DAYUMMMMMMM!!! Look How F*CKED Up K-Ci From Jodeci Is Looking Now . . Mind You . . . Dude Is ONE YEAR YOUNGER Than Jay Z!!!

: Mary, you can now STOP WRITING songs about this man . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

iAMTheeTruth
flag as inappropriate/spamReply

#SignsOfACrackhead follow ya boy 70k followers for a reasoon @thekillertruth


iAMTheeTruth
flag as inappropriate/spamReply

he look that one old ass drunk uncle everyone got in the family - still aint nobody f**kin with his R&b tho ...he gets that anyways follow ya boi 70 thousand followers for a reason @Thekillertruth Le'GooOOoO


iAMTheeTruth
flag as inappropriate/spamReply

lmfao @ tugs comment anyways follow ya boi 70 thousand followers for a reason @Thekillertruth Le'GooOOoO


Rayvon202
flag as inappropriate/spamReply

nights like this i wish raindrops would fallllll bangggggggggggggggg! eddie cain looking ass lol follow me @ rayvon202


Bamboo420
flag as inappropriate/spamReply

DAMN IT EDDIE FROM THE 5 HAERTBEATS...LOL


ItsTianna
flag as inappropriate/spamReply

owe boy gettn tea bagged. lmao HUSTLE BUNNY ENT


simplysexxykc
flag as inappropriate/spamReply

D*mn...I just watched one of their shows last night..these n*ggas look like old leather..hollywood f*cks these stars up..and that bouncer that has to carry him should get paid extra to have a grown man's sweaty balls on his neck..nasty!


BigBalacke
flag as inappropriate/spamReply

I like they old music tho...


DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

Damn that glass penis is a hell of a drug.


DTRILLA2025
flag as inappropriate/spamReply

JODECI WAS CLASSIC SOMEBODY GIVE THIS MAN A BANANA COGNAC, BIATCH


Majistii
flag as inappropriate/spamReply

damn... sad to see gr8 artist go down the drain. it's sad bc all the 90's artist put out that real r&b. just goes to prove money and fame aint everythang.


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

damn right Mary dodged that bullet, did a whole lotta bobbin n weavin as well... dude is recovering Mto, be easy......


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW


BaHaMaRaVeN
flag as inappropriate/spamReply

Y A GROWN ASS MAN ON ANOTHER MAN'S NECK


Cali4nialuv
flag as inappropriate/spamReply

cocaine is a helluva drug!



Ello_Jello
flag as inappropriate/spamReply

wtf is he doing straddling his neck ??!!


niteowl
flag as inappropriate/spamReply

Did you mean 41 plus 20?


Koressel
flag as inappropriate/spamReply

Cocaine is a helluva drug!!! Check out hot new artist Jett Eye's music video "I'm Cocky" http://www.youtube.com/watch?v=kP3wcjXUiNg Check out hot new artist Jett Eye's music video "I'm Cocky" http://www.youtube.com/watch?v=kP3wcjXUiNg


Kianalabella
flag as inappropriate/spamReply

I'ma need him to not be 41 years old and all up on that mans shoulders.


HypeKickz
flag as inappropriate/spamReply

It'll be alright K-Ci... ---------------------- Make Rap Beats Online...


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

Love, Love, Love K-Ci & Jo-Jo. Jodeci is the best r&b group of all time.


saveyrgold
flag as inappropriate/spamReply

Jodeci was the shit back in the day. I was only 7, listening to their music like I was 17.


sammo
flag as inappropriate/spamReply

life is fu#ked up aint it?!?!?!?!? yawnsssssssssss............


Shalonda27
flag as inappropriate/spamReply

all them drugs he was doing is just finally catchin up wit him


thepornspacenet
flag as inappropriate/spamReply

haha,look at fat dude with balls on his neck tho, he dont look happy


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Why is he on another dude's shoulders? smdh


GETOUTMYFACE1

Crybaby28
flag as inappropriate/spamReply

Wtf is he on other mans shoulders.that shyt so homo.somebody explain that ?


krumpali
flag as inappropriate/spamReply

he aint nothing but and old ass crack head


samjenkins
flag as inappropriate/spamReply

Why they holding up this crackhead trying to make an announcement about a VCR he selling?



tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Most of the people who smoke weed long term have brown eyes... Except for Montel crying as.s


icandothat
flag as inappropriate/spamReply

Drugs and alcohol will do that.


THEBANKER
flag as inappropriate/spamReply

YOU DON'T DISS JODECI, WELL KC AND JO JO AT LEAST! HE'S ALWAYS LOOKED LIKE AN OLDMAN SO YOU GUYS ARE CORNY, ALWAYS THINKING YOU'RE NOTICING SOME NEW SHZ. CORNY CORNY AND MORE CORNY.


77Born
flag as inappropriate/spamReply

I wouldn't mind being that bodyguard..mm. Call him what you want K-Ci got PIPE-- that's why Mary couldn't leave. Mmm..would love to feel that on MY NECK! ;)


davidisrich
flag as inappropriate/spamReply

Well he been through a lot. You can tell but glad he doing better now that's why I stopped drinking


hrmcswagger
flag as inappropriate/spamReply

damn Go and Check out www.BelieveNoHype.com


w123t456f789
flag as inappropriate/spamReply

@thebanker - so what makes this particular CRACKHEAD so special? He must be ur boyfriend...


thinkpositive
flag as inappropriate/spamReply

OMG! IT'S K-CI'S GREAT GRANDFATHER! SERIOUSLY THOUGH, WHY IS DUDE, ON TOP OF ANOTHER DUDES SHOULDER???? CAN ANYONE SAY: HOMO?! HE'S LOOKING MIGHTY BOULE FOR REAL!!!!!


aboutmybusiness
flag as inappropriate/spamReply

Can't he walk anymore? If he can't that's definitely old man's syndrome. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


aboutmybusiness
flag as inappropriate/spamReply

BTW he looks better than the last time I saw him on a horsie.


PinkandBlack80
flag as inappropriate/spamReply

Love me some K-Ci and Jo-Jo, but that didn't stop him from being successful in singing.


yummo
flag as inappropriate/spamReply

Not another pic with him on that dude's shoulders. K Ci should be the poster child for just say no!


litebrite87
flag as inappropriate/spamReply

That's odd to have a grown ass man sitting on yo shoulders singing... wtf!!!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WELL HE ALWAYS BEEN SKINNY AND UGLY AS HELL,ANYWAY IM GLAD MARY DID'NT STICK AROUND LOL... BTW I LIKE THEY SHOW LOL...


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

Damn I didn't knw K-ci was younger than Jay-Z lol damn but he's a recoverin alcoholic, drinkin, druggin, partyin and non-stop fckin will do that 2 u



newsouth912
flag as inappropriate/spamReply

dammit @Koressel. u beat me to it lmao


realmrscunningham
flag as inappropriate/spamReply

He looks like his normal self, to me. STFU mto, he probably looks better than the dumb azz who wrote this whack azz story!!!


CoCoLuv31
flag as inappropriate/spamReply

He's an old drunk now


Anti-Moist
flag as inappropriate/spamReply

K-Ci and JO Jo both bothers are getting some much needed help Drugs and Alcohol take a toll on your body I think both brothers will overcome there addiction problems and continue doing concerts while not high on drugs and shyt


ICYUNVME90
flag as inappropriate/spamReply

He has cancer...He has now for several years


wisegal
flag as inappropriate/spamReply

Sad, considering the man could sing his butt off.


SexyhurtEm

iLuvMTO
flag as inappropriate/spamReply

....and he still looks better than u Fred, ugly bastard


ALLBROOKLYN
flag as inappropriate/spamReply

He looks like martin lawrence at the end of the movie Life


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

What are yall talking about MTO because Jay aint all that cute his dang self.


MrControversy
flag as inappropriate/spamReply

That's your brain on drugs ^__^


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

The topic should be about this grown azz man sitting on top of another dudes head. I know that's his body gaurd but hell to the no you not climbing up on my head.


rockstarsoulslut
flag as inappropriate/spamReply

Why is his Dick on dudes neck!!


mustardseeds27
flag as inappropriate/spamReply

Leave that man alone, he's looking better than he has in years. At least he looks healthy.


imsickoftvnradio
flag as inappropriate/spamReply

They can sing though.



DTRAIN704
flag as inappropriate/spamReply

JoDeCi is one of the greatest R&B groups of all times. Kci is just a few years older than Jay Z.remind u MTO followers and believers that Kci body frame is small n skinny and his bodyguard is a family member.FYI Kci and JoJo never stop doing their thing as entertainers,still doing shows nationally and internationally. MTO eat a dick


Minny
flag as inappropriate/spamReply

Damn he fucked up aint he?


DTRAIN704
flag as inappropriate/spamReply

KCI is a few years older than Jay Z . MTO dont know shyt.


akoo
flag as inappropriate/spamReply

They got a show on tv1 about recovering from alcholism which i find to be pure comedy..this nikka really expects people to believe that the only thing he does is drink liquor?riiightttttt.and get yo grown ass off that nikkas shoulders!!


DA-TOUCH
flag as inappropriate/spamReply

WHO SUPRISED? ANOTHER WEAK ASS BLACK MAN WHO CAN'T LEAVE THE MALT LIQUER AND CRACK ALONE.


Rayvon

BIGA146
flag as inappropriate/spamReply

YO BIG DUDE HAS A DICKK ON HIS NECK!..LOL


AshleyBanksXOXO
flag as inappropriate/spamReply

he's in bad shape i hate his Ren lookin ass


plshlpasap
flag as inappropriate/spamReply

I hate that he's riding on Big Dee's neck, but watch the show before you judge.It's good. He can still sing circles round any so called RNB artist out today!! Please believe it!! AT least he's trying to get better!! DeVante needs an intervention too.. he looks even worse.


XIO
flag as inappropriate/spamReply

oh my...God bless...just sayin


kokokitten23
flag as inappropriate/spamReply

Midway thru the performance he got so weak he had to get on the body guards neck lol


whatisthat
flag as inappropriate/spamReply

poor thang...out there drinkin' real bad and using drugs also..they really do not say much on the substance abuse issue..but they are at least trying to work on their problems..but they need some serious conseling


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

@ BIGA146... Lmao .. I didn't even pay that any attention until u said something lol


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ dude giving him a piggyback ride. Cmon son!! Stay off the drugs.


Chela
flag as inappropriate/spamReply

Drugs is a b*tch, baby. K-Ci need to put down the pipe or the pills or the shot glass, something. He looks as bad as a WHITE CHICK IN THE TROPICS!



probably
flag as inappropriate/spamReply

Why can't they recover in private? This reminds me of when Whitney decided to have a reality show & we saw how cracked-out she was. TMI, TMI (walks away with head low)


whatwhatwhat

CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

Well K-Ci was never a looker to begin with, but drugs messed him up big time. Looking at the reality show, I don't feel he really wants to change.


Jaymz_9000
flag as inappropriate/spamReply

cocaine is a helluva drug!!! LOL!!!


Lashan
flag as inappropriate/spamReply

K-Ci& Jojo have a problems with alcohol. That's the reason why they looked so aged.


Lashan
flag as inappropriate/spamReply

Excuse my spelling,they have a problem with alcohol (lol).


IllCityCannon
flag as inappropriate/spamReply

Wow. All bad. Follow Me @IllCityCannon Born Ready Dec. 28th


Ebbz81
flag as inappropriate/spamReply

Umm I wonder if it's weird to have another man's twig and berries on the back of your head/neck...IJS! #Fail


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

K-Ci was never on drugs, he was just frequently hitting that bottle..... MTO I'll have agree with you on that Mary J. indeed dodged a helluva bullet. @ThaGreat1 I'm with you baby on that!!!!


juicy-boochie
flag as inappropriate/spamReply

Dats dat crack... on twitter now: 1lovely314


Meow1987
flag as inappropriate/spamReply

LMFAOOO! Why the FUK is he on that dudes shoulders?!! That looks gay as HELL


NYSDIVA
flag as inappropriate/spamReply

Why is his balls all up in dudes head?


bezsenny
flag as inappropriate/spamReply

. Life of a Rockstar; I hope the substance abuse is under control. He and his brother (or cousin?) have vocal talent unseen in today's industry... .


UNANONYMOUS
flag as inappropriate/spamReply

WELL HE WAS ON DRUGS MTO


NYSDIVA
flag as inappropriate/spamReply

I can hear K Ci singing "ohh yeah" "Lately I been having..." -coughs "I'm a man of many wishes I hope my premonition misses" chokes up & coughs- "this could mean goood byeeeee"!



CeCe_716

baddass
flag as inappropriate/spamReply

he look hurt as hell


lbcer
flag as inappropriate/spamReply

Liver damage.


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

Cocaine is a hell of a drug!


HighOffHaze
flag as inappropriate/spamReply

LMAOOOOOO this niqqa look like he got da crack pipe back stage rite now! how he on homie shoulders like off chapelles show wen dave was actin like diddy on making da band lol... this niqqa trippin for this one... give him a blazer & a hat & he look jus like tyrone biggums LMAO dats crazy.. even bobby brown dnt look this tore up!...iim jus sayin ==> @MikeBreezyLHDC <== RETWEER DAT, B!TCH*these thoughts are influenced by a swisher full of cali medical and 4loko*


INDECISIVE
flag as inappropriate/spamReply

hummm....i could tell the truth or i could just lie and say he dosent look that bad


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

All black men age like that after they pass 40. this why its best not to cluck wit em


tempertease
flag as inappropriate/spamReply

AND HES BLACK TOO! C'MON WE CHOCOLATE FOLKS ARE SUPPOSE TO HAVE A REP THAT WE AGE GOOD IT MUST BE DRUGS


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

DEAD!!!@ mto's caption LMAO!!! & this is one funny ass pic..K-Ci's on ole boy's shoulders,sweating up a storm & everything huh? rotfl!!!


dboyfresh23
flag as inappropriate/spamReply

@beautifulnblack u said it best that what all the partyin do to u..i seen mad people age off da alcohol..you gotta take a break an exercise sometimes..dam hommie u was da man homie..freekn u was my joint!!remix wit raekwon"stacks like the international house of pancake"....


mzzlisha75
flag as inappropriate/spamReply

Ahahahahahaa!!! Yeah Mary came out good in this realtionship


Ufc1chica
flag as inappropriate/spamReply

I don't recall a time he was ever cute he's always been ugly as hell


imPRETTYblack
flag as inappropriate/spamReply

-------DAMN. K-CI WHATS UP WIT CHA BABY? WHY YOU GOT ON YOUR FIRST SUNDAY CHURCH SUIT? IM MAD AT THEM BLUE PANTS.


thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

He been looking like that for the past 10 yrs. What's different?!?


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

@rhirhimuse All black do not age like this after 40 unless it's crack or the bottle. My dad is in his 50's and don't look a day over 35, so no not true at all.



IriAstarte

xsw33tn3ssx
flag as inappropriate/spamReply

yikesssssssss!!! the hard life will do that to ya


ThatBKChick
flag as inappropriate/spamReply

That's a damned shame...Jigga aint to far behind...yall know dam well Jigga is fugly as hell!!! I don't understand why Mary J. Blige was so crazy over his sorry looking a**...He was homely then and ain't much changed now. I bet she is looking bac saying thank God I didn't hook with that sorry loser!!!...SMDH!


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

Correction: *All black men*


she45nam
flag as inappropriate/spamReply

actually he look better here than he do in person. i have seen all of them from jodeci in person and i was like dayum cuz they aint cute lol. they are talented as hell but naw they aint cute.


she45nam
flag as inappropriate/spamReply

actually he look better here than he do in person. i seen all of them from jodeci in person and for each one....i was like dayum....cuz they aint cute lol. they are talented as hell but naw they aint cute.


tonyb87
flag as inappropriate/spamReply

Fantasia cousin is tryna make a comeback but where is her other cuz Jo Jo at?


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

Alll my liiiife--I freaking love that song. I've been meaning to watch their show for a minute; I never remember to.


SimonaCamille
flag as inappropriate/spamReply

Lawd.....what in the world????


beauty2u
flag as inappropriate/spamReply

let this be a lesson...just say NO...and run away super fast


s1nl3ss
flag as inappropriate/spamReply

@ simplysexxykc u got me crackin up! lol @ old leather! lol and yea why in the fuck is he being carried?


loCitup
flag as inappropriate/spamReply

IS THAT 6O66Y 6ROWN ON CRACK


NeshaRenae
flag as inappropriate/spamReply

Why the hell is on another mans shoulder?.. His hot ass balls have got to all up on this mans neck... That's nasty


OneHunid
flag as inappropriate/spamReply

LMBAO!! He looks like Diddy on his bodygaurds shoulders from Chappelle Show...all he needs is some fresh breast milk


calmedcooled
flag as inappropriate/spamReply

Lawd. ....but is he just sweating and still a lil worn from the alcohol? Aren't they clean?? -blessings-



imBossy
flag as inappropriate/spamReply

Really K-CI..., no realllllllly!


yacreoleshawty
flag as inappropriate/spamReply

I think the real question here, is why the hell is that gigantic man giving him a piggy back ride?


darkskin
flag as inappropriate/spamReply

Coke is it....Lol


vee105
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS WHAT YEARS OF ALCOHOL DRINKING DOES TO YOU, IT FUKKS UP YOUR LIVER WHICH CAUSES YOU TO DECAY, YOU AGE FASTER! LIVERDOCTER.COM


NeeNeeBSF
flag as inappropriate/spamReply

Lmao I'd hate to carry his ugly cracked out lookin asz around.!


Fico_Impact_Inc
flag as inappropriate/spamReply

http://www.youtube.com/watch?v=ZdqNNPz2AFA http://www.ficoimpact.com Stop ignoring your credit score people! Fico Impact is here to help you get your key to life! Don't be ashamed, you're doing the right thing, making sure you get your life on track!


DCjack
flag as inappropriate/spamReply

dude dont hav that jay-z money


atl69girl
flag as inappropriate/spamReply

"All my Life" will ALWAYS be on my list of top 10 songs. I wish him and his brother the best and hopefully they're still sober.


Carmel7
flag as inappropriate/spamReply

First off why is he on a dude's neck 2nd MTO with yal dumb azz Mary has obviously moved on


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

OMG wtf just sad..leave them drugs alone people


regalode_losdios
flag as inappropriate/spamReply

How do you go home to your girl and explain why you smell like balls and polyester


Chi-Stone
flag as inappropriate/spamReply

Damn!!!show some compassion for people for a change, s**t sad that yall gotta clown people everyday lame bastards.


feelthabreez
flag as inappropriate/spamReply

Jodeciiiiiiiii! Let me hear ya say yeaaaahhhhhhhaayahaaaa! Lawd have mercy!


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

It's to bad that he got caught up in a Rock Star celebrity lifestyle and chose drugs,alcohol and womanizing over Mary, because she really loved that "GREMLIN". However; him abusing her,breaking her heart and her indulging in alcohol and drugs with this guy did wonders for her career and she sold millions of records so that was the trade off. Luckily Mary recovered,but from the look of his jaundice(yellow of the eyes)K-Ci hasn't and still gets down on the regular. 4u2


RocStedyDntStp
flag as inappropriate/spamReply

This dude look like he been on a ten-year crack-binge in southern Columbia with Bobby & Whitney! For real my dude look BAD! It look like even after Jodeci's hit song he kept right on FEENIN'! Can we say CELEBRITY REHAB!



niqielee2
flag as inappropriate/spamReply

IS HE MISSING PART OF HIS EAR???????? WTF?????


redmain10
flag as inappropriate/spamReply

I found a great place ----- **** Doctor millio naire.c om **** ---- It 's where you have the opportunity dreaming about dating a doctor millionaire and make it true! In my opinion everyone needs to meet some miracle or something fresh.


MissJamaica3000
flag as inappropriate/spamReply

Eeeeewwwww! can someone say "Teenage Mutant Ninja?"


bourgie_girl
flag as inappropriate/spamReply

damn but this makes me want to listen to some kci and jojo now lol


jarocla
flag as inappropriate/spamReply

HE SANGING, AND THEY WORK THEY ASS OFF BEEN TOURING GETTING DAT MONEY SINCE THE EARLY 90'S.


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

Damn man! K-Ci was the man! Him an Devonte Swingg!! I had a major crush on both!!! Jodeci made good music can't say nothing bout my man rite here!!! Gotta show respect! They were the greatest!!! Get well baby!!!!


duecez
flag as inappropriate/spamReply

damn... smh... cracc n stress killn folks daily


prettypink513
flag as inappropriate/spamReply

wait...why is he on dude's shoulders? lol


gabzilla
flag as inappropriate/spamReply

why oh WHY are his nuts resting upon a grown ass mans neck? I just...I just can't...


zest
flag as inappropriate/spamReply

whats f*ckup about him? He doesnt look older than jayz either.so whats ur point mto?


ILUVJEEZY
flag as inappropriate/spamReply

If K-Co is 41, he's actually older than Jay. Jay was born Dec 4, 1969 which will make him 40. He'll be 41 next month.


J2pgurl
flag as inappropriate/spamReply

Thats what drugs do to u Time to let it go K-Ci


Marie87
flag as inappropriate/spamReply

why is that grown ass man on another grown ass man shoulders?


smileorange
flag as inappropriate/spamReply

Well he and his bro admitted to living a hard life, so you can really see it on his face. Makes me think of that movie The Five Heartbeats where the lead singer became a junkie. That's the life of those singers who succumb to drugs and alcohol. At least he's still alive.


Diamondlyfe
flag as inappropriate/spamReply

Jodeci for life....as a matter of fact I'm going to listen to some Jodeci tonight..Diary of a mad band....



SOUTHMEMPHISCHICK
flag as inappropriate/spamReply

Screw how old he looks! I wanna know why the hell is his grown ass sitting up on another grown ass man's shoulders with his nuts all over the back of his neck! Can you explain that?!?!?


killgodsenemy
flag as inappropriate/spamReply

K-Ci & JoJo look like a real life version of Ren & Stimpy lmao


killgodsenemy
flag as inappropriate/spamReply

K-Ci & Jo Jo look like a real life version of Ren & Stimpy LMAO


psychmaj
flag as inappropriate/spamReply

lol @ MTO's caption and K-CI's torn earlobe


srkinch
flag as inappropriate/spamReply

lmfao... eww dats a badd look


TheRealestOne
flag as inappropriate/spamReply

FUCK ALL YOU FUCKING HATERS. I KNOW Y'ALL WAS A JODECI FAN BACK IN THE DAY TALKING ABOUT ''OH I LOVE JODECI'' AND ALL THAT BULLSHIT BUT AS SOON AS THEY FALL OFF MOTHERFUCKERS WANNA TURN THEY BACK ON THEM THAT'S A DAMN SHAME. DON'T SAY YOU A FAN OF SOMEONE IF YOUR NOT GONNA STAY A REAL FAN ALL THE WAY THROW THE END NO MATTER WHAT HAPPENS TO THEM IN THE FUTURE. SO IF YOU A REAL FAN OF ANYONE BE A TRUE FAN FROM START TO FINISH NO MATTER WHAT!!! (STAY REAL)


TheRealestOne
flag as inappropriate/spamReply

FCUK ALL YOU FCUKING HATERS. I KNOW Y'ALL WAS A JODECI FAN BACK IN THE DAY TALKING ABOUT ''OH I LOVE JODECI'' AND ALL THAT BULLSHIT BUT AS SOON AS THEY FALL OFF MOTHERFCUKERS WANNA TURN THEY BACK ON THEM THAT'S A DAMN SHAME. DON'T SAY YOU A FAN OF SOMEONE IF YOUR NOT GONNA STAY A REAL FAN ALL THE WAY THROW THE END NO MATTER WHAT HAPPENS TO THEM IN THE FUTURE. SO IF YOU A REAL FAN OF ANYONE BE A TRUE FAN FROM START TO FINISH NO MATTER WHAT!!! (STAY REAL)