MTO EXCLUSIVE: Bruce LeRoy Arrested For BEATING HIS GIRLFRIEND!!!

: MediaTakeOut.com has some very SAD news to report. Taimak Guerillo, best known for playing BRUCE LEROY in the 1980s hit movie The Last Dragon was arrested two weeks ago, and charged with beating his girlfriend.

According to one of MediaTakeOut.com's snitches, his girlfriend called the police on him after dude "snapped." He was released on bond.

In a sheer coincidence, last year Chris Brown was slated to star in a remake of the movie The Last Dragon. He would have starred opposite his then girlfriend Rihanna.

Members of the press are REQUIRED to credit MediaTakeOut.com for this EXCLUSIVE report

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

itsfuntodobadthingz
flag as inappropriate/spamReply

FIRST!! He under a lot of stress, He aint been on TV since that episode of A DiFFERENT WORLD....


MrWest
flag as inappropriate/spamReply

Not first. And this is fake!!! Bruce Leroy doesn't even exist in real life! I AM NOT BUYING IT!!!


misshugrad
flag as inappropriate/spamReply

Umm 2 weeks late MTO?


ANTMAN305
flag as inappropriate/spamReply

who's the master!


facehammaz
flag as inappropriate/spamReply

wow he need sum work


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Ok, I almost forgot about this dude & mto,no one's checking for him so please refrain from posting that bs disclaimer! LOL This dude hasn't starred in a movie since I bet.


shaboogie1
flag as inappropriate/spamReply

I give no man respect for hitting a woman they know they can beat


DownSouthWhereIStay

kaylababy_09
flag as inappropriate/spamReply

* @XyourGirl.. STFU WE TIRED OF SEEING YO CONCEITED COMMENTS.. WE DONT GIVE A F**K ABOUT U OR THAT WEBSITE ExtasyTube..U A FAKE! * AND DAMN THIS THE LAST TIME IMA SEE SAY SOMETHING ABOUT THIS*


RETURNOFYAIDOL
flag as inappropriate/spamReply

SHO NUFF......LOL


wrightbryant
flag as inappropriate/spamReply

Sight is the function of the eyes. Vision is the function of the heart.


Bruce_LeRoy
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS NOT TRUE...Sho Nuff is trying to set me up!!!


Maki718
flag as inappropriate/spamReply

Say it ain't so Leroy!!


simplysexxykc
flag as inappropriate/spamReply

D*mn Bruce I know you wanted to get some attention...but this wasn"t the right way...don"t drop the soap.


MzHoneyBx
flag as inappropriate/spamReply

Its crazy too cuz he a cop in Pelham...smh I bet his girl is white



DreDay09
flag as inappropriate/spamReply

lol wen u got dat GLOOOOW LMAo


honduranprincess
flag as inappropriate/spamReply

never even heard of this jaycat, and i cant believe that character even existed. bruce leroy?, really lol


missroni29

honduranprincess
flag as inappropriate/spamReply

and any man who puts his hands on a woman is simply not a man,he is scum of the earth!!!!


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

Did he do karate on her ?


aj1967
flag as inappropriate/spamReply

FROM BRUCE LEROY TO DONT DROP THE SOAP LEROY!!


KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

They do not need to remake that movie, cuz its a classic! Rihanna pretty, but she ain't pretty enough to play Vanity. Vanity is freaking beautiful!


j8dakiss
flag as inappropriate/spamReply

he made her kiss his converse


natalieladelilah
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE HIM!!!... I just watched the last dragon the other day, I almost forgot Rudy was his lil sis in the movie. MTO, U slacked on this one, couldn't we have gotten an updated pic or sumthin ?!?!?


eyesotp
flag as inappropriate/spamReply

@ Bruce_LeRoy Shonuff was trying to set u up? LOL!!!! Best post so far!!!


Atlcutie86
flag as inappropriate/spamReply

Dammit Bruce!! And I used to think you were so cute too. When are dudes going to learn that beating the dog sh#t out of ur girl isn't going to solve anything??! ugh disgusting. Just follow me! ---> @Krislovely1


berrygirl6
flag as inappropriate/spamReply

why was this a top story? Don't nobody know who the hell this dude is.


ljacks3
flag as inappropriate/spamReply

noooooo not Bruce Leroy


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

He probably asked her to "teach me some moves!", and she declined. I'd snap too.


PUSSYCATFUN
flag as inappropriate/spamReply

DANG! I FORGOT ABOUT DUDE.



QueenieE
flag as inappropriate/spamReply

UHH OK WHOEVER HE IS/WAS


acnicerus1
flag as inappropriate/spamReply

I AWAYS THOUGHT HE WAS A FAGG


BeautyLuvsMii
flag as inappropriate/spamReply

Bruce Leroy...I kinda think I remember him...a little...I think..man idk lol Anywho Follow me on Twitter @BeautyLuvsMii


TADEOW
flag as inappropriate/spamReply

KISS MY CONVERSE!!!


REAL_HIPHOP82
flag as inappropriate/spamReply

SHOW NUF!???!!?!?


rudeone
flag as inappropriate/spamReply

hahahaha dats life imitating art!!!!!


318sladybug
flag as inappropriate/spamReply

Well damn..... I use to have the biggest crush on this man when I was a lil girl... these dudes need to stop chris brownin lol


regalode_losdios
flag as inappropriate/spamReply

Hahahahaha! This niga really think he bruce leroy. This is definitely a top story. Good job MTO


XXibedatchickXX
flag as inappropriate/spamReply

"catching bullets with his teeth" Sho-nuff from Harrrrlem" "Kiss the converse" bwwaaaahhhh BEST MOVIE EVER lmao but yeah I need more proof MTO where the mug shot, police reports??????


regalode_losdios
flag as inappropriate/spamReply

This niga thought he was in 7th Heaven


CrankDatDickSlang
flag as inappropriate/spamReply

Its two sides to every ass whooping some men don't just snap and hit a bitch maybe she was talking slick to him or some shit


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

I need to see more up to date pics MTO and while your at it a police report wouldn't hurt.


Iwontbebad
flag as inappropriate/spamReply

THAT WAS A GOOD MOVIE...


Symone2287
flag as inappropriate/spamReply

WOW THT IS A COINKIDINK!!! ANYWHO HE'S VERY HANDSOME IN THT PIC & SRRY TO ABT WHT HAPPENED TO HIS GIRL SMGDH


SUNSHYNE434
flag as inappropriate/spamReply

SAY IT AINT SO!



SpyHustla
flag as inappropriate/spamReply

WELL y'all hoes need to stay outta these men faces acting like your asses won't get touched. One domestic violence I do condone: bitch bad enough to throw a punch, b.itch bad enough to take one. Two sides to a story. Hate women who wanna throw hands then play victim later. Chris breezy will always be half innocent from that frankenstein head b.itch


Prttybrnyz
flag as inappropriate/spamReply

Where is the mugshot mto? I want to see has his looks fell off over the years.


DGrrl
flag as inappropriate/spamReply

where's the "now" pic of him MTO? ugh--->goes to google it


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Prove it mto..mugshot..police report?!


Divaonadime
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ your "Members of the Pres, Blah, Blah, Blah" When will you get the picture Freddie ain't nobody gonna mention your broke down ass because MTO is a gossip BLOG SITE that hasn't yet EARNED respect. You can't be acting the coon (Mispelling, fabrications, etc.) thinking you're doing real Journalism and shyte. Take your act a notch up from Hood Rat Ghetto and you maybe taken seriously.


coco526
flag as inappropriate/spamReply

That was the movie back in the day.Sad if it's true


MizzThrillz
flag as inappropriate/spamReply

WOW...wth is wtong with these dudes smh


kysauntie
flag as inappropriate/spamReply

Girlfriend??? Beard maybe, but not GF.


bigpimpinET100

MissDiamond
flag as inappropriate/spamReply

DANG LeRoy....


PedoBear
flag as inappropriate/spamReply

"In a sheer coincidence, last year Chris Brown was slated to star in a remake of the movie The Last Dragon. He would have starred opposite his then girlfriend Rihanna." lolwut? Mto is so corny, you just had to slip a Chris Brown joke in there, huh? Like he was the only person involved in domestic abuse..


JusGotaMakIt
flag as inappropriate/spamReply

I would like to peeeel this ba-nan-na.... Man that was my movie! 1 point for MTO for bringin back memories -3 points for this half ass "story"


primal
flag as inappropriate/spamReply

I hate theses domestic violence stories vagueness . If it's true . So sad 2 hear bout it . That was the shit . But he hasn't had much pop off .:-(


SunChild
flag as inappropriate/spamReply

Not Leroy.....smh


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

I GUESS HE SHOWED HER WHO THE MASTER WAS.... R.I.P LENA HORN



ThatGrlCarra
flag as inappropriate/spamReply

Oh seriously? I just watched that movie the other night, even became a fan of him on FB! SON OF A BLIP!


LusciousShae
flag as inappropriate/spamReply

smh imma need for des men to go to anger management n stop bein pussies puttin dey hands on women


WinterBabyBlue
flag as inappropriate/spamReply

Really MTO, everytime a domestic squabble happens yall gotta throw Chris in it.He is not the face of domestic violence....I had a crush on bruce leroy when this came out


NikkiLaFleur
flag as inappropriate/spamReply

Smh crazy. Lol @ that coincidence lol


TheRealRuckus
flag as inappropriate/spamReply

Bruce_LeRoy THIS IS NOT TRUE...Sho Nuff is trying to set me up!!! ------------------ Best. Comment. Ever! LOL


WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

SO SAD HALF THESE MUTHAFUKAS LEAVING COMMENTS DONT KNOW WHO HE IS FREE BRUCE LEE ROY


goodanswer
flag as inappropriate/spamReply

Shame on him ! Todays men don't have a chance of leading a postive life nor do they know how to treat a femae. They don't have any postive male role modles 2 look up 2 and its a shame.


dadianne
flag as inappropriate/spamReply

COMPLETELY UNTRUE!!! I KNOW HIM AND HE DIDN'T DO ANYTHING!!! THIS WEBSITE IS FULL OF ISH!!! HE AND HIS GIRLFRIEND WHERE WITH ME A WEEK AGO


tg
flag as inappropriate/spamReply

Cheez - he hasn't been in a movie since 1980? So now every man who beats on a woman is going to be compared to Chris Brown. He was a teenager when he did it, not a grown man like most of these a-holes. I mean you guys are making me want to commit my own self to a mental facility over the Chris Brown thing. Will you ever stop comparing this man to every woman beater on earth? You would think he invented beating up your girl. LMAO


OhMyGoooodness
flag as inappropriate/spamReply

I USE TO LOVE THIS NIGGA!!!! We use to watch that movie 62 times a day and 34 times a night LOL, "I said Who's the master?!!" " You go now chop chop holy a$$ outta this place!!" I going to watch that shit right now!!!....oh yeah...domestic violence is wrong and etc..


SilkyBX
flag as inappropriate/spamReply

Sooky OOkie Sock Sock Fu you Sock to me I sock it to you.


devils_advocate
flag as inappropriate/spamReply

MTO, its not "Exclusive" if its 2 weeks old and on the public record for anyone to see. Besides, who's checkin' for Bruce Leroy?!


Kappagem
flag as inappropriate/spamReply

I thought he was gay?


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Just say NO to knockin' b*tches out!!!


LaReina
flag as inappropriate/spamReply

Wow. I honestly thought dude was gay. I've always had this huge crush on him, even though I was a lil youngster. And as fine as he is, you never hear about him with any woman. This is really sad if true b/c he works with underprivledged teenagers ... How are they gonna feel knowin this dude they looked up to puts his hands on women??



Dat_ni66a_E
flag as inappropriate/spamReply

man fuck bruce leroy lol


mack
flag as inappropriate/spamReply

i never heard ANYTHING about chris brown and that role! it's was going around SISQO' and somebody else were interested though.


empty
flag as inappropriate/spamReply

dang dat nigga was fine


OhMyGoooodness
flag as inappropriate/spamReply

@SilkyEx "HUH With yo bad self you sock it to me I sock it to you!"Rotflmao!!!


TheOriginalMJ
flag as inappropriate/spamReply

leta pimp live.. he the last of a dyin breed


ThatGrlCarra
flag as inappropriate/spamReply

OK so how come I can't find this story of this sexy black/italian man beating his fiancee anywhere else MTO? Anybody else smell BS?


Tipque
flag as inappropriate/spamReply

"Catches bullets with his teeth? Catches bullets with his teeth??? Nig.ga please!" Damn, I'm shocked. His career isn't washed up as a lot of people think. He's still very popular in the martial arts. he does workshops in the u.s. and across seas. But hey,,,that's just me hoping that this aint true.Wheres the mugshots FRED!!!


My_2_Cents
flag as inappropriate/spamReply

Yall seen Taimak lately? His sexy old azz could still get it!! This story is faker than a $3 bill! My 2 Cents


gazzy
flag as inappropriate/spamReply

HI EVERYONE, FIRST OFF, I'M HIS FIANCÉ, NOT HIS GIRLFRIEND... AND SECONDLY.. THIS IS JUST ANOTHER STUNT FOR THESE WEBSITES TO ATTRACT ATTENTION. DON'T GET SUCKED INTO THIS. TAIMAK IS ON THE BRINK OF HIS CAREER, WE'RE BOTH VERY BUSY AND MANAGE TO HAVE AN AMAZINGLY LOVING RELATIONSHIP. MAY PEACE AND LOVE BE YOUR JOURNEY, IT SURELY IS OUR'S. HIT UP HIS WEBSITE AND SEE WHAT'S REALLY UP WITH HIS LIFE! http://dynasty8.com/


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

TAIMAK NOOO HE WAS SO CUTE STILL NOT BAD LOOKIN NOW,ANYWAY HE NEED TO LEAVE THAT CHICK ALONE IF HE GOTTA SNAP ON HER...


ExtremeTDR25
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe how the story was reported first off. I think he just had a bad flash back. The chick probably started hitting him repeatedly, started glowing orange, and tried to drown him in a dirty tub and then asked, "Who's the Master!!!" Taimak then probably responded with "I am!!!" And that's when things probably went bad for her.


MzCaMyBaBi
flag as inappropriate/spamReply

RIP Lena Horne'


CHARMS82
flag as inappropriate/spamReply

WHAT HE DO A DROP KICK OR SOMETHING !!!!!


OhMyGoooodness
flag as inappropriate/spamReply

Ooohhhh MTO,yall got busted/ called out/punked LOL what now... put up a pic of Bey or Fantasia right quick to throw this off....


Maria7532
flag as inappropriate/spamReply

Maybe he's upset he didn't get to do the remake of the movie...so he Chris Browned her....how ironic.



gazzy
flag as inappropriate/spamReply

AND FOR THE RECORD, TAIMAK WILL BE IN THE REMAKE OF "THE LAST DRAGON" ;)


RaySun
flag as inappropriate/spamReply

OMG! I heard this dude was crazy angry at women from years back. Check out @claudiajordan twitter. She's got a story


therealsb419
flag as inappropriate/spamReply

bruce leroy beat that ass bruce leroy style! lol...


E_yung
flag as inappropriate/spamReply

Damn leroy, u just lost the glow.


dadianne
flag as inappropriate/spamReply

HI EVERYONE, FIRST OFF, I'M HIS FIANCÉ, NOT HIS GIRLFRIEND... AND SECONDLY.. THIS IS JUST ANOTHER STUNT FOR THESE WEBSITES TO ATTRACT ATTENTION. DON'T GET SUCKED INTO THIS. TAIMAK IS ON THE BRINK OF HIS CAREER, WE'RE BOTH VERY BUSY AND MANAGE TO HAVE AN AMAZINGLY LOVING RELATIONSHIP. MAY PEACE AND LOVE BE YOUR JOURNEY, IT SURELY IS OUR'S. HIT UP HIS WEBSITE AND SEE WHAT'S REALLY UP WITH HIS LIFE! http://dynasty8.com/


EmpressNimra
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ Ezra. This guy is officially TRAGIC.


gazzy
flag as inappropriate/spamReply

thanks for re-posting that for me, dadianne


gazzy
flag as inappropriate/spamReply

lol, if you guys knew what his life consists of every day, you'd feel like a big pile of dookie. read posts before you post something absurd. TAIMAK is not just helping his community, he helps the world. Taimak Guarriello is a supportive, loving, selfless man. That's why I'm marrying him. I've never met a better man in my life. In fact, I never wanted to get married... until I met him. God has blessed us both. So you haters and gossip talkers, keep talkin' because love us or hate us, you're making us more famous and wasting your own time talking trash on the internet when you could me making a nice meal, or helping a friend, or someone in need, out with their life. watch what you say, God's watching ;) ONE LOVE. PEACE OUT


MamiSoooPrecious06

emmettmays85
flag as inappropriate/spamReply

Super_Negra please i'll knock a bitch out in a second, im far from a punk , i just dont discriminate when it comes to violence


TheBlockObama
flag as inappropriate/spamReply

beating his girl???........isn't he a faggot???????


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

he looks cute in that picture..wonder why i've never heard of him...


BlackZoro
flag as inappropriate/spamReply

did he charge of the glow first or did he just freestyle it? i find comedy in this because it's probably untrue like 95% of the crap mto puts out. but hey, it's keeps up comming back. whatever works...


emmettmays85
flag as inappropriate/spamReply

@ fay hey how u doing?


iceblendedmocha
flag as inappropriate/spamReply

OohWee, I used to LOVE me some Taimak back in the day..... so fine.



missmadisond
flag as inappropriate/spamReply

who dat?, but that crazy what he done hope it not true.


emmettmays85
flag as inappropriate/spamReply

sexytranny im missin my beautiful black queen Trulee (I Love Her)


Woow
flag as inappropriate/spamReply

Wow I'm not surprised. He has a history of CRAZY! I wish I had called the cops on his ass when he pulled that "ISH" on me. Taimak needs counseling and his girlfriend needs it to if she's making excuses like a mad lady on here for the public to see after she had him ARRESTED! His arrest record is public record. Cmon now. Get away and RUN FOR THE HILLS!! If you're gonna stay at least make your man get help and then have him speak about the consequences to troubled youth. *smh*


MzFetish69
flag as inappropriate/spamReply

This mite be true but idk mto


KAB93
flag as inappropriate/spamReply

he used the glow on dat chick !!!! ima still watch the movie its da tihs!


ron11233
flag as inappropriate/spamReply

She was talking sh*t saying she's the last dragon and she wish she would've staying with Sho'nuff


Heemi
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe it!!!


dadianne
flag as inappropriate/spamReply

TAIMAK DOES NOT HAVE A HISTORY OF ANYTHING BUT GOOD! WHAT ARE YOU TALKING BOUT WOOW, YOU SOUND YOU'RE FULL OF "ISH" AT LEAST HIS FINACEE IS HERE AND ANNOUNCES WHO SHE IS, WHY ARE YOU ON HERE ANONYMOUSLY?


Beast404

nayb0713

chunkiemunkiexd
flag as inappropriate/spamReply

He got the glow on that ass!!


Yaboyfrank89
flag as inappropriate/spamReply

Another black man done fu(ked up his career for beating his girl up..damn!!


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

sho nuff sucka im da mastaaaa saw that flick last month - its still aiight to watch


Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

His name isn't LEROY!!!!!!


deebo
flag as inappropriate/spamReply

She probably told him to get a job



ControllMyHoes
flag as inappropriate/spamReply

u know how this stuff happens: She was riding him when he was up, now she's kicking him when he's down. Uhh Bruce Leroy, u gone pay the light bill? Naw baby I don't have a gig yet, but i can feel it coming. U been feeling it for the last 12 years. Man u need to do something else....What? What did u say?.....The he just snapped!


missspeakyomind
flag as inappropriate/spamReply

@hotbunny...I RAN INTO HIM myself in greenwich village 14 st and he sho didnt strike me as str8 either but i must say he was very polite and he still looked the same


SkinnyShirts
flag as inappropriate/spamReply

Should of stayed wit Appolonia..


MZCaSh
flag as inappropriate/spamReply

y yall gotta throw chris brown and this chicks shit up there?? yall dead wrong but anyway idk if i believe this


emmettmays85
flag as inappropriate/spamReply

sexytranny i hope not cause i love her too much @ fay ok i'll be good


mya5350
flag as inappropriate/spamReply

All that bs ppl talking about not having respect for a man that hit a woman WHATEVER.... So a chick can punch her dude in his face, burn his clothes & smack his momma and he's not suppose to hit her back... I'm totally against dudes that just beat woman for no reason (Ike Turner) but for a chick 2 think she can put her hands on a dude & he's not suppose 2 hit her back well she has issues smdh


BeckySueMary
flag as inappropriate/spamReply

Wow, I use to be in love with me some Taimak


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

Wow His Bruce Leroy role went straight to his head.


Cynnamon01
flag as inappropriate/spamReply

@ Tennis Shonuff called Taimak Bruce Leroy in the movie.


narcis
flag as inappropriate/spamReply

YOU ARE NOT THE LAST DRAGON?!


Trulee
flag as inappropriate/spamReply

ok dadianne said that's her fiance and then here comes gazzy stating the same..?? *Am I missing something here?


mzlisa
flag as inappropriate/spamReply

I WAS HOPING YALL SHOW A UP TO DATE PIC OF HIM


FlyLikeAbird
flag as inappropriate/spamReply

AVIATION NEWS BLOG http://avitionpaper.blogspot.com


Glamuruz
flag as inappropriate/spamReply

He had to show her who was the master!! Lol


guccibagshawty25
flag as inappropriate/spamReply

I BET THIS NIGGAZ HANDS WAS GLOWIN BEFORE HE BACK HANDED HER LOL



YesInDeed1010
flag as inappropriate/spamReply

Im watching that movie right now!


MEDIAclub25
flag as inappropriate/spamReply

No not you. He was so fine in the 80s. Don't know how he looks now. MTO y'all should have had an updated pic.


oneloveonelife
flag as inappropriate/spamReply

I spoken to them yesterday. This is false. Didn't happen. The story is bogus.


ziggy
flag as inappropriate/spamReply

I love how everybody quoting lines from the moving....y'all Negro's are really showing ure age...lol


oneloveonelife
flag as inappropriate/spamReply

'spoken' I mean I spoke to them yesterday. This is false. Didn't happen. The story is bogus.


RaySun
flag as inappropriate/spamReply

I did a search on Taimak. he was arrested in San Diego april 25 for inflicting corporal injury on a spouse. If his girlfriend didn't have him arrested then who did?? fill us in!


EvilMCZulu
flag as inappropriate/spamReply

Yea. I tell my daughters all the time, NEVER date a man who's "Got That Glow".


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

Oh really! He does karate....Karate teach displine and respect....How to maintain self-control he has non of that yet he out teaching kids a better life thru karate.....Fake! His career is so over I hear he has a bad attitude and hate to listen to anybody his career could of went so far....Sooooooooooo Stupid....He needs to give it up nobody will hire a nut to work for them.....


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

@ oneloveonelife You spoke to who?


Message
flag as inappropriate/spamReply

sho nough...hmmmmmmmmmmmmmmm


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

WHY MTO?..WHY??!


bootifulmi2
flag as inappropriate/spamReply

While you SCREAM at your woman, there's a man wishing he could talk softly in her ear. While you HUMILIATE, OFFEND and INSULT her, there's a man flirting with her and reminding her how wonderful and beautiful she is. While you HURT her, there's a man wishing he could comfort her. While you make your women CRY there's a man stealing smiles from her.


whatisthat
flag as inappropriate/spamReply

so, sad...but, if he snapped...he got it coming..the brother look good still and i miss him on the screen..what a waste of talent...


bom411
flag as inappropriate/spamReply

We here at BOM411 know that Domestic Violence is a problem in this nation, I hope they work this out and can build towards a healthy relationship!!! Do you know what BOM means? Boss of Me! Whether just kickin it, just friends, just figuring out how you feel, if you’re in like or deep in love things can get complicated. Everyone has the right to make their own choices. Dial Down your Drama, Let us know what’s going with on!


knight99
flag as inappropriate/spamReply

SHE SHOULD HAVE CALLED SHAW NUFF ON HIS PUNK ASS LOL



Dennis Rhodes
flag as inappropriate/spamReply

The truth always prevails...I don't believe that he laid a finger on her! They are no longer together, and according to what came out AFTER the break-up...HE wanted to end the relationship and she had him thrown in jail as an act of VINDICTIVENESS. The DA investigated and decided that no charges were to be filed against him. This kind of thing happens all too often in our society and I believe that people who make false allegations should be thrown in jail themselves for WASTING TAX PAYERS MONEY!!! Besides. it looks like the "accuser" has quite a reputation herself...http://jiujitsutalk.com/index.php?action=printpage;topic=628.0


Dennis Rhodes
flag as inappropriate/spamReply

A reputation for DRAMA, that is. And remember...THE MAN WAS CLEARED!!!