRUTH.


MOTHERSHIP
flag as inappropriate/spamReply

Shanice would have blown Fergie's limited range ass out of the water! Fergie got some damned nerve!


tredice
flag as inappropriate/spamReply

AWWWW MANNNN YALL WILDIN MYSPACE.COM/CRACKHOUSEROCK ITS YA BOY TRE DIGGIDY ADD ME ON FACEBOOK KASAN LANE


MOTHERSHIP
flag as inappropriate/spamReply

Fanfare, and the rest big upin' Fergie, y'all don't know Shanice, Shanice is one of the best singers in the business bar none. I'm tellin' y'all. Go to itunes or somethin' and check her out. Shanice would bytchslap Fergie vocally. There ain't no competition.


cocoa1119
flag as inappropriate/spamReply

Bytch needs to quit hatin with her ugly a**!! She ain't got a damn thang on Shanice!! My advice to Fergie... 1st learn how to sing, 2nd fix yo ugly a** face, then maybe just maybe you could attempt to hate on Shanice or anybody for that matter!!


coldwindsblow
flag as inappropriate/spamReply

@ MISSWESTLAKE U ON SUM BILL COSBY SH!T, ONCE AGAIN I SAID, Y'ALL DO WHAT U WANT I'M ROLLIN' WIT FERGIE ON THIS ONE, F@CK A SHANICE. KEEP IT FUNKY, IF I KNEW THE SISTA HAD MORE HITS I WOULD LIST THEM. AND I'M TALKIN SOME JOINTS ON THE BILLBOARD, NOT SUM SH!T PLAYIN' ON MIDNIGHT LOVE ON B.E.T. BABYGIRL.


seaki
flag as inappropriate/spamReply

this is not the first time that i have heard things about fergie being spitful,(ever wonder why the blackeyed peas aint touring anymore),..that all the hint that I am giving,....(sitting back down with sweet tea)


Empress8
flag as inappropriate/spamReply

Fergie is an ol' tired, dried up azz broad. She should be jealous of someone like Shanice who is older and looks better.


la_nenita
flag as inappropriate/spamReply

@antidumb,why wont u plz stfu with that black power bullshyt(no pun intented 2 black folk).all u do is talking about the pro-black this and anti-non-black that.u annoying as hell so give that shyt a rest. i grew up on shanice since her song was "i love ur smile" came out and im glad she put this leona hemsley looking,wiggette(white girl wannabe black 2 hard azz bytch),meth-fiend,lack of talent azz bytch.fergie is ugly as hell,she cant sing and she thinks shes the hot shyt but shes a hot mess,thats 4 sure.this is remind me of "the black mama,white mama" movie with pam grier.those so-called 2day's r&b and pop singers cant sing 4 shyt so fergie should know this,she can not fukc with the veterans b/c shanice been in this game longer than this crack h0e. smh


la_nenita
flag as inappropriate/spamReply

i mean,im glad shanice put leona hemsley,wiggette,meth-fiend,lack of talent azz bytch in the place.


michelleobamawannabe
flag as inappropriate/spamReply

@mothership fergie don't want it with shanice...LOL! shanice would have fergie shaking in terror at the first note outta shanice's mouth. that's a bad sista right there. people just don't know. shanice is on a whole different level. she already out sung fergie's azz at her own concert..LOL!! naw...she don't want none of shanice!



swifty1
flag as inappropriate/spamReply

_____SEEK 40 P L U S . C 0 M _________ My friend recommended me a very interesting place where 4O plus mature singles looking for someone to enjoy their wealthy lifestyle with.


1SuAvEgEnT
flag as inappropriate/spamReply

If true, Fergie was probably mad she got outshined. Shanice sang only a snippet and got a standing ovation, that's sum singing for you right there.


MANSEMINOLE
flag as inappropriate/spamReply

It seems like a lot of people imitate black american vernacular, dance, and everything else we do. To me, white people want to imitate us, along with a lot of people. People hate our race, but they love to imitate us because American culture is boring without us.


ILOVEACCENTS
flag as inappropriate/spamReply

YOU SAID IT MANSEMINOLE!!! THAT FUGLY FERGIE GOT FAMOUS BECAUSE THE BLACK EYED PEAS WANTED A WHITE GIRL WHO SOUNDED BLACK IN THERE GROUP. I KNOW A MILLION SISTAHS WHO CAN OUT SING FERGIE'S UGLY ASS! SHANICE IS ONE AND SHE LOOK BETTER. LOL


pinkdiamondprincezz
flag as inappropriate/spamReply

Thats an ugly ass white girl.


mikey6
flag as inappropriate/spamReply

dam Shanice i still love ur smile.....I really do. Fergie look like a trailer trash stripper from dundalk...for any1 dat aint from b-more its a lil south bmore county dat is filled with trailer trash low lifes n dead ends 4 any1 who's from there lmao!!!!


youkiddingright
flag as inappropriate/spamReply

Poor Fergie!!! I heard from a reliable source that she has difficulty knowing that she's much older than the rest of the talents out there and tries hard to keep herself looking youthful. Hmm, I'm sure "older" is an understatement. Fergie is probably in her early 50's, and that's being kind.


Prettylady4life
flag as inappropriate/spamReply

AWWWWWWWWWW FERGIE, ARE YOU MAD CAUSE SHANICE SHOWED YOU WHAT A REAL SINGER SOUNDS LIKE? DON'T HATE YOU STUPID B I T C H. YOU BETTER BE LUCKY SOMEONE GAVE YOUR NON SINGING ASS A DEAL. HELL, WITHOUT THE BLACKEYE PEAS YOU PROBABLY COULDN'T GET A DEAL...


whatididhesay
flag as inappropriate/spamReply

Not sure if I even believe this one.


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

lol @ texasglmourchic, defending this ugly white meth bitch and you must need your eyes checked out if you think fergie is cute.


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

Shanice, will sing circles around most of these chicks including beyonce.


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

texas, u look like fool defending this white chick that utilize black culture for success. She probably don't give a dayum about black folks only copying our image to sell records.


HUEmanbro
flag as inappropriate/spamReply

She and gwen stefani are your fav white girls. You sound like a complete coon!!! Lol the white chicks don't give a dam about blacks they just love emulating our culture for dough.


heavenly_1
flag as inappropriate/spamReply

Oh hell no, stuffin dollars in Shanice's bra? Shanice shoulda smacked Fergie upside the head.


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

I think Shanice is VERY underrated. This is a sista with real talent. I would whoop Fergie a$$ for Shanice. And if it wasn't for the Black Eyed Peas this b!tch would be a nobody. I never supported this non talented b!tch and never will. Hell if I had a voice like Fergie, I would be jealous too.



Baby-T-2009
flag as inappropriate/spamReply

You know Shanice did her thing and was very lady in doing that---so you know what class goes a long way---No who looks like the fool.....


VibeChic2
flag as inappropriate/spamReply

Fergie's face has officially been chopped n screwed. Whatever went down fergie needs to keep her hands out the girl's dress. Not everybody swings from the same pole that she does. Nowadays I don't understand y fergie still looks like she is still recovering from a face lift/collagen or whatever she dun did to herself!!!!!!!


HotCoCo83
flag as inappropriate/spamReply

WHAT FERGIE NEEDS TO DO IS STOP TOUCHING UP HER FACE! SHE LOOKS CRAZY


tommykimon
flag as inappropriate/spamReply

Shanice can sing circles around Fergie in the vocal department. I never liked Fergie anyway and her husband is prettier than her.


TANZA
flag as inappropriate/spamReply

THATS ALL HOMEGURL HAD TO DO WAS GET THAT METH HEAD BY HERSELF N SET IT OFF IN THAT BI***! 4 real. THATS HOW I DO THE TRAILER PARKS AT MY JOB. LMAO!!!!!!!!! THE NIG BI**** I HAVE TO SHOW MY BLADE! LOL!


Moneybagz323
flag as inappropriate/spamReply

@ MrsWestlake, I thought the story wasnt true at first because you know how MTO like to sensationalize stuff but damn say it aint so!? I thought I was the only one who remebered that the both of them was on Kids Incorperated so how could Fergie be playing like she didnt know Shanice? Damn they must have had some kiddie turned adult type beef! Fergie may have the money but Shanice deffinatly has the talent!


Shuntae
flag as inappropriate/spamReply

Fergie just got a little jealous. I like her and Shanice.


beautywithn
flag as inappropriate/spamReply

Thankyou MrsWestlake and MANSEMINOLE. She was so disrespectful to stuff money down Shanices top. I mean really, she may be used to stipper poles but you do not disrespect a married woman like that. Fergie has no class. Shes in her mid thirties like Shanice and is no comparison. I guess she is trying to live a middle aged caucasian womans dream..to act like a black female teen. Shanice can actually sing. All Fergie does is try and emulate a sista.. young sistas at that which makes her look like a middle aged fool! First her and ugly Will.i.am swagger jacked beyonces bootylicious and took all the credit like they came up with that ish on their own now this! People please wake up and start appreciating the natural born gifts we as people of color have been given. We take it for granted and they take it and claim it as their own and then its considered "art". Shanice was a perfect lady. That chick fergie should be feeling real dumb. Unfortunately there will be some idiot out there trying to collaborate with her because they percieve her to be some prize. pleazzz!


beautywithn
flag as inappropriate/spamReply

Shanice looks great in that pic!!


coldwindsblow
flag as inappropriate/spamReply

SHANICE IS A L7!


Ms-trustme
flag as inappropriate/spamReply

- I agree w/ MrsWestlake, Huemanbro, and Mansemile - I can't believe I thought Fergie was attractive years ago; she is not attractive at all; of course Shanice is the better singer and non-blacks always try to copy our swag and they capitalize off of it and in many cases end up making more $$ and getting more recognition for it than we do - I love "Turn Down the Lights" by Shanice; I still play that


MoFire1
flag as inappropriate/spamReply

FERGIE ASS NEED SURGERY


Pattyg
flag as inappropriate/spamReply

Shanice is an incredible vocalist. Fergie meth addiction aged her terribly. Fergie said that meth was the hardest love affair to get out of, and that stuff ages you. She didn't escape aging. She's supposed to be a young lady but she looks about 60 in the face.


welcome2jamrock
flag as inappropriate/spamReply

Fergie = Trailor Trash!


Rahdee35
flag as inappropriate/spamReply

Fergie was a bitch for that! I am glad Shanice sounded good! Shanice will shine again and when she does.........we all gone sit around and whup dat azz!