MTO EXCLUSIVE!! Chris Brown’s New GF Gets A Tattoo . . . That’s Exacty Like The One RIHANNA HAS!!! (Evidence)

: MediaTakeOut.com just got some very DISTURBING information. According to one of Chris Brown' girlfriend Jasmin's friends - she recently got a tattoo - EXACTLY like Rihanna's.

And the tattoo is new too. The friend told MediaTakeOut.com, "She got it AFTER she started seeing Chris . . . I can't say that he MADE HER get it, but it's too much of a coincidence."

And the friend added that they're beginning to worry about Jasmine's relationship with Breezy. MediaTaeOut.com's tipster added,"I just want her to be in a healthy and safe relationship."

Sounds a lil odd to us . . . watch yourself Jasmine . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

oh lawd...i guess if u cant have her make 1...right? LOL


Yseir
flag as inappropriate/spamReply

She is very sexy and hot, I love her very much. Recently I found she posted many her nice photos on _ Plusly.Com . I am wondering what kinds of relationship she wants to seek? Friendship? Marriage?


mikeharris
flag as inappropriate/spamReply

SMDH!! HE AINT EVEN THAT GOOD LOOKING TO BE DOING THAT!! NOW IF SHE WAS DATING ME THEN SHE COULD DO IT!! WHAT ELSE IS THERE LEFT TO SAY? #just askin


JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

he said he was gonna smack the sh!t outta her if she didn't do it


notorioussteph
flag as inappropriate/spamReply

WACK JOB! LOL


MayaShae
flag as inappropriate/spamReply

I'm sure she didnt have rihanna in mind wen she got it


I-AM-Becky
flag as inappropriate/spamReply

Bi-Racial children are so gorgeous!!! Just look how beautiful she is. Black men if you wan your daughters to be drop dead gorgeous have a baby by a white woman!


cutenap123
flag as inappropriate/spamReply

Shes very pretty! NEXT!


cameronlee5
flag as inappropriate/spamReply

dang why he always at the top


JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

LOL@HOES COPYING HOES


Symone2287
flag as inappropriate/spamReply

well atleast she's prettier o_O Jasmine that is( no homo)


Silkkysoul

deanomite7
flag as inappropriate/spamReply

@mike harris whatchu made because chris brown is light skin and your not lol


naaneci
flag as inappropriate/spamReply

Someone did that tat before Rihanna sooooooo!!!


TDKthaGREAT
flag as inappropriate/spamReply

Thats pitiful... She fine tho



OldSkulKicks
flag as inappropriate/spamReply

Did Mike Harris just compare his ugly face to Chris Brown's...... HEEEEELLLLLLLLLLLL NNNNNNAAAAWWWWWWWW


TopNotch214
flag as inappropriate/spamReply

HATED BY MANY LOVED BY FEW RESPECTED BY ALL!!!! TOPNOTCH GET THE MOST NOT THE LESSER$$$$$$ FOLLOW ME @TOPNOTCH214!!!!!


thenamesquan
flag as inappropriate/spamReply

she's just as cute..maybe even cuter


msmusicbaby
flag as inappropriate/spamReply

C'mon Now After Dat Only God Knows Wats Gonna Happen Next Nd We All Kno Dat To --------------- www.twitter.com/Lena_WhoElse


Junebug_Obama
flag as inappropriate/spamReply

This is Mediatakeout's top news story of the day. LOL! Fred tried to give the public real news in the beginning, but no one was interested, so he changed the format to make the website successful and the rest is history. MTO Forever!!! Don't forget to check out my You Tube videos....


YungDitty
flag as inappropriate/spamReply

He Claimin No Bullshit But Doin Dumb Shit


BBWsweethart

DeeGriff
flag as inappropriate/spamReply

Dats exactly like the one Rhi Rhi has... smh. be urself doll


tnicole
flag as inappropriate/spamReply

She has a brain of her own so if she is allowing herself to be manipulated at the behest of Chris Brown then that's her problem. I'M CUTE, FOLLOW ME ♥


msmogul
flag as inappropriate/spamReply

I WONDER IF SHE HAS THE SAME BLAND PESONALITY TOO? #JUSSAYIN FOLLOW ME!


delvorine23
flag as inappropriate/spamReply

OWELL still luv rihanna & chris & his girlfriend and him is a cute couple


MsDiVaNeSs
flag as inappropriate/spamReply

I agree with MTO, but...everyone has a tat on all parts of the body unless it shows the same lettering I'm not convince that she wants to be or is trying to be like Rihanna. Their relationship is too soon for that kind of commitment. What's done is done.


BennieWalters
flag as inappropriate/spamReply

Wow he left Riahnna for a Ri Ri wanna be, if you ask me this is kind of creepy. but I guess thats why they say give yourself a little time before dating again after a break up cause you will end up dating someone similar to the last person. prime example. if your a true music lover check this kid out he's dope www.myspace.com/darealmook


Dollarbill26
flag as inappropriate/spamReply

She's gonna get her ass beat like Rihanna too.


speedy1268
flag as inappropriate/spamReply

Jasmine is mos def sexy but I'm sorry she doesn't hold a candle to Ri when it comes to swagga!! Ri has that hands down...glad they're both moving on..I can see CB and Jas gettin serious..but Matt Kemp is pure fukery...at best..On to the next guy Ri.



XXibedatchickXX
flag as inappropriate/spamReply

omg its not that serious....ppl copy tattoos all the time my cousin just got one very similar to the one I got last month so hey rhianna should be proud lil mama imitating her.....


RUDEBOI2010

Sk8xBored
flag as inappropriate/spamReply

I guess he misses Rih Rih's bubble head ass.....womp!


fashionfreak17
flag as inappropriate/spamReply

illuminati ftw


monique2468
flag as inappropriate/spamReply

main story...really


BlackPaulBunyan
flag as inappropriate/spamReply

So. Who cares?


visiblesilence
flag as inappropriate/spamReply

Would somebody shoot Mike Harris please !!!!


Onmywaydown
flag as inappropriate/spamReply

Ridiculous!! I hope she doesnt snatch his cell phone away from him while riding in the car. (side eye)


Trkstar07
flag as inappropriate/spamReply

i think dat nigga mike harris on the DL... he stay judging niggas.. sayin dey dont look good...mike harris u is suspect....


SillyRabbit
flag as inappropriate/spamReply

Why can't this fool get over that Rihanna don't want him no mo? Damn can't you take in that i'm fuckin her now?


tg
flag as inappropriate/spamReply

It was hard for me to tell which one was Rhianna, to tell you the truth. They look alike, TO ME.


DoggShatOnMe
flag as inappropriate/spamReply

lol nasty ho.


CDOGGZ
flag as inappropriate/spamReply

Chris upgraded. dam she is fine better lookig than Rihyawna


beauty574
flag as inappropriate/spamReply

So damn what...


platinum_kittycat
flag as inappropriate/spamReply

Freakenstein!!! Breezy making him a new Rhi-Rhi



VI-2DaBone
flag as inappropriate/spamReply

Damn!SMDH!..mike harris..shut up!!..u dere looking like a piece of shit!..


erky

onlyonetai

MikaellaHarris
flag as inappropriate/spamReply

There u go again Mike Harris,,, always looking at dudes. U sound like a homo! Plus u live in ATL. I know or a fact u've sucked dyk b4. Look at dem lips.


Chocolatedrop09
flag as inappropriate/spamReply

Ewww thats creepy! Can't have Ri so u make her? WTF CB?


PrettiBoi87
flag as inappropriate/spamReply

Here we go again!! follow me on twitter @fckAscholarhip


hotdam
flag as inappropriate/spamReply

That tat was for a photoshoot (may not be real). But if it is, how may women have tats down their sides? Rihanna didn't invent that shit. I have never seen so many stupid, ignorant, feeble minded people in my life. You don't even try to think for yourselves. Anything these blogs say you go with. You scarecrows really need to find the wizard and get a damn brain.


iLuvMTO
flag as inappropriate/spamReply

w/e rihanna wasnt the first person to get a tatoo like that. and jasmine is prettier. breezy upgraded


PFINC
flag as inappropriate/spamReply

I will beat it!!! Everybody deserves a second chance.


IAINTSHYT
flag as inappropriate/spamReply

I wanna be where you are!!! -------Bitch I'm on the phone!


WILLIE_BEAMEN_13
flag as inappropriate/spamReply

DONT GIVE A FUK STILL SEXY ON HER GET OFF HER COCK


madeinthe100s
flag as inappropriate/spamReply

SO SHES NOT THE FIRST TO GET THAT TAT AND WONT BE THE LAST


KingRamses2U
flag as inappropriate/spamReply

these young un's today have lost their fcucking MINDS ALONG with their souls..........


dereeta
flag as inappropriate/spamReply

At i am Becky you can keep you racist comments to yourself you must be fishing for attention


JoAnna_Jolie
flag as inappropriate/spamReply

ALOT OF FEMALES HAVE THAT TATTOO........



icandothat
flag as inappropriate/spamReply

SMH I hope not.


fashion_x
flag as inappropriate/spamReply

that bitch is trying to be like riri....get a fucking life and quit riri's...chris brown needs to go away


MsCola
flag as inappropriate/spamReply

HE MADE HER....LMAOO I FIND DAT HELLA FUNNY...SMDH


XIO
flag as inappropriate/spamReply

Wdfc...just sayin


BembaBarbie
flag as inappropriate/spamReply

she only looks like riri on that one pic! now on a major side note CAUTION: I'm-A-Becky, everyone knows the most beaaaatiful babies are black n asian, or black n hispanic, am by no means am I hating, so before you go the MTO'ers, my whole family is mixed with black n somethin! but black women need to jump on board and step on out and stop lettin black men make us feel like these other bizzes can take "your" men. set no limits and there'll be no problem. my guy is half white n indian, i'm black n hispanic, mix shiz up! i am done


TheBlackStallion
flag as inappropriate/spamReply

Seriously though this girl >>>> Rihanna. It's only because of the fame some of your views are skewered.


naaneci
flag as inappropriate/spamReply

Damn Breezy...u branding ur b!tches...lol


msshawty31
flag as inappropriate/spamReply

ok some of these comments, although somewhat disturbing is hilarious. i think they're doing it just to ire some people, but i just laugh my arse off. mike harris, i love becky, keep doing your thing.lol


mike-harris
flag as inappropriate/spamReply

SHE'S STILL NOT WHITE!! WHAT ELSE IS THERE LEFT TO SAY? #justaskin


mikeharrisisGAY
flag as inappropriate/spamReply

mike harris is a bored homo who fronts on the net all day with those gay ass glossy lips lmao.


Meek90
flag as inappropriate/spamReply

Ummmmmmmmmmm wow is all I can say


notRhiRhiagain
flag as inappropriate/spamReply

It's her body and her decision.


Being_ME
flag as inappropriate/spamReply

Do either one of 'em knows what the tatt MEANS ?? Thats what i would like to know


msshawty31
flag as inappropriate/spamReply

can't understand people calling the girls all kinds of nasty names and they don't even know her.


Pink_TinkerBaby
flag as inappropriate/spamReply

So MTO u tellin us dat Chris told her to get dat tattoo?? How do you kno dat?? Mayb she had it b4 or mayb she wanted to get it herself.....y would she get a tattoo like dat by havin sumbodii tellin her wat 2 have.....jus shutup MTO 4reel jus Shutup && put better stories on da Top Story of the Day.....stupid azz holes



NOTFOUND145
flag as inappropriate/spamReply

Shes wack anyways


WarrenggG
flag as inappropriate/spamReply

You people lovveeeeee making this guy seem like he can't get over Rihanna. Lol Dude is like 19 or 20 I'm sure he on to the next one by now.


the_thug_bible
flag as inappropriate/spamReply

Tattoos started in Biblical days from the mark of Cain who was a murderer. He was marked to show his sin. Don’t take my word for it. See Genesis 4:15: “And the LORD said unto him, therefore whosoever slayeth Cain, vengeance shall be taken on him sevenfold. And the LORD set a MARK upon Cain, lest any finding him should kill him.”


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

seriously no body knows who da fuk this girl is,and i dont even know why she is with chris brown,and getting a tat thats exactly like his ex is kinda weird,bitch get ur own life


hehe123
flag as inappropriate/spamReply

So what! My aunt had that tattoo before Rihanna!


msflatbooty

bigpimpinET100
flag as inappropriate/spamReply

Even if shawty dint try to copy the tat...its still weird!!!


Mz_newBooty
flag as inappropriate/spamReply

i doubt if chris made her do it..she prolly a wannabee...but fuccc her my aszz is way fatter and my hair iz real


DivaliciousSan
flag as inappropriate/spamReply

Clearly she has no identity... Girlfriend get it 2gether!!


eyesotp
flag as inappropriate/spamReply

OMG another Make My Baby ad....


veebaby
flag as inappropriate/spamReply

Maybe she's had that tat. smh...


caramelcutielol
flag as inappropriate/spamReply

interesting... keep me updated... i wanna see where this goes


JBillz39

honey88
flag as inappropriate/spamReply

mayb she liked it lol.....FOLLOW ME@twitter.com/honeey21


poetikjoy
flag as inappropriate/spamReply

Chris and Rhianna need 2 get back 2gether they moved past the storm Matt Kemp will nvr be Chris and this young lady despite the resemblance will never be Rhianna don't worry about the media or the photogs fo for ur love don't try 2 create another because its not that easy



NickyJusMoovd
flag as inappropriate/spamReply

Rotfl at MTo...*catches breathe* Wheew but anyway ultimate story fail


Boom87

MRJUGGO
flag as inappropriate/spamReply

THATS LIKE TRADING A BENTLEY IN FOR A CHRYSLER 300!!!!


envymee
flag as inappropriate/spamReply

its ma bday.........


2real4me
flag as inappropriate/spamReply

let it go chris and move on with your life bro....


honey88
flag as inappropriate/spamReply

Who cares FOLLOW ME@twitter.com/honeey21


SmplyBeauti
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT- Come on Now- WWW.BOSSIP.COM HAS A WAAAAAAY BETTER STORY ON THESE 2 THAN YALL DO! FRED yall gonna get shut down with all these elementary gossip stories with no proof- ATLEAST WWW.BOSSIP.COM HAS PROOF of their Jasmine/Chris story! SMH


synopsisvick
flag as inappropriate/spamReply

so STUPID MAN


eyesotp
flag as inappropriate/spamReply

Damn didn't know Chris was tatted up like that!


Tempy2cute4u
flag as inappropriate/spamReply

MTO stop lying! She had that tattoo BEFORE she even met CB. Her and CB have only known each other for barely a month. Besides, Rih is not the first chick to get a tattoo right there. I'm sure Jasmine was not thinking of Rihanna when she got it. We don't even what Jasmine's tat says! Stop reaching. And if you see other pics of this chick, you would see that she looks nothing like Rih! I'm not gonna say she is prettier than Rih, but she more of a natural beauty. CB did a good job. Much better than that damn Draya!


flawda_lohvr09
flag as inappropriate/spamReply

i dont think he is. .


paidBitchMeqs
flag as inappropriate/spamReply

This a very interestin & all.. but um why is this the top story ?


DappaDan
flag as inappropriate/spamReply

LMAO!! Thats the LAMEST shit I ever seen!!


TeaTyme
flag as inappropriate/spamReply

She probably didn't know Rhianna had a tattoo like that when he asked her to get it. I'm sure she was pissed off when she realized that Rhianna had the same tatto. I'm sure he tricked her into it. Poor girl.


NotThatNicca
flag as inappropriate/spamReply

Publicity stunt. She decided take pictures of a fake tat just to try to get under Rihanna's skin. I bet she's going to get all worked up & take a shot at her on Twitter like a dumb a$$. Celebrities are so f**king lame. Hahahaha!



onestylelady10
flag as inappropriate/spamReply

OOOOOOMMMMMMMMGGGGGGG CHRIS, FIND A LIFE, RIHANNA DOESEN'T WANT U ANYMORE, DO U HAVE TO MAKEE ANOTHER??? FACE IT, U SUCK, THAT BXTCH WILL END UP WIT HER ASS BEATEN JUS LIKE RIHANNA, SHE IS PROBABLY SOME LAME AZZ BXTCH RIHANNA WANNABE, I FEEL SORRY FOR HER. LMFAO !! GO IN THE PRISON WHERE U BELONG, WOMENBEATER!!!!!!


Naala
flag as inappropriate/spamReply

He's branding them lol


SmplyBeauti
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT- Come on Now-BOSSIP gossip website HAS A WAAAAAY BETTER STORY ON THESE 2 THAN YALL DO! FRED yall gonna get shut down with all these elementary gossip stories with no proof- ATLEAST Bossip dot com HAS PROOF of their Jasmine/Chris story! SMH


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

Why do they want to mark their body like that is beyond me. They will regret all that foolishness when they get older.


SmplyBeauti
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT- Come on Now-B0SSIP gossip website HAS A WAAAAAY BETTER STORY ON THESE 2 THAN YALL DO! FRED yall gonna get shut down with all these elementary gossip stories with no proof- ATLEAST B0SSIP dot com HAS PROOF of their Jasmine/Chris story! SMH


Coney718
flag as inappropriate/spamReply

MTO is desperate for stories now smh


SmplyBeauti
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT- Come on Now-The Henny without the Coke gossip website HAS A WAAAAAY BETTER STORY ON THESE 2 THAN YALL DO! FRED yall gonna get shut down with all these elementary gossip stories with no proof- ATLEAST The Henny without the Coke HAS PROOF of their Jasmine/Chris story! SMH


akoo
flag as inappropriate/spamReply

..i just hope he has at least learned from his mistakes and is treating her right.


SamsonBria
flag as inappropriate/spamReply

WELL CHRIS MOVE ON DAM


PedoBear
flag as inappropriate/spamReply

The same tattoo??? OMG!!!!1111ONEONEONE NO WAIII!!!


nomegustaMTO
flag as inappropriate/spamReply

He is so OBSESSED with Rihanna. MOVE ON!


DutchessBrown

coco526
flag as inappropriate/spamReply

AWW he miss RHI RHI. 2 Bad FUK CHRIS BROWN


afrochocolatecutie
flag as inappropriate/spamReply

Well, who can blame her, that tat is HOT! I bet Breezy made her do it.


alex2900
flag as inappropriate/spamReply

Chris brown want rihanna back and his bitch wants to be like her! U can Neva be her move on!!!



DutchessBrown
flag as inappropriate/spamReply

Jasmine is more beautiful than rihanna! and fresher! hahaha! u got it! my breezy! Riri doesn't create this tat! Live chris and his girl alone! Even if she looks like her it's just because it's his type of girl! not becoz he wants to be a new frankestein!


Xquisite_Individual
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO Chris breezy was probably like B!TCH you better be just like my RiRi or Imma THUNDERSLAP THE SH!T outta you lol If youre with a man like me raise your hand. If not raise your standards www.twitter.com/XquisiteSwagg


BeatifulNotSexy
flag as inappropriate/spamReply

Very Beautiful women and she has my name i think she's unique she may have been had that tattoo you can't believe everything this website says its just entertainment


watercooler
flag as inappropriate/spamReply

Themodel Jasmine is NATURALLY BEAUTIFUL, and by the way a very nice person. She doesnt need swag, she is not a singer that uses pro- tools.


bornleader79
flag as inappropriate/spamReply

straight pitfull


iheartmto
flag as inappropriate/spamReply

shut the fuck up mike harris, u probably ugly as fukk anyways so stop tryna sound cocky. rihanna is hotter than her


Tempy2cute4u
flag as inappropriate/spamReply

For all the fools insisting that Jasmine is trying to 'be like' Rih, please get over yourselves! Jasmine is a fashion model whose career has already taken off and is on the rise. She is signed with Boss models in NYC and she has already been to South Africa which is one of the fashion capitals of the world. She had a career long before she met CB and her future still looks bright. Just because you were unaware of who she was does not mean she is a nobody! Google her! She has an extended resume and she takes amazing pics! It's obvious CB cab still pull a bad bish! Stop hatin!


123iloveme123
flag as inappropriate/spamReply

O8h hell naw this chick wanna be riri chris and rhianna better watch out single white female the black version


datbossbxtch
flag as inappropriate/spamReply

rihanna looks better with her hair like that (like kinda classy)... She needs to go back to that style


dcmetro
flag as inappropriate/spamReply

Stop kickin a dog when he's down, every move he makes seem to be a bad one


CL101
flag as inappropriate/spamReply

SHE WAS A RIHANNA GROUPIE BEFORE SHE MET CHRIS BROWN!!! LMAO. GREAT PIC CHRIS....SO LAME!!!


Tempy2cute4u
flag as inappropriate/spamReply

correction: 'can' still pull a bad bish!


angelanderson
flag as inappropriate/spamReply

Any woman that would go out with a convicted woman beater has serious issues. And, when he ike turner her ass, she will have nobody to blame but herself. Some women love being mistreated. They bitch about their man all the time not treating them right but they love it. If you notice, every single man they date is exactly the same. It's the drama.


Blaqueisbeautiful
flag as inappropriate/spamReply

I didn't know he was really that crazy.... wow


Kingdon0075
flag as inappropriate/spamReply

aww man, its Rhianna all over again, lol, chris brown, be aware lol



DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Smh get off cb case wat I hate is u focus so much time on him callin him a woman beater y'all pickin on him cuz he's in da public eye we're human we make mistake an u actin lik his the only in the world who ever assaulted a female there is millions of others who are abused do talk to da millions of men who abuse women every year u spendin time focusin ur hate on 1 dude 4 all u no ur husband is one of da millions who beat women u never no don't say u do cuz only he no


princessof_la
flag as inappropriate/spamReply

the next: Van der Sloot


AshleyBanksXOXO
flag as inappropriate/spamReply

omg creepy! i would be freaked if i was rihanna


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U don't no wat happened dat night u only no da bs dey fed u u dont no wat he been goin through how shit he had to put up wit she prolly abused him an wT ever happened in da car was all he could take he snapped y'all women b push an push u an da shit is buildin up inside y'all women need to leArn wen u hit a man or do sumthin to him break his car windows slit his tires abuse him rip an set his clothes on fire threaten to kill him poision him u gotta understand wen u do thing lik dat an u don't get hit da man ain't scared of u he tryin not to hit u so stop pushin it


PUSSYMONSTER
flag as inappropriate/spamReply

This boy want Rihanna back so bad. He even tryna make other chicks look like her now. SAD


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U gotta understand if a dude was to do sum of da sh!t u do he would got his ass beat da first time don't think cuz u ain't get hit we scared of u an u stronger don't keep doin it cuz it's buildin up inside an wen u keep pushin sh!t lik wat happened 2 Rihanna happens I'm not sayin all dudes is lik dat I no there's alot dat lik to beat u just for fun an lik to dominate da relationship if he beatin u an u ain't doin sh!t to deserve it do it all to him burn him get ya sh!t leave an don't look back but if u doin sh!t to make him hit u an he hits u don't b suprised an dont act lik u da victim


tete5908
flag as inappropriate/spamReply

uhmm... twitter.com/ashanteh


MzSands0030
flag as inappropriate/spamReply

COINCEDENCE! I seriously doubt he wants someone who escalated a situation beyond her control but doesnt also get blamed for it. Chris made stupid decisions but HE is not stupid by far.


AngelLaFlare
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna...#stupid, Chris Brown? #expired


dollish
flag as inappropriate/spamReply

lol this is top news? Wow i see y i dont post on here that much n e more


NeeNeeBSF
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna had that good good, didnt she Chris.? Lmao Chris, you can have any fuqkin female you want.! Stop goin after Rihannas. damn.!!!


angelgirl106
flag as inappropriate/spamReply

OK NOW I AM TIAED OF HEARING ABOUT THEM NOW its getting annoying


mommytobe2010
flag as inappropriate/spamReply

guess he miss his bitch


angelgirl106
flag as inappropriate/spamReply

ALL THIS IS SOME SHIT


DG343
flag as inappropriate/spamReply

she look more like tyra to me ----------------------- follow me tiwtter/DG343



GorJuss
flag as inappropriate/spamReply

How do u all know the tat is even new??? She could of been had the tattoo way before RiRi


GordonGartrail
flag as inappropriate/spamReply

That young lady should watch out. Chris Brown will ALWAYS BE A PUNK in my book. THERE IS NO REASON TO HIT A LADY.


texasstndup
flag as inappropriate/spamReply

#1 story..must be a BAD day! http://www.youtube.com/watch?v=c6Kp9wjlglc


vanj

Foxy90210
flag as inappropriate/spamReply

That's a bad pic of his GF....ughh! The black and white one...normally black and white makes you look better lol


Candy_j_85

ARealWoman35
flag as inappropriate/spamReply

Soooooo Whatttt!! 1 story on this...NEXT!!


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

LOL...pimpin Chris


JeminiBish
flag as inappropriate/spamReply

can the queen of r&b keyshia Cole get a top story that ain't negative? anyways chris brown was fighting for his life that night! rihanna turned into a demon! we all seen the pics! she had horns! rihanna worships the devil and she along with her RiTarded fans will burn in hell for eternity


lovelyladyp
flag as inappropriate/spamReply

how in the hell is this creepy ? smh


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Smh yall jus dnt get it there is no reason 2 hit a woman r u serious yo if a dude was to hit u slit ya tires burned u broke ya car windows cut all ur clothes an burn dem beat da shit out of u wat u woulda don't I a man was to even bump into anotha man datz an automatic fight same wit women now we realize ur females so we try our best not to touch u but u take it da wrong way u start to think we scared of u so u keep doin it an it builds an builds den dude explodes on u


KILLERBEAUTY
flag as inappropriate/spamReply

WHY IS THIS HEADLINE NEWS MTO??


Tqirl
flag as inappropriate/spamReply

Please mto! She's a million dollar girl for sure!


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Stop pushin a man dnt think cuz he ain't knock u out he scared of u he tryin his best not to hit u an wen it builds up he gonna blackout an go ape sh!t on u I no there mean who abuse women 4 no reason n if datz ur case burn him cut him leave da relationship an don't look back


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

If ur one of those people who push an push till ya man blackout an beats da shit out of u dont play da victim role an ask y u was lookin for it my mother use to say an she still do don't look for something u can't handle



DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

I'm sick of u to don't get mad cuz I'm tellin da truth


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Get rid of me u ain't do shit to get rid of me gtfoh wit dat


FirstDateSex
flag as inappropriate/spamReply

nothing wrong with that rhianna that hoe up getm brezzy


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Smh how u say I just don't stop after I said I was wrong u waz right u n zombie girl kept goin an goin an goin an goin smh I said u waz right an u just couldn't stop


kiaallday
flag as inappropriate/spamReply

i luv chris brown odee but lets be honest he is stuck on rihanna then he makes a song called dueces but he makes his girl get a tatt like rihanna then his girl resembles her and has the same body......smh my poor breezy


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Ummm u didn't make me quit last I checked u said goodnight to all my true black people an I kept goin so last I checked u gave up


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Wow, why can't people get their own identity??? I don't care what she does, there's only ONE Rihanna! She's just the watered-down version..HaHa


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U mad ignorant to say interracial couples r wrong smh ignorant like r u a tranny


sweetface
flag as inappropriate/spamReply

SHE IS BRAINWASHED JUST LIKE RIHANNA THEY BORTH S ARE IN LOVE WITH CRIS BROWRN CRIS BETTER WASH OUT HE IS GOING TO GET BEAT UP AGIAN BY BORTH WOMEN WHO STIL LOVE HER.SHM


Tcholesworld
flag as inappropriate/spamReply

I guess poor lost girl


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Smh u got it twisted u said goodnight an I wasn't talkin shit I was sayin if u really r a tranny how would u feel if people said wat ur doin is wrong I said u ignorant to say interracial Darin is wrong


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U r ignorant cuz I'm sayin one thing u readin da other


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

UmmMm lik really u fuckin ignorant how u tellin me wat I an I barely got white in me u fuckin idiot I got more Indian in me not native American Indian den black I got more black in me den white ur so fuckin ignorant how u tell me wat I am smh an even if I was white so fuckin wat u sayin I'm racist but u have a problem white interracial who's racist now


angiethik
flag as inappropriate/spamReply

Just plain stupid!! Lol.


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Smh how u tellin me wat I am dutty cunt bitch I said wat racist besides blackie I call my fam pakis I call whites crackers so wat bitch u man thingy I'm racist yet u say interracial is wrong u batty bwoi



DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

I no I'm a man but u don't no wat u r how da fuck a tranny wan talk batty bwoi


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U c wat I fuckin mean u read wat u wanna read u f uckin dunce I could say I love black people an I f uckin hate racist u would read it an pick out wat u wanna read an u end up readin I F uckin hate black people bitch u ignorant mi Neva say dat wat I said I was stickin up for dude an his girl cuz y'all black people always pick sumthin out about a person who's light skin or a different race an say dis fake dat fake u dutty batty bwoi


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

Show me da comment I made about bein wit man mi nah do dem type ah thingz how call sum one gay n uz a f uckin tranny bitch haul u motha c unt u keep satin thingZ I Neva say


cutt599
flag as inappropriate/spamReply

Hottttt new video say yea by martyrman on youtube real hiphop leave a comment thanks


penaltydagr8
flag as inappropriate/spamReply

Its funny how no one knows what happened between rhianna and chris brown but everybody has had negative opinions on chris and is unwilling to let it go. Dude has paid his debt to society, his career is pretty much over (RnB)anyway. But you guys arent satisfied until he dies or go broke and is working at a fast food resturant. Come on people you guys really need to do better, wishing bad on anyone is sacreligious. Then again yall cant believe in jesus christ while making some of the most ignorant comments i have ever heard.It wasnt you who got beatup let the shit go.


badazzwhoa
flag as inappropriate/spamReply

www.twitter.com/badazzwhoa


ChiTowns125
flag as inappropriate/spamReply

Wow that's some crazy ish son!!!


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

First of all ok u sayin im white nigga I will kill u an ya whole fuck family if u callin me gay I don't play dem games she asked me 2wice how many times did I answer did u Eva realize I didn't c wen she ask me dat I'm racist u no u funny how a fagget tranny tell sumone dey gay n!gga u lik man dagger in ya ass


Cheerleader
flag as inappropriate/spamReply

Dats dumb he wat her to rihanna dat bad, next thing you know he gone make her cut her hair, or start whoopin her ass


RHONYC
flag as inappropriate/spamReply

****RRRUN FOR-EST, RRRUN!!!****


FendiVuitton
flag as inappropriate/spamReply

O MY GAWD!!! CHRIS GET OVER IT? DUDE AKKIN LIKE A BITCH NICCA FOR REAL.


Cucake904
flag as inappropriate/spamReply

Watch ur back hun. NEXT VICTIM!!!


IndustryNerd
flag as inappropriate/spamReply

HAPPPPPYYYYY CHRIS IS WITH JASMINE YOU GUYS SHOULDNT BE MEAN TO HER SHES NOT A HOE LIKE HIS EX WAS (DRAYA)!!!! WELL SHE WAS NEVER HIS CHICK HE JUST [EXPLETIVE]ED HER! WHO WOULD WIFE HER? IM FROM PHILLY THAT HOE WAS IN A BOOTLEG CHEAP ASS MOVIE WITH FREEWAY! HE [EXPLETIVE]S HER IN THE MOVIE AND HER MAIN LINE IS "WHEN AM I GOING TO SEE YOU AGAIN" LOL HE DOGS HER SHE MAKES HER ASS CLAP BLAH BLAH SHE IS A LOWWWWWWWWWWWW LIFE WHO AGREES TO BE IN MOVIES LIKE THAT BUT SAYS THEY WONT BE A VIDEO HOW IN A RAP VIDEO? OH AND BEANIE SIGEL FROM PHILLY TOOK HER HOME ONE NIGHT AFTER THE CLUB WITH HIM AND HIS BOYS AND KICKED HER OUT THE LIMO!!! EMBARASSING!!


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

She look wayyyyyyy better then rihanna. This girl look like she can make it outside of the modeling world.


hanerxiaojie
flag as inappropriate/spamReply

Recommend good website http://www.nike-alliance.com Discount activity 40%discount Supply . Air Jordan Shoes.All kinds of goods. Safe Payment.Paypal Fast Shipment.5-7 days you can receive your order product. No min order request.You can order only one product Free Shipping.The price on our website are including everything. Let me introduce CHAOYUE. CHAOYUE is CHINA registered company, we are located in CHINA and Australia, website is http://www.nike-alliance.com nike-alliance,Inc. We are the best online dealer,about all kinds of nike.run retailing and wholesale trade wordwidely for years. Free Shipping And Customs,Super Sale Off Retailing,With 1Week Delivery to your door. yiu



honey88
flag as inappropriate/spamReply

WHO CARES!.....FOLLOW ME@twitter.com/honeey21


bjmainlady
flag as inappropriate/spamReply

wow..can i say copy cat !


StraightOuttaPG
flag as inappropriate/spamReply

AND YOUR POINT IS Y DONT U GET UP On THE NEW PICS OF TEYANA TAYLOR CHRIS AnD JAsMINE guess u won't post that til tomorrow after u get it off someone else website and make up LIES....necolebitchie is where it's at


StraightOuttaPG
flag as inappropriate/spamReply

Necole Bitchie


StraightOuttaPG
flag as inappropriate/spamReply

N.3.c.o.l.3.b.I.t.c.h.I.3


Sha-day
flag as inappropriate/spamReply

I- AM-BECKY need to hush im bi-racial and Im beautiful and I for damn sure dont have whit in me, but back to the topic he do still love Rhi-Rhi if I was him I'll try to mold my new girl too next she gonna have some guns on her and her nipples pierced with red hair lol and MIKE HARRIS get outta here you no where near as fine as CB


Coop_theBEST
flag as inappropriate/spamReply

This girl looks great and I'm a Rihanna stan. Chris you better keep your fists to yourself or I'm coming after you. On another note, the tat was probably too much too soon. CB has something the ladies like (not me though)


houstongoddess
flag as inappropriate/spamReply

Um, weird... Even weirder that she decided to duplicate the tatt. Chris Brown must be struggling with a chemical imbalance.


KeepingitRealsoReal
flag as inappropriate/spamReply

And she is stupid enough to act like Rhianna to just to stay with a woman beater for his money. LMAO> "Females" she gets what she gets since she want to be a dumb greedy bitch


keoniinez
flag as inappropriate/spamReply

everybody's jocks rhianna!! so what! BAM!


youngmomo52097
flag as inappropriate/spamReply

ALL YALL HATAS THATS HATING ON THIS CHICK NEED TA KCHILL II8 JUST BECAUSE SHES GOIN OUT W/ BREEZY DOESNT MEAN ANYTHING II8 ND SHE IZ PREETIER THEN RIHAANNA AND YALL KNO TAT OK I DONT KNO U JASMINE BUT I GOT UR BACK BOO LMFAO ------------------------------------------ MIKE HARRIS LOOKS LIKE A COW


sidity_chick
flag as inappropriate/spamReply

MTO U so thirsty to post this uneventful story, U even spelled ya own name wrong... SMH. Do U use editors at all?


bourgie_girl
flag as inappropriate/spamReply

I love Rihanna's tattoo. I want one.


DatninjaH1234
flag as inappropriate/spamReply

U dutty man I Neva said I waz a man but a never said I waz a woman u dutty man but da thingz I said to zombie girl b4 ya dootish ass jump in shoulda hinted I waz one u fuckin ignorant c-unt bi racial babies r da best fuck u n ne who got a problem wit interracial couples u blind f ucks


loosecannonSag90
flag as inappropriate/spamReply

ummm idk why people think that cb's new chick is prettier than ri but she's not unless ya'll seeing something that im not



lacewigsandjewelry
flag as inappropriate/spamReply

? Ok we seen that! Peace on Earth Everybody and respect your life and respect individual spirits! BE A LEADER!! www.lacewigsandjewelry.com Come shop pay less lace wigs starting at $230.00. www.lacewigsandjewelry.com www.lacewigsandjewelry.com Come shop pay less lace wigs starting at $230.00. www.lacewigsandjewelry.com www.lacewigsandjewelry.com Come shop pay less lace wigs starting at $230.00. www.lacewigsandjewelry.com www.lacewigsandjewelry.com Come shop pay less lace wigs starting at $230.00. www.lacewigsandjewelry.com


Celebs_Fav_Celeb
flag as inappropriate/spamReply

THOSE TATTS ARE SEXY I SHOULDN'VE GOT THOSE INSTEAD OF THESE BIG AZZ CHINESE LETTERS UMP TOO LATE


smile4u09
flag as inappropriate/spamReply

MEDIATAKEOUT.COM BEFORE YOU POST SOMETHING FOR A HEADLINE. MAKE SURE YOU USE SPELL CHECK. EXACTLY. YOU SPELLED INCORRECT


LEGIONNATION
flag as inappropriate/spamReply

SHE IS WAAAAAAY FINER IN MY BOOK!!!! GO CHRIS!!! RIHANNA WAS ON SOME ROBIN "TYSON" GIVENS TYPE SHIT!!


LEGIONNATION
flag as inappropriate/spamReply

@MIKE HARRIS. U BE COMMENTIN' ON EVERYTHING!!! LIL MAN, U STILL WET BEHIND THE EARS, YOU CANNOT POSSBLY BE THAT MUCH OF A PLAYER LIKE U BE ON HERE WASTIN' TIME AND SPACE...OTHERWISE, YOU WOULDN'T BE STARVIN' FOR SO MUCH ATTENTION ON HERE!!! TAKE IT FROM A GROWN ASS MAN, LAY BACK AND LEARN BEFORE YOU "ACT" LIKE YOU KNOW!! U MAKE YOURSELF LOOK SO LAME AND GANDY ON HERE YOUNG BRO. REAL PLAYERS AND MEN DON'T BE ON HIS OWN NUTS OR ALL ON THE NET WITH THE GAY STUFF YOU BE DOIN' SON. FALL BACK.


SEXYBUDDAHBLAZES
flag as inappropriate/spamReply

So who cares, maybe she just really like that tat or maybe chris beat her ass n told her to get it.. Either way I think it looks good on both girls. If you have the body for it rock out. At least he's not hitting her (?).. BBM-2240E71A


yonniboo
flag as inappropriate/spamReply

IT'S A FREE WORLD SHE CAN DO WHAT SHE WANTS & SHE DON'T LOOK LIKE RIHANNA SHE LOOKS BETTER THAN RIHANNA


Prudyy

BIGBDABOSS
flag as inappropriate/spamReply

DAT NIGG@ MAKIN HIS OWN RIHANNA


RIEM
flag as inappropriate/spamReply

AND THE POINT OF THAT IS.......


DET_Amazon
flag as inappropriate/spamReply

CHRIS IS NOT OVER RIHANNA.. HE IS STILL EMOTIONALLY ATTACHED.. HENCE THE GF LOOKALIKE.


FoodyBaby
flag as inappropriate/spamReply

Did mike harris really just say that chris brown isnt good looking? He looks better than u...smh


lorindar
flag as inappropriate/spamReply

LIG it she does not look that much like her only when her hair is up!!!!LET IT GO DAMN!!!


miya
flag as inappropriate/spamReply

mto shut the hell up and stop makeing shit up


MrControversy
flag as inappropriate/spamReply

Sooo she kinds does look RiRi but a lil cuter but far less fashionable! As for that other tatt nonsense idk what to say about it! Who the hell is this mike Harris character y'all be going in on! All I saying is y'all talking about how foolish he sounds but you responding! Let the fool stand alone and look foolish by his lonesome!



kekedeeky
flag as inappropriate/spamReply

lmfao @Snizzle. you be havin me weak sometimes. lol.


cuttie12
flag as inappropriate/spamReply

wow thats kinda odd but a everyone has a tatoo let them do them i thnk they should leave them alone even though ist wrong


Truthtalk2u
flag as inappropriate/spamReply

This girl looks 10 times better than Rihanna! She doesn't need to imitate her!


nytova23
flag as inappropriate/spamReply

WELL THE TATS ARE WACK ANYWAY IDK WHY SHE WOULD COPY THAT Shit ITS UGLY TO ME!


SweetNPetite74
flag as inappropriate/spamReply

I never understood why guys did that? When they break up with one girl, they go out and find another that looks like the one that they just broke up with! What's up with that? Anyway, this is a little too weird for me.


ChucksTheMan
flag as inappropriate/spamReply

wow -------------------------------------------------- Follow me on twitter @chuck2smoove Do you need a graphic designer? Check out my work and get back at me http://omg.ly/rTFW tremainethegreat(gmail).com


sugarita
flag as inappropriate/spamReply

http://www.youtube.com/watch?v=TH7Gf-3rLno watch my video


Randombutterfly
flag as inappropriate/spamReply

1 PERSON-MIKE HARRIS, MIKE HARRIS! IF U DNT GO SIT UR UGLY A** DOWN AND STOP TALKING ABOUT ALL THESE WOMEN, U KNOW DAMN WELL U DNT HAVE A CAR OR MONEY. U HAVE NO LIFE COMMENTING ON EVERY SINGLE NEWS ON HERE. UR JUST SUPER UGLY. LIKE I WISH ILL SEE U IN PERSON ILL KICK UR UGLY ASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


DreshaLaFlare
flag as inappropriate/spamReply

Sooo fuckin what she got the tattoo ! Let her be gosh !


BrittanySooSerious
flag as inappropriate/spamReply

comee on now; letsz be serious...how is his qirl havin a tattoo likk Rihanna really qonnaa benefit him??...&& she can thinkk for herself soo she obviously wanted it...


kittyNatalie
flag as inappropriate/spamReply

lol he gonna beat her ass too


SocratesTheBeast
flag as inappropriate/spamReply

Least she look better then Bow Wow girl.


Uncle_Ruckus314
flag as inappropriate/spamReply

another sexy redbone hate darkskins wemon


fernando19
flag as inappropriate/spamReply

debbeebeee HIS GIRLFRIEND HAS LOW SELF ESTEEM AND WISHED SHE WAS SOMEONE ELSE WHICH IS PATHETIC. WHATS EVEN WORSE IS THAT SHE IS DATING A WOMAN BEATER WHO WISHED SHE LOOKED EXACTLY LIKE THE WOMAN HE USE TO LOVE. WHAT A DUMB BITCH Most sensible post i have read on here. I was starting to think everyone on here was a moron.


MissMissunderstood
flag as inappropriate/spamReply

MTO, I dnt no why yu worship the ground that girl walks on but um yall think everyone want to be her or like her and that's not the case !!



NeeNeeBSF
flag as inappropriate/spamReply

Ayy. . . All I wanna know is why Rihanna pants that low.. Like damn, yo pussy and asz bouta fall out and shxt bitch.!!! Lol i love doggin her asz.! (only people in DETROIT would know what i mean when i say "dog") I dog hoes, I dog hoes WOOF.! lmao


MamiSoooPrecious06
flag as inappropriate/spamReply

i feel bad for the girl. he dont want her for her who she is, and she's just going along with the flow? what happened to his other much older model mother gf?


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

UH OH RIHANNA GOT A CLONE LOL...


renetsp
flag as inappropriate/spamReply

She's the crazy one, I bet her friends told her not to get with him and she did...Now it's either get the tat or get smacked *kanye shrug*


JustcallmeSunny
flag as inappropriate/spamReply

The tat doesnt look new so theres no telling who had it first.. No one wants to b Rihanna MTO so stop worshipping the bitch and get off her dick.. NeXt!


SugarFoot718
flag as inappropriate/spamReply

Hmm...seems like Chris isn't over RhiRhi...smh...he's now tryin 2 "Transform" this jasmine in2 RhiRhi!!!


Hawt_Twat

BigPole
flag as inappropriate/spamReply

Im glad Mike Harris is in the house...he's my Favorite coon a.s.s n!gga 4 !!!!!!!!!


blaze021
flag as inappropriate/spamReply

damn rihanna is sexy ass fuck...fuck that other bitch...chris is a stupid azz nigga, if i ever see that nigga i'll punch him in his face just 4 leaving rihanna...and tell him why the fuk u aint give her 2 me...lol


Ms_NiaPoo
flag as inappropriate/spamReply

she looks like rihanna to me


Shayboo26
flag as inappropriate/spamReply

I think she's pretty and dont even look like RiRi but thats just me. hehehe anyways follow me @ShAySimOne26


KETAMARIE
flag as inappropriate/spamReply

wow okay whatever


WIPocahontas
flag as inappropriate/spamReply

SHES NO RIHANNA DEF KNOCK OFF LOL FOLLOW ME ON TWITTER " )


leelee0709
flag as inappropriate/spamReply

You think rihanna is the only one who can get that tat. #FOH. Stop hating on Breezy


shesbig
flag as inappropriate/spamReply

awwww.shes pretty



Mel7
flag as inappropriate/spamReply

IamBecky@ you are an ignorant joke to say bi-racial black children are gorgeous? Mariah is far from beautiful! Black children are the most beautiful children on the planet, that comes in every hue, look, style, intellect, family on the planet! Black people are the most beautiful and versitle people on this earth! everyone hates on the beauty and faith and intellect and culture of upstanding black folks. They foolishly sterotype disfunctional and lost black folk as all black folk! white folk are the destruction of the planet, and a vast majority of them are racist, evil and deceitful.


MikeHarrisIsAJERK
flag as inappropriate/spamReply

My Screen Name says it all! Mike Harris you are quick to put others down.....I truly think that's THE ONLY WAY for you to make yourself into anything!!


oceanmate
flag as inappropriate/spamReply

That picture was posted long ago and before Chris met Jazz...google it and see for your self.


KeMichelle
flag as inappropriate/spamReply

singing..."i can transform you"...LOL


BAY650Situated
flag as inappropriate/spamReply

mike harris YOUR A BUMB! u cant touch chris brown on anything cause you is another class of ugly and who gives a fuck about them anyways. everybody knows he's beating her asz & she deserves what she gets from him cause she's letting him do it to her. the b!tch knew exactly what she was getting herself into so i have no sympathy for dis h0e. thank you and fukc you very much! bahahahaa


DeeezNutz
flag as inappropriate/spamReply

I second that Mel7!


shopp218
flag as inappropriate/spamReply

http://to./4b4y More and more fashionable style. More favorable, the more you want. We are a professional company, Our professional wholesale Jordan. We have the most professional technology and handmade.Our quality is absolutely guarantee . come on http://to./4b4y YOU MUST NOT MISS IT!!! http://to./4b4y


nancolily
flag as inappropriate/spamReply

Some days ago I saw the video of her from this picture on [BMW millio naire.co m]. She's really hot. Is she dating online? I can't believe it.


feelthabreez
flag as inappropriate/spamReply

Maybe she was not told that she couldn't have the same tat! Probably a misunderstanding or something.


thestormtrooper
flag as inappropriate/spamReply

Why wait on pay day, when EVERYDAY can be PAY DAY? Have access to the net? Have four friends with the same? Check out my web page, and let's GET PAID! www.shareandgetpaiddaily.com


bootyfull202
flag as inappropriate/spamReply

SMH.....what does the tattoo say any damn way??


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

That bullshit! An who the fuck cares anyway! That's her body an her life! Now this bitch bout to be famous, off of MTO! So lame! SMDH!!!!!!


MellMurda
flag as inappropriate/spamReply

Thats disturbing


peterhaiti
flag as inappropriate/spamReply

she's better than Rihaaa


kingjaemoe74
flag as inappropriate/spamReply

mike harris is a cornball #just saying



blattino69
flag as inappropriate/spamReply

Maybe after he starts beatin on her maybe they will put dat bitch made nigga under the jail cell. I want jusst 5 mins wit Chris breezy to show him what a man hit really feel like!


MimiFlics
flag as inappropriate/spamReply

You people believe whatever, this ish is photoshopped


flyboyhot
flag as inappropriate/spamReply

shes fuckin gorgeous ------------------------------ twitter.com/flyniggahot


ugottaluvme
flag as inappropriate/spamReply

She does favor that other chick.


bkbombshell131
flag as inappropriate/spamReply

swagga jacking a$$ hoe.


Hellavaman66
flag as inappropriate/spamReply

He's just marking his territory. So whoever they are with they will now where she's been. He just letting cats know.


SHANEIKA30

gigolo
flag as inappropriate/spamReply

He gone beat the brakes off that poor girl


eftarsu517
flag as inappropriate/spamReply

shes pretty tho but idk


shay4mae

lush06

Tweetylover
flag as inappropriate/spamReply

mike harris you really need to shut the hack up cuz chris brown def look better then your ugly azz


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

she's the dumb one for actually getting it done~


SheNinJa
flag as inappropriate/spamReply

this chick wanna be rihanna soo bad she gon die unto she is lol..cant duplicate a beauty..


RudeBiracial
flag as inappropriate/spamReply

They both pretty ass hell why because there light.



JAZIZBAD
flag as inappropriate/spamReply

maybe thts jus ja swag..y in thee world would sumbuddy wanna look like rihanna?? FOLLOW ME @JAZIZBAD


troublesome2008
flag as inappropriate/spamReply

pretty girl.she better learn how to duck fcn' with dude though.


terrinyc29
flag as inappropriate/spamReply

She looks like Rihanna and Rihanna is not Biracial for the Iiots who said that terri0roberts.wordpress.com facebook.com/terrirobertsnyc twitter.com/terrirobertsnyc


LVHUNNIE
flag as inappropriate/spamReply

UMMM..I DON'T KNOW ABOUT THIS STORY....HMMMMMM


tretre0219
flag as inappropriate/spamReply

my x-husband is dating a chic that looks jus like me...it's really scary i think people that get poeple that look EXACTLY like thier x has issues!!


unc2010
flag as inappropriate/spamReply

it myte nt kb da same wrdz all ladies get at me