Another Day .. . . ANOTHER HAIRSTYLE!! Nicki Minaj Is Now Rockin GREEN Hair . . . No It’s BLUE . . . No BLONDE . . . Actually It’s ALL OF THEM!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

CalmDown619
flag as inappropriate/spamReply

Nicccckkkkiiii Follow me on twitter@IAMCALMDOWN


thefinestbreeze

AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

o_o I don't like this one...it'll have to grow on me. I follow back. @gummyworms


TicTicBOOM
flag as inappropriate/spamReply

Did she have a stroke? whats wrong with the left side of her face?


MinnieMinnzz
flag as inappropriate/spamReply

Uhmm :/ camo weave?


nicdraw
flag as inappropriate/spamReply

Um...........No!


MissGizzy
flag as inappropriate/spamReply

DONT LIKE THE HAIR..BUT STILL LOVE HER..SHE DHA BESTEST :)


king1khan
flag as inappropriate/spamReply

looks like cheetah vomit


geronimoooo
flag as inappropriate/spamReply

no. just...no, nicki. try again.


MsUniquee
flag as inappropriate/spamReply

no comment o_o


MediaAddict
flag as inappropriate/spamReply

Whoever cosigned this needs to be fired ASAP


Debo184
flag as inappropriate/spamReply

OMG her hair is goin to fall out


prettypink513
flag as inappropriate/spamReply

that is incredibly ugly


sexy43
flag as inappropriate/spamReply

if she dont sit her retarded ass down shes doin2much


plentbytch
flag as inappropriate/spamReply

MMMMMMmmmmm....No Nicki



mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

That wig/weave is not cute!


danielleco
flag as inappropriate/spamReply

I love Nicki but she is starting to worry me!! LOL Stop filling out those BS surveys and start making REAL money! I make money all day and all night! Even in my sleep!! http://danyelleco.cbpirate.hop.clickbank.net


Mistamel
flag as inappropriate/spamReply

Fake Azz Chick Fake Azz Wig and last..... Fake A$$...


eliseyoso
flag as inappropriate/spamReply

SOMEBODY NEED TO TELL HERE THAT SH*T LOOK A HOT F*CKIN MESS


Naijaboy82
flag as inappropriate/spamReply

i wanna ask her if i can carry that butt in my hands as she walks..lls


Mooki3_5
flag as inappropriate/spamReply

um is it me of does this remind you of mold and algae????


Rushworlds
flag as inappropriate/spamReply

WOW ...WHAT A IDIOT WITH VOMIT IN HER WIG


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

she the only one that can wear ish like dat n b complimented on it


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Them cakes looking right in that dress.. As far as the hair goes she's a Hoodrat inspiration!


madisonAVEkid
flag as inappropriate/spamReply

Nicki really!!! Are u running out of ideas!! Well let me tell u sumthin!!.. This is a No Go!!


akoo
flag as inappropriate/spamReply

She looking good but all those colors in her hair..wth?i dont think she wouldve done that yall must be fucking around..


DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

Damn that butt is still looking nice!


ALWAYSONDECK
flag as inappropriate/spamReply

HANG THT WIG BACK UP.....FLAT SCREEN... LUV YA NICKI....


crazy_miranda
flag as inappropriate/spamReply

Looks like mold....


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

she is such ghetto trash. if kids look up to her its a sad day in america



Mz_Xclusive
flag as inappropriate/spamReply

WTF!!! Nicki just took it somewhere else with that. Her hair looks like it caught some type of disease.


MissJacque87
flag as inappropriate/spamReply

I see she has the peacock pattern!


HaitiBabe
flag as inappropriate/spamReply

Ratchet as hell...her hair looks diseased


PrincessLaieeh
flag as inappropriate/spamReply

nicki's bleaching her skin to the fullest like wtf!lmao that girl is such a mess..


ThatGrlCarra
flag as inappropriate/spamReply

Not a good look. Not really feeling her new album either.


Bunni2Gay
flag as inappropriate/spamReply

Damn I love looking at her ass but Nicki boo, please switch up the wigs.. Ugh that wig is not cute


exoticface
flag as inappropriate/spamReply

Oh its done on purpose haven't u seen the cottn candy hair n that same blonde wig just tie dyed @ the ends with green vblue n pink? Yea its on purpose the child is crazy to me.talentd but crazy just like lil wayne lol,I can't blieve this broad said its a lil boy named roman that lives insde her smh


247HUSTLEENT
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW THE QUEEN OF RAP ON TWITTER @LILKIM. Fuck the rest...


KlovingSexy
flag as inappropriate/spamReply

It's in to lo==ok h=ot ghett=o mess. SAD


vanj
flag as inappropriate/spamReply

SHE'S TRYING WAY TOO HARD !


Hefaracci
flag as inappropriate/spamReply

why does her eye look lopsided?


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

I am not feeling that wig,i love the jet black one on her the best.


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

I am not feeling that haircolor at all,i love the jet black one on her the best.


0CCUPATIOINPROS
flag as inappropriate/spamReply

Neck down she good www.occupationpros.com Pick a school and find a job!


tammy609
flag as inappropriate/spamReply

Nothing but a bunch of different hairspray colors...use to do that in high school and I'm in my thirties...these women are coming hard with the old school trends...



Tytiana
flag as inappropriate/spamReply

I like it a lil love the dress very cute but in the face she looks a lil old but i still love you nicki


Christine5980
flag as inappropriate/spamReply

nikki put some lotion on them ashy knee's!


NIAB510
flag as inappropriate/spamReply

I think she allready knows she looks stupid as hell....


PrettyGirlRock
flag as inappropriate/spamReply

I find it ironic how her stans are always praising her wack ass hairstyles but if this site posts some random hoodrat with this same look you all would be attacking her!


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Let her live her life and have fun. Geesh! She ain't hurting nobody!


dcstarinthemaking
flag as inappropriate/spamReply

this bit ch got cheetah prints on her head? no nicki not even you can pull that off GTFO! actually the thing you need to do is pull that off hahaha


Tigerett901
flag as inappropriate/spamReply

Why do she always wear hair over her forehead..... I heard she is ashamed of her forehead cause it is so long..... well it is


SneakyMorgan
flag as inappropriate/spamReply

Thats my wife right there.


stlcutie
flag as inappropriate/spamReply

Her WIG looks a mess..


blackizchocolate
flag as inappropriate/spamReply

WTF? She look good til u get to those legs. Baby doll got some ugly sticks. Thank god for my thick and beautiful panamanian legs


renetsp
flag as inappropriate/spamReply

Nicki, Ily but what the actual f*ck? Lol. Looks like someone barfed on her head...


angeldp1000
flag as inappropriate/spamReply

Nicki is gorgeous, but that wig makes me itch


OVER_IT
flag as inappropriate/spamReply

OLE PEACOCK HAIR HAVING A$$ B!TCH.


thaonlylakergirl
flag as inappropriate/spamReply

Why does everyone think this big face wig wearing girl is gorgeous?!?! I must be in the twilight zone. This is one of the greatest mysteries on earth to me at this point!


ViiciiousViixen
flag as inappropriate/spamReply

shes a clown. put that ho in the circus.



Leelee92
flag as inappropriate/spamReply

My boo looking good ! love you , have fun in the UK. @HairsOnly1Me be hooking Nicki's hair up.


yungdeac
flag as inappropriate/spamReply

Now thats what i call "Business in the front, Party in the back".... Follow me @young_deac


KeepinIt100
flag as inappropriate/spamReply

THIS CLOWN B I T C H.... WTH has the world come to???


binkydadiva
flag as inappropriate/spamReply

Dis smut has peacock patterns n her hair and yall think its cute! Let this ghetto do been on regular jane on mtos hoodrats do the darndest things, she wulda been all kinda names. Yall a bunch of carpet munchin clit riders! This yamp is a clown that cant rap!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

HER WIG AND PUTT PADS UGLY,AND YEAH WHATS WRONG WITH THE LEFT SIDE OF HER FACE LOL...


Celebs_Fav_Celeb
flag as inappropriate/spamReply

OKAY LOVE THE DRESS AND RING


blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

looking like a peacock.....


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Only if she threw some pink in there I'd ok it. Body is on point though.


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

shes doing too much...


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

it looks wack, im not feeling it but her body looks amazing.


madamluv
flag as inappropriate/spamReply

Nicki is starting to lose her looks...must be da stresses of life getting to her...poor thing...


CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

Ok, 10 of this heffa's 15 minutes are up. The time ain't goin' by fast enough for me.


mrsdavis224
flag as inappropriate/spamReply

She aint got the hips to hold up that ass. Looks SUPER FAKE (just like that hair). She need to get her weight up so it can balance out.


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

this ho here tired


proudfemme
flag as inappropriate/spamReply

Sexy ass b***h! Mmmmm



PromiscuousGirL
flag as inappropriate/spamReply

Her nose is soo ugly to me! It looks like an over grown clitoris.


Shortiee
flag as inappropriate/spamReply

People Be Hatin on Her So Bad . . . I Love Nicki !


HizWife4Life
flag as inappropriate/spamReply

If it was straight up in the air, she'd be a damn peacock... Come on Nicki just sit down and take your medicine.... You are on point when you do...


ComeAtMeBro
flag as inappropriate/spamReply

How do all of her wigs have the same cut??? This looks like a peacock pattern lmfao


SexySasha420
flag as inappropriate/spamReply

That wig looks like it is growing fungus and nicki cant ever wear no normal sh*t...she looks like shes going to work in an office. She is not trendy, she's just different


ladytopshotta73
flag as inappropriate/spamReply

Her face looks like she's on the verge of a stroke. Straight RETARDED. LOL


bluntsNcouture
flag as inappropriate/spamReply

No comment & that wig. That dress is mad ugly. Is she tryna be considerate but yet she has that loud moldy wig on? LOOK the paps almost scared her eyelash off in that 3rd pic! Lmfao this chick is a lame


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Lookin like a tacky ass green and black spotted leopard with overbite fake teeth. Her body is nice but that is all I can say about her. A large brown paper sack over her face would make much improvement.


Mimilove
flag as inappropriate/spamReply

Ugh it makes me itch...its looks digusting:/


CunningANDStunning
flag as inappropriate/spamReply

Proof, that she only wants to appeal to the hood rats. White girls could never pull this look off. From the multi colored wig to that tight azz dress. Appeasing to the hood rats everywhere, only.


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

I dont know what it is with this chick. She's a good looking with a nice body & she IS rocking the hell outta that dress, so why all the goofy hair and makeup? Oh I forgot in the new hollywierd gimmicks trumps talent every time.


blazebaby
flag as inappropriate/spamReply

she looks like that bird with the colorful feathers wassit called.....a peacot!! Yeah that it


SexyAallDay
flag as inappropriate/spamReply

This heffer looks like a peacock


sexyndacity
flag as inappropriate/spamReply

Her body is not cute. Her legs are as skinny as her boney ass arms the only meat she has is on her ass. Y'all talk all this junk about these white porn stars and their awkardly fake shaped bodies but she looks like she should b in a xxx movie. Trina has a nice shape or beyonce but Nikki's butt enhancements look like they were attached to the front of her hips.


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

what is this blotchy mess? looks like she's stealing a peacock's swagg now smfh..this clown.



Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

@crazy_miranda LMAO it does look like mold Ctfuup!!


sweetpeabries
flag as inappropriate/spamReply

nicki i love you honey but this is one hair style I WONT COPY!!!....YOU LOOK LIKE A FUCKIN PCOCK YO! WTF!!!


jonelove
flag as inappropriate/spamReply

aye she must be doing something right to have yall ride her clit love or hate she get a reaction that further increases her popularity its not a coincidence she is on this site every got damn day


keSharee
flag as inappropriate/spamReply

uuuuh like the outfit, and bod, far as hair... NO!


JoeandDiane
flag as inappropriate/spamReply

she looks like a spotted leopard F****G psycho!.....lol. she is on the same drug as lady gaga......


ChosenSelection

Pureproof
flag as inappropriate/spamReply

she looks rediculous..and shes gettin skinny..that fake ass booty aint lookin too hot now huh?..jus sad smh..anywho follow mee


mahogonydymond
flag as inappropriate/spamReply

Hmm...her hair reminds me of mildew


Candii_TN2
flag as inappropriate/spamReply

Man yall Bitchez need to get off Nicki's d**k..! She looks good in whatever she wears..! Nicki and Lady Gaga are the only ones who can rock it and get away with it! So yet yall all on they d**k! But yet she still gettin money!


drinaboo
flag as inappropriate/spamReply

I KNOW SHE JUST TRYNA BE DIFFERENT BUT SHE NEED TO BE HERSELF! STOP WITH THE FAKE ASS AND WIGS PLEASE..LOOK SOMEWHAT NATURAL..SHE SENDING A BAD MESSAGE TO GIRLS AROUND THE WORLD..SMH


Cynic_202
flag as inappropriate/spamReply

So just b cuz we dont like her hair we hatin? Man stfu!!! Its our opinion we dont have 2 like dat shit. Dat shit look a hot mess point blank!!! And why does her face seem lopsided?


Nikko28
flag as inappropriate/spamReply

Humm Lets see, Fake Teeth, Fake Hair, Fake Eye Lashes, and Fake ASSS....


choco_chic
flag as inappropriate/spamReply

Seriously though, no one else can see this chics face is completely lopsided? Always has been. All that surgery and she never thought to get a lift on one side of her face? ;\


lilimont
flag as inappropriate/spamReply

nicki is the shit you go girl. and who ever do her wigs is the shit to.


droid407
flag as inappropriate/spamReply

DAT SHIT LOOK LIKE SOMEONE THREW UP ON HER HAIR BRO



iheartchanel
flag as inappropriate/spamReply

She's a peacock !


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

why is her ass lookn so far down on her legs surgery couldnt fix that shid since its fake as for her wigs well she jus a damn foo in all that shid shes entertainment so thats wat she doin i hate that chicc but she do her and makin her paper so cant hate


liquidcracc
flag as inappropriate/spamReply

She's starting to become wack, this colorful shit is even too much for the jamaicans. Now your just tryna making barbie look bad.


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

THIS BITCH HAS REVIVED THE OLD STEP-N-FETCH DAYS. EVERYONE THOUGHT WHITE FOLKS HAVE PUT THAT COON SHYT TO REST. HALLOWEEN IS 365 FOR THIS BITCH.


BeeDubbs
flag as inappropriate/spamReply

BOMB...SOO BOMB..SHE SHOULD DO THAT ON A BLACK WIG!!


MizzGotMyOwn
flag as inappropriate/spamReply

To every 1 who say she look good: go suck ya daddy's dick ( if u can find him) her eyelash bout to come off! Her wigs r clownish, her style is past wack an she jus don't do it 4 me! Only people who like her r little fast azz girls,faggg's , lesbian , gays an fat women who wear tight sh!t an bright colors!!!!!


dabeatdrop
flag as inappropriate/spamReply

Hotel Managers threaten to kick Nikki out of London hotel... Want to know why? --------------- dabeatdrop.com


Zomg
flag as inappropriate/spamReply

Anyone who thinks that hairstyle isn't tacky is tacky themselves. But she has a very nice shape; I wonder what her real hair looks like.


MzSands0030
flag as inappropriate/spamReply

THIS BITCH IS JUS SO BEYOND CORNY TO ME! SHE MAKES MY SOUL CRINGE WHEN SHE TALKS...WAT A FUKN BIMBO!!!


JuicyJai15
flag as inappropriate/spamReply

I wonder who takes the time to color all of her weaves '&where does she keep all of them? Curious minds wanna know Nicki! lol


realmrscunningham
flag as inappropriate/spamReply

That hair is foolishess....but nice dress!!


x3prettiinpeenkx3
flag as inappropriate/spamReply

lmfaoooo @TicTicBOOM this is not cute at all


sassy_girl
flag as inappropriate/spamReply

Is there anything about this broard that isn't fake?? MTO just refuses to say ANYTHING negative about her. She ain't exempt! She look a hot azz mess, as usual, azz or no azz! Take them hoodrat wigs off, them fake contacts, and that bright azz pink lipstick and she just another broad. Yeah, her music is coo, but....NEXT!


thinkpositive
flag as inappropriate/spamReply

She looks like a damn fool....as usual!


solo1
flag as inappropriate/spamReply

@MIZZGOTMYOWN TRUE SHIT! !!!'



wize
flag as inappropriate/spamReply

Sumtimes I wonder y ppl go out of their way jus to leave negativity, & not just about the subject, but about other commenters as well. What's wrong w/ fake eyelashes & hair? It's jus a change of clothes 4 whoever can afford it. If it seems fake 2u, may I ask, y do u wear clothes? Can't hav a lil fun now & experiment w/ diff. looks? Uptightedness. & not only that, ur goin 2 bash other people who do like the look... This world can't hav opinions now? Only u & ur close-minded self rules the world now? Gud luck lil immature Hitlers. Yall ridiculous.


rockstarbarbie
flag as inappropriate/spamReply

Nicki baby this one still not cuttin it....cont'd experimentin u'll cum up wit a killa luk leavin yo haters in awwwww!


yeaisaiditwhat
flag as inappropriate/spamReply

Uum... her hair is an art piece of army fatigue what the bleep are u haters talking about? Support our troops! Btw It looks really cute in the back too boom


SheyyP
flag as inappropriate/spamReply

I like it ! . You go Nicki n all you haters , best believe she not gon stop doin wht she doin for nobody .


Nesha00
flag as inappropriate/spamReply

THAT'S TO EXTREME FOR ME, BUT I STILL LIKE HER


MTOfan82
flag as inappropriate/spamReply

they look like evil eyes all over, pretty cool.


Dominique1127
flag as inappropriate/spamReply

Only she can do this Follow me on twitter @KattieCakess__


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

NO NO NO she need to stop


Pandora85
flag as inappropriate/spamReply

OMFG! Her But is Sooooo Big. I want it.


J2pgurl
flag as inappropriate/spamReply

Looks like mold


JamDown01
flag as inappropriate/spamReply

She is a hood rat. This looks a mess. It kills me how people ride so hard for Nicki and Rihanna when they look a mess most of the time. Nicki is fake & not cute. She looks like a clown. SMH


KillABytchQuick
flag as inappropriate/spamReply

Ppl dnt have a lyf.if yu dnt lyk Nicki y tha fuk yu waistn yo tym commentn on everythng about her.smdh dumb asz ppl.Nicki is unique nd 1 "BADD" BYTCH.nd she aint worring about wat a hater say!


MSDC622
flag as inappropriate/spamReply

HER HAIR LOOKS A DAMN MESS, WHY THE SAME HAIR STYLE? TRYNA THROW LEOPARD PRINT ON IT DOESNT MAKE IT LOOK BETTER. DAMN AT LEAST LIL KIM SWITCH HER SH!T UP AND HER HAIR B ON POINT. GIRL IM TIRED OF THE LEGGINGS, THE PINK LIPSTICK AND THAT TIRED A$$ WIG. PLEASE TRY AGAIN NICKI...WE'RE NOT FEELIN IT!


KeriGold24
flag as inappropriate/spamReply

Love it nicki do your thang girl! Oh no here come the haters and their negative comments bitches shut the fcuk up don't hate cause you don't have the balls to try it!