MTO SUPER-WORLD EXCLUSIVE: We Know The SEX Of Jay Z And Beyonce’s BABY!!! (And We Have EVIDENCE)

: MediaTaeOut.com learned from A TRUSTED SNITCH that Jay Z and Beyonce are having . . . A BABY GIRL!!!

Here's what we know - AS FACT, not rumor. We spoke to someone affiliated with Christina Louboutin and learned that Jay Z's sister ANNIE placed an order for some CUSTOM Christan Louboutin booties. The bootie, which are a HOT COMMODITY among celebs, take approximately 6 months to receive.

Oh and for all those who think that Jay and Bey DON'T know the sex of the baby - you're WRONG. Beyonce's sister Solange told an interviewer at Fashion Week that Jigga and wifey DO know the sex, but are keeping it private for now.

Well . . . all you Bey fans wondering what to get music's TOP couple . . . get something in PINK!!!

Members of the press are REQUIRED to credit MediaTakeOut.com if you use ANY information in this report. We work EXTREMELY HARD to break news stories, and we DESERVE credit for our work.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Mercedez804
flag as inappropriate/spamReply

well good then cuz hopefully she look like her,lol


ILuvManisha
flag as inappropriate/spamReply

I love you Manisha


type_what_again
flag as inappropriate/spamReply

them and there baby are going to be top story until the baby drops? follow me twitter.com/type_what_again


inandyr
flag as inappropriate/spamReply

first y'all don't believe she's pregnant now y'all know the sex? smh http://www.youtube.com/user/iNandYR?feature=mhee


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Louboutin booties? Stop it, MTO! LOL Wishing you the best with the baby, Bey and Jigga!


Exotictonez Productions
flag as inappropriate/spamReply

NEED HOT TRACKS?? Check out www.soundclick.com/exotictonez FREE DOWNLOADS, $20 LEASES & EXCLUSIVES AVAILABLE


bk_718
flag as inappropriate/spamReply

I hope its a boy..want him to get his Jr.


afrodominican
flag as inappropriate/spamReply

HARDY HARRRRRRRRRRRRRR


mswindycityesha
flag as inappropriate/spamReply

Where dye do that at?


iliveinheels

KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

So if you say it's a girl, i'm pretty sure it's gonna end up being a boy, MTO. LOL @KittyKat_Rawr


TashaNaomi
flag as inappropriate/spamReply

ahhhhhhhh a BEYONCE JR... YAYYYYY LETS HOPE IT LOOKS LIKE B follow me on twitter @EroticBarbie


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Louboutin booties? You all get the juice, MTO! Love you Bey & Jigga!


msnicety1980
flag as inappropriate/spamReply

ain't it a lil early to kno the sex?? she ain't even really showin


dcsheeda
flag as inappropriate/spamReply

OMG! first yall say she is 2 months pregnant a couple days ago so it would be impoosible to know the sex that early but now they know the sex of the baby which you wouldn't find out till about 4 months which how far she looks. MTO is so full of it.



beautyismagift
flag as inappropriate/spamReply

She not pregnant....Follow @Truedyme


ChicaChe
flag as inappropriate/spamReply

WHO CARES, NOT ME... AS LONG AS ITS HEALTHY AND THE PARENTS ARE HAPPY!


@iSlapStankHOES
flag as inappropriate/spamReply

This Gotta be a joke lol she not even that far along MTO stories Be Dumb af .


Key12
flag as inappropriate/spamReply

Give it a fucking break r y'all gonna make a holiday for this kid too like Jesus has Christmas ... It's just gonna be an ugly ass kid ppl have them everyday NEXT


DC-Slim
flag as inappropriate/spamReply

Dam I lost my bet I thought it was a camel lol Follow @SlimFromDC on Twitter


free2saywhatever
flag as inappropriate/spamReply

Um MTO make up your mind. Is she or is she not pregnant in your books?


SuckerCrusher
flag as inappropriate/spamReply

Slurpity slurp de slurp! Is it Friday already? Oh R.Hotta...


inspecta
flag as inappropriate/spamReply

I doubt this very much! You already know She used In Vitro and a single Girl child does nothing for Her publicity." This is either a Miracle set of twins" or a Son to out do the recent news about His other Son.


ALLINEEDISGOD3
flag as inappropriate/spamReply

THAT IS SWEET THEY ARE GOOD COUPLE


$exy_Diva1
flag as inappropriate/spamReply

SMDH @ MTO ya'll need to either accpet the pregnancy or not... 1day ya'll saying she aint and the next she is, I'm sure tomorrow u will have pic showing a flat stomach with a heading like" Disappearing Belly" or something BUT N_E_WAY My girl is preggo and her baby is going to be beautiful CONGRATS BEY AND JAY


fromoh2nc
flag as inappropriate/spamReply

Lmao@ iluvmanisha


MrThomas804
flag as inappropriate/spamReply

Interesting! Follow me @Tip_804


Key12
flag as inappropriate/spamReply

Lol @slimfromDc that was funny


AKIKO-
flag as inappropriate/spamReply

I just hope that baby dont have JayZ's Features, But Has His Talents Instead ------ Follow Ya Boi On www.twitter.com/Naz2 ------


seaki
flag as inappropriate/spamReply

I hope the do have a girl, she is going to be so beautiful Mazel Tov B and Jay "Design your own clothing line? I can help" http://www.wix.com/seakicreativeservice/designnow



HoodLordSociety
flag as inappropriate/spamReply

Follow Me @HoodLordSociety


curtis726
flag as inappropriate/spamReply

Stay out her vagina MTO, yikes!


SteveTrak
flag as inappropriate/spamReply

Well guess what? I know the baby's name. ANTHER mto world exclusive. Joe Camel Carter. LOL.


henryyy
flag as inappropriate/spamReply

follow me @sithlordbased


Cinnamin
flag as inappropriate/spamReply

Boy or girl, he/she is blessed!


shawnrk
flag as inappropriate/spamReply

Jayonce is finally anounced, thats good to hear, prestigebase.com


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

MTO WHO CARES???????? LOL You guys get annoying about stuff like white tabloids. Shes pregnant, we got it you guys broke the story late. You guys dont think Jay Z is attractive Ohhhhh KKAAYY WE Get it dayummn. Yall are beyond Corny. Its time to let it go. We dont know or care what their kid is gonna look like. Its gonna be rich as hell. Thats for sure. lol So moving on.


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

Lol dcsheeda. Mto doesn't even know when they're contradicting themselves.


TexasBeauty
flag as inappropriate/spamReply

Booties can be worn by a baby boy or baby girl! MTO-get off the gas.


ChicaGorilla312
flag as inappropriate/spamReply

COMMENT REMOVED BY THE ILLUMINATI *PLEASE CHECK BACK LATER*


luvlyjasmine
flag as inappropriate/spamReply

@hiphopilluminatiisback Thank YOU! Keep informing the blind masses about the TRUTH about what is really going on. Many dismiss it as crazy talk or whatever, but then there are some of us who take the time to listen, think and do our research. WAKE UP PEOPLE!!! U r caught up in the matrix n don't know it just like i was!!


Nae_Nae Stacks

Naifree
flag as inappropriate/spamReply

Who the hell is "Christina" and "Christan" Louboutin..His name is CHRISTIAN LOUBOUTIN.. MTO, Yall really grind my gears with all these misspelled words and what not.... Spell check does work and on these brand names yall never get right... ITS CALLED GOOGLE!!!! This is an online site so a simple click of the mouse should clear all this up!!!! smh


Tasty_26
flag as inappropriate/spamReply

GET THE F**K OUTTA HERE MTO!FIRST YALL SAY SHE AINT PREGNATNT NOW YOU KNOW THE SEX OF THE BABY (STOP IT) HATERS!!!


theboytybaby34
flag as inappropriate/spamReply

am i the only one who dont give a fuk?????follow me @tmacthemoneyman ill follow bak



Juicy_Fruit626
flag as inappropriate/spamReply

Yall first didn't think she was pregnant now yall know the sex of the baby... #ByeMTO Follow me @Juicy_Fruit626


soul1240
flag as inappropriate/spamReply

Oh ok MTO and she only 2 months and not 4 right ?!? Outta here ... Congrats to Jay and Bey. Let the Queen enjoy her happiness.


Deeznutzsax
flag as inappropriate/spamReply

Dear Baby Jesus, Please have mercy on this fetus nose and lips.. Thanx Management


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

Oh it's definitely going to be a girl,because it's time for Jay to worry about boys wanting to do to his daughter what he's done to so many other peoples daughters....This is one of the very few things that rich people can't control!


Deeznutzsax
flag as inappropriate/spamReply

Oh and when are you gonna report on Jay-z mistress that died a few weeks ago from an "aneurysm"???? Now that is news....


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

Um you can start finding out the sex of a child at 3 1/2 months but it's not accurate at first and there are cases where sonograms can be wrong and the parents end up with the opposite sex from what they were told. Celebs get most things for free or damn near free unless they go into a store themselves and refuse to take the discounts offered. for example When Mariah & Nick bought the Icandy Peach stroller for the twins they paid the full 1500 dollar price tag for it and they paid full price for all the nursery furnature as well. just because Beyonce & Jay Z are having a girl doesn't mean she'll look like B some girls look like their dads Melissa Newman for example looks more like her dad Paul's twin than her mother Joanne's or Natasha Richardson more closely resembled her father Tony though she had her mothers button nose


JIMJIM
flag as inappropriate/spamReply

AND TUPAC IS ALIVE RIGHT?! FOLLOW @JIMMIEKENCARSON


Yungraw
flag as inappropriate/spamReply

most girls tend to take after their fathers, so that baby gone be ugly if she looks anything like Jay-Z


Maria7532
flag as inappropriate/spamReply

Girl or Boy,.. as long as the baby is healthy.


simone513
flag as inappropriate/spamReply

Omgosh yay a little girl!


crudnick87
flag as inappropriate/spamReply

Isn't she only 2 months? They wouldn't find out until atleast 5 months.


Baddestsince1984
flag as inappropriate/spamReply

I have demons in my past so I have daughters on the way if the prophecy's correct then the child shall have to pay for the sins of her father so I barter my tomorrow's against my yesterday so that she'll be ok -Jay-z beach chair


Celebs_Fav_Celeb
flag as inappropriate/spamReply

WELL I'M BUYING INFANT TIMBS, THE KIND "RICHIE B.J RICH" DADDY WEARS, WHETHER ITS A BOY OR GIRL....AND MTO? HUNNY DON'T NOBODY IN THE INDUSTRY EVEN FUKK WITH YALL LIKE THAT FOR YALL TO GET/OR KNOW ANY "INSIDE INFO"


YEASSIR
flag as inappropriate/spamReply

Y'all are so fuckn ignorant. I swear there are some stupid as people working on this site. Way day y'all so excited she pregnant. Then y'all say y'all got pics to prove she faked it now y'all stupid simple dumb as bitches say ya know what she's having, go fuck y'all selves. Stupid muthafuckers.


Decemberbaby81
flag as inappropriate/spamReply

WHO........CARES?! Y'all act like as if Bey and Jay-Z will have the second coming of Jesus or something! Let them be and hope Bey doesn't miscarry the baby!



Lonn
flag as inappropriate/spamReply

I bet MTO is right as usual, seeing as to how they had her preg 10 times before she actually was.


rastamermaid
flag as inappropriate/spamReply

Whatever she has I'm just hoping the baby's healthy. Congrats!


CEOEmpress
flag as inappropriate/spamReply

Damn, ya'll all up in her uterus.


audeeoflo
flag as inappropriate/spamReply

damn mto give it a break let the girl have her damn baby @hiphopilluminatiisback come on they monitering yours too, and if its a girl i hope the girl can rap tired of nicki ass


Niagara
flag as inappropriate/spamReply

I THOUGHT U HAD TO BE LIKE 20 WEEKS BEFORE THEY COULD TELL WHAT THE SEX IS. SHE'S NOT EVEN SHOWING.


BG-diva
flag as inappropriate/spamReply

There's a 50/50 chance that ya'll are right. So, ya'll just decided to roll the dice, foh...Follow me: @QB84


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

I would love to believe this but this is mto and for some reason I think bey had in vitro n didnt get preg the reg way lol...


jlew911
flag as inappropriate/spamReply

Whatever MTO!!!! All y'all doing is guessing at this point! I'll believe it when I hear it from the horse's mouth!


DC's Own Cuz Jones
flag as inappropriate/spamReply

OH YEAHHHH!!!! LISTEN TO MY SH!T!!!! http://tweetmysong.com/x21i3r


MayaPapaya
flag as inappropriate/spamReply

She's not 2 months.. that means he's 10 weeks pregnant.. She's about 15-20 weeks pregnant so she would know the sex. And at 20 weeks the baby isn't even a 1lb yet. Some of you are fucking stupid.


MayaPapaya
flag as inappropriate/spamReply

Why would she have vitro when she was a husband with a fucking penis.. SMH some of you say anything to belittle and undermine their marriage


bodypreserver.com
flag as inappropriate/spamReply

Just keep it tight Bey...that's all i ask...#bodypreserver


blondeatlantagirl
flag as inappropriate/spamReply

No one else noticed that MTO spelled their own name wrong on the 1st line of the story? Mediataeout.com..really? Smdh! Y'all some bonafide idiots!


YoungSlime
flag as inappropriate/spamReply

CAUGHT MEDIATAKEOUT IN ONE OF THEIR LIES JUST LAST WEEK YA'LL WERE SAYIN THEY FAKED IT... NOW YA'LL KNO THE SEX OF THE BABY WHICH ONE IS IT????


Davy@npnent


swiss_honey_bee

REALTAL_K
flag as inappropriate/spamReply

DAM MTO WHY YALL GOTTA LIE BOUT EVERYTHING???? lol.. Follow Me on Twitter MTO Heads @RealTal_k eff wit meh!


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

some of you posters are dumb you can find out at 16 weeks which is just barely 4 months and In Vitro is for women that have trouble conceiving at any age. the sex of the child doesn't matter as long as mother and child are healthy. quit being the womb police and let beyonce enjoy her pregnancy. most girls more closely resemble their fathers Melissa Newman is a perfect celebrity example


w123t456f789
flag as inappropriate/spamReply

This goofy ass heffa is only 2 months along with her overexcited ass, she probably did go ahead and order them though...she's such an airhead, I mean anybody that'll wear an enhanced belly just to prove a point is capable of some dumb shyt like this......


KICKqwit200
flag as inappropriate/spamReply

thought you said she wasnt pregnant mto.


KICKqwit200
flag as inappropriate/spamReply

thought you said she wasnt pregnant mto smh


avitar
flag as inappropriate/spamReply

Really Fred? Really??? So you got your exclusive now??? Bey got you bitches THROWED AND SPRUNG! *blank stare*


EricaKaneBayybe
flag as inappropriate/spamReply

MTO! ITS TOO DAM EARLY TO KNOW THE SEX OF THAT BBY.. && YALL KNOW THAT..


cocoNdallas
flag as inappropriate/spamReply

Don't believe it. It to soon to be able to tell dummies. I follow back....cocoNdallas


Hotwoman
flag as inappropriate/spamReply

Dont matter, shit let me know when she have the baby.


youwillneverknow
flag as inappropriate/spamReply

FOR THE PEOPLE ON HERE SAYING THAT THEIR GLAD IT'S A GIRL BECAUSE SHE WILL LOOK LIKE BEYONCE WELL YOUR WRONG BECAUSE GIRLS LOOK LIKE THEIR FATHERS AND BOYS LOOK LIKE THEIR MOTHERS!......AND WHEN JAY-Z WAS YOUNGER HE WASN'T UGLY....SO I DON'T THINK THAT THE CHILD WILL BE UGLY


sammi_cupcakes
flag as inappropriate/spamReply

It's too early to determine sex. You have to be 20 weeks or for the slow folk at MTO thats 5 months. I doubt she's that far along but whatever she's having will be blessed and love, I'm sure they hope its a healthy baby regardless of the sex.


bankskids
flag as inappropriate/spamReply

MTO yall don't know...follow @impresidential


LITESKINREBEL
flag as inappropriate/spamReply

LOL THE NIQQA STILL CANT GROW NO FACIAL HAIR


iamambeezy
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME @IAMAMBEEZY



pisces79
flag as inappropriate/spamReply

Let's just hope she has bey's looks..


origblkbarbi3
flag as inappropriate/spamReply

Bey is only 3 months prego n wheres the proof u said u had?because yall word of mouth damn sure Int enough


preciouspeace
flag as inappropriate/spamReply

it's too early in the pregnancy to know. stop it, mto.


ChocolateChix
flag as inappropriate/spamReply

oh geez www.patricenow.com


RandomTandem
flag as inappropriate/spamReply

damn cant they have ANYTHING!? mind your business for FIVE MINUTES! It could only be one of two things...a boy or a girl. Its not that big a deal. Just let them be. Im tired of people being in their every waking moment. Mediatakeout world exclusive! Beyonce just peed! Omg! Beyonce just wiped! Oh shyt! Beyonce just pulled her pants up! Beyonce is currently washing her hands! I mean news is one thing but damn yall cant let the people have one sacred thing.


justmoi
flag as inappropriate/spamReply

BUT MTO, ya'll said she was barely 2 months old. so which is it??!?


MAINHOLE
flag as inappropriate/spamReply

hope she look like her


jjjess10
flag as inappropriate/spamReply

Ok MTO, that's dumb...The other day, ya'll reported that she's only two months pregnant...You can't tell the sex of the baby yet...Which one is it???


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

We need to move on from this and let them live. check out blackpeopleDOreadcom


yellowberry
flag as inappropriate/spamReply

anyone know where they are registed at?


action1024
flag as inappropriate/spamReply

Why would y'all post this and for the last past week mto been saying she ain't pregnant.


ladytroublesome
flag as inappropriate/spamReply

Please STFU MTO...


stormzoee
flag as inappropriate/spamReply

I can't take much more of this. Is there ANY other news? And I mean real news.


denia

Freekobe
flag as inappropriate/spamReply

Lol Follow me on twitter @ILLWIL83 Youtube.com/illwilfearless



ATLariesMika
flag as inappropriate/spamReply

Interestin... NOT! WGAF??


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

STAY OUT THEY S**T LET HER HAVE THE BABY DANG MTO.


Carmella82
flag as inappropriate/spamReply

I knew it. That's why she's not showing yet.


PurpleKisses84
flag as inappropriate/spamReply

I dont think I can believe that bit of evidence!! Follow me @purplekisses84


TheQueen
flag as inappropriate/spamReply

Who the hell is Christina Louboutin?


MzMendrey
flag as inappropriate/spamReply

follow @MzMendrey


Lady_B26
flag as inappropriate/spamReply

wow so now no the sex of the baby bt jst the otha day yall said she wasnt pergos wtf haha SMH yall sum LIER!!!!?


nunliku2
flag as inappropriate/spamReply

yeah right mto, the camp is tight....:-/


sexyhood03
flag as inappropriate/spamReply

well i don't know but I do know everyone should google sexyhood03 triond profile and see 23 pages of real interesting things to read pictures to look at and share with ur friends and fam


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

MTO u dont know sh!t, like a baby boy cant wear booties. I wont be surprised if it turns out to be a boy just by this dumb azz story.


thereshajamyese
flag as inappropriate/spamReply

Boys and girls wear booties. Follow at @thereshajamyese


@brooklynstorm
flag as inappropriate/spamReply

JAYZ SAID IT THO, "IF I HAVE A DAUGHTA, GUESS WHAT IMA CALL HER, BROOKLYN CARTER"


kokokitten23
flag as inappropriate/spamReply

Anybody that believe MTO is just as delusional as their Lying ass staff


Ashbashtaughtme
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on twitter @ Ashbashtaughtme


BlackMadness
flag as inappropriate/spamReply

Anyways.... Follow me @BigBlackBuddha Check out realspitforyall.blogspot.com



1104
flag as inappropriate/spamReply

they having an emu....lol


devils_advocate
flag as inappropriate/spamReply

WELL WITH 50/50 ODDS IT'S PRETTY HARD TO GET WRONG


HeatherCeltics20
flag as inappropriate/spamReply

omg mto is fill of themselves first they say how much beyonce is not pregnant and faking her pregnancy now yall saying yall know the sex of the baby smmfh GTFOH!!!! omg so many beyonce haters stop calling her fake yall dnt know her


Yanna18
flag as inappropriate/spamReply

follow me @pretti_me18


Kallisa
flag as inappropriate/spamReply

Congrats girls are fun!! And all the happiness in the world to the lovely couple!


monie2012
flag as inappropriate/spamReply

boths of the kids look cute...


nish-mali
flag as inappropriate/spamReply

first you say she faking the preggo belly now you say you know the sex of the baby ?!?!?!? like WTF .. MTO get a grip seriously and do it fast!