MTO WORLD EXCLUSIVE: We Got NEKKID PICS . . . Of An NFL LEGENDS . . . 21 YR OLD DAUGHTER!!!

: MediaTakeOut.com just got its hands on NEKKID PICS . . . of the 19 year old daughter of a LEGENDARY NFL superstar. Apparently she did one of her exes WRONG . . . and they gave us these pics . . .to put her ON BLIZAST!!!

You got THREE GUESSES on who it is . . .

To see the UNCENSORED pics, click here

. . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

BeenThurr
flag as inappropriate/spamReply

Thank you mto. Shorty is bad. I know daddy is mad. Lol


HeadGawn
flag as inappropriate/spamReply

Oh oh. Is this another Montana fishburne? Nice :)


DurtyEnt
flag as inappropriate/spamReply

Im trying to guess who's daughter it is... wow


red_prada
flag as inappropriate/spamReply

exclusive right there again


Menace2Society
flag as inappropriate/spamReply

-QuicklyGrabsLotion-


Londyyy
flag as inappropriate/spamReply

He gon get yaw


izzycrunk
flag as inappropriate/spamReply

cant see shit... ----------------------- @izzycrunk


KiddInkredable
flag as inappropriate/spamReply

wow need beat www.soundclick.com/kiddinkredable


notorioussteph
flag as inappropriate/spamReply

WTH? Now what is really goin on???


djscorpio
flag as inappropriate/spamReply

Where the UNCENSORED pics at?? www.youtube.com/DjScorpio1107 #dagoodstuff


balleralert
flag as inappropriate/spamReply

You forgot to post the pictures duh


hugosellscrack
flag as inappropriate/spamReply

that's dion sanders daughter aint it?


SweetChocl8
flag as inappropriate/spamReply

There's no naked pic!! Did they already try to shut the pics down?


tashaakalilmama
flag as inappropriate/spamReply

That looks like DeioN Sanders daughter


JerseyRida


melissax1972
flag as inappropriate/spamReply

Walter Paytons daughter, Brittany is my guess it kind of looks like her.


bbfunk
flag as inappropriate/spamReply

That's Deon Sanders daughter !!!!!!!!


WWWFELLA71
flag as inappropriate/spamReply

he didnt do his job


KissMy455
flag as inappropriate/spamReply

everybody is a wh.ore these days. wh.oredom is big business


buggin_out
flag as inappropriate/spamReply

what happened to the damned pictures?


JstBReal
flag as inappropriate/spamReply

I see yall took the pix down lol. Somebody got yall scared.


JohnMichaelMusic
flag as inappropriate/spamReply

hmmm deion??? marcus allen??


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

Is that prime time's(Deion Sanders) child, OMG he's going to trip!!!


JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

She needs to learn how to lick her actual nipple jcorlean.tumblr.com TWITTER.COM/J_CORLEAN


AfricaPride
flag as inappropriate/spamReply

Are you sure she's only 19 YR old??Her breasts are saggy. Daddy is soooooo proud of her now....


1stKlass
flag as inappropriate/spamReply

Look like some Prime Time pics!


BuddyLee
flag as inappropriate/spamReply

Deiondra Sanders


503kid
flag as inappropriate/spamReply

DEION SANDERS DAUGHTER FOR SURE! NO DOUBT. GOOGLED SOME PICS OF HER


princezzdiana
flag as inappropriate/spamReply

I couldn't care any less!


Blamegirlsays
flag as inappropriate/spamReply

Never show the face, come on ladies.



diivadoll
flag as inappropriate/spamReply

i know he pissed


nevaghetto
flag as inappropriate/spamReply

That's Dion Sanders daughter! He must be HOT right now with her! I would like to see him explain this on TBN.


SweetDelilah
flag as inappropriate/spamReply

This is top news because...........


navygold2002
flag as inappropriate/spamReply

cats trip me out talking bout i could care less.if they could care less why are they on the site??????


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Oh my! Whoever's child that is, I know he is ready to whoop her little ass! Damn. (Is it Deion's boo?)


2FLY2LIE
flag as inappropriate/spamReply

That's a shame. ..


GeeForce
flag as inappropriate/spamReply

who's daughter is it,Dang MTO you guys are rediculous


lucid
flag as inappropriate/spamReply

That is Deiondra Sanders. I follow her and her dad on twitter. I am shocked. Her mother Carolyn raised her like this? I didn't know Deiondra was that WILD. Wait till her dad Deion finds out, "it must be the money" huh?


ALWAYSONDECK
flag as inappropriate/spamReply

she knows wht she doin by these pics. she cute tho..


pisces79

selita
flag as inappropriate/spamReply

shes living her life... shes 19 NOT 12 so freakin relax....


Dejah_Baybee
flag as inappropriate/spamReply

This Site Gunna urn Into A Porn Site! BET!!


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

She grown and im sure her dad won't commit suicide but make this a teachable moment and hopefully she grows and learn from the mistake that you can't trust everyone...life goes on-


Kelleigh313
flag as inappropriate/spamReply

Primetime should have never let Deiondra go out with Ochocinco. Ever since their date, she has been acting a fool. She claims to be bi-sexual, so I wonder if she sent these pictures to a guy or a girl. Whatever the case, it was a dumb move.


Lordbrilliant
flag as inappropriate/spamReply

THAT IS DEON SANDERS DAUGHTER PEOPLE! GOOGLE HER! I GUESS HOMIE IS PISSED! AHAH



Chaka9
flag as inappropriate/spamReply

Yeah, it's Deion's cuz I'd know that ceiling anywhere!!! MTO, y'all stupid. How the f*** we supposed to guess something like that? If we're right, I wouldn't be surprised cuz he's had his head soo far up Pilar's ass and pays much more attention to their kids together.


CityBoyJay
flag as inappropriate/spamReply

Nice titts. Thx MTO!


DimpleDots
flag as inappropriate/spamReply

so Im guessing this is top news because her breast are out right? MTO...yall are morons.


ImABecky
flag as inappropriate/spamReply

Well, who the hell is it!!!???


lucid
flag as inappropriate/spamReply

@Chaka9 Deion's should have his head all up in Pilar's ass, that is his wife. Deiondra's mother is Carolyn. Plus Deiondra is a grown woman. She put her nakedness in front of that computer camera. She does need a good thrashing for that stupid move.


Jason616
flag as inappropriate/spamReply

follow me on twitter @jad616


Eliska
flag as inappropriate/spamReply

She is not 19, she is either 22 or 23. She was a year ahead of my 21 year old daughter. They went to the same high school Shame on you for posting this picture MTO! As Christina Aguelarra's attorney said, have you no decency???? Apparently not.


14dmoney
flag as inappropriate/spamReply

IT SAYS CLICK HERE TO SEE THE PICK, FINE WITH NICE TITS, SAVED THE PIC ON MY COMPUTER


deemonstrative1
flag as inappropriate/spamReply

That's Deiondra Sanders and she's truly fukking up!!!! how embarassing..


mtocansuckit
flag as inappropriate/spamReply

lol..too much! but im trippin off how messy MTO. Anyway peple will learn about these damn cell phone pics.


brownmami
flag as inappropriate/spamReply

Oh hell naw! Big Daddy D better get up in that a** & set this girl straight.She cant be sending pics like that when her parents are on tv & in public eye.i guess the dude she dumped was worth dumping.cuz right now hes a jerk & I saw GET HIM BACK GURL x2!


BLkBaRbieMaFia
flag as inappropriate/spamReply

Guess the sanders family isn't perfect cuz that sure is ur daughter up there looking like a hoe homie lmao foLLow me @Ms_BB_Gunz where hoes get no love


JBeast1
flag as inappropriate/spamReply

DAMN deion's daughter is a sexy azz freak, good lawwwd.


JBeast1
flag as inappropriate/spamReply

Whoo wee lil mama shout out to the homie fo this one, daddy ain't gonna like


KittnCouture
flag as inappropriate/spamReply

lol whatever. dumb move on her part, esp since her father is well-known... but c'mon ppl, don't act like you've never sent your significant other racey photos. i just sent some to my babe last night... but i'm not famous, nor is my father, and we're both mature adults, sooo... dumb of her to think her immature bf wouldn't have done it at the first sign of trouble in paradise.



hehe123
flag as inappropriate/spamReply

c'mon MTO! Yall didn't have to put the girl on blast like this! She's still young.... smh


MTOaintSHEEYIT
flag as inappropriate/spamReply

MTO is beyond messy.......why they haven't transformed themselves into a porn site now is beyond me......MTO sounds way too excited and thirsty about their fake world exclusives......


Lilteen27
flag as inappropriate/spamReply

This site is becoming more like a porn site than gossip, such trash. At the end of the day she is someone's daughter.


mustardseeds27
flag as inappropriate/spamReply

Whoever dude is that leaked the pics, don't be surprised if his azz come up missin. Goodbye dumbazz!


zone3hotboi
flag as inappropriate/spamReply

Damn Deiondra fine as hell...


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

Deion is a beast about his daughter...this spiteful young man needs to be hung by the balls Sweetie I agree...this to shall pass and let this certainly be a lesson to you...people that are evil and spiteful will bow down to this level... The photos should have stayed private...messy Fred you are starting to post far too many explicit stories/photos....its like you just dont give a fukk


thebecnelreport
flag as inappropriate/spamReply

Police search LSU's Qb's home http://www.thebecnelreport.com and please click on the ads


drosa
flag as inappropriate/spamReply

that may be deon and pilars duaghter i dont know but all i can say is when will these females learn to stop sexting these naked flicks never do anything on camera you aint gone be proud of later on, wanna send naked flicks why send one with yo face in it


COMPTONOG
flag as inappropriate/spamReply

Ladies if u plan on doing ur man wrong make sure u get rid of any explicit footage u got cause if it was me and u did me wrong I would have that butt on spankwire taking the nine cause I love making movies (camron paid in full quote) showing my Dougie and everthang Lol!! Get at a G @COMPTONTHUG


jasiepvibez
flag as inappropriate/spamReply

her boobs look good


lucid
flag as inappropriate/spamReply

Yeah, like mother like daughter. Tisk tisk.....Carolyn your fired. Pilar should have raised her not you. Plus Deiondra is 21 years old not 19. I googled it.


CoffeeBaby
flag as inappropriate/spamReply

MTO ya'll foul for posting these pictures. I'm sure Dion's lawyers will be after you shortly to force you to take them down. This stupid a.z.z. site will never learn it's lesson. And ladies, stop letting men take these types of pics of you! All it takes is for a relationship to go sour, and schitt like this will happen. SMH


NotUrAvgGirl
flag as inappropriate/spamReply

One Of Her Exec Wrong? How Many Exec Does She Have? What Kinna Work Does She Do? She's Only 19. She Pissed Him Off, And This Is His Retaliation? This Is Truly Messed Up. Some Ladies still Haven't Learn to Stop Taking And Sending These Kinna Pix Out.


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

TOO NOT TO This too shall pass


D-Jizzal
flag as inappropriate/spamReply

thats dieon sanders daughter lol dammnnnn



MTOaintSHEEYIT
flag as inappropriate/spamReply

ONE-11-DOLL-11, I thought I'd never agree with you, but you're very right. MTO acts like they were in the midst of an argument between these two people and just automatically decided to take the guy's side, if it meant them getting their messy thirsty hands on some personal private naked pictures. MTO's so messy, very very messy, and if all goes right, this piece of sh!t embarrassment of black journalism won't even be around in time to come......


D-Jizzal

NotUrAvgGirl

RudeGirlLesha
flag as inappropriate/spamReply

Oh her dads famous spoon she can't send nudies to her dude? Oh o.k. yal lame. Sh!t happens. @RudeGirlLesha


zefa
flag as inappropriate/spamReply

where are they?


Doctor40
flag as inappropriate/spamReply

DEON made them block that shit out with the quickness! TO late though, the nipples already circulating... Girl, what were u thinking?


cocoNdallas
flag as inappropriate/spamReply

Yep, thats Deiondra Sanders. Its a shame pics of her like that will FOREVER be posted across the internet for the rest of her life. Not cute. Not cute at all.


candler25
flag as inappropriate/spamReply

Why does it say "UNCENSORED" when the pics are clearly censored? Also it says she's 21, the it says she's 19.


msjaee
flag as inappropriate/spamReply

I already saw the Lil tits LOL!


nadiadawn
flag as inappropriate/spamReply

THAT IS DEON SANDERS DAUGHTER!!!!


123iloveme123
flag as inappropriate/spamReply

Is she 19 or 21make up your mind mto. She sure loves to lick her own titties though I can't do that


futuredhughes
flag as inappropriate/spamReply

NOT UNCENSORED! Smh


raygray123
flag as inappropriate/spamReply

Pops is not gone like this -------------------------------- follow me @raygray123


MaxJkapoe
flag as inappropriate/spamReply

Why r da uncensored pics censored and y is 21 then she 19 you'll gta pic one


dyNasty973
flag as inappropriate/spamReply

They were uncensored round 11



jay45cal
flag as inappropriate/spamReply

Last time I checked uncensored meant raw showing everything guess mto doesn't own a dictionary


dyNasty973
flag as inappropriate/spamReply

Yeah mto bugging it said she was 19 and they showed everything ; I don't know y they censoring it now smh


christie_love
flag as inappropriate/spamReply

I know that Deion and Pilar will not be happy when they hear about this.


ChicaChe
flag as inappropriate/spamReply

Somebody is in trouble! This is not a good look and MTO y'all are wrong for posting them. I can see some celebrities shutting this site down!


JBeast1
flag as inappropriate/spamReply

I guess deion's lawyer threaten to bust fred's legs. Lmao


Doctor40
flag as inappropriate/spamReply

Earlier this morning they showed the pics of her real nips...the uncensored pics...but DEON SANDERS lawyers called and threatened them..so MTO blocked the nips. BOY...I know DEON and PILAR...is pisssssed the f*%K off!


DontMakeMeLaugh
flag as inappropriate/spamReply

I bet it was Chad Ochocinco that leaked this...maybe lol


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

...so MT-HOE THIS is how u treat a legend? The man had overcome enough. Shame on her for doing something that stupid in this sext-scandal society that forever mars the family name. Smh


PrettyBrwnEyez2U
flag as inappropriate/spamReply

Young Folk!!!!! Baby I got some tricks up my sleeve. I'll let u know when n where. No cell phones or cameras allowed. Dude betta have a photographic memory. This is child's play.


cordia
flag as inappropriate/spamReply

WOWWWW! Who daughter is it?


The0nIyGod
flag as inappropriate/spamReply

Deion's daughter! No suprise here. I was just listening to sportswriter Jason Witlock's podcast about Deion's lack of values. Jason & a woman sportscaster were going in on him about his Hall of Fame Speech & his narcissism. Looking @ these pics of his daughter it appears that his lack of values have just caught up with him. That girl might be Lezzy; she sure like licking her own titties. I once heard she was 'dating' Teddy Riley's daughter, hmmmm?


gerod315
flag as inappropriate/spamReply

Deiondra was raised by her THIRSTY mom Carolyn, who after divorcing Deion remarried and then divorced that dude and then went and changed her name back to Sanders?!? If you go on Carolyn's twitter wall, she talks about being freaky!!! Deiondra should have gotten some fake boobs just like her mom Carolyn did because, she has the tits of a 70 year old woman!


Doctor40
flag as inappropriate/spamReply

Deiondra Sander's response on her twitter page @DeiondraSanders.. "We all do stuff when we are young and dumb....."


Hoody321
flag as inappropriate/spamReply

Why yall cover it up mto ? uncensor it please !!


Stormzoey
flag as inappropriate/spamReply

Why would you pos these pix? The boy gets mad and mails you the pictures...and MTO has no class and post them. I blame myself. I should have stopped reading this site after the Amber Rose pix. Ya'll are TRASHY!!!!



vixenise
flag as inappropriate/spamReply

She needs to work on her abdomen. Im about tired of seeing young, childless women with a belly. Does anyone know how to be sexy anymore? I swear every sexting pic posted on a site has a person with an insecure facial expression doing something obscene. A simple bikini and a face showing that youre into it would get this message across without disgracing your family.


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

Target has better lingerie than what she has on. Jesus christ! Smh


Mackman86
flag as inappropriate/spamReply

Why do y'all insist on posting censored pics in the uncensored section? WTF!!!!!


shawnrk
flag as inappropriate/spamReply

Damn, welcome to the real world, a world of sextapes and nude pics, give us more prestigebase.com


motivatedmovers217
flag as inappropriate/spamReply

If you know of someone thinking of MOVING please have them to view site www.motivatedmovers.com


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

@will504 lol. U be trippin me out....


ms_badgirl
flag as inappropriate/spamReply

i know she feel dumb


justin_saine
flag as inappropriate/spamReply

Really. Such hypocrites. ”She's so stupid for sending her boyfriend pictures” ”She disgraced her family” ”It's Deion's fault, he's a bad father”. STFU Like none of you have ever sent your significant other a personal picture. I know I have and it has nothing to do with my parenting or lack there of.


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

Will504, not only am i a fit size two, unlike deons below average daughter, i don't require weave and makeup to be attractive. I could give a rats ass what 90% of them men on this site think because i don't do urban men. Hoodrats like you are easily impressed, so of course you're taking up for her. You're so used to milky way and coogi wearing, ashy face, knock kneed tub tubs around your block that this makes you pee pee happy. Sorry for your low standards.


dtownrep
flag as inappropriate/spamReply

@vixen really? I'm young and don't have kids and have a pudge ..so what? It's called genetics! Her stomach looks ok to me ..I swear ugh..now her facial expressions are another story..


Treasure8430
flag as inappropriate/spamReply

Well its not as bad as I thought it would be...but it is embarrassin....I think her father is probably more embarrassed than the girl is....S/N: "She's a very freaky girl, she get it fr her mama..1st u get her name then u get her numba, then u get some brain in the frnt seat of the hummer"


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

Dtownrep, genetically Im slender, but through working out Im fit. If we all relied solely on genetics, trust me, there will be far more fat people.


justin_saine
flag as inappropriate/spamReply

...And another thing: Media Take Out, if a ”song” was UNCENSORED the expletives wouldn't be ”bleeped” out. You can't redefine the word.


swtj
flag as inappropriate/spamReply

deion sanders daughter


DetroitKitten
flag as inappropriate/spamReply

LOL @Deiondra's comment...'we all do things when we're young and dumb'? Looks as though you realize you are still young and that was still dumb. Quit letting dudes talk u into dumb ish and do the young and dumb things that wont bite the WHOLE FAMILY in the ass...like gettin a mohawk or wearin Kswiss w/ a prom dress, shave one eyebrow even! Dont get into something that involves a pic...even photoshop couldnt save u on this one!



IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Lol@parents in denial. tell us who the player is, stupid censored pics.


ThisPicProvesImBlack
flag as inappropriate/spamReply

Deion is gonna sue yall.


fbfdiva

DaJournalist
flag as inappropriate/spamReply

It's a shame that her father worked ALL HIS DAMN LIFE to build a legacy... only for her to tarnish it by sending ppl naked pics of her lickin her own nips. No class....low class.. brainwashed heauxs. How disrespectful of her. She shouldhave at least been smart enough NOT to show her damn face. YA BIG DUMMY!(Fred Sanford Voice)


CutiePie02
flag as inappropriate/spamReply

Idk if I believe this story because 1 who is the NFL player & 2 1st ya'll said 21yrs old,but the post says 19yrs old.Get it together.


jamaicanqueen11
flag as inappropriate/spamReply

WHAT A SHAME!!!


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

Amber Rose isn't my type but mmmmm...I think she should have her own class, sexting 101. This little one is seriously lacking sex appeal. This thread should have been labelled 'NEW TREND AMONGST BASIC HOLLYWOOD OFFSPRINGS.....LICKING YOUR OWN NIPS!!!'


whatulookingat
flag as inappropriate/spamReply

This is not considered naked if you put red lines threw her body,oh suga her honey ice tea .I have to act like i give a f in order to get sponsors for The G.F.N. Ent. T.V. show . A yo go to WWW.HANNIBALISKING.COM TO SEE SOME REAL NAKED EROTIC SEXY DANCERS GET SOME GFN SHOW IN YOUR LIFE BIGTHINGSBUDDY/YOUTUBE HONEYROSE7/YOUTUBE


Leelee92
flag as inappropriate/spamReply

Is she 19 or 21 ? which one is it ? Naked pics= bussin it wide open. This chick is just showing her breasts. wack !


DeeLaLa
flag as inappropriate/spamReply

Im pretty sure her daddy isnt laughing. How embarrassing for a father


SumthinNyce32

FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

deon's ILLUMINATI as*s was Forced to post these Pictures... BELIEVE THAT ! I KEEP SAYING TO YOU STAR-WANNA-BES "iT aIN'T WORTH IT "...... GO FIND A JOB AT THE MALL !!


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

DANITY!!!....wait till illuminati make WILL's little darling do this same thing.... poor little "whip her hair girl"... sad,sad , sad.


PinkBlush
flag as inappropriate/spamReply

I think yal need to stop putting girls on here nude exposing their goods I'm glad yal decided to go back n cover her up thts disrespectful as hell


BellaBomba
flag as inappropriate/spamReply

A serious question: how come almost everyone believed to be in the illuminati is black and majority of the believers are also black?



SupaGoon
flag as inappropriate/spamReply

da fukk take off dat red censor im tryna beet my meat nigguhs i bet deez bitches alreedy hit google, an mto loss dey exclusive tu da pics...mto fail


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

if u no about deon and pilar they are christians. We all sin every active weather thru kiss only discova and prance they body for personal even niggaz wen our penis sprout. I think dey wona tear down a great blk family. She was no hoodrat prostute from projects like amber burning rose SHE DUN NEED THIS AN HER APEAL AS A YOUNG GIRL IS 100X pass AMBER. PAHAHA THIS SHALL PASS SANDERS. THE DEVIL IS A JELOUS MEN


LSHA
flag as inappropriate/spamReply

BORRRRING!!!!!


20lee09
flag as inappropriate/spamReply

Why wud ya blurr the pic


ricanPeach
flag as inappropriate/spamReply

Dammit Deiondra!


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

illuminati fake christians , dear


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

bellbomba , please, 98% of WHITE Hollywood is Illuniunati...so ENOUGH WITH THE PSYCO ANTICS!!!...YOU CANNOT FOOL THE SANE !!!!... AND THEY KNOW...TRUST ME !!...QUIT YOUR LIEING


ONE-11-DOLL-11
flag as inappropriate/spamReply

@MTOaintshty...lol DEUCES...There's always a 1st in anything...


Sumthynn_Special
flag as inappropriate/spamReply

U said uncensored pics....those are censored


BellaBomba
flag as inappropriate/spamReply

@fredflinstone i said believed to be in it. I mainly hear black people accusing other black people of it. Lady ga ga is the only person who isn't black who is constantly accused. Ive went on YouTube any only seen black artists pointed out. I just think its weird. I don't believe in that bs no matter what race.


greatlife4me

Lyrics
flag as inappropriate/spamReply

there's nothin uncensored about those pics DUMBASSES!!! STEUPS WASTE MEH FOCKIN TIME...


Just-Sayin
flag as inappropriate/spamReply

That's Deion Sander's Daughter, They posted pics of her on October 25, 2010 on a date with Ocho.


KILL_ALL_THA_BARBIES
flag as inappropriate/spamReply

.FIRST YALL SAY SHE 21..DEN YALL SAY 19..YALL SAY THA PICS R UNCENSORD..BUT THEY R CENSORD..YALL SO FULL OV SHT MTO..SMH..


ILOVECUPCAKES
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS WHY YOU DON'T SEND NAKED PICS TO PEOPLE



vera123
flag as inappropriate/spamReply

They're supposed to be uncensored but there's red blocks? Cool.


yeayeayea
flag as inappropriate/spamReply

Remove the red boxes lames! But DAMN she sexy as FUKC!


xmr757x
flag as inappropriate/spamReply

Ok this is nothing special, cause 80% of women take pix showing their breast n them licking it..... Yawn i seen more explicit pix on badgirls club


TheQueen
flag as inappropriate/spamReply

She's pretty. I never hear about Deion with his kids though.


yeayeayea
flag as inappropriate/spamReply

She looks like Toya "memphitz" Carter.


plumpolicious
flag as inappropriate/spamReply

Thats Dion Sander's daughter.


MsInterpret
flag as inappropriate/spamReply

Is it 21 or 19 MTO??? Idiots.


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

damn shame, even when you raise ya kids right, they venture off and do stuff like this yall need to visit blackpeopleDOread dotcom!!!!


HOUSE_OF_BEAUTY
flag as inappropriate/spamReply

Instead of posing nekkid and sending these pic...she should of had her lil ass somewhere in college getting a education


Constancebenzua
flag as inappropriate/spamReply

Pilar is gonna whoop her ass,.


watchamacallit
flag as inappropriate/spamReply

IN MOST CASES, KIDS OF CELEBS ARE PUT ON BLAST, BUT SO WHAT, AT LEAST SHE'S OLD ENOUGH TO STAND HER OWN GROUNDS, TRUE SHE IS A LEGENDS DAUGHTER, BUT HE'S RAISED HER TO BE ABLE TO HANDLE HER OWN SITUATIONS OF WHATEVER THEY MAY BE(THE GIRL IS GROWN)..PPL ACT LIKE THEY'VE NEVER SEEN NUDE PICS OR HEARD OF CELEBS GETTIN CAST OUT OR PUT ON BLAST 24/7..IT'S JUST ANOTHER WAY TOO KEEP MEDIA AND DRAMA FLOWING..THIS IS WHAT MONEY CAUSES AND IGNORANT HUMAN BEINGS TO DO..SMDH!!


mylove
flag as inappropriate/spamReply

I GUESS SHES TIRED OF HER DAD GETTIN ALL THE ATTENTION!


watchamacallit
flag as inappropriate/spamReply

BOYS: THEY GET THEIR LIL FEELINGS HURT AND PULL THIS KIND OF CRAP, POSTING ISH TO GET BACK AT A PERSON.. MEN: THEY WOULD MOVE ON TO THE NEXT AND DEAL WITH IT, WHILE SAVING MEMORIES OF LOST LOVE..THAT'S THE DIFFERENCE BETWEEN LIL BOYS AND MEN WHEN U GOTTA DEAL WITH CHILDISH CRAP LIKE THIS..OBVIOUSLY SHE HAD A LIL BOY ON HER HANDS THAT WASN'T QUITE MATURE ENOUGH YET..


CunningANDStunning
flag as inappropriate/spamReply

I had to read the comments, I didn't know whose daughter she was lol follow me @Beauty2Classic mention me, & I'll follow back - Go!


rayne30
flag as inappropriate/spamReply

Honestly Im Tired of wasting my time on this sh!t ! If they dnt come up with real storys im done!



Honsetlyblunt
flag as inappropriate/spamReply

this lil 19 yr old is sexy as hell. i would love to suck on them tits


DrFin
flag as inappropriate/spamReply

Up for a chat? Add mi on bb msngr. 22e6a9e1


creamgirl1
flag as inappropriate/spamReply

This is all hitting Deion because he was probably a womanizer. But that little girl need her butt whipped


ARTOFWAR
flag as inappropriate/spamReply

....Deion, told you a long time ago, if you impregnate a ho, you will most likely end-up with a ho for a daughter. You know the old saying---" the hooker never falls too far away from the comer." However, I must say that I'm happy to see that Deiondra has turned out so lovely, and now quite legal Prime-Time. Now it's time for some of us to do to your daughter, what you have done to so many of other's daughters. Thank God I don't have any daughters. Tootles....Artofwar


massappeal
flag as inappropriate/spamReply

why is her t!ts blocked now?? getting sued not (fred)MTO?


Mskeepit100
flag as inappropriate/spamReply

Damn the whole story has changed now. Huh mto? Lol


SwaggKING11224
flag as inappropriate/spamReply

Smfh..whoaaah..so i missed the uncensored pics? Come on MTO uncensor this shit!!! ASAP lol follow me @Real_Last_King :)


ImYoMama
flag as inappropriate/spamReply

@Deelala... COSIGN!!! How embarrassing for a Father, Just Wow.


Quizz
flag as inappropriate/spamReply

Damn...sometime today.. laurence fishburne poured himself a drink, took a shot, smiled..and said "welcome to the club n!gga"


allstarbird
flag as inappropriate/spamReply

Heres the link for u thirsty n!ggas lol..... http://blacksportsonline.com/home/2011/08/deiondra-sanders-naked-nude-pics/?pid=4457


TRiCKST3R1
flag as inappropriate/spamReply

why are they censored still? i see red box over the goodies?


loosecannonSag90
flag as inappropriate/spamReply

Damn girl lol om married and I won't allow my husband to take ANY explicit pics because of shyt like this. Scorned n-ggas are just as bad as a scorned woman


OohLaLa1997
flag as inappropriate/spamReply

she a silly ass hoe why would send somebody naked pictures of you and your father is a celebrity this bitch wanted these pics to be leaked btw she could of did a better job with the dirty pics basic bitches always trying to show out embarrassing her father...... Got to be more careful smh:-(


MzBwnSkn
flag as inappropriate/spamReply

Lets talk about topics that really matter. Check out: http://ebonychronicles.blogspot.com/


AntiSocialForum
flag as inappropriate/spamReply

pretty freaky



lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

I am confused, at first she was 19 now she is 21. And now the pics are censored. yall need to visit blackpeopleDOread dotcom!!!!


Erick21fhs

Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful girl unfortunate situation. Stuff like this does not normally work for black women it actually works against them. Wow she dated Chad. Uhmm shows how bright he is if they had kids they would have Pro Athlete DNA.... Genetics chances of them having Monster athlete kids extremely High.


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

Man she's older enough to do what she want to do...She grown now. They be sending naked texted at 15 I caught my daughter and tooked the phone and gave her one without text...Lol. Chirp Chirp that lil' nucca won't see ur tits on a phone i'm paying for...Lol


MRSTEALYOGIRL
flag as inappropriate/spamReply

this site needs to be shut down immediately ... seriously why do u say uncensored pics and the photos were not uncensored ... false advertisement.. you bitches are done... FUCK MTO FUCK MTO FUCK MTO FUCK MTO FUCK MTO FUCK MTO


kennyboy_Swagg
flag as inappropriate/spamReply

Give me head, oh just get head, i aint trying to beg lol ............ follower me on twitter @KennyMPS


MarcHenry1982
flag as inappropriate/spamReply

WOW...I know Dion not happy about this..


swtrosebud7
flag as inappropriate/spamReply

So the headline says 21 yr old but inside it says 19 yr old. Mto do u even have legit ppl writing ur "stories" or do u just pull in local crackheads from the street everyday?


14dmoney
flag as inappropriate/spamReply

I SAVED THE UNCENSORED PICS EARLIER TODAY AND SHE GOT SOME ROUND AFRICAN TITZ, LOVE THEM !


thedon532
flag as inappropriate/spamReply

it is Deiondra Sanders. link to uncensored http://www.inflexwetrust.com/2011/08/25/fellas-check-the-pics-nsfw-deion-sanders- daughter-deiondra-sanders-uncensored-pics/