YIKES!! We Got CLOSE UP Pics Of Tyra Banks WITHOUT MAKEUP . . . And She Looks VERY DIFFERENT!!!

: Tyra is one of those chicks that are BEAUTIFUL even when they're having a bad day. But something looks wrong with her . . her eyes are buldging and she looks very DRAWN.

Hopefully she hasn't been over-dieting . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

MAESTRO317
flag as inappropriate/spamReply

WHOA BACK UP TRICK!!! SHOUT OUTS TO CHERRI!!! LOL


MrBigego
flag as inappropriate/spamReply

Damn she look hit..


LTP
flag as inappropriate/spamReply

tyra looks great


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

The angle of her face to that cam lens was off, that's what makes it look odd.


notorioussteph
flag as inappropriate/spamReply

ooooooooo weeee Tyra lol


PullMyCurls
flag as inappropriate/spamReply

she looks a mess


DowntoRide
flag as inappropriate/spamReply

WOOWW !! NOW I KNOW FOR SURE SHE'S A ALIEN


nelli09
flag as inappropriate/spamReply

Old news! She has always looked like that without makeup. She's pretty when she's done up tho.


loumorgan1
flag as inappropriate/spamReply

EWWWWWW?..... that's nor hot show some support ere http://www.youtube.com/watch?v=nY4RXFu8z4g&feature=related


Xoxo_Cocokiss

DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

She look like the crypt keeper with a fresh wig


yagurlgg
flag as inappropriate/spamReply

where the F*ck have yall been mto. she showed us she looked like that on her talk show and antm rme. yall wack!!!!!


LatoyaRacquel
flag as inappropriate/spamReply

Tyra banks has my respect for how she puts her self out there and says hate it or love it this is me.I'm not perfect but I'm still beautiful.she may a bit of a corn ball but she is all about empowering girls n women to feel comfy in their own skin.


TheRealLeilaniMya
flag as inappropriate/spamReply

That's an old PIC come on now MTO you guys luv to recycle! -Leilani <3


Dru01
flag as inappropriate/spamReply

She look good Still, I'll beat that. Still beatable.



sexywitclass
flag as inappropriate/spamReply

She's always been ugly to me,its only dumb stupid black ppl who call women like her beautiful becuz her eyes are different than the average black ppls eyes another example rhianna thay girl is not pretty but becuz she's light wit light eyes she's gorgeous get the fuck outta here


SuLLy3uNiCe
flag as inappropriate/spamReply

Everyone knows Tyra looks atrocious without any make-up. It's horrifying to me!


sexywitclass
flag as inappropriate/spamReply

Her attitude is stank and her face is hurt if she spent less time tryna be like oprah maybe she can find herself!


ampski
flag as inappropriate/spamReply

look kinda like a crackhead


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Lmao@ comment Mto love to Recylce pics


HipHopCulture_Jay
flag as inappropriate/spamReply

Tyra is a below average lookin chick without makeup


coco526
flag as inappropriate/spamReply

Oh Tyra what big eyeballs you have


Crenee
flag as inappropriate/spamReply

Looks like a damn ALIEN.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Lolllll i like her she's not afraidto show her flaws. 2nd of all i think it's just a joke.


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

She kinda like.......most chicks without make-up do. Big deal. I'd still split it!


Thefarnortheast
flag as inappropriate/spamReply

MTO don't all women look very different without make-up dumb asses. Tyra still is fine with very deep pockets$$$$. Now hate on that MTO.


metrotheghost
flag as inappropriate/spamReply

AHHHHHHHHHH REAL MONSTERZ!!!!!! CRESENT CITY CONNECTION THE MIXTAPE COMMING SOON!!!


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

MTO, what was it you said about Bria Murphy???? you fool!!!!


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

Holy SH*t!That broad look like a ALIEN!Bout to report a UFO sighting!SHE is shot DAMN!


EASTORANGEiRep
flag as inappropriate/spamReply

THTS THT CRYSTAL METH LOOK TRUST I KNOW BLEAVE THT



SexyKimmie
flag as inappropriate/spamReply

Her eyes aren't sticking out it's just that she has dark circles under her eyes. She's probably not getting enough sleep or probably not wearing any make up that she uses to conceal the spots.


datokenblaqguy
flag as inappropriate/spamReply

That's what I'm talking about. Baby girl looking nice without all that cake on her face. Black chicks put on make-up to try and look like White bishes then get upset when another Black chick wants to wrock it natural. Stop hating you dum azz bizzies. Ugly nukkas hooking up with ugly Black chicks in make-up wondering why they gave birth to a dam orangatang.


SAYWHTUMEAN
flag as inappropriate/spamReply

Bitch look like a killa.... them bitchs always have 2 b n make up


ITASTELIKECANDYXXX

Shilee
flag as inappropriate/spamReply

bytch look like she could've played in the new Scre4m movie, NOT as a damsel in distress of course but as the KILLER & she dont EVEN need a mask, cuz her face look EXACTLY like that damn scream mask!!!!!! lol


Shilee
flag as inappropriate/spamReply

betta yet, the ho-e looks like the bytch in The Ring movie!!!!!!! lmao


JustASweetGurl
flag as inappropriate/spamReply

she look like ET wit a wig on. lol i dont care for her fake cheap ass anyhow so... NEXT!


stlcutie
flag as inappropriate/spamReply

She just woke up yall!


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

Lol wth is over dieting? She doesn't look that bad it's just those bags and rings n things lol


Diamonds4nette
flag as inappropriate/spamReply

DAYUMMMMMM GIRL!!!!!!!!!!!!!!!


sweetpea1
flag as inappropriate/spamReply

she's always look like this without makeup


TrueGrace11
flag as inappropriate/spamReply

Remember, Christ has paid the price for our sins, which means that by God’s loving act of grace, through Christ, we are eternally freed from the consequences and guilt of sin. Once we’re covered by the blood of Christ, God does not keep a record of our sins. Our forgiveness is complete and we have a new position with God, through Christ. Colossians 1:21-22 truegrace11@gmail.com


exoticface
flag as inappropriate/spamReply

OMG SHE HAS ALWAYS LOOKD LIKE THAT WITHOUT MAKEUP SHE SHOWS HER NATURAL BEAUTY ON HER SHW ALL THE TIME....MTO YALL HAD NOTHN REAL TO DISH OUT THIS MORNING HUH..SHOULD A TOOK A SPRING BREAK MOTHA F*CKAS


Dreayonn
flag as inappropriate/spamReply

She's not ugly at all.


orlandofinest
flag as inappropriate/spamReply

not a good look..at all!



zone3hotboi
flag as inappropriate/spamReply

This is wat happens when you go to sleep and wake-up everday for 20 years wit make-up on...


ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

Wow she looks crazy


idkeither
flag as inappropriate/spamReply

That wut happen when u get no sleep.. tyra gots a phat pussyy


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

She always takin pictures of herself wit no makeup on like she decent...noooo tyra your ugly without makeup her personality is so fake.


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Stupido Stupido Stupido!!


coldheartsclub1
flag as inappropriate/spamReply

She should erased that shit rite after she took it! I KNOW she didn't post that shyt online sumwhere! I wouldn't show that shyt to anybody!


franchise87
flag as inappropriate/spamReply

Wouldn't wanna wake up next to her lol


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

She's not ageing well.


rimariee
flag as inappropriate/spamReply

uggh Hot MESS!!!


ROLLSEYES

DollBaby1o1
flag as inappropriate/spamReply

How is it that she doesn't look naturally pretty in these photos? Take a serious look at yourselves.


BIGREDBONE
flag as inappropriate/spamReply

Really? Really? So it's not the fact that the camera is HELLA close up that makes her eyes look so big and face awkward? So is common sense not so common anymore? Ya'll are so stupid it's ridiculous.


JoeandDiane
flag as inappropriate/spamReply

some people think they are cute no matter what they do.


KissMy455
flag as inappropriate/spamReply

its called aging it will hapen to everyone get used to it. visit my blog http://www.sweetpinkpill.blogspot.com/


imnew
flag as inappropriate/spamReply

ohhhh the percious percious......



illwill32
flag as inappropriate/spamReply

I still hit that, missionary, staring her in da face... I like that just woke up look, sexy!!!!


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

tyra is a vampire...yawll did not know...i knew... kidding tyty...LOL


NOT5150
flag as inappropriate/spamReply

GO! TYRA ... MTO SO WHAT!! HER PERSONALITY IS ON POINT. AND SHE HAS CLASS "UNLIKE" AMBER AND RIH, KIM.K AND RAPPER BITCH...


Xocio
flag as inappropriate/spamReply

Atleast she coverd up that 5head


lbcer
flag as inappropriate/spamReply

Not the best camera angle. She was on her OWN show without makeup. Nothing new here. Oh and someone liked her looks because she is rich bitches!


sexyblack504
flag as inappropriate/spamReply

Leave tyra alone she gud o an paid yall motherfuckers love runnin yall dick suckers broke ass @datouch an jammin876 fuckn fags yaLl fags wnt 2 be bitches so bad sorry fags could never fag fag fags... Hahaha I'm hell... GivA fuck...


UptownBNB
flag as inappropriate/spamReply

I hope she ain't got that work smdh


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Yeah I definitely couldn't wake up to that face. She looks like she needs an IV


BrownandBlessed
flag as inappropriate/spamReply

Tyra is fierce!!!!


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

i fucks w/ trya (until she opens her mouth bullshir to the side shes a perfect model and attempts to spread a positive message i will give her that and if u asked me i would say shes beautiful and damn fine and a hustlin bitch she looks tired in these pics, ill give her a break, shes good for it


ZeZe
flag as inappropriate/spamReply

Hmm she looks like corpse bride in this pic I wouldnt even take a pic looking like this still love her though:)


ONyoheelsbitchDING
flag as inappropriate/spamReply

Leave she 'lone!!! she's always looked like that w/o makeup! perhaps it's the expression--it looks kinda kar-a-zuh. luv u TY!!


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Might be a angle but who cares Tyras certified. Tyra Naomi they are official. Beauty has been documented in the history books.


Prettylady4life
flag as inappropriate/spamReply

WOW, SHE LOOKS LIKE SHE JUST CAME FROM THE NUT HOUSE. ONCE YOU START WEARING MAKEUP, YOU ALWAYS NEED IT. I'M GLAD I DON'T WEAR IT. GIVE ME SOME LASHES AND LIP GLOSS AND I'M GOOD!


usuallyquiet
flag as inappropriate/spamReply

She looks scary. This is not good.



jymac
flag as inappropriate/spamReply

I think she looks hot! I rather fall in love with no make up first, she is naturally beautiful to me. Hit me up Tyra your so cute.


jymac
flag as inappropriate/spamReply

I really hate that women become accustomed to make up to the point they can't go out without it. I wish all women would just stop with the shit altogether and just use accents instead of full face paintings.


MightyMad
flag as inappropriate/spamReply

It's a BAD PHOTO - got nothing to do with the chick!


palerider
flag as inappropriate/spamReply

99AND999/100% of everybody on this site must be blind and stupid if you can't see the girl is wearing make-up, heavy duty. Get some glasses and some brain cells. Read a book or whatever.


ApolloniaBliss
flag as inappropriate/spamReply

she looks the same to me