To All You Ladies Who Are Trying To Figure Out What To Get YOUR BALLER MAN For Christmas . . . How About These $2500 GUCCI SNEAKERS!!

: What do you get the man who has can have ANYTHING??? Well we here at MediaTakeOut.com are gonna be giving y'all a few last minute CHRISTMAS GIFT ideas in coming days - especially for those of y'all lucky enough to have a BALLER or BALLETTE in your life.

Today - we recommend the new Gucci GATOR SNEAKS . . . retail price $2300, but very BALLERIFIC!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

AlreadyNYoDreamz
flag as inappropriate/spamReply

Thanks for the great idea MTO! lol


TaiiTaii
flag as inappropriate/spamReply

Man he'll be creamn


XoxoLyric
flag as inappropriate/spamReply

hmmm rent or gucci shoes for my man..... chile................ twitter.com/infamousbelle


thepornspacenet
flag as inappropriate/spamReply

nice kicks....check out what the top black pornstars are wearing here...


DAMN_DONTAVIOUS
flag as inappropriate/spamReply

THEY SELLING THOSE ON WORLDSTARHIPHOP....ON SALE FOR $45 NOT 2500


KGdaKiD
flag as inappropriate/spamReply

copped those yesterday....


JAY_DONT_EAT_DZ_HOEZ
flag as inappropriate/spamReply

shoes ugly as dog sh*t


TicTicBOOM
flag as inappropriate/spamReply

They're hot..but um, people have mortgages to pay.


Naijaboy82
flag as inappropriate/spamReply

Not really feeling them! maybe its just me


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

not wit my 2500 staxxz dem is ugly


hrmcswagger
flag as inappropriate/spamReply

oookkkaaayyy Go and Check out www.BelieveNoHype.com


Munk979
flag as inappropriate/spamReply

THERE OK, BUT I'LL STILL SPORT THEM....


Nothinsweetaboutme
flag as inappropriate/spamReply

How about...Not! Haven't met any "d" that good!


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

Gucci better take their azzes somewhere with that ish. PLEASE!


THEBANKER
flag as inappropriate/spamReply

italian ghetto sht. YOUR BALLER MAN/ the way MTO uses the word baller is soooo corny!



andrew-show
flag as inappropriate/spamReply

wow they not half bad lookin to me i would rock them. Soujaboy cousin is dating KATT STACKS watch his youtube vids at:www.youtube.com/drudafuture1... Very funny stuff.


AimeeNJoy
flag as inappropriate/spamReply

Nooooo big mama said if u buy a man a watch he will keep time wit some1 else and if u buy him shoes he will walk all over u and walk out on u....gucci sneakers r a big no ...lmao


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Hmm I guess! Don't look all that hot to me!


PleasurepLover
flag as inappropriate/spamReply

How about I dont...


HizWife4Life
flag as inappropriate/spamReply

My husband is not trying to hear that... We like the roof over our heads and cars that take us to and from work a hell of a lot better... What we gonna have a pair of 2500 sneaks to walk to the busstop... No thank you


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

So what's the exact price mto,make p your mind please..is it $2300 or $2500..SMDH!! Either way,I don't care for these shoes & no,I don't have a baller bf? lol


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

2500$? For sneakers... No thanks I'll take a suit (Same price)


StateFacts101
flag as inappropriate/spamReply

DEVIL IS A LIE!!


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

I'm sorry Gucci them kicks are indeed a fail!!!..... $2,500 puhlezz they look cheap as f*ck!!!


DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

Sorry charlie...no can or will do...


True_Beauty_Bklyn87
flag as inappropriate/spamReply

some black young & dumb niggatoe that sells crack/cocaine in his own community (who ain't shyt) is gonna buy this piece of crap..watch..


d1king
flag as inappropriate/spamReply

They look cheap. smh pleather shoes. #FAIL. i dnt even think those r real and if they r i doubt anyone in their rightmind will pay $2500 or $2300 for them. mto messed up the price. fail


Miracle05
flag as inappropriate/spamReply

These shoes are HORRIBLE looking


ATLMarketPro
flag as inappropriate/spamReply

You couldn't wear those out in ATL without a bodyguard. Somebody would run up on you. Unfortunate but true.


imBossy
flag as inappropriate/spamReply

2,500 g's for a peice of gator.., uh uhn not me!!



blaze021
flag as inappropriate/spamReply

hose is some UGLY AZZ shoes!!...gucci is not poppin, nike sh!t look WAY better than that,...and i can careless about he money,..its the look thats gonna make me buy it


dboyfresh23
flag as inappropriate/spamReply

i like them but I don't know about $2500..spent $160 the other day to get some nike acg boots and I'm rockin them hardbody right now..it is snowing in NY...my girl always tell me how hard it is to gt me stuff cuz Im a BOSS.....


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

If my man had those shoes on his feet, he would no longer be my man. Those things are hideous. These companies need to stick to handbags.


TUFFEY212
flag as inappropriate/spamReply

That shit is TUFF! www.twitter.com/tuffdesigns


Trini-Kimmy
flag as inappropriate/spamReply

Those sneakers are soooo ugly


Mickdoggies
flag as inappropriate/spamReply

@DAT0UCH now that was funny, lmao!


MizzGunzz

DOLL11-ONE
flag as inappropriate/spamReply

@Datouch...lmbao lol It's funny to me because it doesnt apply to me


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

I know my man would think Ive been cloned!


daniii
flag as inappropriate/spamReply

I love my man, but no way in hell will I buy him a pair of shoes for that price. They're ugly anyways.


MissK87
flag as inappropriate/spamReply

ehhhhhhhhhhhhhhhhh


goback2school
flag as inappropriate/spamReply

@ datouch aka chelsey handle or whatever your other avatar name is... i guess this applies to u as well because you are here EEEEEEEEEVERYDAY.lol WHAT A PATHETIC CUMCATCHERBITCH!


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

@DAT0UCH You mention about females who can't spell baller but your dumbass misspelled mannequin(correct spelling) GTFOH!!!!


bellgrl
flag as inappropriate/spamReply

Dem shi ts ugly as hell.


aokii
flag as inappropriate/spamReply

No bitch y'all buyem LOL



jenicestar27
flag as inappropriate/spamReply

@hizwife4life I have to agree 100% my husband and I was thinking the same thing lol


jenicestar27
flag as inappropriate/spamReply

@datouch Get your bitter a** of this site with the same water down shyt. Every time you come on this site you have something negative to say towards bw. You are always on here talking about how bw are bitter but it seems like you are the most bitter man i've ever come across get your bytch a** an run to your white girls because they would be the only women that would tolerate a man that bytch more than a group of females.


Jerzycitydude
flag as inappropriate/spamReply

Sh!ts ugly as hell!... Put a high price tag on ANY ugly ass shoes, and ya'll start swearing they hot!


AmareStoudamireMvP
flag as inappropriate/spamReply

Lol At the person Under Me.. Butt dam dem Gucci"s Aree hott. Facebook.com Yunglite5kin@aol.com


king1khan
flag as inappropriate/spamReply

better yet; how bout you lazy b!tches get a JOB for christmas


HardCore
flag as inappropriate/spamReply

I just saw these in the Gucci store in Manhattan and I must say, "ARE YOU OUT OF YA' FUCC'N MIND"?


DAMN_DONTAVIOUS
flag as inappropriate/spamReply

to fresh to wear them....Digggg


DAMN_DONTAVIOUS
flag as inappropriate/spamReply

to fresh 2 wear them....digggg


saywhaaat
flag as inappropriate/spamReply

Them sh!ts is wet...if you got it...get em'...if not, keep window shoppin'.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

AAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL Now all the roaches gonna come out the wood work scrambling to the nearest flea-market to cop that $25 to $65 china-town, oops my seams are busting version...ON THE FLOOR LMFAO!!!!!