BANGIN CHICK!! Rihanna Photo’d Wearing Some Very SEXY . . . And CUTE Stockings!!! (We May Need To GET Us A Pair)

: Those stockings are TOO CUTE.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Jean Gray

bighurt337
flag as inappropriate/spamReply

first looks like she painted it on


ExoticMixedChik
flag as inappropriate/spamReply

Lol MTO <3 this chick. ..this story is irrelevant.


KLove7557
flag as inappropriate/spamReply

Looks like body paint to me!


blackdiamond09
flag as inappropriate/spamReply

She looks real cute but those stockings look real crazy~I'll pass!


MrBklynSteez
flag as inappropriate/spamReply

Let the Negativity Begin; We about to hear how 'MTO be riding her' 'MTO loves her' 'she's talentless' 'she's a whore' 'she's a slut' ; She Looks Nice btw :)


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Ummmmmmm Boring Twit.tr - Super_Negra


JCORLEAN
flag as inappropriate/spamReply

Yall just had to make a story bout Rihanna so bad that yall report this??? TWITTER.COM/J_CORLEAN jcorlean.tumblr.com/


CPTheG
flag as inappropriate/spamReply

HI RIHANNA! LOL Royce killed it @ the cypher! LOL @ the bunch of grown ass men @ MTO wanting a pair of those stockings....sad


Revelation67
flag as inappropriate/spamReply

That's some sexy ishnish right there. I don't be all over shorty like most of ya'll but that right there!!!! If she was walking down the street without the fame I'm steppin up to here if she got that outfit on. @revelation67


#SWAGG.to.the.MAX
flag as inappropriate/spamReply

WHO CARES MTO SHIT !


MrBklynSteez
flag as inappropriate/spamReply

The Main Ones Who Say she's irrelevant or the post is irrelevant skip over posts they actually think is irrelevant, cuz looking at the other posts, you won't always find their names there;


Yeahthatshim
flag as inappropriate/spamReply

This is stupid........anyway tho...follow me on twitter i always follow back @Heart_Of_Mufasa


loumorgan1
flag as inappropriate/spamReply

What the hell?? is this the 1930's??? always on top on fashion.... check ly first live performances http://www.youtube.com/watch?v=lz3OeAfU6Oc


Mznesha
flag as inappropriate/spamReply

Not really feeling the stockings.



BabyBeeBe
flag as inappropriate/spamReply

I love them and hate them at the same time Follow me @sekretkeyper


TonyaPeee
flag as inappropriate/spamReply

Ummm, she has been looking real messy lately! Not cute at all.


Shhh_Mari
flag as inappropriate/spamReply

Riri can b drinking a can of pop and u guys would still post it... Rihanna = winning ...and I love that video we found love Follow me on twitter @Shhh_Mari #followback


superweeks1
flag as inappropriate/spamReply

Not super keen on the overall outfit, tights might look better with a different outfit tho.. Want more followers? Follow @superweeks1 she always follows you right back!


@msderivia on Twitter
flag as inappropriate/spamReply

Im not even gonna play, that looks stupid. Were ya'll being sarcastic, MTO?? #teamFollowBack


mustardseeds27
flag as inappropriate/spamReply

Ugly, just like her pig nosed azz.


ALWAYSONDECK
flag as inappropriate/spamReply

dem,thighs lookn right yeah,i wanna bite yeah.....


ca49egyan
flag as inappropriate/spamReply

Nice! @mrgyan1


SiddityDiva
flag as inappropriate/spamReply

Stockings are cute and her make-up is on point! Follow @NitaImADiva I follow back


MistyRayne
flag as inappropriate/spamReply

She looks cute. No comment on the stockings.


mzpinkylady
flag as inappropriate/spamReply

Gorgeous as usual. I love her style, mami keeps it fresh!! Rihanna and J lo run the industry with their style and fashion.


DamonDa2nd
flag as inappropriate/spamReply

Yeah Rihanna looks great but ummm I dont see the point of this story about stockings and why its sooo important! Anyway Follow me @DamonDa2nd and il follow u back!


TT86
flag as inappropriate/spamReply

We only hear about Rihanna's posin nude, sex tape, groping women, sexually provocative outfits, hooking up w/ men, tattoos, drunk, smokin, shoppin, fashion, hairstyles, travelin and blah blah blah! We hear about everything but the damn music! They need to deport this slutty ass whore back to Barbados! She about that witchcraft w/ her devil worshippin' ass! She doesn't get vocal lessons for her terrible voice and can't dance but from the Islands! That is so pitiful! She adds one word to her lyrics and calls herself a songwriter when others write for her! She copied Beyonce during the start and then FeFe Dobson's during GGGB era and is just a fake ass phony bitch who doesn't know who she is! What a [EXPLETIVE] fraud! She is a blank canvas. The real artists are the ones who make her a star! She dresses like a prostitute to deflect the fact that she is not talented. The only thing she has going on for her are her pretty eyes and hot fashion. The fashion doesn't even come from her, either! Designers dress her ass for her! She can't do [EXPLETIVE]! Everyone knows that she is OVERRATED in music and looks! She is so fugly! She has huge misshaped head, pregnant forehead, wide ass nose, Natalie Nunn chin, long giraffe neck, big hands/feet, no ass and fake [EXPLETIVE]! 10 yrs from now she will only be remembered for being beat the [EXPLETIVE] up by Chris Brown. Unlike Rihanna, Chris Brown is a talented singer and performer. He will go on to have enjoy much more success! She is a one trick pony gimmick that will run its course and come to an end! Oh, nana what's my name?! It's ROBYN bitch! LMFAO...


ItsAshley
flag as inappropriate/spamReply

so this stupid ass story is about her f.uckin stockings? smh bullsh.it follow me @YumPopsicles #teamfollowback


QUEENBEETS
flag as inappropriate/spamReply

look like a cheap whore....



rp89
flag as inappropriate/spamReply

RIHANNA " We Found Love " MUSIC VIDEO is from the MOVIE " Candy and Reqiuem For A Dream "!!!!!!!


rp89
flag as inappropriate/spamReply

@TT86 : wow. RIHANNA " We Found Love " MUSIC VIDEO is from the MOVIE " Candy and Reqiuem For A Dream "!!!!!!!


rp89
flag as inappropriate/spamReply

RIHANNA " We Found Love " MUSIC VIDEO is from the MOVIE " Reqiuem For Candy "!!!!!!!


lovelychances

lovelychances
flag as inappropriate/spamReply

they are not thigh high dummies they are full two toned


ari_badd
flag as inappropriate/spamReply

not really...


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

Nice.... @datsthatish


epicene101
flag as inappropriate/spamReply

Bitch is sexy...she has been on point these last two days... Paris will do that to you though ;)


Rush_Luv
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll know Ri-Ri always bringing it in the looks department. Don't ever front. Follow me on Twitter @music_me84. #Teamfollowback!


jaymurf
flag as inappropriate/spamReply

OMG!!! YALL REPORTING ON HER STOCKINGS NOW MTO?!? listen dis b.itch AINT banging and damn sho aint da baddest in da game. quit f.ucking doin a story on her every f.ucking day MTO. 2mara yall gon have a story about her taking a s.hit or brushing her teeth. enuff with tha rhianna stories you dumb muthaf.uckaz


mula478
flag as inappropriate/spamReply

she jus a freak follow me @mula478 check this link out:http://www.youtube.com/watch?v=isFFVjljHoU


denia
flag as inappropriate/spamReply

I don't like her stockings or her outfit


WIPocahontas
flag as inappropriate/spamReply

cute ! FOLLOW ME ON TWITTER @EMPRESS_MJ #TEAMFOLLOWBACK :)


Busted_Mon
flag as inappropriate/spamReply

I AM A STRAIGHT MAN. THIS LOOK IS A FAILURE!!


SALT
flag as inappropriate/spamReply

I love it!!!! That's the business right there.



anluvsya
flag as inappropriate/spamReply

different but real stylish!


MrBklynSteez
flag as inappropriate/spamReply

They don't even post that much about her--atleast not of lately; It hasn't been a consistent week for a min, where they post everyday--Yal Feenin;


Carmella82
flag as inappropriate/spamReply

I'm not feeling the stockings or outfit.


girlpimps
flag as inappropriate/spamReply

i don't like it..none of it...N E X T


lovelychances
flag as inappropriate/spamReply

there full length not thigh high dummies thats the design on them


BeCareful3
flag as inappropriate/spamReply

http://tramp-o-line.blogspot.com/


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

I always knew Fred was a pantyhose kinda guy & those stockings only made the outfit look ridiculous.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

The stocking messed up the whole outfit.


DAT0UCH!
flag as inappropriate/spamReply

SO OLD NOW!!!! WE COULD BE TALKING ABOUT INTERRACIAL DATING OR SOME BEAUTIFUL WOMEN OF OTHER RACES, BUT INSTEAD WE ARE TALKING ABOUT SOME BULL FACED BROAD WHO SINGS LIKE TWO ALLEY CATS FIGHTING!!!! NEXT....... NEW BLACK LEADER!!!! ALL UP IN YA!!!


RaRaRoRo
flag as inappropriate/spamReply

Her style looks forced in these pics.


KB258
flag as inappropriate/spamReply

I like her and the stockins...wit her fine azz...HEY Rere:) Follow me @Mz258


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

A stocking story lmao check out BLACKPEOPLEDOREAD dotcom!!!


KlovingSexy
flag as inappropriate/spamReply

Somebody is really working with her. You have to be different when you're famous to capture an effect. But If she wasn't famous and she created this as her own style people would straight be driving her. "Girllllllllllll, what you got on?".


karltonkennedy
flag as inappropriate/spamReply

personally i LOVE everything about this chick and for the ones who think she cant dress, you are probably GHETTO, living off welfare TRASH who think clothes from City Trendz is cute! #bye @joshualewinsky follow me :)


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

She looks great love them stocking



_Livi_
flag as inappropriate/spamReply

Anddddddddddddddddddddddddddddddddddddd........... Who Gives Ah Shxt? ...Rihanna'z Wearing Some Old Ass Stocking && iiM Wearing My Sexy Ass Pajamas .. NEXTTTTTTTT!!


emorylove22
flag as inappropriate/spamReply

O yah yah yah yah!! So hard o yah yah yah lol


DiscoTreats.com
flag as inappropriate/spamReply

Hott but how do they stay up?? Lol


THEBANKER
flag as inappropriate/spamReply

I would really like to hear`the`way things like BANGIN CHICK!! is supposed to be said aloud... I basically am a well read person but a master in slang and I can't figure out how to say MTO headlines when they write sht like: FAB CHICA!!, BANGING CHIC,. BALLER CHICK and all of the other corny sounding Phrases I guess, before the description. I can't imagine myself seeing a lovely woman and saying real loud woooooow BANGING CHICK!! she would probably make the weirdo face and slide away from me as quick as possible!I can't believe no one pointed that corny sht out yet. and no, I won't stay off of the site because it's good for a couple of things none the less.


Kimboslice1127
flag as inappropriate/spamReply

All you guys do is complain! Stop coming to the sight then DAMN!! Ri Ri looks good


Rihanna_Doh
flag as inappropriate/spamReply

ay u gyal ina di tigh up skirt ...yoh mek mi head swell till mi blood vessel burts .. I Fackingg Love it ..boo u Are rocking that shitttt #RihannaNavy


Ladells
flag as inappropriate/spamReply

I absolutley love the way this girl dress! For Hot shoes go to www.ladells.com. Support Black Owned Businesses