YUCK!!! Woman Makes An AFRICAN VOO DOO CAKE . . . To Stop Her Boyfriend From CHEATING . . . And You AIN’T GONNA BELIEVE What Is Inside It!!!

: This has got to be the NASTIEST VIDEO that we've ever seen. An AFRICAN woman asks her friend to make a VOODOO CAKE . . . to stop her boyfriend from CHEATING while she's away on business.

And so her friend makes it . . . the ingredients . . . eggs, flour, VAGINAL YEAST, water, sugar, URINE . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

RACXONRACXONRACX
flag as inappropriate/spamReply

AWWW...mto SEE SKRIPPER VID OF LOLA LUVV @ site below


shaday56

FatPancake
flag as inappropriate/spamReply

Awww Hell Naw


SilverAngel
flag as inappropriate/spamReply

crazy b*tches


tessawilliams981
flag as inappropriate/spamReply

I hope the police see this and snatch their azzez up.


MinnieMinnzz

TJisA10
flag as inappropriate/spamReply

That's not voodoo she tryna kill his azz...that will stop his cheating and breathing


jnicolejt
flag as inappropriate/spamReply

That bullsh*t don't works...sad #getalife


punki

CXCRAZINESXS
flag as inappropriate/spamReply

In today's episode of black people do the darnest things ...


misshartless23
flag as inappropriate/spamReply

why is this video 30 minutes long? I'm not watchin that ratchetness! Worried about him cheating why not leave dummy, There's this thing called STD's who know's what he's bringin home to you if he out there like that


NY516
flag as inappropriate/spamReply

um, the girl isn't african. she said she's GOING TO AFRICA.


KawaiiKiKi
flag as inappropriate/spamReply

Sounds Delicious.


StopTheRacistMadnes
flag as inappropriate/spamReply

LMFAOO yea that's gonna stop him ...because he's ass is gonna be in the hospital with a bad case of diarrhea



KittnCouture
flag as inappropriate/spamReply

desperate times DO NOT always call for desparate measures. wtf kind of mess... if you don't trust a man, leave him. this is beyond disgusting. what almost bothers me just as much is the fact that she's using a box cake. but hell... judging by her theory of vaginal yeast "rising" if not refrigerated, i'm sure she can't comprehend the steps to making a cake from scratch. God bless these hoes.


TheQueen
flag as inappropriate/spamReply

That's disgusting, and you can't get an infection once the cake is baked.


sexyceecee
flag as inappropriate/spamReply

Evil ass ppl. Africans and Haitians always wanna put voo doo on a motherfucker. Evil evil evil. We have no respect for our men, thats y they go with other races. I have the utmost respect for my men my beautiful black men. Why do this? fucking cum slut bitches. Hope they burn in hell.


strawberrykiki
flag as inappropriate/spamReply

That is sum nasty mess..iif u gotta do all that to keep a man then he don't need to be kept.


LipsHipsNhips
flag as inappropriate/spamReply

I would have to seriously hurt her!!! Nasty Bytch!!!


la_india
flag as inappropriate/spamReply

that is extremely unGodly! nasty woman in the video, if you're reading this, you really need to pray, because you are disgusting!!


CutiePie02
flag as inappropriate/spamReply

These b*tches nasty as hell & if she has to do this much to keep him from cheating,she don't need him anyway.


madamluv
flag as inappropriate/spamReply

dats y i dont eat no where but home and resturants every now and then...im always saying no thank you when offered food from other...dat shyte is gross!


StarrStruCkk90
flag as inappropriate/spamReply

These African women dont play!


Cantria9
flag as inappropriate/spamReply

Warning: Both ladies are going to hell for eternity if they don't repent..& the devil will be putting witchcraft & baking worm cakes for them in hell. There's no power in the voodoo. The only power is God & even the devil has to ask Gods permission before doing anything evil to a person.. I hate to see what these 2 evil females are going to reap doing this


PHITOWN
flag as inappropriate/spamReply

HERE'S AN IDEA, IF YOUR BOYFRIEND IS CHEATING ON YOU LEAVE HIM. DISGUSTING BYTCH.


brotherj
flag as inappropriate/spamReply

Do you have to be extremely nasty to have vagina yeast????? Damn!!


Melysa
flag as inappropriate/spamReply

I aint even guna laugh, I live in South florida and VooDoo is big with the Haitians here, if you wake up with goat blood,a chicken foot and a cow uterus on the door step you best MOVE fast! lol..


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Stop the man from cheating??? Just get rid of his busted, punk ass!! No need for all that stress and baking n shyt. Urine, yeast? That is too much work honey.


rayne30
flag as inappropriate/spamReply

@melysa @clarthink..LOL!!



southernreporter
flag as inappropriate/spamReply

Learn how to stop your man from cheating today http://www.amazon.com/dp/B0054​SCTXE http://www.createspace.com/361​0019 http://www.lulu.com/product/eb​ook/learn-how-to-stop-him-from​-cheating/15672915


MeshaLevi
flag as inappropriate/spamReply

Hell naw that shit fucked up


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

I didn't look at the video, but voodoo and roots are well known in the south and it goes back to slavery....Do you know how hard it is to cook for a Black man in the south...They don't trust shyt you put in front of them. I don't eat spaghetti so thank God I never have to cook it cause there's so many theories about that one.


Summerlynn
flag as inappropriate/spamReply

In today's episode of black people do the darndest things ... Plus you have to be a dirty ho to have yeast in your panties. FYI dumb bitch: clean your twat. LOL


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

Puss Cake,YUCK!That is quite evil and beyond filthy! I hope that someone could warn that guy about that cake. That woman shows how desperate she truly is to still want a man who cheat on her,she need to leave his ass.


Kelleigh313
flag as inappropriate/spamReply

Disgusting! Her friend will likely be the one he sleeps with when she's away on business if he doesn't die or gets sick from food poisoning first.


JBeast1
flag as inappropriate/spamReply

I'm sure the nigg@ eat p*ssy anyway, but christians do blood rituals all the time, it's called communion, hello. Fake ass jewish rabbis do blood rituals, and muslims do old ass rituals from hinduism. But heeey call it what u want...


imani-lilly
flag as inappropriate/spamReply

New Orleans Thats all I'm saying. Them b*itches will put a spell on you.Lol!


pisces79

Moment4life
flag as inappropriate/spamReply

lmaoo i wonder how she took out the vaginal yeast..carpet munching..or smtg lol follow me @cycymoment4life>>i'll follow back!


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

That is why its good to never to eat food from your enemies,you never know what they can put inside of your meal to harm you.


deemonstrative1
flag as inappropriate/spamReply

WHAT IN THE HELL? LIKE SERIOUSLY!


CubanaColombiana
flag as inappropriate/spamReply

Thats nothing I have heard worst things


b0ssy
flag as inappropriate/spamReply

A guy who worked at the olive garden but his std infected semen in a customers food bc she sent it back. The guy had herpes.


confetti
flag as inappropriate/spamReply

Sleeky shut up. Shes african not african american. Two different things you racist betch. And how old are you typing a whole paragraphs in caps? Do blacks really offend you THAT much. But ive been known about this type of shet my mom told me this story about a woman that put period blood in her spaghetti so her man would stay in love with her. I dont know if she was black or white but it doesnt matter. That shet is nasty. How can she kiss him lol and for anyone talking all that mess you got that woman that cut off her ex husbands dick and you dont talk about her race. Dont come on the site.



MISSQ1
flag as inappropriate/spamReply

I DONT BELIEVE THIS STORY BUT WHEN YOU DEAL IN DARKNESS IT WILL BACK FIRE.GOD DEALS WITH THE LIGHT.IF YOU HAVE TO DO VOO DOO TO MAKE A PERSON WANT GET OVER IT AND MOVE THE FUQ ON...


DJTaco
flag as inappropriate/spamReply

Dem Sum BIG AZZ PANNIES!!!


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

sleeky, why in the hell are you on MediaTakeOut with us Niggraz?? GTHOH...I hate when people come on here and act like they got money as long as Oprah's....I mean shouldn't you be out spending your money, or helping the homeless, or having brunch and playing Bridge with the ladies at the club instead commenting on this ghetto site? Yaul chics and dudes on here kill me...But behind computer screens you can be whoever you want...as a matter of fact starting today, I'm Nas' girlfriend, no wait I'm Obama's long lost daughter, nah I think I'll be Jay Z's little sister!!!! Do yaul hate yourselves that much? Be proud of who you are right now and wait for the better you to emerge...Just do us a favor and stop frontin'


LADYL_25
flag as inappropriate/spamReply

OMG I can't these comments are HILARIOUS! voodoo is a big thing amongst hatians and africans, other races dabble in it as well but it's so common with them theres always some type of story.My friends mother said she was gon go to haiti to turn our friend into a pig! lol


LADYL_25
flag as inappropriate/spamReply

lol@sarai tell 'em.. I also heard about putting period blood in spahgetti to make a man stay. YUCK nothing will mke a man stay if he doesn't want to no matter what he'll leave eventually.#DumbandDesperate


Iwontbebad
flag as inappropriate/spamReply

THE CHICK THAT IS GOING TO AFRICA TO STUDY NURSING IS AS INSECURE AS IT GETS HUH THAT IS SOME NASTY SHI.T THO


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

Don't know if it stop him from cheating but when i seen this video was 30mins long it definitely stop me from watching-


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

@Sleeky...Fake the facts huh? You're right about that, cause you faked the hell out of the facts in your original post...I don't see how you keep any employees with that filthy mouth of yours...I bet you're in prison and are commenting from a cell phone. It's almost 1:00, isn't it time for count? Those who truly have don't have to brag about it to people they don't know...that's how we know you're Faking The Facts as you stated in this last post...and no you're not talking to me, but I want you to so me and the other team can run your Fake ass off this site.


ShowoutQueen
flag as inappropriate/spamReply

He should beat her a$$... #Follow me @Ratedpynk


somisunderstood
flag as inappropriate/spamReply

' really ?? jus 2 have him not cheat on yo ass. .and wtf she gon b doing while she in africa? im pretty sure it ain gon b keeping ha legs closed!! , das a mudafukin shame. .black pl lik dis is who b bringing us all down - #smh


mustardseeds27
flag as inappropriate/spamReply

All he had to do was eat her pu$$y for that, didn't need to make no cake.


carlome
flag as inappropriate/spamReply

disgusting. some women are just dman ugly on the inside...


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

Sleeky, hun...oh me and a couple of other people are known to make people start posting under new screen names...but judging from your latest comment, you're not even worth the tongue battle..You're clearly a child or an inmate...i can tell you are in fact incompetent by the way you tried to dissect what I said in my original comment to you...and once someone shows me that they're unable to comprehend simple English...Game over!! Keep posting hun, I like laughing at IGNORANCE....


FOXYBROWN1
flag as inappropriate/spamReply

We call it "OBEA" or "OBIA" in the West Indies lol. Yea they going straight to hell for that sh!t..If you need to go through all that mess to hold a man then he aint the right man for you dam!!


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

you see Sleeky, that's why I like chics like you, you keep me lol'ing...I don't punch in or out hun...Thing about money is it comes and it goes and all truly Rich people know this so they don't waste time focusing on it, that's how I know that you're a bum chic...a quack quack....Most rappers are broke and rap about stuff they don't have...As a matter of fact I just heard a rapper the other day say something about which Lambo should I take today and only owns a Lexus GS 300 same model and year as mine...Wait a minute...I'm talking about my rapper boyfriend who just signed to Cash Money...Damn, there I go Pretending again...Let me stop talking to you, your fakeness is rubbing off on me....True millionaires and people who have it like Angelina Jolie, Beyonce, Oprah, Donald Trump, etc. etc. don't have to broadcast it or ShowBoat...They understand the way money works...You probably just got your first credit card limit of $5000 dollars or just got approved for a BMW and think you're hot to trot...honey it ain't nothing to spend a rack these days, that's a light bill for some folks....Get it together.



missbaybeauty510
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe a man should hit a women but this shit right here he should ike turner that hoe


504redbone
flag as inappropriate/spamReply

Funk the video, the beefing between comments is more interesting! They booking the hell out of each other!


wipeout
flag as inappropriate/spamReply

My middle school teacher told me women from new orleans do this and that one time his wife put menstrual blood/fluid in his spaghetti.


massappeal
flag as inappropriate/spamReply

that is why i dont mess with west indian girls especially haitians


mocha_luv
flag as inappropriate/spamReply

That's a damn HEALTH HAZARD...that man can become seriously ill!!! If she has YEAST enough in her drawls to scrape off...she has an INFECTION!!! And she is making it with those toilet bowl cleaning gloves on! This is disturbing and I HOPE TO GOD IN HEAVEN you all go to JAIL! And, I hear a baby in the background! CPS please for the love of GOD come get those babies!


504redbone
flag as inappropriate/spamReply

Yes there hv been stories of women from new orleans that hv tried this. The last story I heard did not end to well, the man over heard the woman on the phone talking about it and he put her ass in the hospital! I hate when ppl say women from new orleans like it's every woman in the 504 area! How could u still kiss this man after doing this to him! I know damn well I wouldn't drink my own body fluids. That shit is crazy!


ZUSMAN84
flag as inappropriate/spamReply

that's disgusting


MrsWeezyFBaby
flag as inappropriate/spamReply

That's is highly gross and hoe the fuckk her nastiness suppose to stop cheat..fuckking gross ewwwwwwwww...


CinJin
flag as inappropriate/spamReply

yall upset, yet still watched the award ceremonies on TV..ah well


amynicole23
flag as inappropriate/spamReply

and there's a child in the room...i hope she throws that spoon away...that looks like butter, whoever owns those drawers needs a doctor...and that woman is crazy 4 making that cake


MrsWeezyFBaby
flag as inappropriate/spamReply

Gosh I didn't even watch the video and I'm totally grossed out...


CustomThemeMaker
flag as inappropriate/spamReply

Hell to the fucc naw, now watch some dumb bitchh gona try this ish


coco526
flag as inappropriate/spamReply

Hell Naw I'm not watching that ish.


jnn121786
flag as inappropriate/spamReply

First and fore most if you have to do spiritual sacrifices to keep your man at home chances he's not worth keeping plain and simple, it pains me to see all this stereotypical comments ok @Messaappeal obviously your not college educated the practice of voodoo rituals originated in African to cope and to plot against their captures. Furthermore learn your history before you display your ignorant thoughts.


drosa
flag as inappropriate/spamReply

that shyt is so nasty who would come up with this type of mess, its shyt like this that truly bothers me, one if a dude cant be faithful tell him to kick rocks, cant no dam spell or voo doo stop a dik if a dude wants to fuk then thats what he's gonna do regardless, and please dont try this at home



lunchmoney
flag as inappropriate/spamReply

i'm glad that someone finally made sleeky stfu. big thanks to sarai_juelz. but anyway, what's wrong with doing voodoo to keep a man? giving head in itself is voodoo. i know i make my man's head spin around like the exorcist every night. that nicca ain't goin nowhere.


Mela26
flag as inappropriate/spamReply

everybody knows...... Obeah fi Obeah, so she betta watch out cuz if that dont tie him he's gonna come harder. He's lucky what she is doing is called"tying" some g's dash their period in soup in sauce for their man to eat. That's why you dont EAT from ppl, you could DEAD for being craving


ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

SHE SHOULD GET A NEW MAN AND DUMP THIS ONE


Jasminenaaliyah
flag as inappropriate/spamReply

This woman personifies the saying, "Clean nasty." Did anyone else notice how CLEAN she is. She rinses the cake pan/pitcher before using it, and she wipes her eggs off. She is doing all this "clean" stuff while doing a "nasty" job...smh!!!!


pfarlough
flag as inappropriate/spamReply

didnt even bother watchin that mess but from the comments its quite possible if she got rid of the yeast in her draws, her man wouldnt cheat..just a thought!


desereeeure
flag as inappropriate/spamReply

Thst sh-t aint got nothing to do with Africa or Africans. That is a black American or better yet stupid ghetto woman voodoo cake. I hope that man sees this video and sues her azz, nasty b-tch.


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

jasminenaaliyah...we call em' "nice and nasty" where I'm from


wize
flag as inappropriate/spamReply

In certain cultures, feeding them your period blood makes them listen to you more.


Sana_Syt
flag as inappropriate/spamReply

VAGINAL YEAST ewww wtf


4_THE_TRUTH
flag as inappropriate/spamReply

Most people don't seem to understand that god moves people out of your life for a reason. If someone doesn't want to be with you or are cheating on you it is time to let go and know that it was not meant to be .The video is disgusting by the way you all are describing it and i won't be watching there is no reason to put that filth in my mind.It hurts when someone doesn't love you back but hey keep it moving you were doing me a favor by not wasting my time or the precious minutes of my life this women in the video and whoever does evil won't get away because their bold as if there is no god to answer to they are some damn fools following their daddy satan.


chwe76
flag as inappropriate/spamReply

WTF??!?! Crazy ish!!!! She need to go to jail for that right there! Ain't NO man worth all that


Bel-fiore
flag as inappropriate/spamReply

Disgusting all around, and even the damn cigarette she smoking could kill the man. BTW, who is sleeky? I've looked and looked for comments from "sleeky" and did not find any.


GrapeVodka
flag as inappropriate/spamReply

Man, that's nada compared to some of the nasty shit people told me they did to keep their men. o_o All Imma say is this--spaghetti sauce. I play it like this--if a dude can't be faithful, it's just time to move on to the next one. It ain't worth all that just to keep a person in your life. D: ESPECIALLY THAT yeast and urine part. Blech.


FckAllYall
flag as inappropriate/spamReply

Main these folks doin too damn much


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

I did not even bother watching the video. Everyone and anyone who does evil will get slap by karma, and will have to answer to god himself. That is nasty and sick....what if that man got sick??? Some ppl have no self respect let that b an example for the rest of u



Blamegirlsays
flag as inappropriate/spamReply

If he's a cheater, why not leave him? Logic.


HelloKittyDuh
flag as inappropriate/spamReply

WTF??? Bitch a man gonna do whateva da fuk he feels like...idgaf how good u THINK yo pussy is....that shit aint gonna make him stay


Nails
flag as inappropriate/spamReply

A man will cheat. You can cook, suck him dry, be fine as ever, be smart, dress well, be rich, etc. It is in their hormones and nature to cheat. Stop thinking men are not human. They get tired and bored with the same thing, they love new sex.


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

Bel-fiore....lol...she or someone removed her comments from the thread...funny!!! Now it looks like I'm delusional, but she was on here earlier...You can go to the thread about Keyshia Cole and see what she's about unless she or someone removed her comments from there..It was probably someone who worked for MTO...but now they removed the comments....


Nails
flag as inappropriate/spamReply

Cont.. Do not think sex will keep him. They love to do different things with someome new. Variety, keeps men sane. This is the TRUTH.


LIBChick29
flag as inappropriate/spamReply

Why do human always want to do God job..If it's ment to be he will help you out..Some africans really need to stop this foolery..The devil will never give you anything without a price...


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

This is really and truely retarded! It is really NOT that serious!!! @ Nails I normally agree with you 100% and I don't totally disagree...my view is WEAK men cheat!!! That's why alot of females are turning out not to be shyt and folks feel like they gotta go out their race!!! That whole "all men cheat" theory is a scapegoat for the weak ones to feel the need to constantly do them!!! It's 2011 and women get tempted and weak in the flesh TOO!!! Times have changed...everyone needs to be considerate of one another!


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

Furthermore if the shoe is on the other foot a man is gonna want a woman to be strong and resist temptation...she move forward she a ho...he do him and he a player. Being as tho I grew up watching cheater men in my family....I have zero tolerance for it!!! Better not do it @ all or get slick like most women and DO NOT get caught!!!


badbitchcentral
flag as inappropriate/spamReply

Gotta be a crzy black bitch .


Miss-Communication
flag as inappropriate/spamReply

ok, besides the fact that this b*tch is even doing this...I'm mad at the fact that she using her household silverware, bowls, and cooking utensils to prepare this sh*t...... Scraping that frozen cottage cheese up off them nasty a§§ drawls with YOUR own damn spoon.....what u gonna wash that ish off and use it to eat some cereal with????? JeeeeeSUS.....take the wheel! SMH........Nasty


SLiMThiCKY
flag as inappropriate/spamReply

Nope not all men cheat, and not all women cheat. Yet another stereotype and scapegoat for the human race "we all do it" no we don't. Jump off a bridge and see if I follow.


Bel-fiore
flag as inappropriate/spamReply

@sarai_juelz Thanks and yes, I was wondering what's up with you lol... just kidding, but this is MTO and boy, do they come in all form.


SEXYBUDDAHBLAZES
flag as inappropriate/spamReply

So I dont care what the situation is you should never miss with people food EVER!! Cause if I was ol boy n I seen this she would have one hell of a azz whooping...


simone513
flag as inappropriate/spamReply

That is just nasty... People actually do stuff like that..wow


INCEPTION
flag as inappropriate/spamReply

All this imaginary sh!t is what's dooming this country. If we get a tea-party president we're fuc3d.



judgementaljudy
flag as inappropriate/spamReply

Amen @INCEPTION! Folks so focused on this shit and not the bigger picture and what's REALLY fucken goin on, like the possibility of a crazed crak'kah tea and booze party rape-the-public re-pubican getting in office and bringing America down to it's knees!


fay
flag as inappropriate/spamReply

not going to watch something as disgusting as what is supposed to be put in that cake. what ya gonna post tomorrow mto, a chick changing her tampon?


judgementaljudy
flag as inappropriate/spamReply

Republican with an "L" (sp)


Mahoghany
flag as inappropriate/spamReply

Too long to watch


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

...anyone who does voodoo has a direct connection with the devil.


swiss_honey_bee
flag as inappropriate/spamReply

CRAZY WITCH!!!AND HE'S SUPPOSE TO EAT THAT SICKENING SHIT?????NASTY!!!---->>>>>>>>>>> B.O.B.!!!!


PocahontasDiva
flag as inappropriate/spamReply

HELLO BOYS AND GIRLS! Today's word is JAIL! Can you spell JAIL?!! J-A-I-L - Jale!!!


chaos2137
flag as inappropriate/spamReply

these hoes are ghetto as hell plus they are VERY ignorant to think something like this will work AND they are stupid for recording it.........i hope these bit**es go to jail for this mess. ----everyone follow me on twitter im @SHAI_TOWN


MzVotny
flag as inappropriate/spamReply

Nasty betches. Just like the old Creole women in the Lousiana side of my fam used to talk about putting period blood in a man food and burying his draws in the back yard! If it's that serious let that ninja go, u can't keep a man don't want to be kept!


ImYoMama
flag as inappropriate/spamReply

I would have her azz locked the heck up if that ish made it out of that kitchen! SMH Ugh! I'm sure that's a case if served to someone...


ComeAtMeBro
flag as inappropriate/spamReply

Okay this is funny to me, but I won't comment further... that's just top of the line, unbelievable nastyyyy. Oh yeah, and can someone explain to me... mayb i'm too young to get it but i'm 19, and I don't understand how people justify cheating? Men, in particular, if a man gets 'bored' or wants someone new, why even start a relationship? That's something I will never get, it's not like you're padlocked to the girl... that's why I don't believe in love, and I will NEVER get married. I don't tolerate excuses or bullshiit


LovelyKisses
flag as inappropriate/spamReply

ok now thats some crazy ish lmao


iBeeNisha
flag as inappropriate/spamReply

lmaooo damnnnn


allgood5050
flag as inappropriate/spamReply

She forgot to add the period blood.


Nails
flag as inappropriate/spamReply

Hey Evil, I am just stating the truth. Many do not want to believe. Do yo really think your man is not looking sexually at other woman and jerking off. I think we as women exect them to not do these things. I agree, they must be strong and give a darn about that woman but, many men do not care. They love variety, new experiences, etc. Even lusting after someone is cheating.



SweetNPetite74
flag as inappropriate/spamReply

If she has to go through all of that, why stay with him? Nobody has time to be running behind someone wondering if their cheating or not. It's obvious that she doesn't trust him. So, why stay with someone that you don't trust? Move on instead of going through all of this nonsense. SMH.


Soccermom
flag as inappropriate/spamReply

Don't think a cake is gonna make a man not cheat.


WhereIsHipHopGoin
flag as inappropriate/spamReply

I'm not even watchin that video for 30 mins. that's just nasty. If u gotta do that get rid of his ass. And for the chick making the cake WHY YOU PUT ON GLOVES IF: 1.)YOU PULLED ANOTHER CHICKS DIRTY ASS DRAW OUT OF YOUR FRIG. 2.) YOU USED 1 OF YOUR SPOONS (I DON'T CARE HOW MUCH YOU WASH THAT SPOON YOU HAVE ANOTHER CHICKS P*SSY JUICE ON IT). 3.) YOU THREW HER DIRTY ASS DRAWS ON YOUR KITCHEN COUNTER NEXT 2 YOU. That's just plan nasty. Also TELL UR HOMEGIRL TO GO SEE A GYN IF SHE GOT THAT COMING OUT OF HER.


MeikoTheMiko
flag as inappropriate/spamReply

Aa~! Why doesn't she just break something that he bought that really likes, like a normal scorned woman? :c


lovingmyself36
flag as inappropriate/spamReply

You nasty ass ghetto bitches, I hope this video gets to the police and you nasty ho's are arrested. If that's the only way you know how to keep a man then it's something wrong with you all.How dumb are you to do something like that and tape it you dumb ass stank phony bitches. What goes around comes around and it will be 10 times worst. You bitches should have stayed in school and got a education.


da-don1
flag as inappropriate/spamReply

This is y females is unstable and that's y he cheating Cuz your ass is crazy


erin912
flag as inappropriate/spamReply

I agree with whoever said she's actually doing it for her own man. This is just nasty. I don't understand some of these bitches nowadays. Just leave his ass. Are you that thirsty and desperate for a piece of dick? And yeast panties? Really? AND you scraping it off with your kitchen utensils? Maybe that's why he's cheating because of the situation happening in your coochie bitch... See a gyn asap and after you do that seek help..


FREE2SELF
flag as inappropriate/spamReply

Ignorant. Ghetto. Southern. Black. Bit*hes Look at her damn hair line...nasty black bit*hes


trina200girl
flag as inappropriate/spamReply

this crazy chick was making this cake for her man. he was cheating on her and gave her something and now she mad.pretending she making a cake for a friend...now what chick in their right mind will have another woman panties with her pucci juice in it that was in her refrigerator and turn around and use her own dishes to scrap that mess out to make a cake.


Fashionistar
flag as inappropriate/spamReply

WOWWWWWWWWWW.


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

She needs a hug and some prozac and a therapist. A lot of women of all colors are emotionally delicate. Disorder esp with black women are over looked and ignored. Cheating and a lot of emotion distress can set some people off. Cheating is a form of abuse. Its taken so lightly but it can have tremendous consequences for everyone involved.


nunliku2
flag as inappropriate/spamReply

R U Serious, she had the worst infection for those draws to be rolling back yeast! If you gotta go to this extreme to keep him, girl you don't really need him. Damn glad that ain't my son, would had to f her up and down!


Carmella82
flag as inappropriate/spamReply

I really hope this is fake and if it's real someone should get arrested or beatdown. No man is worth praticing voodoo.


Midnite747
flag as inappropriate/spamReply

WTF? I HOPE SHE IS THROWIN ALL THOSE UTENSILS AWAY BEFORE R DAUGHTER CATCH SOMETHING BESIDES SECOND HAND SMOKE FROM HER SMOKING N THE HOUSE!#SAD


hotchkinheels
flag as inappropriate/spamReply

That's some triflin ass shit and MTO ya'll could have kept that.



Right-right
flag as inappropriate/spamReply

Ignorant. . . why she put her friend's dirty nasty mess on blast with this video. it take this nasty bish 30 minutes to spit out four total sentences - Imma uuuuhhh uhhhhh, uhhhhh. This is so trifling. Candice while you filming this I know you know now she can't eat or drink nothing outta this woman's kitchen.


disinquiringmind
flag as inappropriate/spamReply

And why did she need to rinse the dishes off?!!!!


disinquiringmind
flag as inappropriate/spamReply

This is a hoax. That is pancake mix or something similar on those draws! Plus no one would be that dumb to make a VIDEO of something like this!


disinquiringmind
flag as inappropriate/spamReply

They had their 30 something minutes of fame. Time up!


NONEYAH
flag as inappropriate/spamReply

That ain't no damn yeast!!!! That's a dried up VAGINAL INFECTION! If a b*tch got THAT much sh*t in her damn panties you should KNOW summin wrong! I'd be up in the Emergency room if I woke up with a boatload of crust in my draws like that!!! WTF!? I hope he don't share that cake with anybody! SMMFH! I wish I thought I would eat another muhf*&kin piece of cake! Lawd have mercy! The sh*t a desparate b*tch will do to keep a mofo man!!!! That must be some BOMBDICK.com. He gone mess around and catch Gonorrhea of the digestive tract!!!! Ummmmm, ummmm, ummmmm.


NONEYAH
flag as inappropriate/spamReply

Yeah....he might also catch Cancer from them damn black and mild ashes falling all up in the damn mix!!! Cancer and Gonorrhea....a horrible combination!!! LLS!


KERRY_J
flag as inappropriate/spamReply

"BOYFRIEND" IS GONNA SEE THIS, AN' IS GONNA KNOCK HER, (AND HER FRIEND.) UPSYDE THEIR HEDZ!!!


sashafire
flag as inappropriate/spamReply

This B**CH DONE LOST HER MIND AND SHE KEEP LEAVING THEM NASTY ASS UNDERWEAR ON THE COUNTER...SHE PROBABLY MAKIN THAT CAKE FOR HER OWN NASTY ASS!!!!!!!EWWW F**KIN GROSS...PLZ DON'T UPDATE US ON NO ISH LIKE DIS


NewMeKnowYou
flag as inappropriate/spamReply

Thank you for tuning in to Cooking on Crack. Get DCF on line 1 Stat.


NewMeKnowYou
flag as inappropriate/spamReply

This is a prime example of why you ain't suppose to eat everybody's cooking


jamesmoon
flag as inappropriate/spamReply

I live in united state, Two years ago i married a lady called saline, we had two children together, we were very happy to be husband and wife, so when i travel on business trip to Brazil, i spent 1 years in Brazil due to my kind of business, i and my wife talked on phone all the time, we chat on the Internet, i never knew that my wife had started cheating on me by going out with her old school friend called mark, i never knew something was going wrong till i came back from my trip, then i and My wife started having problems, she goes out and come back late at night, she changed in a strange way that i could not endure, i tried to do everything to please her but it got worst, so one day she left the house and never came back, i tried reaching her but no way i could reach her, i never knew she traveled with her new lover which was mark, i wanted her so much because of the children she left for me and because i loved her so much too, because of the heart break she put me into, i went into search of a real magic spell caster I was scammed twice by a spell caster, but I never relented in my search because I want a happy life with my wife, so one morning i saw testimony about a spell caster prophet harry, so i contacted him and to my greatest surprise this prophetharry@ymail.com made life manful for me again, my wife came back to me, i took her back and I am now settled with my wife by the magic power of prophet harry spell . James moon'