SHOCK PICS!! Deelishis Photo’d In A HOT TUB . . . With A Bunch Of WHITE KIDS . . . And She’s Wearing A THONG!!!

: Of course Deelishis is TOO GHETTO to take her SCANDALOUS PICS in a private area . . . so she takes them in front of vacationing families . . . with CHILDREN!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

She is dead azz wrong for that. Booty just everywhere scarin all the white kids!


JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

Hell they're prolly amazed by the giganticness. Never seen anytihng like it in their lives that they gotta get a pic with it. Look at those smiles, LOL


malayah08
flag as inappropriate/spamReply

hahaha woooow SMH i'm done with Deelishis hoe ass


DowntoRide
flag as inappropriate/spamReply

OKKK HOW IS DIS A SHOCK!! THE FAMILY PROBABLY PAID THE RIGHT PRICE


joesym
flag as inappropriate/spamReply

Its a photoshoot. You can see it in the back ground. MTO is always failing.


lgreen23
flag as inappropriate/spamReply

What kinda photoshoot is this?? Ummm I guess but why is this bitch still relevant? She was on flavor of love... Ew


synopsisvick
flag as inappropriate/spamReply

OHH DANG GIRL


carlnevermind
flag as inappropriate/spamReply

okay with all that what about this: http://youtu.be/mWVEwpCn8Ck


Melysa
flag as inappropriate/spamReply

lol..those are the goofiest lookn kids I'v ever seen HA!


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

They sure look excited! LOL @ pops in that "booty all out" shot! Hahaha


UNANONYMOUS
flag as inappropriate/spamReply

LMAO.....!!!!!


GRaveyBaby
flag as inappropriate/spamReply

I see beer, grinning azz white white ppl and a naked black woman being WHORED... they'll be happy as hell to show off their pics with a "big booty black chick" She should be ashamed to parade her MARRIED cakes in front of these white folk


Shut_yo_azz_up
flag as inappropriate/spamReply

I would be cheesing too if I was that young and saw a thick azz chick in a thong,,, She would get it!!!!


coco526
flag as inappropriate/spamReply

Wow for real SMDH


ATL-izims
flag as inappropriate/spamReply

Yall got me crackin up this mornin for real. and yea her ass is too damn ghetto! shes a damn mess SMH HERMAIN CAIN 2012...... OBAMA AINT GETTIN RE-ELECTED MTO



HardCandy
flag as inappropriate/spamReply

Lmao! 2 funny


coco04
flag as inappropriate/spamReply

She has a nice body but she has gone too far!


djscorpio
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.ITSMYURLS.com/DJSCORPIO


718MamiRicaaa
flag as inappropriate/spamReply

That is INSANE! she is looking desperate as hell! Smh! And shes really starting to depend on that booty too much....girl become an actress, sing backup or do gospel musicals...but stop this ass business...you're a mom, showcase the booty like a lady now, flavor of love been over so stop auditioning via pics.


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

Lmao looks like they were all @ the same place...and asked Dee 2 take a pic wit them...and then they were takin pix of her in the background of their pic....but what is really killin me tho...is why??? And I am shocked they even knw who she is...they cheesin like she's Nicki Minaj or Halle Berry...lmao really??? She is a non-motherfckn factor


prchic
flag as inappropriate/spamReply

That looks like some apartment complex pool..lmao or a pool by a hampton inn.. So Cheap!


melaniefacciolo
flag as inappropriate/spamReply

Dang, those kids are ugly.


sexe757
flag as inappropriate/spamReply

Oh oo my! Uh, whats really going on? lol


MrsWeezyFBaby
flag as inappropriate/spamReply

theyre not complaining lmao theyre grinning ear to ear


czv0779
flag as inappropriate/spamReply

Where the hell is this?! Must be a damn hotel or something to have cheesy white folk come outta nowhere!


Bigryde
flag as inappropriate/spamReply

The yung red head dude smiling like how I would've smile after seeming that @SS!!!


prettypink513
flag as inappropriate/spamReply

that one mom in the grey look like she's ready to whoop her triflin a** lol


Latinprincess305

Female_Mike_Harris
flag as inappropriate/spamReply

That ginger kid cheesing hella hard he must like that big black booty haha


PUSSYCATFUN
flag as inappropriate/spamReply

SHE IS SUCH A LAME! "MARRIED" WOMEN WITH 2 KIDS AND THE ONLY THING SHE KNOWS HOW TO DO IS TAKE BUTT SHOT! I CAN'T GET OVER HOW SHE TRIED TO ACT ALL "HIGH CLASS" ON FLAVOR OF LOVE...NOW LOOK...



only_dumb_hoes_space
flag as inappropriate/spamReply

Her 15 minutes BEEN UP. Goodbye.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

ABSOOOOLUTELY UNBEFU*KINLIEVABLE.....just WOW! HAHAHAHAAA


adult00
flag as inappropriate/spamReply

Omg what was she thinking.


EastSideChi
flag as inappropriate/spamReply

The individual pix look like someone photoshopped those kids in the pic. Maybe it's the photographers' kids or sumn. This broad does not act like a mother. How old is she again? ...


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

Deelishes gets a pass these dudes are already drinking(illegally) so what's wrong with seeing a very health ass in a thong-


caressam
flag as inappropriate/spamReply

Wtf??? She really beds attention huh??


caressam
flag as inappropriate/spamReply

*needs* attention


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Made those white guys day! Ha


msflatbooty
flag as inappropriate/spamReply

that bitch is so thirsty


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

Damn Deelishis,do you need attention that bad,mama? You are a married woman and a mother,you got to do better than this!@Female_Mike_Harris: i notice how those hot in the tail little yt dudes are leering hard at Deelishis like she is candy,smh! Deelishis know better than to walk around like that .


msnicety1980
flag as inappropriate/spamReply

They don't seem mad about it


jdubb4113
flag as inappropriate/spamReply

She is clearly on a photo shoot u MTO readers are thirsty and need attention


gallyun
flag as inappropriate/spamReply

I like how the white dude smiling with the beer in hand.................lol


califorher
flag as inappropriate/spamReply

LOL@half of you upset. The sh*t is funny and priceless. Ms. D is a grown ass woman.


Christelle1
flag as inappropriate/spamReply

lmao is this staged or real, it looks like it is out of a scene of a comedy movie I CAN T STOP LAUGHING



NubianQT33
flag as inappropriate/spamReply

LOL she got ass thou but im cracking up at them white boys grinning like they struck gold


Hotwoman
flag as inappropriate/spamReply

"Damn paw look at her ass" She oughta be ashamed of herself exposing them goodole redneck boys too all that junk. They think its hilarious you see how each took a pic wit her in the background.


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

That last pic is that kid from that trashy mtv teen show(forgot the name). Last two do look photoshopped


OliverTwisterJr
flag as inappropriate/spamReply

Those white boys just saw a homegrown booty in person for the first time in their life. They have been converted. I saw the same way. In 7th grade a thick-ass 8t grader accidentally sat brushed up against my lap while she sat next to me on the bus. All I did for the rest of the ride is hold down my boner and peep that ass. These white boys WILL be swirling with the chocolate by the time they're a HS now...and that old guy will end up spending $500 for a trick.


TheCityIsMine773
flag as inappropriate/spamReply

AND THE CRAZY PART IS THESE PHOTOS ARE NOT PHOTOSHOPPED!! THATS LIKE THE MOST PERFECT ASS I SEE IN MY LIFE!!


ampski
flag as inappropriate/spamReply

man damn! she kinda bad


glow65
flag as inappropriate/spamReply

Deelishis [ut that spoiled ass cottage cheese in somewhere... you letting the world know ya aint good for nothing but exposing that stinky looking booty... who want you ..yea i know a low class scum bag...eeeeeeewwwwww


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

Ol' ghetto bitch!!! LMAO!! Funniest shyt I've seen today!


SoDamnSeductive
flag as inappropriate/spamReply

Somebody needs 2 throw that redhead boy some a toothbrush and alotta toothpaste....ijs


TheBestEvaMade
flag as inappropriate/spamReply

Yea but if u notice they making sure she is in their other pics.


prettygirl757
flag as inappropriate/spamReply

LMBO I'm not even mad at the kids or the dude holdin the beer smh


Britman
flag as inappropriate/spamReply

I woulda trained that big a.s.s with a couple of my homeboys


rude_one
flag as inappropriate/spamReply

White dudes enjoying that ass, especially the old white dude!


camille_themrs
flag as inappropriate/spamReply

Uhhhhhh ok. No words.


TheClash
flag as inappropriate/spamReply

All 3 Dudes Have That "Yeahhh, I'm Hittin That" Look On Their Faces!! P.S. "SHE LOOKS LIKE HER FEET PROBABLY STINK?"



FckAllYall
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO @ the old dude. He look pervertish


leonshae89
flag as inappropriate/spamReply

EVIDENTLY THEY ARE FANS. AND THEY PROBABLY LIKED IT LOL.


Haterats89
flag as inappropriate/spamReply

This rat still showin her ass...smh when will this tranny lookin biotch learn to sit her manly lookin ass down nd be a mother nd wife...smh


GoMeeeGoGoGo
flag as inappropriate/spamReply

Yep. Triflin' lbnol (laughin but not out loud)("


Tsmsom
flag as inappropriate/spamReply

The red haired dude with no shirt has an epic smile , I damn sure dont blame him


pinkrabbit
flag as inappropriate/spamReply

She's one BIG MAC away from obesity!! Wonder what she's gonna look like in 15-20years...start losing & toning dat azz up D!!


Pumpkin123
flag as inappropriate/spamReply

I'm not knocking her hustle but >>Kids around PUT SOME CLOTHES ON!! YOU'RE A >>MOTHER<< FOR PEEK SAKES


MariJanea
flag as inappropriate/spamReply

She is so effin disgusting.... that stank hoe don't care who taking pictures of her manly ass. Bitch stay trying to portray that classy role when she ain't nothing but a 2$ trick trying to get in the million dollar circuit.


Soulstress
flag as inappropriate/spamReply

Oh Shi*T I can't stop laughin!!


FutureSentinel
flag as inappropriate/spamReply

Damn if I was there and saw that phat ass I would have stood 4 feet deep in that pool and start jacking off


plshlpasap
flag as inappropriate/spamReply

She's tacky as HE!! what kinda image is she portraying for her daughters?? She has a preteen and I am sure she can surf the net and see this ratchetmess.com #dobetta


zeezee
flag as inappropriate/spamReply

They happy as sh## lookin at her ass. Follow me on twitt@5_5_browneyez


bigboi2fly
flag as inappropriate/spamReply

Damm that ass is phat.I would do her


capricorn7nc
flag as inappropriate/spamReply

They looked so happy though LOL


Britman
flag as inappropriate/spamReply

That boy in the last pic looked he was about to get him some pussy



CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

LMAO! Those boys cheesin' they a.z.z.e.z off! Ha ha ha..........


creshmoney
flag as inappropriate/spamReply

Cdfu AT THE SECOND PIC ! THTS STILL BE BITCHH THO :) FOLLOW ME @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE @CRESHALOVE INSTANT FOLLOW BACK !


ItsKrysyBby
flag as inappropriate/spamReply

Lol at the last boy He cheesing hella hard


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

No class, but one helluva ass!


Baltimore410
flag as inappropriate/spamReply

Lmfaoooo White ppl be de funniest lol


fireflamefrida1
flag as inappropriate/spamReply

Lord have mercy!!!!


joyful_sounds3
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ ALL these pics!!!


PersiaWhite
flag as inappropriate/spamReply

They look all smiley faced and happy.


certifiedbadbabe
flag as inappropriate/spamReply

those whiteboys do not look scared hahaha.


Chocolateaser
flag as inappropriate/spamReply

Why are folks clowning this broad about being so thirsty for attn.? This is the same chick that gave it up to Flava Flav for that exact same reason -this is just who she is.


Teamdarkskinned
flag as inappropriate/spamReply

Looks like lunch to me. *shrugs* Sluuuurrrrp


CityBoyJay
flag as inappropriate/spamReply

Her ass looks nice in that swimsuit


CityBoyJay
flag as inappropriate/spamReply

@myxy Yeah white women dont wear swimsuits


luckygirlkc
flag as inappropriate/spamReply

I am not gonna shake there hands I bet that got all kind of spooge on there hands lol


drosa
flag as inappropriate/spamReply

wow just wow bitch calm yo big bootie ass down flav you created a monsta i gotta wonder does her husband condone all of this wow sex really does sale hubby probally somewhere spending that booty doe



GraphicHottie
flag as inappropriate/spamReply

Yeah okay don't act like them boys don't like that shit lol!!!


TuffLuvXpress
flag as inappropriate/spamReply

No wonder the father and two of the boys are smiling, the oldest boy is suspect. I would punish that booty with TuffLuv Visit TuffLuvXpress.TK to add an inmate. It's about time you do something for your love ones.


GraphicHottie
flag as inappropriate/spamReply

Btw I see young as kids on nudist beaches so stop!!!


mylove
flag as inappropriate/spamReply

IT LOOKS LIKE SHE IS DOING A PHOTO SHOOT.


dollish
flag as inappropriate/spamReply

LMAO they are way to happy


PutUOnBlast
flag as inappropriate/spamReply

her photographer is an ass for not getting a private location. Damn, they not even spending money for you Deelishous? lol! They probably were making fun of her ass the whole time!


PinkSplash
flag as inappropriate/spamReply

SMFH All i have say is that shit is very nasty for that she has kids of her on so she should have Known better then that. UnLady Like


Shotta40cal
flag as inappropriate/spamReply

beautiful woman, beautiful a$$.


HeavyweightHEMI
flag as inappropriate/spamReply

Whats the big deal I would be cheasin too if I was in that pic. So what if there white.


wize
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO if y'all look closely it's photoshopped, especially the last pic


Aaaaaa
flag as inappropriate/spamReply

That bitch is as fine as a mutha fukka I would ask that bitch if I could taste it...pssy and azz


fay
flag as inappropriate/spamReply

looks like Daddy brought his kid and his friends to this shoot, and if she was walking around with her big azz out like that in front of these boys, she's wrong, along with everyone on set. she should have known better. you konw damn well that if these were HER kids, she'd be pitching a bitch. what a dumb azz


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

cthu@the last 2 pics. Hey IMO any chick who willingly swaps saliva with Flavor Flav is capable of anything!


Muffins
flag as inappropriate/spamReply

I wanna know who's drinking the Heinekens??


ttiiaa77
flag as inappropriate/spamReply

This is outta control!! lol She loves to show off her a$$, it's a money maker, I guess! lol White boys have always had a fascination with black women, nothing has changed since slavery.



dezireme2
flag as inappropriate/spamReply

that is totally photoshopped!! LOLOL! C'mon, that is too phony! How come none of the kids she posing with in the first pic is in any of the other pics?


Britman
flag as inappropriate/spamReply

In that last pic that boy need to to brush his teeth


77diane77
flag as inappropriate/spamReply

She's heavy set and in a thong.those boys maybe Hispanic.


MTOaintSHEEYIT
flag as inappropriate/spamReply

Yep. Someone at MTO is completely obsessed with this worn out has-been.......


KeshiaPecanTan
flag as inappropriate/spamReply

Atleast they didn't mind..


CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

wize LMFAO if y'all look closely it's photoshopped, especially the last pic ------------------------- You know, I was kind of wondering if it was fake. Why would random white folks want to take a picture with her? I mean, would they have really known who she was (unless they were avid 'Flavor of Love 2' watchers)? Real or fake, it's still funny as hell.... :D


imnew
flag as inappropriate/spamReply

dayuuuum.....that girl is thick to death!....geesh!


imnew
flag as inappropriate/spamReply

I know the hubby is begging the wife to give him a freeby....."Just one sniff honey, I promise!"


tondi007
flag as inappropriate/spamReply

London sweetheart your married with children and a baby that is now a little over 1 years old, you have 3 beautiful little girls what legacy do you want to leave them?? You should be ashamed of yourself you are an embarrassment not only to your church family but to the city of Detroit get your life right together,if you needed money all you had to do was ask. You and orlando are in my prayers! God Be With you


trikinhoes
flag as inappropriate/spamReply

Luv her or hate her, best ass to waist ratio in the game!


buttaflyytulsa
flag as inappropriate/spamReply

You can clearly see she was leaving the pool when they came, they started 'not' taking pics of her, then someone finally asked her to take a pic with them before she left. IDIOTS!!!!


Nails
flag as inappropriate/spamReply

We know she is a hoe, NEXT!


fay
flag as inappropriate/spamReply

@califorher her fat azz may be an adult, but an adult with decency and dignity would not walk around young children and teens looking like this. you see how old white man holding the beer is smiling from ear to ear. they talked about this big azz piece of trash before, during and after this shoot. come on now, honestly if you had children, would you want your darlings walking around all day looking at this big azz all in their face? it's horrible


beautifulstares
flag as inappropriate/spamReply

That's kinda weird


Blacque
flag as inappropriate/spamReply

beautiful woman themyoung n middle-aged males seem happy lookn at all dat azz



ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

THEY WANTED TO BE CLOSE TO HER ASS LOL


Mzrea
flag as inappropriate/spamReply

I honestly think she had a photo shoot, AT THEIR HOUSE...that is why they took pictures with her....they rent out houses for videos, photo shoots, movies, etc.... SIDENOTE: AND I just couldn't let this go...but MTOaintSHEEYIT <----- DEAD at your Avi!!! You have some nerve to talk. Your picture obviously SCREAMS when modeling goes WRONG...Get your sh*t right, then throw shade LMAO #extremeratchetness >>>>FOLLOW ME<<<< @MZREA #POW


Amitolaa
flag as inappropriate/spamReply

"white folks"...some of you all are just as worthless as the white racist rednecks. There is definitely a double sided sword when it comes to racism in the US. And I didn't believe it until I came to this website. Amazing!


Amani4eva_teamBrezzy
flag as inappropriate/spamReply

Dumb... Look at the last pic... The boy in front was clearly photoshopped, aint nobody dumb mto... I bet the rest if this junk fake as hell too...


Jayrock_02
flag as inappropriate/spamReply

I wish I was there!!!


kerryann
flag as inappropriate/spamReply

so what at least that little white boy is happy to see that big round sexy booty, i bet he would love to tap that ass


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

A PHOTO FULL OF UGLY MUTHAFUCKAS


devils_advocate
flag as inappropriate/spamReply

PHOTOSHOPPED. COME ON FOLKS. DON'T BELIEVE EVERYTHING U SEE.


andre91
flag as inappropriate/spamReply

I bet they all hit that after the photo shoot, she always looked nasty to me..


sexyyah8
flag as inappropriate/spamReply

This shit look photo shop


KeyanaCherie
flag as inappropriate/spamReply

That shit ain't real. And whoever believes that dumb as hell.


rufusmonk
flag as inappropriate/spamReply

this is obviously a private residence,that she was allowed to use...for a price. and please stop making it sound like those white boys are innocent, they are not! Look what they daddy let them do...everybody in that situation is wrong.


Carlea
flag as inappropriate/spamReply

Shameful...azz out around kids. She has no class what so eva!


OnlineHustlin
flag as inappropriate/spamReply

That's the happiest white family ever...that's one vacation they'll never forget ;)


PrettyBrwnEyez16
flag as inappropriate/spamReply

If I had an ass like that, I'd be showing it off too. And she made them white boys day. LOL



boipussy
flag as inappropriate/spamReply

LMFAOOOOO....I was laugin so hard this morning at my desk in tears from this comment. Everbody at work thought I was crazy +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ She is dead azz wrong for that. Booty just everywhere scarin all the white kids!


Whit_Whit
flag as inappropriate/spamReply

wow her azz is massive lol...cant hate but wtf like who cares about her really?


Setsunna
flag as inappropriate/spamReply

That's clearly photoshopped. Look at the last photo, that kid has an outline so obvious, it's ridiculous. Anyways, I dont see the point to this.


SASSi228
flag as inappropriate/spamReply

LoL......She doin' a photoshoot in the background, MTO yall can do better


bygwone
flag as inappropriate/spamReply

not in front of kids babygirl, you looking good but......


MsFortune
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ those white boys. they look jolly as hell and that is not a "public pool" MTO


nubian24
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ the odd shots of the white kids cheesing LOLL


lajuicey
flag as inappropriate/spamReply

that kid cheesing like that is too funny


kissdakitty
flag as inappropriate/spamReply

i bet after the camera stopped the thong dropped ^_^


trulyauthentic1
flag as inappropriate/spamReply

Hmm. Not sure if those last 3 pic were real. Looks photo-shopped


Nails
flag as inappropriate/spamReply

This broad is married and has kids. It just shows, can't turn a hoe into a housewife!


Cherise5Resse
flag as inappropriate/spamReply

Um this is clearly not real pics.. You can see the outline of where they placed all the guys #FAIL <--- #FAIL <--- #FAiL <----


SexySasha420
flag as inappropriate/spamReply

Really Deelishis? Dont have any freinds with a private pool? Ghetto!


RobbersHouse
flag as inappropriate/spamReply

Fake. Anyway were the pics from that shoot. She looking worth a second glance.


beautifuldollz
flag as inappropriate/spamReply

uhh. CREEPY ! & that ass aint badd. aha



MAINHOLE
flag as inappropriate/spamReply

So what that was the best day of there life taking a pic chill


SpaceJam
flag as inappropriate/spamReply

cheesy ass whiteboys..HAHAHA


Poeboy
flag as inappropriate/spamReply

Look like they where photoshoped into the pic MTO KMSL


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ the dad!! Damn devils. He's like I want a plantation full of dem bytches.


comecorrect1
flag as inappropriate/spamReply

The last few pictures DO look photo shopped, but Deelishish doesn't surprise me much. She kept her "stage" name, PROUDLY...smiles Why so surprised? She probably got paid pretty good...


ozonelayher
flag as inappropriate/spamReply

Now thats what I am talking about


BigJay773
flag as inappropriate/spamReply

I don't care what nobody says but Deelishes is one bad azz chick!...her husband is a lucky dude and I bet sleeping with her every night gotta be a lot of fun!...lol


blazingkidtes
flag as inappropriate/spamReply

damn kids smiling like they hit the lotto lol


LemonLim321
flag as inappropriate/spamReply

Oh so she's depending on her booty to much meanwhile its minute 14.5 for ya girl kim kardashian this is where yall especially black people lose credibility in one regard yall praise another for a hustle similar yet criticize some of yall need to GO away


TheGreatOne0207
flag as inappropriate/spamReply

Those kids loved that shit. Look at their faces. lol


rtdagreat
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat Follow me on Twitter@RTDaGreat


MaxP
flag as inappropriate/spamReply

THEY LOVE IT!!!!


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

good thoughts good thoughts


eitherway
flag as inappropriate/spamReply

i bet that redheaded boi got a boner while sitting in that hottub


J-one20XX
flag as inappropriate/spamReply

i cant believe no one see these pics are fake



Valerie_Michelle
flag as inappropriate/spamReply

lolol why doesn't this surprise me?


SavannahStar
flag as inappropriate/spamReply

Being from Britain I dont know who that woman is - but goodness I nearly dropped my laptop with laughter. I wouldnt do that I know we all got ot make our money somehow but black women unfortunately have a burden of having to be aware of how they are represented because it makes us all look bad. We BW have to represent. GREAT A$$ though. Is this what Kanye said "she got an a$$ that would swallow up a G'string"? Im not that way inclined at all but fantastic ghetto booty. We are all agreed on that. But dont go exposing it too often girl...


princessof_la
flag as inappropriate/spamReply

them Jew boyz & their Pops, were in Donk heaven! LOL..


ike9
flag as inappropriate/spamReply

I knew Deelishis personally and she was probably doing a photoshoot. She's a cool person but she has been around in the past. She had sex with Flava Flav, Busta Rhymes, Jim Colmer, Travon and anonymous former Detroit Lions player that I wont name. She just had a daughter with Orlando who wifed her up not long ago. He owns/manages Club Envy here in the D. She lives in Grosse Pointe Woods now and I hope shes just doing this for fun. Shoot if I was them white boys I would have been smiling too.


GUMBO28
flag as inappropriate/spamReply

DNT HATE THA PLAYER.. YALL KNOW THE REST!!


GUMBO28
flag as inappropriate/spamReply

POW!! KMMFSL!! I KNOW THY @ZZ SHOCK....


missfabulosity
flag as inappropriate/spamReply

MTO yall crazy..these r so PHOTOSHOPPED..ne one who cant see that is just plain stupid..MTO yall crack me up.


CCMANSON359
flag as inappropriate/spamReply

They look happy as hell she shouldve wore shorts or something arousin those boys like that lol


calmedcooled
flag as inappropriate/spamReply

The one w/the blk hair looks like a wht ricky smiley LOL ...and that red headed boy grinnin' from ear to ear w/dat blk azz in da bckgrnd is going to crave sistahs from now on ;-) good job D!


madnewyorker914
flag as inappropriate/spamReply

God damn, that red head boy has some yellow teeth!!! i thought he had on some gold fronts!!!


Shut_yo_azz_up
flag as inappropriate/spamReply

Ok let's stop the race baiting, DEELISHIS is not a singer, actress. Her claim to fame is to be on the Flavor of love. She is pretty chick with and INCREDIBLE AZZ. She is going to milk what she got until she can't do it anymore. For the people who are saying bullsh*t about her being black. White women do the same thing and worst. Pam Anderson, Kendra Wilkerson, Brittany Spears, Lindsey Lohan, etc. SO STOP DA BULLSH*T.


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

Lol the people in these pics make me laugh


PrettiestMamiiAlive
flag as inappropriate/spamReply

and she has more ass than nicki minaj


candyprescott
flag as inappropriate/spamReply

the pictures look photoshopped-but if you all go to her Facebook page orlandoNdeelishis she is up their posting that every body is hating on her


candyprescott
flag as inappropriate/spamReply

and she is the one sending the pictures to mediatake out smh lame ass hoe be a wife



juz2smov
flag as inappropriate/spamReply

I BET YOU THOSE KIDS SMASHED!!


MTOBS411
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS FREAKIN PHOTO SHOPED!!... WHO THE HEL WUDD TAKE A PICTURE LIKE THAT?? MTO IS FULL OF SHIT AND ANYONE ELSE WHO REALLY THINKS THIS IS A REAL PHOTO.. SHE WUDD NOT TAKE PICS WITH THEM NOBODIES..


donsavage

DetailsCount
flag as inappropriate/spamReply

It looks like the photo shoot was done @ a apartment complex pool... hoody award...


Aldis_Green
flag as inappropriate/spamReply

lord hav mercy!