YOU GO GRRRL!!! Precious Lost 50 POUNDS . . . And You Can START TO SEE How Pretty She’ll Be If She KEEPS GOING!!!

: Actress Gabourey Sidibe is a pretty girl if she cut some of the weight. And you can already start to see it.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Coutureliife
flag as inappropriate/spamReply

CONGRATSS..!!! KEEP GOING GIRL..!!


caramelbabe7
flag as inappropriate/spamReply

SHE GOT A HERVE LEGER WANNABE BANDAGE DRESS ON! BWAHAHAAAAAAAA


notorioussteph
flag as inappropriate/spamReply

She look good... Get it Precious! ;)


Bajanmama
flag as inappropriate/spamReply

Congrats girl keep it up!! i think that there is a beautiful woman under there somewhere.


DowntoRide
flag as inappropriate/spamReply

MAN HOW BIG WAS SHE B4??


smartguymiir
flag as inappropriate/spamReply

do that, cant wait to see her after shes 100 pounds lighter


mrshunt
flag as inappropriate/spamReply

she needs to keep it up!


synopsisvick

MrLife
flag as inappropriate/spamReply

So where did you get that 50 Ib from? I think you meant to say 5 Ib and that zero just sneaked there.


bonecrusher_ATL
flag as inappropriate/spamReply

I hope she keeps it up. While losing weight is good for appearances, it also can help keep you from becoming diabetic, having high blood pressure, etc. We should encourage her.


bugz_bunniii
flag as inappropriate/spamReply

Yesss Werrrrk Gabbby <3 <3 Keep it Up Girl Everyone Follow Mee on Twitter Please & Thank You - You WONT Regret IT!! @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE @RichBoyPiERRE


LadieTiger
flag as inappropriate/spamReply

She looks alright... HOW BOUT THEM LAKERS!!!


plshlpasap
flag as inappropriate/spamReply

I am not even trying to throw shade cuz i am a big lady myself, but it doesn't look like she lost 50 lbs, maybe she has a halfway decent girdle on..


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

yep she'll be straight.


maddrapper


Alisha22
flag as inappropriate/spamReply

Idk..... she still looks the same to me o_0


ebonyqu33n
flag as inappropriate/spamReply

SHE WOULD BE VERY FLAT CHESTED IF SHE LOST A LOT OF WEIGHT. GO PRECIOUS!


herroyalbadness
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 you're ignorant!


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

Red looks good on her! I follow back~ @gummyworms


Greg4422
flag as inappropriate/spamReply

Good for her, now only 400lbs more to go.


zoidcite
flag as inappropriate/spamReply

nice...about time, she was little too big! Follow me @zoidcite


rogerdodger
flag as inappropriate/spamReply

Are y'all blind MTO? She has not lost a pound! Very unhealthy weight.


BeautifulBlkScholar
flag as inappropriate/spamReply

I wasn't gonna comment but she is and always was beautiful to me. If everyone was thin, blond, and un-natural thn MTO and their Stans would be happy. SMH. Bet half my paycheck ya'll some abstact looking specimen and quick to judge. SMH


starr84
flag as inappropriate/spamReply

Yea lose all dat weight!!! It has to go!!! If anyone up here is madly overweight drop it, it dnt look good


AtlSweetPeach
flag as inappropriate/spamReply

50 lbs where?


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHAHAAA!!!! Y'all funny!!! It look like 50 could potentially be her father to me....I'm just saying...


BIGREDBONE
flag as inappropriate/spamReply

That is so rude to call her Precious. That is not her name. @topic-She might have lost weight, but because she is so big, it's gonna take a while to see some REAL results.


Cherrygirl
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 you are ugly as hell. You sound like you are jealous of black women. You should not be jealous of anyone. You have no idea about the effects of slavery and how some black men are notorious for wanting anything white or light, even if it is ugly as hell. Yes some white women are pretty, but you most definitely are not. I think you shot all of that venom because you know you are not attractive. You are not attractive at all and you have no body. I am a slim black woman, chocolate, and well educated (I'm a attorney). U are a joke and you got a black man that was self loathing.


YungBleekSinatra
flag as inappropriate/spamReply

I dont kno why i laugh so F*ucking loud everytime i see or hear people call her PRECIOUS like thats her real name ... Im Weak LMFAO LOL


ziggy
flag as inappropriate/spamReply

Stop calling her Precious her name is Gabourey Sidibe and she looks wonderful keep doing it girl!!



impriss00
flag as inappropriate/spamReply

@ synopsisvick plz change that god awful Pic there is a much better way to promote yur Utish way's.


StacyKeys
flag as inappropriate/spamReply

Why do you call her precious? That's her name from a movie, ya'll are soo ignorant!


bigdickbone4life
flag as inappropriate/spamReply

Girlfriend got along way to go sweetie. But improving.


rjk8
flag as inappropriate/spamReply

If she lost 50 that means she now weighs 300 pounds. Only 130 pounds to go. That will put her at 170 pounds. We can then see if she needs to loose even more


sincerelyBAM
flag as inappropriate/spamReply

I don't see any difference but if she has lost the weight then more power to her!


ladydeeofnc
flag as inappropriate/spamReply

A color of a person's skin or the lenght of your hair or color of your eyes make the person it's what on the inside,so when u talk of such bullsh--that really show how shallow u r so what if black men like beckies that their choice but don't hate on others that's not cool at all So keep up the good work Gabby.....................Stop hatin haters everyone wasn't meant to be the same


allygirl11
flag as inappropriate/spamReply

She's like CeeLo, can barley put her hands on her hips due to the weight. They both need to lose, but she's lookin' better!


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

I dont see it...she dont even look like a famous person smh everytime people see her and remember her its gona be for that fck'd up movie precious.


Fetish01
flag as inappropriate/spamReply

Lmfao...@12169 or watever that shit was funny


jbeautay
flag as inappropriate/spamReply

why does she have to lose the weight to see how pretty she is dumb ass she will lose weight no doubt to feel better but she was always a beautiful girl I swear I dont understand such ill mannered things


Blak_Supah_Man
flag as inappropriate/spamReply

That's no where a 50 pound difference...


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

That's good...cause bein fat is not where its at...evry1 fat wants to not b fat...and if they say they proud and comfortable they are LYING!!!!


MzConceitedStatus
flag as inappropriate/spamReply

She does look better


MariaMorales
flag as inappropriate/spamReply

Keep it up doll


panigg
flag as inappropriate/spamReply

Who drafted her last night I know a couple of teams needed offense of line help.



Bunni2Gay
flag as inappropriate/spamReply

You can tell she lost some weight in her arms but other then that, I wouldn't have known. Like that's the sad part but congrats to her for losting some of it though


DaddyPayne
flag as inappropriate/spamReply

She ain't never gonna be pretty untill she bleach her


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

Good work mama.


big_beauty
flag as inappropriate/spamReply

@jaming876 u r a big hater!!!! If you too get on here and say those things about her u must have a miserable ass life.


savannahthickness
flag as inappropriate/spamReply

Alma86..Kill yourself..leave that girl along..by looking a your pic..you look straight up like some cheap trash..Talking long hair..that dried up shit on your head..pretty hair..you need to go to the salon..and that child next to you is dark...u stupid trash!!!Your just a hater..and mad cause she black and making money..and not working for your dried up self!!! And you must hate black women..other wise you wouldn't be waisting you time...you jealous?? I hope you don't think you look good? Do you...well I got news for ya.. ya don't..don't make me chop your ass up... Dried up trash..hater


big_beauty
flag as inappropriate/spamReply

She is beautiful. And what I love about her is that she don't care what anyone thinks she still confident and smiles . She still lives her life regardless of what people say about her. And that is a trait some skinny women don't even have


coco526
flag as inappropriate/spamReply

Go head Gab and cute red dress.


DiorDiva2010
flag as inappropriate/spamReply

u bastards kill me....why da hell do u insist on callin Gabby Precious, like u don't know her real name? KUDOS cause, she ain't lettin Hollywood convince her to be beautiful or relevant u have to be a size 3, light bright & damn near white, in a blonde wig & contacts....gabby's paper talks while ya'll b.s. still walks...her money says she ain't gotta be full figured if she doesn't want to...plastic surgery is the new skinny & the new cute...get'cha pockets on gabby's level cause, thats where i want mine @! u look good Gab, damn mediatakeout & these broke folks


johnsonwifey
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS 2 ALMA86, BITCH U WANNA BE BLACK THATS WHY U GOT SO MUCH 2 SAY BUT BEAUTIFUL BLACK WOMEN. YOU SITTIN UP THERE WIT A HALF BLACK BABY SO SHUT THE FUCK UP. BITCH I WISH I KNEW WHERE U WAS @ SO I CAN GIVE THE PROPER ASS KICKIN U NEED!!!! UR BITCH-ASS AINT COM CROSS THE RIGHT BLACK BITCH YET.... N U SAY GO BACK 2 AFRICA, BITCH WE NEVA BEEN-UR DUMB ASS... GO BACK N FINISH SUCKING BLACK MEN OFF THATS THE ONLY REASON Y NIGGAS CHASE YA'LL CUZ OF UR HEAD AND YA'LL PUT UP WIT BULLSHIT.... BLACK WOMEN HAVE A BACKBONE N DNT GOT TYM 4DA B.S.... LIKE PLIES SAID WHITE GRLS FUN CUZ ALL YA'LL SWALLOW!! U BITCH!!!!


1205
flag as inappropriate/spamReply

She would look so much better in a longer dress. Her legs and thighs are too big for those short dresses. She needs to invest in some good shoes.


leonshae89
flag as inappropriate/spamReply

YEP SHE NEEDS TO CONTINUE TO KEEP LOSING. DAT'S GOOD SHE TYRNA LOOSE WEIGHT I'M GLAD :)


Beautyfide_2011
flag as inappropriate/spamReply

To some of you retards its not about her losing weight to be pretty she needs to lose all that disgusting fat to be healthy this girl could die if she doesn't drop those pounds its not healthy i really hope she is taking time off from her hollywood life to get healthy Bcus thats shyt is not cute look at her arms! O_o


PutUOnBlast

Niagara
flag as inappropriate/spamReply

She should get some advice from J Hud


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHAHAHAHAAAAAI don't know why some of you black negros trying to clown when y'all be wifing white chicks bigger than THIS!!! Don't believe me..just tune in to that show "prison wife" boy did some white guy sit down and think of a way to exploit y'all on a sneak tip. Not trying to start #### just saying. HAHAHAHAHAHA!! Big white bytches with mullets!!!



ssljc
flag as inappropriate/spamReply

everyone, please ignore that alma b*tch, it's sooo obvious she is envious of blk women. let her stay with the self loathing blk men, cause she's so ignorant she doesn't realize that child inher lap is BLACK. she ruining her own kid & so stupid she doesnt even see it, but she will when the white man get a hold of his azz in about 15 yrs.


HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

Iont give a damn what nunna y'all say she looks like a gorilla. You can't sugar coat that sh-t. She will always be "Precious"


lilpp
flag as inappropriate/spamReply

Aint nothin Precious about that Fat Azz oopps I mean Phatazz


ITASTELIKECANDYXXX

Anthony45202
flag as inappropriate/spamReply

She just in time for the NFL draft she'll make a good and weight loss wont help her she just ugly


Thefarnortheast
flag as inappropriate/spamReply

I can't see it? Maybe 100 pounds and everybody will be able to tell. Right now it looks like two different pictures and the same big greasy Precious. lmao


Missmoney100
flag as inappropriate/spamReply

STILL LOOK A HOT MESS!!!!!


LilAntDawg
flag as inappropriate/spamReply

She got brick feet.


SumpthinSimple
flag as inappropriate/spamReply

She is not pretty at all, and its not about her weight. I've seen some bad ass big gurls, she just ain't cute.. if she wasn't an actress yall wouldn't beat around the hush


PullMyCurls
flag as inappropriate/spamReply

she look great


SumpthinSimple
flag as inappropriate/spamReply

* bush .... she needs wateva j hud is on tho. It's a diff between being morbidly obese/ greasy fat, and thick.


MarshmallowwwZ
flag as inappropriate/spamReply

Her name is not Precioussss!!!!! MTO is so ghetto


mrdefinite
flag as inappropriate/spamReply

SHE HAS ON A BODY MAGIC!


GoMeeeGoGoGo
flag as inappropriate/spamReply

She Is losin weight too.. Go Girl! and forget the haters with ur Becky BUT positive attitude!


ParisJ
flag as inappropriate/spamReply

people r so fuck up on here she looks good, all yall with negative comments go fuck off sumwhere smdh



CedSmoove
flag as inappropriate/spamReply

haha well hope she keeps it up..Strictly for the health benefits haha.. FAST CREDIT APPROVAL and LOW PAYMENTS on that new set of rims you know you want..Keep your whip looking as good as you with www.pitbullrims.com


USABIOTCH8
flag as inappropriate/spamReply

That is great news. Gabourey looking good, keep losing those pounds.


lamardeon
flag as inappropriate/spamReply

she is beautiful either way.


mrsgrey72
flag as inappropriate/spamReply

@Alma86 I find it odd that you have so much hate for African American woman but in your picture you are holding an African American child who comes from an African American father who more then likely has an African American mother. I can bet on it that you do not talk to her like that. A real racist would not even be on this website in the first place nor would they mate with an African American. Know the history behind racism before you try to put yourself out there as a half ass racist.


Kourtnee_Rose
flag as inappropriate/spamReply

@ Alma86 u a dunb azz triflin trashy azz slut you mad because u not black..all shades of black is beautiful so dont be mad cuz yo ugly pale no body having azz dont got no color...Men only want you white chicks for that BECKY now deal with that bi*ch....BLACK IS BEAUTIFUL


kaeeMonroe
flag as inappropriate/spamReply

beautiful girl either way .


millions2nette
flag as inappropriate/spamReply

One thing that nobody can take away from Gabaray is her self esteem. She didn't buy into society's outlook of how she should feel about herself. I think she actually loves the way she looks and is very proud of herself. She's got a huge ego.


MallyGz
flag as inappropriate/spamReply

... about time you show precious big ass some respect... L E T --> T H E M---> D O---> T H E M ! *SMH AS I CLICK ONTO THE NEXT ARTICLE*


SoSerious4life
flag as inappropriate/spamReply

Good for her. She needed to.


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

lookn good gabbie the color is beautiful on her complexion


Taadow
flag as inappropriate/spamReply

I am without words on this one.


MzJoiJonez
flag as inappropriate/spamReply

Gab's beautiful either way it goes. And Alma86-you need to change your outlook on African Americans before you do serious harm to that child in your lap. Continue to think like you do & that child will grow up hating himself & eventually you.


DonnieTaint
flag as inappropriate/spamReply

Where do y'all see a 50 lb weight loss? I don't see any difference.


myPhillysBig6969
flag as inappropriate/spamReply

You go girl ! Get it ! Even tho them thick one s sexy as fuck .. that skinny shit bones be crackin yall look like u starve your self and after eating u just throw up ... all a skinny bitch is good for is sucking Dick u want a good fuck get a thick bitch. Thicker is better !


TiffMonique
flag as inappropriate/spamReply

This child didn't hardly lose 50 pounds! She is still as big as ever! Pretty or not, this is just unhealthy! Not cute at all! Precious' role is over!



PscsToy
flag as inappropriate/spamReply

That's great. Keep it up! I lost 40 lbs last year and i'm loving the results


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHAHAAA...y'all got me laughing...heheheeee


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

That's good. Now she needs to keep going and lose 100 more


iluvbnblac
flag as inappropriate/spamReply

Keep on loving yourself Gabby!!!!


justsumgirlinla
flag as inappropriate/spamReply

she looks like the kool aid man in that red dress


CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

For the millionth time, her name is Gabourey, not 'Precious'. This site is so damn disrespectful. She looks nice in the second pic. In the first one, those sandals were screamin'....LMFAO.


bluntsNcouture
flag as inappropriate/spamReply

Looking better :)


PimpinDomDotCom
flag as inappropriate/spamReply

Man please....show me a pic after she loses 350lbs!!!! Then maybe I'll be impressed.


ThisPicProvesImBlack

LatoyaRacquel
flag as inappropriate/spamReply

I think she may have lost some weight.if u look at her eyes they look bigger.one thing that always took away from her face in my opinion was how small her eyes eyes looked because her cheeks were so big.i think if she continues to loose weight it'll bring out her facial features more


Nesiri
flag as inappropriate/spamReply

50 lbs where?? And @Alma86 you sound dumb! Www.twitter.com/nesiri Www.facebook.com/tracynesiri


Jamie_Shelton
flag as inappropriate/spamReply

Ok for the dumb white bitch up at the top....what man is going to want u...im white and got a black man so what....im not racist what so ever and i love his daughter even more and u think every man wants a skinny fuckin twig bitch with no boobs or butt my man loves everything about me i got a butt and nice size boobs....and go back to school every black person is not from africa....and all yall other bitches im not a becky i dont suck dick i get mines ate so yall can cut that shit out


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

I'll say she lost about 30..her face does look slimmer and so do her legs....Looks like she got a new stylist too...Good for you!!!


outtaline2
flag as inappropriate/spamReply

Lmao damn I fuc-ked up! Hahaaaa I mean I would not beat it. Y'all gonna drive me now lmao!


luvkixxes
flag as inappropriate/spamReply

go head girl, she looks nice.keep up the good work.stay focus



fay
flag as inappropriate/spamReply

so is mto going to be calling her preceious until she's 80? what's her real name mto? do you know? glad her character wasn't named "big momma"


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

Lmmfao Outtaline2 I hope that's a typo!


w123t456f789
flag as inappropriate/spamReply

Hellllllll naw she weighs a good 600 give or take a couple 100 more so 50lbs ain't shyt!! She will forever be GREASY AZZ PRECIOUS until she take control of her life and get to a healthy size!! Don't get mad at me, MTO, or anybody else for PRECIOUS's weight hell we ain't make her get that damn big!!!!!!


LatoyaRacquel
flag as inappropriate/spamReply

@jamie Dont feel like u gotta deny giving head just cuz black women always pull that out they ass.if you r not performing oral sex on yo man n u i a committed relationship that's on u.i know I wud hate to b in a relationship with a man who said"i don't do that". At that point I'd have to make an executive decision...


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

Mto stop throwing random numbers out there a 50 pound weight lost would be very noticable-


rhirhimuse
flag as inappropriate/spamReply

She does need to lose more weight. However she is a beautiful and confident young lady. Another excellent quality about her is her BRAIN. she is very intelligent and eloquent in manners and speech. She also graduated college.


CaLiGemm
flag as inappropriate/spamReply

keep loosing cuz all that fat is not healthy, she look like a greasy black Grimace and I'm not one to talk about folks but DAMN!!!!@!!!


buzzkilington
flag as inappropriate/spamReply

Tired of people reffering to her as "precious" that isnt her fuckin name... smh @ basic bitches.. and she is pretty


iheartchanel
flag as inappropriate/spamReply

Good job mto for not bad mouthing and making fun of Gabby! :)


Savageman
flag as inappropriate/spamReply

She looks A LOT BETTER. I don't wince one I see her on the screen now.


JoeandDiane
flag as inappropriate/spamReply

a million times better? Now if she only lost a million more pounds....


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

She may have lost weight but not nearly enough for that get up!! baby steps chica! Any chance of you baboons referring to her as Gabrielle her real name anytime soon?


mabeline

rennexoxo66
flag as inappropriate/spamReply

@alma86... Poor white trash...how about learning how to spell..go to school and get your education, and if thats your son on the pic with you I feel sorry for him to have a mother so grossly ignorant! Its funny how you talk about Black women, but you seem to like that black d--k!, and if you have a daughter you are calling her a money as well dumb ass!!!!!


My_Love_Is_Like_Whoa
flag as inappropriate/spamReply

I like Gabourdey but she HAS NOT lost enough weight to be wearing that damn dress!! I'm mad as hell at the person who sold her that dress and all her so-called friends for letting her wear it!!! Her tummy areas looks like she's hiding a midget under there!! Lawddd Geezus!! I wish her luck in loosing more weight, she's a pretty woman and this weight is limiting her! Good luck Gab!!



SweetTart
flag as inappropriate/spamReply

@Alma - Shut your raggedy Casper the Friendly Ghost looking a$$ up. I hear your Grandfather-Daddy calling you for some of that good country insest loving! Who is the little monchichi in the pic with you?


princessof_la
flag as inappropriate/spamReply

SILVER. BACK. GORILLA. & Tell J Hood, I meant J Hud to buy some class Disgusting..


fay
flag as inappropriate/spamReply

@w123t456f789 i see where your maturity level is by calling me "dummy fay" so I won't even try to have an adult dialog with your ass, so keep it moving


fay
flag as inappropriate/spamReply

@w123t456f789 and grow the f.uck up. your ass is probably the only one who laughed at your sorry ass joke, if that's what you want to call it - stupid ass


lonewolfgirl
flag as inappropriate/spamReply

ALMA86 get a fucking life im lite skin but you see me call people monkeys or what not,bitch just because you fuck a black man dont give you the right to talk down on anybody of any color,so do us all a favor grow the fuck up bitch. Come to my hood and call one of my homegirls that bicth you get you head bust hoe. Grow up stupid bitch ,hate retarded acting hoes for real. Anyways go Gabby you work your shit boo.


WilliamMunny
flag as inappropriate/spamReply

Can you say, "Photoshop". How do you do a before and after phot of her in the same dress with the same event background?


blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 I GONNA THROW DA [EXPLETIVE] UP!!! U DARK BUTTS IZ SO UGLY!!! DAYZ Y IM WHYTE, LYTE N SKINNY!!! GO BACK 2 AFRICA U DARK ASS GORILLA, PRECIOUS!!! Y'ALL FUGLY ASS BLACK [EXPLETIVE] [EXPLETIVE] CANT COMPETE ON A WHYTE BYTCHEZ MUTHEFUCKEN LEVEL!!! ALL Y'ALL MEN CHASE US CUZ WE GOT LONG HAIR, LITE EYES, LITE SKIN, PRETTY FACE, SEXY BODY N DAT OH SO SWEET PUSSUY!!! DEY WANT KIDS WIT GUD HAIR!!! U CANT GET DAT WIT A PORCH MONKY FEMALE!!! U JEALOUS N MAD AT US CUZ WE IZ DA SHYT!!! MY SIS BELMA OMANOVIC N ME ALMA OMANOVIC REP 4 STEELTON, PA!!! ALL DAY EVERYDAY, BABY!!! ******************* ARE YOU FUKING RETARDED!!!! LEARN PROPER ENGLISH BEFORE YOU EVEN TRY TO TALK SCHITT ABOUT BLACK PEOPLE...YOU KUM BI YA LOOKING HOE....GOT THE NERVES TO BE HOLDING A BLACK CHILD THINKING YOU DOIN US A FAVOR!!!!! YOU AND THE WHOLE DAMN OMANOVIC FAMILY CAN KISS MY LILLY BLACK ASS....


tiredofthebull
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 if you hate black folks so bad what the f*** are you doing on this website the fact that a black man laid down with an obvious racist and procreated with her sickens me. @ MTO I have never had a desire to comment but this is the most ignorant post that you have had on here. I am a big woman and I think that big is beautiful and there are a slew of people that fill the same way. The fact that an adult posted this mess makes no sense at all. How pretty she would be if she kept going. How hurtful is that to someone who has never done anything to you. This is just ridiculous.


bos-slady
flag as inappropriate/spamReply

Im not even gonna touch that one.


mz5yered
flag as inappropriate/spamReply

Kongrats mama! I think shes beautiful regardless!


Prima_Donna
flag as inappropriate/spamReply

She looks nice


blubabiecutie28
flag as inappropriate/spamReply

ummmmmm okay?


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

@Deep_East_Oakland ctfu damn bro!


angelofontenot1
flag as inappropriate/spamReply

Why does she always do that same stupid pose like she look good? She need to go sit down somewhere and "attempt" to hide herself.


outtaline2
flag as inappropriate/spamReply

@ proverbial I fuc-ked up that one brother lol. Lmao @ your comment about grabbing your guns.



sicilatina
flag as inappropriate/spamReply

@AlmaTrash, ha ha you reppin STEELTON, PA!?? Bitch please. That little trashy ass dinky town near Middletown with the trailer parks. I got my degree at PSU near there and honey that's nothing to be braggin about!! No wonder you sound so ignorant, racist, and uneducated, typical of that hick ass area. Dumb broad, STFU and go back to the Shangri-la bar with all the other trailer trash where you belong.


YOUNGMULAH
flag as inappropriate/spamReply

@Alma86 U ARE A DUMB WHITE BITCH. BLACK MEN ONLY LIKE WHITE WOMEN BECAUSE THEIR SUBMISSIVE AND DUMB AS FUCK. U JUST JEALOUS OF PRECIOUS CAUSE SHE WHERE U WANNA BE ( IN THE LIMELIGHT). U BEEN SUCKING BLACK DICK ALL YA LIFE AND ALL IT GOT U IS A WET ASS AND INTERRACIAL BABIES. GET A LIFE HOE AND STOP HATING ON OUR BEAUTIFUL BLACK QUEENS.


Rachelle323
flag as inappropriate/spamReply

I'm not trying to sound f**ked up but I can't tell the difference if she lost weight or not. Let's see how she looks after she loose 100 pounds. Then maybe someone can tell the difference.


NewYork_2011
flag as inappropriate/spamReply

@ THE HATER, SHE LOOK LIKE THAT BITCH YOU WERE KISSING IN YOUR PIC YOU KEEP BITCHIN ABOUT, DUMB FYCK. HOE ASS ROCK TRINKET SELLING BITCH.


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

Two words PURE IGNORANCE ! I can't believe that there are adults on here posting up comment as if they are children ! Nothing but Prejudice, not only about a person weight , about peoples' skin color. Grow up ! I am a white women who dates black men only with the same values and morales as I do. I have 2 beautiful mixed daughters and would never dear to disrespect their race like that. There are ignorant people and ugly people in every race. Black women saying that black men want white women only because of head and they are soft ,think again !!! That just as much as racist as Alma86


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

Like I said there are Stupidity in EVERY RACE !!!


DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

SHE lost 50 lbs where? Well if she did she 400 lbs more to go!OK I see it now she 3 chins now instead of 4!@outtaline Man I was about to kill you myself if you would hit that!


Nikaa
flag as inappropriate/spamReply

Honestly, I Don't See It. BUT If She Did Drop The 5O Lbs Thats Great On Her Part. I Don't Think She'll Ever Be A Pretty Woman (In My Eyes) But Hey,. I Can Be 100% Wrong,


NewYork_2011
flag as inappropriate/spamReply

Like I said there are Stupidity in EVERY RACE !!! ARE YOU FYCKIN DONE, MISS. I AM SHOCKED TO READ SUCH FILTH ON MTO! KICK FAKE ASS TRINKETS THAT THE HATER SELLS, BOOOOOO!


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

LIKE I SAID THERE ARE FEMALES IN EVERY RACE THAT IS STUPID,SUBMISSIVE, AND TAKEN ADVANTAGE OF SEXUALLY !!! STOP MAKING IT SEEM AS IF ONE RACE IS BETTER THEN ANOTHER !!!! I HAVE BEEN AROUND MANY OF FEMALES OF ALL DIFFERENT NATIONALITIES AND THEY WOULD LET MEN TREAT THEM ANY KIND A WAY ... I AM WHITE, AND I AM NOT NONE OF THE ABOVE ! AND I KNOW MANY OF WHITE WOMEN WHO ARE NOT NONE OF THE ABOVE!!! THEY ARE WHITE WOMEN WITH RINGS, HOUSES,CAREERS,HUSBANDS WITH CAREERS,CARS, AND BANK ACCOUNTS. JUST QUIT IT!! TO SAY WE ARE ALL DUMB AND SUBMISSIVE IS IN CORRECT... HOW MANY WHITE WOMEN HAVE YOU BEEN AROUND?


ParisJ
flag as inappropriate/spamReply

people r so fuck up on here she looks good, all go fuck off sumwhere smdh


RealLove
flag as inappropriate/spamReply

@Alma86 TRUST AND BELIEVE WHEN I TELL YOU THIS!! THERE IS NO BLACK WOMAN ALIVE THAT IS WORRIED ABOUT THE LIKES OF YOUR KIND. FROM THE LOOKS OF YOU AND YOUR GRAMMAR YOU ARE NOT GETTING MUCH MORE THAN THE LOCAL NEIGHBORHOOD POOKY ANYWAY. FALL BACK CRAZY WHITE TRASH!!


NewYork_2011
flag as inappropriate/spamReply

@MELISSA, PLEASE MAIL, E-MAIL, FAX, SCREAM OR JUST TIE YOUR COMPLAINT(S) TO A PIGEON LEG AND SEND TO THE FOLLOWING...... P.O. BOX 423 FYCK OUTTA HERE SOUTHWESTEAST BUMBAFYCK 462358-5759399 WE WILL GET BACK WITH YOU A SOON AS POSSIBLE.


PattyMelt
flag as inappropriate/spamReply

@Newyork_2011, you so crazy, ROTFLMAO!


Eddie60
flag as inappropriate/spamReply

Very proud of you Gabby!!!



RealLove
flag as inappropriate/spamReply

LISTEN UP WHITE WOMEN!! BLACK WOMEN ARE NOT JEALOUS OF YOU AND NEVER WILL BE! YOU CAN BE WITH THE FINEST BLACK MAN WITH MILLIONS OF DOLLARS AND WE STILL DON'T GIVE A SHIT ABOUT YOU! WE ARE CONFIDENT IN WHO WE ARE. MELISSA SHUT THE FUCK UP WITH ALL THE NONSENSE. NO ONE GIVES A SHIT WHAT YOU ARE TALKING ABOUT!


RealLove
flag as inappropriate/spamReply

@NewYork_2011, I SECOND THAT!! THAT WAS SOME FUNNY SHIT.


ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

Good for her keep it up


Msloyal1
flag as inappropriate/spamReply

Hey f*ck yall mto. Thats some gritty sh*t. Big is beautiful bi*tches! Follow me on twitter! Ms_loyal1


briansamms87
flag as inappropriate/spamReply

im sorry i dont see it....the before pic looks like the after


imnew
flag as inappropriate/spamReply

keep going Precious...you'll get there!


Stormzoey
flag as inappropriate/spamReply

That big bytch is still a big bytch!


Maria7532
flag as inappropriate/spamReply

Don't see it!


BigSyze
flag as inappropriate/spamReply

@brightskinned do the world a favor and kill yaself! Matta fact be creative with it. Run across the interstate highway blindfolded, you herpes infested whore!


VivaLABella
flag as inappropriate/spamReply

lmao!! honestly i really cant tell the difference 50 pounds is a lot maybe she like 5 pounds the least lol


nette2312
flag as inappropriate/spamReply

@outtaline2...i thought someone hijacked your account with your first comment..lol.


DezziChikk
flag as inappropriate/spamReply

AHAHAHAHA. Look Yall @brightskinnedI has no life. I bet my life shes the one who gets tripped @ scool nd called the scool whore. Haha


pinkdiamondprincezz
flag as inappropriate/spamReply

Good for her. Keep it up.


sexybody
flag as inappropriate/spamReply

look at the feet smh i have no words


renetsp
flag as inappropriate/spamReply

Yeah, she lost...keep it up, girl!



rockstarbarbie
flag as inappropriate/spamReply

You go girl,,love to see a sista take steps into inproving their life style. Follow me on twitter @yolanda_hype


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

@ REAL LOVE AND @ NewYork_2011 I SEE INTELLIGENCE SCARES YOU AND IGNORANCE DEFINES YOU !!!! INSTEAD OF PLAYING ON MOTO, TRY PLYING ON SYLVAN LEARNING CENTER !!!! GROW UP AND GET A BETTER HOBBY INSTEAD OF PLAYING LIP BOXING ON A DAMN WEB PAGE !!!!!


brandy_j10
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 >>>Bitch u crazy! Black men like you white hoes because you dont have a back bone. Grow the fuck up! Where ur baby daddy at? Why isnt he in the pic!? LMFAO!


blackczar1
flag as inappropriate/spamReply

Yo....If she looses that weight she'll be flyer than hershey the porn star, and hershey is one of the baddest BLACK chicks in showbizzness. Keep up the good work ond give me a call......"i got that clean mean machine waiting for ya girl"


NeeshRenee
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 might be one hell oF an ignorant chick but umm... Her words are no diFFerent then moSt oF the other ignorant ass muthFucKaS (Yeah...You!) on this B*tch.. So why the F*cK are mad again? Some oF You can be so one track minded and You will over looK the nasTy Sh*T being directed towardS her BuT You Feel the need to pop oFF and iSh when Someone comeS againSt our race aS a whole! ClownS PleaSe! Black iS Beautiful!.. So why are BlackS reFerring to her aS a gorilla? W123t456F789: You are beyond dumb! Did It ever occur You that losing 50lbs leads to losing more weight?....


NeeshRenee
flag as inappropriate/spamReply

Alama86: Is that You girl?.. The one who poSted both YourS and Your retarded ass sister home phone number and address??.. Yeah, I know that's You! So umm yeah, liSten... The phone numberS weren't real and the two addresses Never existed, So Stop running Your mouth (Knowing) damn well that photo You have uP... iSn't a photo oF YourSelF! You SpeAK so recKlessly because You're about to have Someone elSe getting their ass beat because You're uSing their photo... Shame On You.. Shame On You! You maybe a little Slow but You know better!


NeeshRenee
flag as inappropriate/spamReply

Oops.. Made a typo! oh, well!


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

@ REAL LOVE , @ NewYork_2011 & WHOEVER ELSE COSIGNS WITH THIS IGNORANCE ( WHITE OR BLACK) P.S YOU'RE JUST AS IGNORANT AS THE SO CALLED "WHITE TRASH" MAKING RACIAL COMMENTS ON HERE!!!!!


blackczar1
flag as inappropriate/spamReply

@brightskinned, if you so fly and brightskinned why dont you get ofF the girls jock and get your own life. Or are you one of those insecure mofo's who hide behind computers because they know when they come outside....NO ONE NOTICES


princezzdiana
flag as inappropriate/spamReply

YES, she is very pretty! you can tell if she looses a little more weight she will look Good!!


BIGBOOTY69
flag as inappropriate/spamReply

ALMA86 AND ALL U WHITE CHEESY BITCHES ON HERE B ECAUSE U WANNA BE US GET THE HELL OUT. BLACK MEN ONLY WANT U GUYS FOR THERE PIGGY BANKS AND TO SUCK THEIR DICKS AND LICK THEIR ASSES. WE BLACK GODDESS DON'T DO THAT NASTY ISH. U DA ONE ON OUR BLACK SITE WITH UR JEALOUS WRINKLE ASS AT 19 AND UR LOOSE PUUSYY. U NEED TO BE BLACK TO HAVE A SWEET black PUSSY.


UDucksSick
flag as inappropriate/spamReply

Precious better start losing weight the right way and do it today.


BIGBOOTY69
flag as inappropriate/spamReply

WHEN U BLACK AND FAT U STILL GOT SHAPE. OH MY GOD111 HAVE A SEEN A FAT WHITE CHEESY PUSSY BITCH.LOOOOOOOOOOOOL. THE POUCH IS GROSSSSS. THEIR PUSSIES EVEB SMELLIER AND LOOKS LIKE A BIG NASTY WHITE PILE OF SHIT.


brandy_j10
flag as inappropriate/spamReply

IKDT @ NEESH, Tell her something, that how aint gotta clue ;-)


BIGBOOTY69
flag as inappropriate/spamReply

WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!!WHITE BITCHES ARE GROSS!!! AND THEIR PUSSIES ARE STINK!!!!



DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

I think she only lost 10lbs.. and the dress tuck the rest in.


lexso_Remy_Ma_Fan
flag as inappropriate/spamReply

@Alma86 BITCH U AINT EVEN CUTE SOO HOW THE FUCK U GOT ANY RIGHT TO TALK ABOUT HER?? PPL LYK U ARE WOR THLESS SHOTS OF SPERM U SHULD OF FELL ON SUMBODYS FLOOR!! HAHA


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

look out jen. hudson lapband aint a joke


staceyadamz
flag as inappropriate/spamReply

See, this shit pisses me off. They won't let Gabourey Sidibe be GREAT!! She is not fucking Precious. Precious was a character she played in a movie. Period. This fucking heading "You can start to see how pretty she'll be if she keeps it up." What kind of shit is that? The first line of the damn article says "Actress Gabourey Sidibe is a pretty girl is she cut some of the weight." You have got to be shitting me!! So because she's overweight she's unattractive? Skinny equates ugly? For real? I'M PISSED!!!


Mellia
flag as inappropriate/spamReply

Im not trying to be mean, but I don't see a difference. In fact, it looked like she could have GAINED weight, becaause she seems more boxy now. Whatever, y'all need to stop calling her Precious. It was a role, it shouldn't define who she is.


sweet_insanity
flag as inappropriate/spamReply

OOOOK MTO!!! Whatever you say ,, Of course my EYES could be suffering from a bad case of CATARACTS. (*_*)


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

50 pounds?......50-5 pounds she might of lost


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

@ BIGBOOTY69 (1) How do you know what White Female stuff smell like? (2) Since when does black men only play white females? I live around alot of black women who gets played all day everday! (3)White women are not the only RACE black men date! (4) I'm not tryng to be like anybody but myself! And Yes, I do enjoy being around African Americans, my man and children.That doesn't mean, I myself wants to be anything BUT what GOD created me to be! (5)I would watch what you say about white females only doing nasty stuff , One good ex.FREAKNIK!!!! HERE'S ANOTHER SUPERHEAD !!!!


Kismet_Love
flag as inappropriate/spamReply

Wait...did I miss the memo?! I didn't know only skinny people could be pretty! -_- Just because you have meat on you doesn't mean your ugly or not pretty leave her alone! And while we're at it people need to learn the definition of thick. Thick is not a size 6 or 4. So please stop saying girls that have a big butt are thick, cause they're not! ♥Follow me @Kismet_Love


sxylitenig
flag as inappropriate/spamReply

Good for her, keep it up.


jojamful
flag as inappropriate/spamReply

@ alma86 - just like BlkShyt, DaDouche, Bleachskinned, Turd25, etc. - they are faqs planted on this black site to start race bait wars. No REAL woman or REAL man talk that much trash about women of their own race 24-7 on MTO!! In fact, they all sound like the same troll. Keep it up Gabby! The BIG NEWS should be about BOYCOTTING ANYTHING that is connected with the racist Donald Trump!


Melissa60440
flag as inappropriate/spamReply

Lets get it together people !!!! When is all the RACIST stuff going to end? Let people be with who they wanna be with . I myself don't care if a black female dates outside her race, even if it's with someone in my own race. Who cares !!!! White women being mad at black women, and black women being mad at white women, for what? I think the way the worlds is going now a days that should be OUR last worries ! Then yall on here talking about this girl Gabourey Sidibe , since when did everybody become such a GODDESS? Leave the poor girl alone!


KeesusChrist
flag as inappropriate/spamReply

At least she's not big and sloppy like alot of women her size. She wears things that works with her body, instead of trying to SQUEEZE into what slimmer people are wearing. She was never actually ugly, just big and dark, which is a bad combination in shallow, racist America.


Narc780
flag as inappropriate/spamReply

racist or not, bitch is still way too big... Howard Stern was right, after Precious, what movie she done? None, cause huge fat black women don't get too many movie roles unless theyre fucked up ones.


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

I doubt it was 50 1bs considering the source, but that pic shows just how much further down the weight loss road she has to travel. Nevertheless I give her full credit for making the move.



beautifulstares
flag as inappropriate/spamReply

She ain't lose no damn 50lbs. Maybe .50 of 1lb.


MIZZCHOCOLA8
flag as inappropriate/spamReply

Ok so y would this be a title? if she keep losin weight she'll be prettier how bout healthier u dummies. . . lol shes still gorgeous!!!


MIZZCHOCOLA8
flag as inappropriate/spamReply

this bitch alma must got mistreated by her baybee daddy lol bitch ur son is clearly mixed with black u miserable bitch ur a ratchet and u look like u stink lmao dumb azz trick knowin u want say that shit in front of no black ppl go kill yaself


LadyMadness
flag as inappropriate/spamReply

@Alma000...lls...why even come on this site trying to express how white you are and who is chasing your white ass. Bia! Please....the reason why our men go after your white ass because a lot of you BECKYS are dumb as phuck. You easily persuaded and he can drag your ass through the mud and all is forgiven. By the time you've reached 30 you look at lease 45. Kill yourself! You bia's on a daily basis stay trying to add on shit to your body that black women have had for years ( breast and ass), full lips and not to mention this beautiful skin that comes in so many shades(no enhancements required)


NuttinElseToDo
flag as inappropriate/spamReply

She's the grammy winner what are you? ......thats what I thought, she wasnt too big for y'all to watch the movie


reppin219
flag as inappropriate/spamReply

good work GABBY!!!!!!!!!


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

50 pounds must be the tip of the iceberg because I can't see any difference. Maybe when she loses 150 pounds it'll show up better.


wonehundred
flag as inappropriate/spamReply

To Gabourey Sidibe, you are beautiful no matter how much you weigh. Now, to the white bitch on the above post, somebody lied to you. I’m hoping that this was a joke, but to me all white women are a joke. From the looks of your picture, you look toothless. To the non-scrupulous black men that you speak of, they would be better off getting a blow job by a cheap vacuum. You are nothing but a drunken ass white skank which is lower than a prostitute. So before you post anywhere, especially where my sisters and distinguished black women post, at least do it sober; so that you wouldn’t black women post, at least do it sober; so that you wouldn’t be in a delusional state of mind, speaking in a drunker stupor.


HAiiTiiAN_FRESH
flag as inappropriate/spamReply

Alma86 EXACTLY YOU ARE WHITE AND HAVE THE NERVE TO SAY THAT ONLINE YOU STUPID BITCH WITH A BLACK ASS SON WHO IS A MUTT, SO WE FROM AFRICA??? ONLY A IGNORANT WHITE BITCH WOULD SAY SOMETHING ONLINE AND NOT TO ANY "DARK BUTT" FACE....I WISH I WAS IN PA SO I COULD FUCK YOUR PALE ASS UP. YOU SHOULDNT EVEN BE ON HERE IF YOU DONT LIKE BLACK WOMEN WHO FILL OUT MORE THAN YOU EVER COULD! STUPID ASS WHITE UGLY SON BITCH! and if you dont like DARKiiES THEN STOP FUCKIN OUR MEN..


realmrscunningham
flag as inappropriate/spamReply

I don't see a diff but I'm glad she's losing it, that's great for her, keep it up!!!!


k27sweat
flag as inappropriate/spamReply

HOLLA BACK AT ME WHEN SHE LOSES 250 MORE !!


EVERYBODYSTYPE
flag as inappropriate/spamReply

I don't know but being that obese is not healthy for her age. She shouldve been on the Biggest Loser, not Precious.


mypharrell
flag as inappropriate/spamReply

Dayum you can see the string hanging from her right arm sleeve of the dress!


Isshehi
flag as inappropriate/spamReply

This chick is a fat walrus body



SuthrnMsLady
flag as inappropriate/spamReply

99.9% OF WHITE BITCHES ARE JUST DUMB & MAD BC THEY NOT BLK. YET, YALL ALWAYS HOLLERIN BOUT HOW WE MAD BC WE NOT WHITE.


YoungMoneyGirl223
flag as inappropriate/spamReply

FAT FUNKY AZZ!!


MzFrEsH2dEaF
flag as inappropriate/spamReply

Oh Gosh...Yall Need To Stop? Too Muuch


zone3hotboi
flag as inappropriate/spamReply

"She looks a million times a better"... if that's a million times better for her that's f.ucked up...Because for most people in the world million times better would turn people into dime status... And where did she lose 50lbs from??? Her toe?? cuz I don't see it..


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

I really don't see a difference...


sherbarns
flag as inappropriate/spamReply

U Go Girl! Need a job! Check Out http://www.jobemploymentservices.com/ This site has job opening in all fields. And is now hiring.


Nicki_So_Harajuku
flag as inappropriate/spamReply

she aint precious no more... shes gracious


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

You all are right that she needs to keep losing weight for her health. Also, she probably has a lot of trouble just reaching her behind to keep it clean. She is morbidly obese.


nasteelin
flag as inappropriate/spamReply

someone needs to get at Alma86 cause how you up here talkin all that shit and you in a pic with a dark skinned baby you fuckin racist white bitch i'm puertorican and i know if you woulda came at me with some shit like that you woulda got snatched up real fuckin quick and you got a comback bit you can get at me lexnasteee@gmail.com stupid bitch.


GaelleZoCrazy
flag as inappropriate/spamReply

You Kno whats really funny.... all the girls who says shes fat..(lame). a gorilla...(lame) she's a walrus...(lame) and there beauty somewhere under all her fat..( rolling my eyes) like u "cute"..etc. YA'LL WATCH HER MOVIE....YA'LL MAKING RICH....ER!!!!....LMAO!!! ya'll just some dusty girls that had to go get all plastic just for some nigga to look UR way...(if he is) and she's just starting to lose weight (AFTER HER MOVIE)....AND YA'LL MADDDDDDD!!!....HA HA....U LOOK """"CUTE""" but still BROKE....ya'll jokes are lame...holla @ me if im wrong...hollaatmemarie@yahoo.com....Gabourey Sidibe is everything u couldn't be....


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

You people are so mean. Calling her fat, ugly..etc. and all. Not everyone can be a size two. If she likes to eat and loves herself that way whats that to u. Don't look at her then and keep it moving.


lorna49
flag as inappropriate/spamReply

Go there girl, keep it up and I hope you will get Prince Charming soon.


nunliku2
flag as inappropriate/spamReply

Gabourey is already a beautiful girl she is just enhancing her beauty by helping herself become healthy MTO.


AmDaNakedTruth
flag as inappropriate/spamReply

umm...no! i dont c anything lol next!


fluffy0670
flag as inappropriate/spamReply

SHE WAS PRETTY FRM DA START



OWWSKI
flag as inappropriate/spamReply

what the hell ? come on as if


JUWCEE1
flag as inappropriate/spamReply

Hey Alma I would love for you to drive 1 hour and 45 mins East down 76 and say what you said here...in the comfort of your home.... We PHILADELPHIA WOMEN WILL BE WAITING ON YOU!!!


Toblesstobestress08
flag as inappropriate/spamReply

50 lbs or 5...I dont see the weight lost...sorry precious....Plus I think I saw her fliming precious 2 running with a box of pizza...oh gosh there is no precious 2? Precious no.....


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

That woman is not cute!


blondeupsidedown
flag as inappropriate/spamReply

I mean..... if it were 100 or 150 pounds I would be happy... butt his is a BIG BITCH..... 50 pounds is like a drop in the ocean.


comecorrect1
flag as inappropriate/spamReply

I bet she can say she's got a tight bank account. Weight? That's just a formality. She could pay to get that off. I'm not in the least bit mad at her..If she read the rude comments, she'd probably think to herself, "At least I have money..." Doing better than most...GO GABBY!


comecorrect1
flag as inappropriate/spamReply

Oh and ALMA86 just wanted a response because her post, if she's real, doesn't stick to topic. Her baby is black so she must like something about us.


ms_smithj04
flag as inappropriate/spamReply

Alma you need prayer. And (blank) i wish you would say some out of the way {blank} to me. Ill run youre {blank} (blank} the {blank} over. Gabi keep up the good work. You look nice in your dress do not listen to these f*** ups.WHAT?


cencalgirl82
flag as inappropriate/spamReply

@Alm86, how can you be such a racist ass bitch while you are holding an african american baby in you lap?? youre an ingnorant fuckin redneck and you need to check you self bitch!!!!


cencalgirl82
flag as inappropriate/spamReply

i meant Alma86 not Alm. And Gabi looks great, get it girl!! Alma86 is just hating cause Gabi is a full figured beatiful black woman who makes bank and she ain't doin shitttt!!!!


gracesoldier45
flag as inappropriate/spamReply

Jennifer Hudson and Precious both had LIPSOCTION...and a NIp and Tuck! They are Advertising People: Hollywood is all a show, and some really evil goings on ...