Kim Kardashian Poses For COSMOPOLITAN MAGAZINE . . . And You Can See She’s GETTING THICKER!!!

: Kim Kardashian had a nice run. She stretched her 15 minutes of fame into about 12 months of NON-STOP coverage. But we're beginning to feel that her reign is coming to an end . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

MayaShae
flag as inappropriate/spamReply

I think she's always been a little wider in the lower tummy, thats just her shape. She looks great!


VisciousAmbition
flag as inappropriate/spamReply

she still look good ..But for True Life Disaster Date Stories + Hilarious Dating & Relationship Q&A's from a Male Vs Female perspective + No boundaries all rolled up into one = http://www.AllHeSaySheSay.com Dissapointment isn't a option!


DowntoRide
flag as inappropriate/spamReply

yeaa she gettin pohotoshop thicker


MissCosta
flag as inappropriate/spamReply

I'M GONNA GO AHEAD AND SAY PHOTOSHOP , ANYONE ?


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

That's how she's always been.


WINTER_FRESH
flag as inappropriate/spamReply

GREAT....LOVE THOSE TiTS


mrnotiq
flag as inappropriate/spamReply

maybe if you stop covering her life so much....the end would come sooner than you're hoping for...


mzmillziztomuch1
flag as inappropriate/spamReply

she look like a size 9... i guess


RudeGirlLesha
flag as inappropriate/spamReply

I love the 3rd pic. Very pretty.. Follow Me Twitter.com/RudeGirlLesha


kinghadji
flag as inappropriate/spamReply

i'd hit, but i'm tired of seeing and hearing about her


twiggyqueenofkings
flag as inappropriate/spamReply

third pic she look like lady gaga, and out of her 15 minutes of fame, i'd say yall gave her 14 out of the 15 -> -> -> no hate but she gets no love


melaniefacciolo
flag as inappropriate/spamReply

I'm so tired of the Kardashians, real talk.


lilpp
flag as inappropriate/spamReply

she got that Phatazz yep


Dswhia0708
flag as inappropriate/spamReply

The cover shot with the yellow is airbrushed waaay too much ... It doesn't even look like her in the face


HollyWood85
flag as inappropriate/spamReply

i use to think she was the shh. but now i cant stand her... to damn fake!



YNVME08ITSMEBYTCHES
flag as inappropriate/spamReply

Omg..why is she even FAMOUS?!


mkinn1
flag as inappropriate/spamReply

Let her and her family live their rich boring botox lives without posting them everyday!


RosieDD
flag as inappropriate/spamReply

She looks like Amy Winehouse in that last pic...aside from the suspended in time, frozen face.


uniqueSag
flag as inappropriate/spamReply

Toooo much airbrushing in the top pic's. The one in the white is so dainty and girly, LOVE IT!


Fashionistar
flag as inappropriate/spamReply

i like kim but im tired of all these pictures,she has no talent but she is so rich....


Ri-Dic-U-Lust
flag as inappropriate/spamReply

SMH, and what makes her a celebrity again?... Ok, I'll wait... but her sisters are even worst... And what do you do again?..... Kim K is about done, but I'd still beat. lol


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

She definitely looks like she is eating more,Kim is so happy in love with Kris Humphries.


OliverTwisterJr
flag as inappropriate/spamReply

This is photoshopped to hell, trying to look like Trina. Hey hey now, I didn't say I wouldn't smash that ass.


MsTruth011
flag as inappropriate/spamReply

she looks amazing


FutureShock
flag as inappropriate/spamReply

Hey, Kim!...It only gets WORST, as you grow older! Jiggly and loose. That's why older men PREFER younger, tighter women!


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

She aight. Her lil sister bout to take over though. Can't wait til she turns 18


Kah_tea
flag as inappropriate/spamReply

she looks great. she looks the same 2 me.


BlackZoro
flag as inappropriate/spamReply

She straight up looks like a stripper in the last pic, not that I'm complaining :)


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

YES they did manage to stretch their fame and brand themselves ALLL thanks to some ol DUMBA$$ COON NYGGA BYTCHES!!! By the way THIS bytch has weave AND is wearing a wig in her photos!!!! Where y'all @???? I'm sure she ain't even tell ray j or Reggie thx for the come up!!! Dumb Phucks! Just GRREAT!!! Y'all got PIMPED!!!!


GrapeVodka
flag as inappropriate/spamReply

Oh look, it's Kim Kardashian, A-GAIN. *sips coffee* Oh yeah, and she's posing in panties, posing in some crap to show her waist...blah blah blah celebrating her curves again. Done to death.



Thefarnortheast
flag as inappropriate/spamReply

I like Kim K. I like everything about her. From her face and body. To that big budonkadonk and her bank account. She's wifey material for sure.


roxiandmaryjane615
flag as inappropriate/spamReply

ill let my puppies shit on that magazine lol shes old news now!!


coco526
flag as inappropriate/spamReply

fcuk Kim K and the rest of the Kardashians I don't even know why they are famous.having mediocre sex with Ray J is not talent


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

the yellow bikini pic makes her look bigger than she really is. looks like they added 10 pounds to her. We've seen paparazzi pics of her she's not even that wide. Uh uh Kim they got you looking big-boned.


rockstarbarbie
flag as inappropriate/spamReply

Y'all leave my B*tch alone....she a fab bad b*tch!!! Follow mw on twitter @yolanda_hype


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

I used to like this bytch when she first hit the scene. I'm tired of her fake azz now ...


CedSmoove
flag as inappropriate/spamReply

Haha aint it about time she "leaked" another sex tape? FAST CREDIT APPROVAL and LOW PAYMENTS on that new set of rims you know you want..Keep your whip looking as good as you with www.pitbullrims.com


taskonie
flag as inappropriate/spamReply

ION CARE WHAT NOBODY SAY...KIM K IS A BAD WHITE B1TCH....JACK


MrsWeezyFBaby
flag as inappropriate/spamReply

I don't like her how the fck she get famous any way?


Savageman
flag as inappropriate/spamReply

Dat di hawt fiya!! Daddy like. Daddy like a lot. I would tear dat up!


Savageman
flag as inappropriate/spamReply

Dat di hawt fiyah!! Daddy like. Daddy like a lot. I would tear dat up!


mAKaVeLI96
flag as inappropriate/spamReply

What does she do besides have sex with brothers?


Polopolo
flag as inappropriate/spamReply

who cares tho?! thajuicebar.com :)


MrControversy
flag as inappropriate/spamReply

NO SHADE...she looks great in these pics. And yes her career is washed up but her money ain't!


Prettylady4life
flag as inappropriate/spamReply

WOW MORE PHOTO'S OF THIS FAKE ASS BIATCH. I'M SO SICK OF THE MEDIA TALKING ABOUT THIS CHICK. SHE IS PROBABLY THE ONLY FEMALE THAT SLEPT WITH A C-LIST CELEBRITY AND BECAME MORE FAMOUS THEM HIM. LET'S FACE IT, SHE IS NOT AN ACTRESS, REAL MODEL OR SINGER. SHE IS JUST A GIRL WHO MADE A PORN TAPE WITH RAY-J. I WISH THE MEDIA STOP ACTING LIKE SHE A STAR WHEN SHE NOT FAMOUS FOR ANYTHING. THERE ARE REAL PORN STARS OUT THERE THAT DOESN'T GET AS MUCH RECOGNITION AS KIM WHEN THEY SHOULD SINCE SHE BECAME SUCCESSFUL FOR SCREWING SOMEBODY, OTHER PORN STARS SHOULD TOO!



Alcololic
flag as inappropriate/spamReply

Old news is old.


roxiandmaryjane615
flag as inappropriate/spamReply

y r yall acting so surprised?!?! its 2011 u dont need talent... just sign here_______________ and ill transform u into a star!!!


KiaKnowsBest
flag as inappropriate/spamReply

yea she did stay around longer than we expected, im really not trying to be harsh but why is it the people with no visable talent so successful? like wow you sort clothes for celebrities.. so what?


PRECIOUZ1NEZ
flag as inappropriate/spamReply

Love kim kardashian


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

@ mrtruth251...speak for yo self bro. ive heard many black M E N talk bad( real bad, to the point my feelins r hurt) now horny, no gettin pussy , pussy ass niggas would B U S T on this ho face and keep it movin!! trust me, black W O M E N look @ her as the attention seekin , cum drunk, non talented , uneducated , plastic face, hydrogel injected , ran thru , rode hard a hung wet , thirsty ass ho. u sound a fool puttin down blk women to promote this S L O R E !! * in my very best sargent gutta* I KNO YO MAMA RAISED U BETTA!!


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

that wig is hideous, this ho T R A S H


caressam
flag as inappropriate/spamReply

I like Khloe better


MTOaintSHEEYIT
flag as inappropriate/spamReply

Bad till the day she dies? Beeech please. If you think wrinkled overtanned botoxed white flesh covering silicone and other fake parts is cool, that's on you.......and any black man that would want her, is not good enough to hang with me anyhow!


DollBaby1o1
flag as inappropriate/spamReply

cant move her face much anymore


keSharee
flag as inappropriate/spamReply

YO!!! SHES FREAKN BEAUTIFUL!! STARTIN LOOK LIKE A BEYONCE! BE YOURSELF MISS KARDASHIAN :)


iloveyouxoxox
flag as inappropriate/spamReply

her eyes look messed up. she musta gotten some fucked up plastic surgery looking at this pic


rastagal85
flag as inappropriate/spamReply

and yet mto continues to help stretch those 15 min. by reporting on her whack ass like, 3 times a week.


fay
flag as inappropriate/spamReply

anything to talk shyt about this chick. she looks fine and airbrushed the shyt out in these pics. leave big ass alone


joclo
flag as inappropriate/spamReply

SHES STILL NOT PRETTIER THAN ANY BLACK GIRLS I KNOW:) SHE WISHES SHE WERE A BLACK GIRL AND SHE NEVER WILL BE LOL! NO ONES PRETTIER THAN BLACK GIRLS AND WHITE GUYS ARE THE BEST!


GoMeeeGoGoGo
flag as inappropriate/spamReply

Only extra fat i see is in her face.. I like her and her sisters though, reminds me of how me and mine would be... Kinda.



chocochick
flag as inappropriate/spamReply

Her wig is as old as these photos...this issue's been out for how long now, and MFO is trying to act like this is news? zzzzzzzzzzzzz This site is just like TMZ with its non-existent content, hatred towards brown people, and focus on white people.


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

Been saw these pics of this slut. The first pic doesnt look like her she's prettier.


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

@keSharee whaaaaaat ? Where does she look like beyonce? Pleeease help me out with that bcus im very confused.....! This woman is beautiful a slut but beautiful. Please dont compare her to beyonce thank you very much. O_o


Nastyman
flag as inappropriate/spamReply

I would run up in her.


Smiley83
flag as inappropriate/spamReply

Looks like Amy Winehouse in the last pic....the healthy version!


yeah_and
flag as inappropriate/spamReply

Sick of this no talent having bitch. I'm ready for her AND her family to DISAPPEAR.


ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

Kim is really nice so I don't get why people talk bad about her


Stormzoey
flag as inappropriate/spamReply

This chick can't keep a man for a reason...she can't keep her panties on. Reggie ran fast and hard.


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

Accusations of thicker but no as.s? This has got to be the worse journalism


Carlea
flag as inappropriate/spamReply

where is she getting thicker? she look the same to me. MTO making up ish again!!!


Soiceystar
flag as inappropriate/spamReply

all the niggasss wanna ffu&ccckkkkk


johnniet79
flag as inappropriate/spamReply

I wish people would stop hating and saying they don't know how she got famous. She famous cuz she wanted to be!


JonSlade
flag as inappropriate/spamReply

I still love Kimmie K and I think she still got it. Other people have been in the business for years and have not achieved this level of success. ===== http://www.beatofthestreet.com http://www.beatofthestreet.net http://www.damusicbusiness.com http://www.damusicbusiness.net http://www.sellyourvehicles.com http://www.sellyourmerchandise.com ------- Watch music videos here: http://www.musicdiva.com WWW.MUSICDIVA.COM


monica_g222
flag as inappropriate/spamReply

She looks good, but us latina girls have better curves ! www.twitter.com/monica_g222


Lovely_Dark_Skinn
flag as inappropriate/spamReply

She looks the same size but I love kim she pretty as hell anyways follow me @Sexi_DarkSkinn****muawh****



ITASTELIKECANDYXXX

GrapeVodka
flag as inappropriate/spamReply

Somebody always gotta be hating according to some of you. Maybe, MAYBE it's just that some of us are tired of seeing her over-exposed ass. Fuck a hustle, this bitch is annoying.


caseydreamin
flag as inappropriate/spamReply

No doubt Kim is fine! No doubt Kim is pretty. But definitely over-exposed for someone who's claim to fame is being a rich socialite. It's about time to give it a rest!!!


cllamont
flag as inappropriate/spamReply

Until sexy ways, creamy skin, flaxen silk hair, an angel face, a serious set of gams, a flat out great rack, and the best cakes in this universe are out of style, she is not overexposed.


ooohxtiny
flag as inappropriate/spamReply

Idc I love kim she's gorgeous with a bangin body everygirl would love to have and everyguy would love to....have.. haha stop hating on homegirl @oohxtiny


luviscourage
flag as inappropriate/spamReply

she look smaller to me...but yeaaa, still beautiful


comedianambrose
flag as inappropriate/spamReply

yep in all the right places..damn look at her notrils


lacretiareena1
flag as inappropriate/spamReply

Looking fab kim