KOBE . . . ???? New Report Suggests That An ‘NBA SUPERSTAR’ Is Hiding His JUMPOFF . . . And Their NEW CHILD In Italy!!! (DANG)

: Well . . . there is a SCANDAL brewing in the NBA. It all began last month when rumors started circulating that Kobe may have been served with PATERNITY PAPERS during an NBA game. See the video below to see the ALLEGED serving:

Now, this week's National Enquirer has THIS Blind item. Remember, Kobe grew up in ITALY:

Whick popular married-with-kids NBA star has knocked up a groupie and moved her to Italy? The hoopster is shaking in his Nikes because now his baby mama is itching to get back to the States - and she's threatening to talk.

GIRRRRL . . . you wanna talk. Well GO HEAD cause we sure as heck WANNA LISTEN!!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

JR0C00
flag as inappropriate/spamReply

This is Great Good Job MTO! Serious music promotion for serious talent. Get more youtube, twitter, facebook, datpiff and reverbnation fans & plays.


DirtyRatBastard
flag as inappropriate/spamReply

Good. I say if you let n*ggas like this get where they at as crooked as they are, im just waiting for the card castle to fall.....


MistaPerfect
flag as inappropriate/spamReply

White giiiirrrllsss everybody likes white girrrrlllss


stl225
flag as inappropriate/spamReply

Wow!!! I'm praying for his wife, innocent children, and him. I hope this is not true.


RudeGirlLesha
flag as inappropriate/spamReply

I hope not. He doesn't need anymore bad press Twitter II @RudeGirlLesha


COTN
flag as inappropriate/spamReply

Kobe can do what he wants!


simplysexxykc
flag as inappropriate/spamReply

That's the problem with these jump offs they always wanna run their mouth you started off being #2 stay in your lane...Kobe you should have came and got me I would have stayed in Italy with our love child..lol


pEtEyDiZzLe
flag as inappropriate/spamReply

DANG THIS NINJA LOVE'S THE POONANEY... LIL' EXPENSIVE THE LAST TIME HE GOT POP... OH WELL.. BETTER CALL TIGER AND ASK HIM ABOUT THAT BILL THO... I AINT MAD.. ME LIKEY THE POONIES TOO BUT IM BROKE SO... SMASH AND BOUNCE THAT'S MY MOTTO!!


Thasmartchick
flag as inappropriate/spamReply

What a dummy that's why they have condoms and men bring your own don't let some chick put it on you so she can put a big a$$ hole in it.


themediajerk
flag as inappropriate/spamReply

I believe it, but only because it's from the National Inquirer!! Visit themediajerk.com to read heartless criticism of the day's biggest celebrity news stories!!


Teeairuh_Badd
flag as inappropriate/spamReply

Leave my baby daddy alone lol


MichelleMichaels
flag as inappropriate/spamReply

No wonder Vanessa is so bitter.


TXgirlsavestheWORLD
flag as inappropriate/spamReply

poppycock. lol


Russo--Sweet

BLkBaRbieMaFia
flag as inappropriate/spamReply

Yes b*tch come on back cause I sure as hell wanna hear!



2real4me
flag as inappropriate/spamReply

This crybaby dick going to fall off.


DCBABY73
flag as inappropriate/spamReply

why even get married? stay single guys and have your fun!


CLBRML
flag as inappropriate/spamReply

What difference does it make, Vanessa ain't going no where.


UptownRell
flag as inappropriate/spamReply

i don't think it's nothing


KevinEs
flag as inappropriate/spamReply

Oh yea its Kobe Bryant, nhigga always in different bitches.


TiffMonai
flag as inappropriate/spamReply

wouldnt be surprised! Follow me: @tiffany_monai


Apostle3030
flag as inappropriate/spamReply

One word "KARMA" thts wht he gets for snitchin on Shaq.... I guess they wont b winning no more rings.... He gotta concentrate on keepin his $$$$$....LETS GO HEAT!!!!


Markkell
flag as inappropriate/spamReply

Twitter. Markkell07. God bless.


ladytopshotta73
flag as inappropriate/spamReply

Lol----Beanhead is at it again. Smh I guess the Mexican isn't "playing her position right"


ladytopshotta73
flag as inappropriate/spamReply

And its apparent that this cabbage patch head fool doesn't believe in using protection.


thenamesquan
flag as inappropriate/spamReply

AND? ALL RICH AND FAMOUS MEN HAVE SIDE HOES..AND THEY DESERVE TO HAVE THEM SIDE HOES TOO.. MOST OF THESE SLORES JUS TRYNA LIVE OFF A NIGGA ANYWAY..SO WHY NOT FCK ALL THE B1TCHES U WANT..


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

Vanessa know Kobe got ass posted up in different states, and countries in this case! Just like his idol MJ, it's just part of the game!


loumorgan1
flag as inappropriate/spamReply

waouhhhh that's huge my first music video http://www.youtube.com/watch?v=nY4RXFu8z4g&feature=related


EmpressNimra
flag as inappropriate/spamReply

This dog is always cheatin' on his wife. He is just over the top.


Hiphop_Hottie
flag as inappropriate/spamReply

For some odd reason, I don't find this very hard to believe. Follow me on Twitter : @urban_appeal



GoddessOfWhatever
flag as inappropriate/spamReply

Ain't nobody studyin' Kobe any more. Who cares.


AMORIE
flag as inappropriate/spamReply

Their relationship is like the US government; Dont ask, don't tell. Hope she's using protection because we all know Kobe is a nasty booty freak.


daprodigy
flag as inappropriate/spamReply

Kobe is a pimp. He has kids all over the world I am sure! www.youtube.com/mydhr212


BASHYTEE
flag as inappropriate/spamReply

I hope this is true cus I cant stand Kobe whinin azz cry baby


whatisthat
flag as inappropriate/spamReply

i read that kobe has been holding court with a few groupies and porn stars..while married to vanessa..this is so sad, is the fact that AIDS is alive and well among our people and we still love that risk of being sick with this disease..well, let us not have majic johnson speak on this then..he got caught up..regrouped and now doing bigger things now..kobe, don't go out like this,dude..go to panachereport.com for that report on kobe and his jump off..


CANNON7
flag as inappropriate/spamReply

IF THIS IS TRUE THEN HE HAVEN'T LEARNED HIS DAMN LESSON!


Lala_baby
flag as inappropriate/spamReply

The National Enquirer never tells the truth..but neither do u guys so it's understandable why u would use them as a reference.


DriftGirl
flag as inappropriate/spamReply

groupies=disgusting


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

Every real n*gga got something on the side.


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

kobe is a sucka, busta and ho trusta. ol girl need to talk, he should kno better but hes a nigga and thats what niggas do fuck up fuck up again . w/ his sorry ass! hush money and child support , a good father dont equate to good parentin!! i feel sorry for the baby!! sn: say what u want about the national enquirer or mto, but they break ALOT of exclusives. i like to call them my ' broke clocks' cuz they r RIGHT TWICE A DAY!!


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

I have heard about Kobe's secret lovechild and baby mama recently.Vanessa turned a blind eye too much to her husband's infidelities all these years,she and her dirt poor mexican family love living that good life and money that he earns. She need to fear contracting h.i.v,he is having unprotected sex with women. I hope that his babymama expose Kobe's whorish azz.


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

The surprise would be if he didnt a jumpoff or 2 or 4 wrf


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

@Drevil I thought we went over that already.Its a difference when you trickn and you cut them finances off.That why Mcnair got done in.REAL N*ggas can jus get p*syy and let the otha broad know where we stand.


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

IF TRUE...what type of diamond ring can he buy to fix this?


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

"Didn't Have"



Blacque
flag as inappropriate/spamReply

omg lawdee hammercy


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

c'mon that coulb've been anything..


TRISHANN-PLUMERIA305

JacqueStone3
flag as inappropriate/spamReply

ya'll need to hush this fuss about Kobe. who cares? His wife took him back after she got a $4M ring. If it is true, who really gives a damn? I don't! He just has a ton of money. Most of you out there wish you could get knocked-up by him, anyway. Fall back with all this hating. Sucka!!!!


tigerlove
flag as inappropriate/spamReply

PUMP THEM BRAKES. SORRY I DON'T BELIEVE IT.....


freakpages
flag as inappropriate/spamReply

About to be on that child support


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

@Daman ...(just observational of the comment) All real men have something on the side..."real men" defined how (or am I being too technical)? Can a man still be a "real man" and NOT cheat? Jus askin...


MzGoodThighs
flag as inappropriate/spamReply

YOU KNOW KOBE DON'T HAVE A PRENUP! IF THIS STORY IS TRUE...WIFEY BOUT TO GET BROKE OFF SOMETHING FIERCE! GIT MONEY!!!!!!!!!


knitty
flag as inappropriate/spamReply

Betcha she's a Becky. lol


ThisPicProvesImBlack
flag as inappropriate/spamReply

Thats hilarious lol...Give the director & actors Oscars!!


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

@Detroit You have to realize who sayn that sh*t ME!I diff from a lot these scrubs.I'm not married no kids young my own everything just having fun.A man is only as faithful as his options.Don't go start interrogatn yo man.This is coming from a bachelor ha.Don't take me serious I do this sh*t to kill time .


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

@DaMan...ok - (giggle)


chi-hop
flag as inappropriate/spamReply

i hope it is him throws his game off & down goes lakers lol my bulls on the come up 1st place & we had 2nd hardest schedule in nba now we got ONE of the easiest for remander of season d-rose mvp tom thibideau coach of the year DA muthuphukkin BULLS (chi-hop)!


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

You expose Kobe's hidden baby in Italy yet you have nothing to say about Carmelo Anthony's secret baby in NY? LaLa must pay you guys well...


ladi1
flag as inappropriate/spamReply

I hope not, MTO leave Kobe alone you bullies!



mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Is anyone out there really surprised?? All expected with the territory!


fay
flag as inappropriate/spamReply

awwww snap, crackle, pop!!!! Kobe if this is you, oh child you will be in bigger trouble than Colorado


USABIOTCH8
flag as inappropriate/spamReply

congratulations


Juicypinx
flag as inappropriate/spamReply

Hmm .. www.juicypinx.com Ck out this Weekend Sales Event!


Coney718
flag as inappropriate/spamReply

still trying to bring my boy down smh


thatpachick
flag as inappropriate/spamReply

Well thats on him. Should've kept it in his pants


Prettylady4life
flag as inappropriate/spamReply

IF THIS IS TRUE, THIS IS REALLY A DUMB MOVE FOR KOBE TO MAKE. ATHLETES DO THIS ALL THE TIME SO I DON'T UNDERSTAND WHY THEY BOTHER GETTING MARRIED. SOME WOMEN ARE GOLD DIGGING ASS HOES AND ULTERIOR MOTIVE IS TO GET PREGNANT. SO WHY RISK YOUR LIFE HAVING SEX AND ENDING UP WITH A BASTARD SEED.


devonvon008
flag as inappropriate/spamReply

what? unmutherfuckinbelievable shit!


animosity
flag as inappropriate/spamReply

Who cares???? Follow me @mistaent I follow back


animosity
flag as inappropriate/spamReply

Who cares??? Follow me @mistaent I follow back


thisisty92
flag as inappropriate/spamReply

ahahahah he knew exaclty what those were hahaha thats sad!!! @thisisty92


Bel-fiore
flag as inappropriate/spamReply

This story is old, but if this is true good for him hopes he pay out his ass, sad thing is tho, Vanessa will still stick around.


prettyblaqkalii
flag as inappropriate/spamReply

He's crazy... Lol follow meeh on twitter @prettyblaqkalii ii follow bakk


Fortunenoir
flag as inappropriate/spamReply

Lucky kid if it's true. Set for life.


sexysky
flag as inappropriate/spamReply

probably do have a kid in italy, that what he get b*tch ass. f*ckin corny ass dude. but his dumb ass wife ain't going nowhere.



halo
flag as inappropriate/spamReply

Used to like this guy, now he is so full a bull. Hopes his ass pay big time if true.


Magic827
flag as inappropriate/spamReply

Nope it's Carmelo!!! Heard it on the local (Denver)radio this morning! He has an 11 month old from a new York native which is supposedly why he accepted the trade. And reportedly Lala knows and that's why they got married! Reports say she threatened to leave him and go public if he didn't marry her. GOOGLE THIS IF YOU DOUBT IT! MTO WILL B REPORTING THIS SHORTLY


bellgrl
flag as inappropriate/spamReply

I figure that Nessa ain't going NOWHERE honey. After the whole Colorado deal....she stayed then and she is gonna stay put now. Especially since she is breeded out now. I hate to say that Nessa, but I must. It's hard to just pick up and leave with all of those kids. And the babies need their father in their lives. Just make sure that you take care of yourself girl. Don't let it hit you the way it did Cookie Johnson. Protect yourself.


umpiantu
flag as inappropriate/spamReply

Do u guys kno 'KOBE' in my culture means turtle??? Its totaly irrelevant 2 da post buh WATCHU gon do hahahahahahahaha


sexyhood03
flag as inappropriate/spamReply

Good for vanessa I always say stick these cheater men where it hurts the pocket then find you a new one just like they do lifes way too short Google sexyhood03 triond profile for the best blog around the internet


ChosenSelection
flag as inappropriate/spamReply

LOOK CLOSE! (though, maybe you did but needed a news story!) Kobe put the envelope that was handed to him Under His arm then proceeded to read a paper HE ALREADY HAD IN HIS HAND...who knows what was in dat envelope...maybe naked pics of a groupie, but, no PROOF that indicates there were any legal papers


TQueezy804
flag as inappropriate/spamReply

y yall lying on now, kobe tryin to get #6 stfu


Mitch4403
flag as inappropriate/spamReply

So what what who cares. Somebody gettin payed and its not me so who gives a damn.


Brokenwings22
flag as inappropriate/spamReply

We sure will listen! Mto yall are so damn messy! I love it!


nicenthick
flag as inappropriate/spamReply

NBA + NFL = STD. Do these wives & jumpoffs ever fear AIDS?


SweetestGirl_Brannu
flag as inappropriate/spamReply

well obviously....kobe clearly needs a daytime jump-off being that his wife, elvira, has to sleep during the day and can only wake up to f.uck at night!! surely yu don't think vampires shop on rodeo drive during the day while the sun is up do yu??


divaineveryway
flag as inappropriate/spamReply

That's his baby...He gonna keep cheating cuz his wife dumbass gonna keep taking him back


jen27
flag as inappropriate/spamReply

That is what happen when you idolize someone like michael jordan.lol


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

Wouldn't be surprised hell he bending hillbilly bitches over sofas and whatnot..knowing full well he has a beautiful wife and kid @ home. I can't stand this negra and I DON'T GIVE 2 SHIIIIIITS HOW HE DUNKS A DAMN BASKETBALL. That's his damn problem..DUNKING BALLS!!! LOL ALL THE PUN INTENDED..Sorry phuck!!


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

@ DA MAN AND YOUR NASTY DUMB A$$ (IF YOU REALLY GET ANY...THE ONES WHO SCREAM THE LOUDEST ALWAYS THE LAMEST)LICKING ANOTHER NIGGA'S DRIPS OFF ONE OF THE CHICKS YOU BONING. BEST BELIEVE THAT SIDE CHICK AIN"T SITTING AT HOME PINING OFF YOU. AND IF YOUR GIRL GOT ANY SMARTS...SHE'D BE GETTING HER ACT RIGHT TO DROP YOUR "REAL NEGRA" ASS FOR YOUR FRIEND WITH THE DEEPER POCKETS. LOL!!!! JUST ANOTHER DUMB PHUCK WHO DOESN'T THINK OUTSIDE THE BOX. WHAT THESE SCANDALOUS A$$ NEGRAS DO OUT HERE IN THE STREET...A RUTHLESS GUTTA BITCH CAN DO BETTER.....REMEMBER THAT..DA MAAAAAAAAN LOL!!