CUTE COUPLE!!! Rapper Paul Wall And His Wife CHRYS Channel Bonnie And Clyde In New PHOTOSHOOT!!!

: AWWWW . . . we love these two

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

SlimShann
flag as inappropriate/spamReply

they look good togetha


TreyMoney
flag as inappropriate/spamReply

my n!gga paul wifed a black b!tch thats wassup tho she riTe


PleaseBelieve
flag as inappropriate/spamReply

He's one of the only rappers that REALLY love his wife! Not these clown-a$$ rappers that don't love her enough to NOT make a fool of her with random jump-offs.


MistaPerfect
flag as inappropriate/spamReply

i can never take paul wall seriously


Ms-trustme
flag as inappropriate/spamReply

This actually is a nice photoshoot


TheyallPitiful
flag as inappropriate/spamReply

Father, forgive me for lusting after a married man. Have mercy he's fine!!


RudeGirlLesha
flag as inappropriate/spamReply

Those pics are cute... Twitter II @RudeGirlLesha


GulleeBoy
flag as inappropriate/spamReply

whatever @GulleeBoy Youtube.com/GulleeBoyTV


MassDude781
flag as inappropriate/spamReply

What happend to Paul Wall??? He madd skinny hes officially Paul Poster Board he to anorexic to be a Wall jesus christ maybe all that sweating in TEX-ass helped him out


Naijaboy82
flag as inappropriate/spamReply

nicca lost a lot of weight, thats a good look though!!


Sofarsogoodbaby
flag as inappropriate/spamReply

wow!!!!!!!! she's....FAT.


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

paul wall almost looks better than justin!


atl69girl
flag as inappropriate/spamReply

These are very nice photos. Gorgeous couple!


MzDei
flag as inappropriate/spamReply

@ TheyallPitiful i feel u girl lol


truthbetold54321
flag as inappropriate/spamReply

At least he cares about his woman -- can't say the same for very many rappers out there.



MzMuzikHead
flag as inappropriate/spamReply

The pix look great n he looks sexy as h3ll...and @sofarsogoodbaby his wife is nowhere near fat stop hatin


Beautiful_story
flag as inappropriate/spamReply

Paul Wall is sexy now!


shadababez
flag as inappropriate/spamReply

they look great together and he looks like he really loves her.


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

Paul Wall and Chrys are a beautiful couple,I love the Bonnie and Clyde theme in their pics.


DiablaEnFuego
flag as inappropriate/spamReply

Wow he's actually a pretty good model! Better than I expected.... Damnit, why he have to be married? He went and got fine.... Sad day...


dbeezy285
flag as inappropriate/spamReply

New hot single "Weight" Ft. E40, 2Short, Yukmouth, Ritchie Rich, & Zar the Dip...coming soon ...Check out Oakland's last true boss; Darryl "Lil D" Reed http://www.youtube.com/watch?v=MepNUs66xKc


DiablaEnFuego
flag as inappropriate/spamReply

@ TheyAllPitiful: LMAO girl IKR!!!! He make me wanna go find me a white boy


icandothat
flag as inappropriate/spamReply

These are actually nice pics of them. He should've covered up the tats on his hand though.


Leelee92
flag as inappropriate/spamReply

iLove white men ! iDate outside my race and i'm never coming back.


EbonyKiss
flag as inappropriate/spamReply

He looks a lot younger and healthier.


leonshae89
flag as inappropriate/spamReply

DAMN HE DONT EVEN LOOK LIKE DA SAME PAUL. DAT AIN'T PAUL WALL NOMORE. BUT HIS WEIGHT LOSS IS KINDA GROWIN ON TO ME.( WEIRD) I STILL THINK HE NEDDS TO GAIN THE WEIGHT BACK. HIS WIFE IS A LOT BIGGER THAN HE I EXPECTED HER TO BE BADDER THAN WHAT SHE IS. BUT THOSE ARE SOME BOSS ASS SHOOTS ESPECIALLY THE LAST ONE.


flyislandgurl
flag as inappropriate/spamReply

Aww that's cute


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

I can't knock it. Very nice.


2jazzy4ne1
flag as inappropriate/spamReply

THAT'S WHATS UP...


tx_smartass
flag as inappropriate/spamReply

i aint gonna hate, paul wall was always sexy to me!! now he looks a lot like seth mcfarlane to me though! still hot!



kr4life08
flag as inappropriate/spamReply

his wife im sorry she is fat black and ugly he look better then her now .i know the reason they got together they were both fat she should have done whatever he did because hr look way better now she looks hard in the face he going to be cheating with a big butt video girl


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

ain that the jewelry guy thats on all those rappers pics always shining his damn grill in the last pic the asian lookin one...s/n yall can hate all u want but hes been with her b4 the fame and $ so he piccd the right one


DrakeJUNKIEE
flag as inappropriate/spamReply

paul walll is lookn so GOODDDDD now


krtnyreid
flag as inappropriate/spamReply

There's a lot of insecure people on this website. It doesn't matter what he or she look like they are a cute couple and are in love. Ppl that have someone to love can understand how they feel about each other. Most ppl on here that's talking reckless are lonely with no one probably because of their personality, you ppl are showing how ignorant you are on here. Its a shame * add me on twitter @kourtneyminaj*


saveyrgold
flag as inappropriate/spamReply

Paul looking real good now. Now that's what a white boy should look like maybe we wouldn't have so many stubborn black women who don't want to leave black men. Cute couple though.


Blah-Blah
flag as inappropriate/spamReply

I really like them together..I seen an interview and she said her and the kids go on tour with him.. now that's what's up way to be a family man


lovely81
flag as inappropriate/spamReply

Those are some nice, classy pics. They look cute. I love vintage :-)


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

Wow. Its a shame the opinion of black men about black women is so awful smh. We got to do better. I may also like to add that although i dont care for Paul Wall or his music, at LEAST i give kudos for him being able to respect his BLACK woman enough in that he married her and isnt having her coochie pop or flaut her assets for the world to see. Lovely photos


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

BlkHit20- And because black women do not know who the fathers of their children are, that speaks alot of the character of the triffling black man who more than likely hit it and quit it like an animal who plants a seed with the female and leaves.


whatisthat
flag as inappropriate/spamReply

BEAUTIFUL PICTURES..BEAUTIFUL COUPLE FOR A SWIRL..THEY LOOKS HAPPY TOGETHER..


Silver85
flag as inappropriate/spamReply

I like all the pics except the last one


Bigryde
flag as inappropriate/spamReply

Paul Wall is that Ninja!!! I love his last album(though it didn't sell well!)


devilorangel
flag as inappropriate/spamReply

If men like lil wayne and all his dumb ass followers werent fugging 18 bitges a night maybe there wouldnt be so many single women and stds spread blkshit.. a logical person thinks logically, but you see it like an ignorant niggar looking for someone to blame... Blk shit google Tony Perkins Phillipe Padieu Anthony E. Whitfield then maybe youll have a little more education and sound like more than a bitter little puzzy ass bastard that was orphaned by his mama... faggg


income4life
flag as inappropriate/spamReply

she needs to get skinny like him now Start your very own wireless business today for FREE! Just pay activation fee and first month to cover your very Own marketing empire. You get 3 Websites, email, unlimited Print marketing materials, banner access and much much more! http://sellwirelessgetpaid.mylightyear.net/tour.html


DQC_Sucks


SALT
flag as inappropriate/spamReply

Cute couple:)


gerseygal609
flag as inappropriate/spamReply

Blkhit- you are the empitomy of a self hating coon...you speak about black women as if you know everyone of them on the planet. you are nothing more than a Jim crow programmed negroe who has taken on his masters traits in the worst way. You are sick, delusional, misguided and are the reason our race is the most disrespected of all the races. Because you as a black man (allegedly) can't even respect your own women. How sick are you? Do us all a favor and jump off a bridge you self hating parasite!!


gerseygal609
flag as inappropriate/spamReply

Now instead of the so called masta raping your women....they go willingly....wow Willie Lynch at it's finest! Good job black men...you really know how to lead your nation!!!


lov_white_boys
flag as inappropriate/spamReply

@BlkHit20, I see you are another Ignorant, uneducated black man, The reason black women are infected by AIDs is because you black men give it to them.It is no other man except the black men infecting black women at this high rate. This is because black men are dogs who are constantly spreading their virus around.You are so stupid It is not funny. Black men are the highest infected AIDS carrier out of all the races of men. So the white,latina and asian women should leave your nasty Azz alone if they know what is good for them or else they will end up like these black women falling out from diseases.Note to black women. You can't stick your head in the sand anymore. Black men are dogs who walk around like a dog in heat looking thirsty all the time who are infecting you at an alarming rate.If you are having unproteced sex with a black man you are crazy girl!!!!. Just my tip for black history month for the ladies.


YaYa13
flag as inappropriate/spamReply

FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL!!! HE LOOKS LIKE A B8TCH AND, SHE IS JUST STRAIGHT UP FAILED. AS A FAR RELATIVE OF BONNIE, I AM ASHAMED TO THINK THEY COULD PULL IT OFF.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

I always wanted to do an 40's gangsta photoshoot. I heard marriages are more successful in the country


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

I like it, had they however avoided the gangster glorification theme I would've liked it more!!


themediajerk
flag as inappropriate/spamReply

No grill or fat stomach, I think we should just rename this dude Paul.


ILL3STMAMI
flag as inappropriate/spamReply

DAAANG!!! DEY BOTH LOST ALOTTA WEIGHT DAS WASSUP


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Datouch said " HERE COME THE BLACK WOMEN GETTING ALL WET THINKING WHITE MEN WANT THEM OVER A HARLEM NIGHTS PHOTO SHOOT!!! CHILD PLEASE" ----- powers off computer lmao


ILL3STMAMI
flag as inappropriate/spamReply

@BlkHit20I'M SINGLE BY CHOICE CUZ ERRBODY KNO DAT IF IT WASN'T FOE U NASTY ASS MEN STICKIN YA DICK N EVERY HOT PXSSY WALKIN DAT U WOULDN'T B GIVIN WOMEN AIDS TRUE ENUFF SOME OF DEEZ LADIES NEEDA HAVE A LIL MOE PXSSY CONTROL BUT U MEN B TRYNA TALK GUWD GAME BOUT U DON'T LIKE CONDOMS POINT IS U CAN'T BLAME THA OTHA SIDE JUS STOP CHEATIN & LYIN TO THESE WOMEN & MAN UP LEAVE WHEN SHYT GET BAD OR STAY SINGLE SO U CAN FUCK WHO U WANT FUNNI HOW U TALK BOUT BLK WOMAN BEIN DA ONLY ONES RUNNIN ROUND WIT SIX BBY DDYS CUZ I HAVE 1 SON & LEFT HIS DADDY NOW HE GOT 3 NEW BBY MOMMAS HE PULLED A LIL WAYNE SMH


ILL3STMAMI
flag as inappropriate/spamReply

POINT PROVEN --> P.S. BLACK WOMEN AIN'T THA ONLY ONES WHO DON'T KNO WHO DEY BBY DADDY IS GO WATCH MOWRY HOEZ IS DIGGIN UP DEAD MEN TO FIND DEY BABIES DADDY


BLKnBEAUTYFULL
flag as inappropriate/spamReply

They are a BEAUTYFULL couple....you go girl! "Building our black and beautyfull women up, not Breaking them down"


TiffMonique
flag as inappropriate/spamReply

His wife looks old in these pics, but they do look cute.


Lyrics
flag as inappropriate/spamReply

I am jus lovin that fukcin suit!!! Especially in the last pic. VERY gangster



loosecannonSag90
flag as inappropriate/spamReply

Seriously who even gets mad at the shyt DaTouch says anymore? I mean dude just said All White men don't date Black women when you have a White man who is MARRIED to a Black woman. Jussayin I read his/her posts and laugh at the stupidity.


yummo
flag as inappropriate/spamReply

I don't like the Bonnie n Clyde thing at all. I'm with clarkthink on this one. @datouch...did u say child please??? Nicca take your hand off ur hip n go change ur tampon.


Shaquille_ONeNe
flag as inappropriate/spamReply

@TDR25, repeating your lame joke still don't make it funny.


coldheartsclub1
flag as inappropriate/spamReply

DaDouche is Ochocinco! Lol ahahahahahahahaha Ochocinco is Dadouche!


JuzdenTime
flag as inappropriate/spamReply

Funny how MTO blast brothas who rock so-called "Beckys", and sistas scream from the mountain top about, "no-good black men",yet it seems everyone on here is singin the praises of the so-called "wyt man" with this beautiful woman of color. MTO is cre8n chaos for the people of color. They are a group of mid-western "wyt" folks pushin you into thinkn the way they want u to. Break freeeee. . .


karamelkia716
flag as inappropriate/spamReply

I think he and his wife are cute, i like them together!!!


miamac63
flag as inappropriate/spamReply

@TheyallPitiful lol girl at least you repented rofl. ain't mad at u either. yep, the pics are absolutely beautiful and i am most happy for the joyful married couple. way to do it right paul. may you and your seed (i.e. family) be blessed.


stockton_209
flag as inappropriate/spamReply

daaaaaaaamn his girl is hella ugly and fat!


stockton_209
flag as inappropriate/spamReply

everyone should look down on black hoes they oh so ugly and dont know how to act.thats why they cant keep a man


christyn3
flag as inappropriate/spamReply

smh. this shouldn't be avout race? WHY is it about race? we're ALL Brothers & sisters so learn to love each other because we ALL have to stand before god almighty, regardless of color & he's going to pull up EVERYTHING you said & WVERYTHING you did & you're going to be looking speechless. this is the same CRAP that's tearing our world apart. smh people. smh.


sexyblack504
flag as inappropriate/spamReply

Simple minded ass dummy i swear yall bitches r sum haters not gud 4 u dummys and 4 ur info been with minds 4 6years straight hood workn men ha ha ha


wigsplittah
flag as inappropriate/spamReply

Okay...Im diggin the throwback style pics.


BlkHlt20
flag as inappropriate/spamReply

I'M SO SORRY MY BEAUTIFUL BLACK WOMEN THAT YOU GUYS HAVE THE HIGHEST AIDS RATE IN THE COUNTRY DUE TO BLACK MEN FUC.KING MEN ON A REGULAR BASIS. BLACK MEN ARE THE NUMBER ONE D.L. MEN OUT THERE. THEY HAVE SEX WITH MEN AND PLENTY OF DIFFERENT WOMEN THEN GO HOME AND INFECT THEIR GIRLFRIEND/WIFE WITH AIDS. HOW SAD


NOT5150
flag as inappropriate/spamReply

@BLKHIT20 LMAO @ YOUR LIL PUNK ASS COMMENTS! YOU FUCKED UP IN HEAD! SON...""


gerseygal609
flag as inappropriate/spamReply

@BlkHit- Please kill yourself...You are a programmed negroe with no sense and you hate black women because you secretly want to be one....lmao Just like those white women you crave. Fake brown skin...aka tans, fake lips, fake boobs, fake ass....they wish they were a beautiful black women...yet a black man you call yourself want to degrade us based on some television stereotypes the masta wants you to believe. You are SICK!!!! Go onto a white site and talk about their women or maybe a latino site....how about an asian site??? We don't want your uncle Tom arse here!!!Your nothing more than a programmed Jim Crow uncle tom instigator perpetuating the lies the "masta" been saying...do your self and us all a favor and die!



gerseygal609
flag as inappropriate/spamReply

@Topic....She's a self hating sell out too!!


SexyKimmie
flag as inappropriate/spamReply

He looks so fine since, he lost weight! I love seeing mixed couples! Love sees no color people!!!


Mitch4403
flag as inappropriate/spamReply

@blkhit20 shut the fuck up punk y'all get on my nerves with bullshit. I bet in person you wouldn't even say that.


SICK
flag as inappropriate/spamReply

The ignorant comments about black women seem to come from a degenerate mind a punk ass self hating mind. Sounds like my man was an abuse victim.


SICK
flag as inappropriate/spamReply

Blkhit is cursed wretched , an abomination out side the bound of humanity and a punk ass bitch.


mya54321
flag as inappropriate/spamReply

THEIR NO BEYONCE N JAY-Z BUT I LIKE HAPPY COUPLES. BUT... FOLLOW ME ON tWITTER @MYA54321


ILL3STMAMI
flag as inappropriate/spamReply

@4Black THANKYOU 4 ACTUALLY MAKIN SOME SENSE AND @BLACK_CONSERVATIVE ONCE AGAIN SINCE U DIDN'T CATCH IT WHEN 4Black SAID IT THA 1ST TIME IT'S WHEN YA'LL LOOK DOWN ON YA OWN RACE DEN WANNA CALL US HYPOCRITES PFFT 2 MY UNCLES R MARRIED TO WHITE WOMEN & I AIN'T MAD CUZ THEY DON'T LOOK DOWN ON THEY RACE OR SELL OUT LIKE U LAMES DO TALKIN BOUT WE JEALOUS OF THEM 4 WAT DAS JUS ONE LESS INSECURE, CONTROLLING, MOMMAS BOY, SELFISH LIL BOY FOR US TO WORRY ABOUT I SEE WHY MOST OF MY GIRLFRIENDS SAY THEY GON START DATING OTHER RACES CUZ OF IGNORANT ASS NIGGAS LIKE U


calmedcooled
flag as inappropriate/spamReply

They look good 2gether.


254rian
flag as inappropriate/spamReply

Collie Budz is the sexiest white man 2 me, but i can see Paul is trying 2 catch up...


gerseygal609
flag as inappropriate/spamReply

@Black conservative....Have you ever heard the name Emmit Teal....who really hates to see black men and wwomen together....WHITE MEN....yet u know you can't touch them so instead you blame your own race of women for the prejudices inflicted upon US for hundreds of years...you are backwards dude...get ya mind right cuz it's not screwed on all the way...Black men were killed for even looking at a white women by their own fathers...What black women you know murdered a black man for dating a white women?? None !!! So who is the real haters against interracial relationships?? Not the black Women...


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE THEM AS A COUPLE!! CUTE PICS!!


JillyBean819
flag as inappropriate/spamReply

The photos look great!


wetbeckywet
flag as inappropriate/spamReply

Dag PUAL LOOKING GOOD BOTH OF YALL


mrsetemstrait
flag as inappropriate/spamReply

straitlikethat