BREAKING NEWS!!! You Will . . . NEEEE-VER . . . Guess Which Popular R&B Singer Chris Brown Is SMASHING Now!!!

: According to our peeps at In Touch, Chris Brown and Kelly Rowland are dating. Word is that the two hit it off while on the road on their tour.

Dang . . . wonder what Chris' official GF KARA COOCHIE thinks about this . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

DamonDa2nd
flag as inappropriate/spamReply

I dont believe...but if its true Chris def lucky he got Kelly Follow me @DamonDa2nd and I will follow u back k!


MediaAddict
flag as inappropriate/spamReply

Yea right lolz


Frankie1Youje
flag as inappropriate/spamReply

ugh... ----------------------------> Next


loumorgan1
flag as inappropriate/spamReply

THE DEVIL IS A LIEEEEEEEEEEEE!!!! i do not believe this.. check my fist live performance in paris - france in here http://www.youtube.com/watch?v=lz3OeAfU6Oc


ebonyqu33n
flag as inappropriate/spamReply

They actually look good together! But I still need more proof


MSTEXAZ
flag as inappropriate/spamReply

yeah right...


Blue_Diamonds
flag as inappropriate/spamReply

O_o what happened to that other female


girlygirl84
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna can't compare to Kelly Rowland! she is sooo much more classier and prettier!! Happy for the new couple....try not to hate people..


Briana8788
flag as inappropriate/spamReply

Oh snap son that nigg&a got more games than motherphucking tic tac toe. You go boy, smash and beat them hoes: http://www.hotpornvideoclips.com


ms.d@isy(215)
flag as inappropriate/spamReply

Wow gt it chris


Jazzy1988
flag as inappropriate/spamReply

NO WAY NO WAY


thewrldizurz1022
flag as inappropriate/spamReply

I smell bullshyt...


ludafactor
flag as inappropriate/spamReply

KELLY AND CHRIS WTF?!?!?! Follow me on Twitter yoo @Ludafactor


queenofmean
flag as inappropriate/spamReply

I thought he got some groupie pregers.....oh welll.....NEXT........yawn


aliwilliams23
flag as inappropriate/spamReply

man, kelly must be a desperate ass board for real....can she not find a man of her own damn



Briana8788
flag as inappropriate/spamReply

She about to get a beat down, that boy got problems: http://www.cumdickandass.com


pisces79

thewrldizurz1022
flag as inappropriate/spamReply

if he lay the pipe game right females usually dont care what they done in the past....


shebaadd
flag as inappropriate/spamReply

LiES! yALL JST SAiD HE WAS HAViN A BABy. N0W HE w. KELLy? MT0 PPL MiGHT TAKE yU SERi0US iF yU ST0PPED KUMiN & G0iNG S0 MUCH!


yeaaabuddy
flag as inappropriate/spamReply

Get it berry....Kelly looking mad good lately


CaliBaybee
flag as inappropriate/spamReply

Ummm I need more proof, poor karruche lol


phillyqt19
flag as inappropriate/spamReply

He's such a pimp! Lol I thought I'd nvr see the the day he hooks up w/ a chocolate chick! Good for him lol and supposent preggers knu what it was wen she got involved ain't no taming that Taurus lol if it wasn't for the 'R&B' thing I would have tought he was smashing Megan Good! Lol


carshaYUMMM
flag as inappropriate/spamReply

But the other chick is "preggo" remember? Yall fulla shyt!


VAeightiesbaby
flag as inappropriate/spamReply

Highly doubt it!


truth_hunter
flag as inappropriate/spamReply

Chris what the hell? Kelly? First off if you gone fuck with lames from old groups that are as old as this bitch get a cute one, and what about your pregnant chick?


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

just because he gave her a lapdance and is touring with her all this gets blown up?? the media is UNBELIEVABLY opportunistic.


girlygirl84
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna can't compare to Kelly Rowland, she is so much classier and prettier. Yeah im shocked to world, but try not to hate to much..


imtharealist
flag as inappropriate/spamReply

This is old news, b4 his future babymother was in the picture......next------------


TheSuburbCeleb
flag as inappropriate/spamReply

I'm sure he'll "beat it up"


GTprincess<3
flag as inappropriate/spamReply

Hmmmm if only MTO told the truth all the time I wouldn't have to sit here wondering if this is true . . If it is, Kelly is most likely having fun with Chris and there's nothing wrong with that



inlandempire
flag as inappropriate/spamReply

Chris is one lucky man. Maybe he will grow n2 a real man by dating a real woman....on the other hand Kelly run!!!


atlantadude
flag as inappropriate/spamReply

Don't do it Kelly, unless dat nigga do a 360 turn around and come up to yo level. You from that "H" to, make dat nigga earn yo time ma'!! A lap dance don't count, niggas prob gettin lap dances from him also, so don't fall too easily!


andrew-show
flag as inappropriate/spamReply

what happened to that lil groupie who was always following behind him and braggin about datin him? Oh well guess she gonna have to find sumone else to be seen in photos with Twitter: andrew_dafuture Youtube: drudafuture1


MistyRayne
flag as inappropriate/spamReply

Really MTO. Two people takin pics together means that they're dating or smashing now? I'm goin to need more proof than just pics


Sana_Syt
flag as inappropriate/spamReply

umm what happened to his baby momma MTO???


Black-Jesus
flag as inappropriate/spamReply

Chris seems to have gotten a bit smarter --- The bruises won't show as much on Kelly! **I'm just as dark as her so keep movin and make your own comment about the topic!


lezzy_love_me
flag as inappropriate/spamReply

I SERIOUSLY DOUBT IT. THEY LOOK CUTE TOGETHER THO


LaKrystal Kreme
flag as inappropriate/spamReply

MTO this is NOT 'BREAKING NEWS' Anyway I aint see this one comin. thats not a good look for either Of them


superweeks1
flag as inappropriate/spamReply

That's ridiculous MTO, she's too classy to date Ri-Ri beater Breezy. Want more followers? Follow @superweeks1 she always follows you right back!


Spacely
flag as inappropriate/spamReply

WOOW.. ƒølløώ me @ItsSpacely I tweet that real ish!!!


thatguy88
flag as inappropriate/spamReply

Fake, MTO's constant lack of proof is annoying


UKNOWUAINTRIGHT
flag as inappropriate/spamReply

Maybe he needs a older women. He can help her out with her performances... LOL Might work.


DrKG
flag as inappropriate/spamReply

They might sleep together, but with an eight year age gap, it probably won't go anywhere. Nice to see the girl without all of that hair though. And since when did he stop dating that girl "Mitsubishi"?


Doctor40
flag as inappropriate/spamReply

I know Chris whipped RiRi's azz in all, but he could still get it all night...he just fine.


ICULOOKING
flag as inappropriate/spamReply

Sorry don't believe it. .....



izulie
flag as inappropriate/spamReply

thats nasty ! but then again WHY KELLY? i mean... C'MON, she is a Rihanna Wanna-BE.. the hair, the see-through tops,the sex appeal in videos.. the list goes on................ outta all the bitches ! lmfaooo, but im 100% against this lmaooo DWL, plus this is not true tho, Chris Brown is seeing Karacoochie ... sooo FAKE ASS MTO !


HairbyNikki
flag as inappropriate/spamReply

Anywho if ur in or around Atl hit me up for fab sewins,facebook.com/nikkimonalisarenee follow me for $5 off any style @nikkimlrenee Eveyone wants that young meat,kelly u too old to be a cougar now,smh


Odinson
flag as inappropriate/spamReply

This is fake they are just friends.


WebbLuvee
flag as inappropriate/spamReply

I don't think she would date him. She turned down that fine azz guy on lalas show so eh I doubt it.


RaspBURRyRich
flag as inappropriate/spamReply

HEADLINES #LISTEN http://youtu.be/RcSt4Os1OMw BY CMC . !


SALT
flag as inappropriate/spamReply

Go truth kelly! I would smash too! And that's the truth.


DayjahMonay
flag as inappropriate/spamReply

Oww oww :) follow meee @IAm_JaDe teamfollowback :)


badazztanya
flag as inappropriate/spamReply

Thats a lie chris is still goin With his girlfriend Karrueche..MTO yall need to stop!!


AfanA
flag as inappropriate/spamReply

Whatever MTO!


LAMARIO
flag as inappropriate/spamReply

A LIE DON'T CARE WHO TELL IT..AS LONG AS IT GET TOLD!!!


celebsRevil
flag as inappropriate/spamReply

yall get ONE pic of two celebs together and think yall have a story, smh


ashley_charity
flag as inappropriate/spamReply

I can't see them together at all. They don't even look good together. Follow me @Ashley_Charity, I always follow back :)


Mrs_Minaja
flag as inappropriate/spamReply

I see ya changed the top story from christina milian


aaliyah11229
flag as inappropriate/spamReply

wasnt he just with his baby mama ?


prettiladi83
flag as inappropriate/spamReply

Classier than Rihanna....



Female_Mike_Harris
flag as inappropriate/spamReply

This is not true what so ever!! Kelly is an Aquarian woman like myself. She's probably just sampling the dik that's all ! He work it good. On the stage so she was most likely curious about the bedroom!


slayed
flag as inappropriate/spamReply

no kellys ass is getting lucky if this is true Dating him would give her more fame and would even boost up her failing career. she should be even thannkful that her old ass was mentioned with a mega star like breezy in a tabloid.


iliveinheels
flag as inappropriate/spamReply

He did say she was fine, I guess they would be cute together.


Original Mind
flag as inappropriate/spamReply

*Crickets*........ Tumbleweed blowing!


butch31
flag as inappropriate/spamReply

I don't think so...he is not Kelly's type


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

long as he's happy . LOL


ViiciiousViixen
flag as inappropriate/spamReply

I hope he whips her dumb ass. Thirsty hoe.


booty-hole-bandit
flag as inappropriate/spamReply

That`s wats up Chris Brown got a cougar cub lmao


Halle
flag as inappropriate/spamReply

THATS A LIE MTO, AND STOP BRING UP RHIANNA ALL THE FUCKING TIME, FUCK RHIANNA, FINE HER SHIT AND BRING IT UP, ITS EVIDENT SHE HAS LOTS OF ISSUES SHE CAN'T KEEP A MAN WITH HER DRUNK ASS!! STOP THE BS MTO!!!


twon96
flag as inappropriate/spamReply

thats nice to know


tatibaby1
flag as inappropriate/spamReply

What happened to breezy other girl??? The one who pose to be preggo?


bigdickbone4life
flag as inappropriate/spamReply

That's. What's up. Better him than me. Cause i would put all this good thick addictive sausage in her, make her feel it all up in her chest cavity.


decipher
flag as inappropriate/spamReply

aww, that's cute as fuck. but he's a young boy. Kelly going child molestor-mode.


denia
flag as inappropriate/spamReply

Wasn't Kelly dating a rich white men and don't Chris have a pregnant girlfriend... an now there a couple! I need more proof


MorIntoLife
flag as inappropriate/spamReply

Good match up chris...just try to remember your not in a boxing match...luv ya kelly!



Odinson
flag as inappropriate/spamReply

They do make a nice looking couple though


LuvThatCarterXoXo
flag as inappropriate/spamReply

No don't think so lol and that article looks fake just by the first sentence..professional magazines would say that


phineinphilly
flag as inappropriate/spamReply

oh hail no - kelly has more class than that!


#SWAGG.to.the.MAX
flag as inappropriate/spamReply

I can't even deal !


AmbiguousOne
flag as inappropriate/spamReply

He doesn't date dark skinned girls.


KB258
flag as inappropriate/spamReply

Bullcrap!!! Stop it MTO... Follow me on Twitter @Mz258


SweetNPetite74
flag as inappropriate/spamReply

I'm not saying that this isn't true, but I personally don't believe this story. I could be wrong, but Chris doesn't seem like Kelly's type, and vice-versa. I always thought that Kelly was into white guys? And, everytime Chris was dating a woman, she was always light skinned, which makes me believe that these are the type of women that he's attracted to the most. Look at his current girlfriend, then there was Rihanna and he dated Draya for a minute too. So, I'm not too sure about this story here.


quietstorm2000
flag as inappropriate/spamReply

WOW!!!!!!!!!!!!! I JUST LISTENED TO THE BEST AND BADDEST MIXES and MASHUPS I EVER HEARD IN MY LIFE AT youtube.com/quietstorm2000 dude HAS IT OFF THE HOOK!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!! I JUST LISTENED TO THE BEST AND BADDEST MIXES and MASHUPS I EVER HEARD IN MY LIFE AT youtube.com/quietstorm2000 dude HAS IT OFF THE HOOK!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!! I JUST LISTENED TO THE BEST AND BADDEST MIXES and MASHUPS I EVER HEARD IN MY LIFE AT youtube.com/quietstorm2000 dude HAS IT OFF THE HOOK!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!! I JUST LISTENED TO THE BEST AND BADDEST MIXES and MASHUPS I EVER HEARD IN MY LIFE AT youtube.com/quietstorm2000 dude HAS IT OFF THE HOOK!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!! I JUST LISTENED TO THE BEST AND BADDEST MIXES and MASHUPS I EVER HEARD IN MY LIFE AT youtube.com/quietstorm2000 dude HAS IT OFF THE HOOK!!!!!!!


Haitiana4Obama
flag as inappropriate/spamReply

Go ahead Miz Rowland do your bad girl thing!


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

She just fooling with Breezy's long, thin stick for a little bit, then she'll go back to that butch chick that was with Queen Latifah. Do your thing Kelly, and just make sure Breezy's only smashing between your legs and not upside your head. If he pulls that ish just go at him with a butcher knife and an iron, whichever's closer!


BabyBeeBe
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe it. But if they are, it's just secks! Follow me @sekretkeyper


EbonyChronicles
flag as inappropriate/spamReply

Check out ebonychronicles.blogspot.com for something a little more mind stimulating than this.


smoke_city
flag as inappropriate/spamReply

Not true at all!!


dollish
flag as inappropriate/spamReply

dont believe it


starlite
flag as inappropriate/spamReply

Kelly Rowland is about as interesting as a dump floating in the toilet. She need to leave that baby alone. Princess Rhi Rhi will put some voodoo on that ass!!



SoDamnSeductive
flag as inappropriate/spamReply

LMAO.........


TruthExposer
flag as inappropriate/spamReply

FRED'S WHITE WIFE IS A TYPICAL JEALOUS UGLY WHITE BITCH. NO WHERE NEAR EXOTIC BEAUTIFUL RICH KELLY'S LEVEL. FRED'S WHITE WIFE IS MAD THAT SHE'S WHITE, PASTY AND AGING QUICKLY... DONT HATE ON KELLY BECAUSE YOU'RE TRASH. MOST LIKELY FAT. I WOULDN'T EVEN BE SURPRISED IF YOU'RE A BLACK MAN. AND TO THE IDIOTS CLAIMING THAT CHRIS DOESN'T LIKE DARK WOMEN - CHRIS BROWN MADE A SONG TITLED "BROWN SKIN GIRLS", EXPRESSING HIS ADMIRATION FOR DARK SKINNED WOMEN. LIGHT SKIN MEN AREN'T AGAINST DARK SKIN BLACK WOMEN, ONLY SELF HATING DARK SKIN BLACK MEN ARE.


GrownNSexy216
flag as inappropriate/spamReply

I thought Chris Brown only dated light skinned chicks???? I need more proof before I believe this, sounds made up to me!


Ilus4chris
flag as inappropriate/spamReply

MTO PLZZZZZ go and sleep...that pic has been long and the lap dance does not mean anything follow me on twitter http://twitter.com/ilus_chris


dherman716
flag as inappropriate/spamReply

Ugh. Cootchie cooties.


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

I DON'T BELIEVE THIS B.S.


ronniemann
flag as inappropriate/spamReply

she was actually the first person i thought about


simone513
flag as inappropriate/spamReply

:) I need more proof too...and what about is preggo girlfriend


DAT0UCH!
flag as inappropriate/spamReply

JUST LIKE ME CHRIS DON'T LIKE FULL BLACK WOMEN!!! THIS BISH CAN'T EVEN KEEP HER CAREER HOW IS SHE GOING TO KEEP A BLACK KING!!! HER BALD HEADED A$$ NEED TO TRY AND BOOK SOME HAIR GROWTH PRODUCTS AND STOP TRYING TO WORRY ABOUT US!!! THESE WOMEN JUST HAVE A HARD TIME UNDERSTANDING THAT WE DON'T WANT THEM!!! REMEMBER IF YOUR NOT MIXING RACES YOUR NOT GOING PLACES!!!! EVERY WOMAN'S DREAM!!! ALL UP IN YA!!


mula478
flag as inappropriate/spamReply

follow me @mula478 chec this link out:http://www.youtube.com/watch?v=isFFVjljHoU


swiss_honey_bee
flag as inappropriate/spamReply

I don't think so....NEXT


Leelee92
flag as inappropriate/spamReply

lmaooooo and she was the FIRST CHICK that came to my mind. haha I'm good. (;. Twitter.com/Thug__Passion.


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

just cuz he has a chicc preggers doesnt mean he cant bang the next one very few men are faithful in the industry...sides when most folks are in the industry and hang out on tour or make movies all kinda shid goes on dont know if its tru or not but wouldnt put it past them to be bed buddies while on tour


RoseKaren
flag as inappropriate/spamReply

my friend's step-aunt makes $85 hourly on the internet. She has been without a job for 9 months but last month her pay was $7416 just working on the internet for a few hours. Read about it on this web site MakeCash2.com


Petitebeautii
flag as inappropriate/spamReply

He had or has a crush on her, I remember him saying that when he 1st came out, but I doubt they're dating.



Carmella82
flag as inappropriate/spamReply

They make a nice couple......good for them.


mark.girl
flag as inappropriate/spamReply

Come be apart of 1 of my New Ventures & SHOP mymarkstore.com/jerilynmartin for your everyday Make-Up & Accessories Needs we have great stuff that you can buy & enjoy & don't forget to come stop by & visit my eboutique at mymarkstore.com/jerilyn Thanks for your time hope U enjoy.


imashostoppa
flag as inappropriate/spamReply

I don't believe this ...Follow me on twitter @imashostoppa.. I'll follow back :D


2Sides
flag as inappropriate/spamReply

Fuck that motherfucking woman beater. If he was a simple nigga y'all would be ready to jump through hoops to go whoop his ass for beating a woman, but since it's Chris brown you make the shit acceptable. Dumb hoes like dumb niggas and have dumb ass nigga kids


MissDefreano
flag as inappropriate/spamReply

Chris Brown don't stop does he lol Follow: @Shannel_ox


2Sides
flag as inappropriate/spamReply

Woman praise this woman beater. But, if he was a regular man that beat a woman, y'all would be trying to locate him to whoop his ass. Drop this standard that it is acceptable for celebrities to do whatever they want. If it was your sister, aunt, cousin, auntie, or daughter would you have forgiven him? 2sides to every story


Ash100
flag as inappropriate/spamReply

I swear mto you guys sure can make something out of nothing, this pic was from the grammy nomination party, they r not together, stop making up sh**!


REAL_REAL_TALK
flag as inappropriate/spamReply

WELL CALL IT THE BEAT IT UP TOUR????? [[[[[REAL]]]]]] [[[[[REAL]]]]]] [[[[[TALK]]]]]]


DominicanSister
flag as inappropriate/spamReply

Can't a man and woman be friends without you claiming they having sex???


omophilip
flag as inappropriate/spamReply

Title Loans $$$ CASH $$$ in your pocket with in the hour. No credit checks. Borrow against the equity you already have in you car, truck, SUV ,boat, motorcycle, RV or equipment. . Best Rates Guaranteed. Loans from $1000.00-$100,000,000.00. contact us immediately. our e-mail address is eincorporated85@gmail.com General Consultant. Tel:+447011133319


JUSTLEX
flag as inappropriate/spamReply

BULLSHIT KARRUECHE HAS BEEN ON TOUR WITH HIM THIS WHOLE TIME, SO FIND SOMETHING ELSE TO TALK ABOUT MTO!!!


TweetiiThaBitch
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME ON TWITTER !! : @PainAndEsctasy #TeamFollowBack


KlovingSexy

dre_kelly
flag as inappropriate/spamReply

Lol Wow!!...... @Cool_MeLLoW


fay
flag as inappropriate/spamReply

ohhhh that's not a good idea kelly. mto should use another word besides "smashing" when it come to chris brown



cutzie3pac
flag as inappropriate/spamReply

She did kiss him on the lips for his 18th birthday and he did give her a lap dance on his FAME tour but they are far from dating.


cutzie3pac
flag as inappropriate/spamReply

Awww he's such a cutie. Adorable. I'll never stop liking him.


@msbridges77
flag as inappropriate/spamReply

fuck dat nigga chris brown he cud suck ass for as kelly yu cud do better,,,even tho idoubt dat its true


Alisha22
flag as inappropriate/spamReply

They make a very cute couple,{ I'd this sh!t is true} she looks waaay better than that hoe he used to smash, "rihanna" it this is indeed true, she'll be his "brown skin girl"........love dat tune ~_~)


NYSDIVA
flag as inappropriate/spamReply

I don't know about this one. Chris Brown seems a little immature for Kelly.


Pretty rae
flag as inappropriate/spamReply

I dont believe it he is waaayyyy to cute for her old played out ass..


HizWife4Life
flag as inappropriate/spamReply

Not likely.... If that was true The Skorpian King would've said it o youtube.... Black Perez Hilton, he knows it all. Kelly tells all to him


FendiVuitton
flag as inappropriate/spamReply

Eww when she was eight years old, he wasn't even born yet.


NuttinNyce
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't strike me as someone with taste in men, so who knows? It would continue the trend of tasteless men so MTO may be on to something.


confetti
flag as inappropriate/spamReply

Watch the insecure dark skin girls believe this and start telling their friends "chris likes dark skin girls" um No. he doesnt. I dont believe this story. Chris doesnt seem like hed date kellys old ass and kelly doesnt seem like she ddate chris. That would be one fcked up couple. Kelly needs to settle down and have some damn kids and get married. Old ass. SMH


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

Yea right, doesnt he have a pregnant girlfriend???? CHECK OUT blackpeopleDOread.dotcom yall!!!!!


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

HA!!! THAT WAS MY FIRST GUESS, MTO. Y'ALL WERE WRONG....AGAIN!!!!!!!!!!


itzbarbie07
flag as inappropriate/spamReply

omg... r u serious?!?!?! ewwwwwwwww!!


caramel20
flag as inappropriate/spamReply

mto shut up she was at his concert and he had her on stage dancing on her and singing to her that dont mean they are having sex. ive seen try songs and janet jackson dancing on other celebs at concerts dosent mean they were smashing and u ppl believe anything


iam_me24
flag as inappropriate/spamReply

@confetti wow you definitely have some problems you need to resolve. ppl always trying to make something about skin color. kelly is beautiful black women and if thats what chris likes then that that. people need to stop making everything about skin color, we are all freaking Black!!!



Justluvvinglyme
flag as inappropriate/spamReply

Would Beyonce allow that :)


Mslicia11
flag as inappropriate/spamReply

That would be what's up if they are hope the best follow me on twitter@mslicia11


Far_FromSimple
flag as inappropriate/spamReply

This is Cute and Stuff.. Heyy Follow me on Twitter @ Far_FromSimple


hotnessahs
flag as inappropriate/spamReply

This chick is hotter... http://youtu.be/RnXZVxBUM_Q


COLLAGREENHUSLER
flag as inappropriate/spamReply

SHE BETTER WATCH FOR THE HOOK!!


Ladells
flag as inappropriate/spamReply

For the hottest SHOES go to www.ladells.com Support Black Owned Businesses


emorylove22
flag as inappropriate/spamReply

sorry but kelly is too good for that woman beater


sexyhood03
flag as inappropriate/spamReply

Wow really MTO in my wendy williams voice wish he was smashing me instead just kidding nothing cute about a guy who hits or beats women. GooGle Sexyhood03 triond profile to see my sexy pics ,poems,short stories scarey ones Bad Girl ones trust me you will like 23 pages to look through. Oh and to the famous folks need any pretty girls in your videos thats never been in a video before get in touch with me, or modeling holla


Marata
flag as inappropriate/spamReply

Now thats a lie


Khloé Monroe
flag as inappropriate/spamReply

The Miraculous Prayer" Dear Heart of Jesus, in the past I have asked for many favors, this time I ask You this very special one ...(mention favor). Take it Dear Jesus and place it in Your Own broken heart where Your Father sees it. Then in Your merciful eyes, it will become Your favor not mine.Amen. (Say this prayer for 3 days, promise publication and favor will be granted. Never known to fail).


CWpiggy
flag as inappropriate/spamReply

I REFUSE to believe that mess!


say_it_loud
flag as inappropriate/spamReply

I dont believe the story cause I dont think Kelly's that stupid but not because they arent eachothers "types". True he normally only dates light skin women and her white guys (except her athlete ex fiance who was black) but that doesnt mean you cant fall for someone who isnt your typical type. I know I see guys all the time who I wouldnt mind dating that dont fall into what I usually date. I also know taste can change and expand as you get older.


say_it_loud
flag as inappropriate/spamReply

confetti and fredswhitewife, Kelly is not old, she just turned 30 this year. Yall act like she's ready for the nursing home. Your not even middle aged until your 40 and she doesnt need to be havin any babies yet if she doesnt want to. Not everyone wanted to start having kids in highschool like alot of the people that come to this website. I dont know how old yall are. You sound like some little jealous highschool CB fans. Dont worry this story is fake and he's still available to beat yall ghetto asses up next.


imFantazia
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll are stupid af Follow me on Twitter @Deepthroat_this I follow back :))



mr24brooks
flag as inappropriate/spamReply

some body got to beat @Koytiaye #TeamFollowBack


Chasmiddy
flag as inappropriate/spamReply

I'd be the dumbest person alive if I believed everything I read.


TruthExposer
flag as inappropriate/spamReply

LOL. KELLYS "OLD" ASS? SHE'S BARELY 30 YEARS OLD. FRED'S WHITE WIFE, DA TOUCH AND A FEW OTHER COMMENTERS ALL HAVE SOMETHING IN COMMON - THEY'RE ALL MENTALLY ILL. DA TOUCH IS A BITTER SELF HATING NEGROID BASTARD THAT HAS BEEN REJECTED BY MANY BEAUTIFUL BLACK WOMEN. FRED'S WHITE WIFE IS EITHER A UGLY PASTY WHITE BITCH OR ANOTHER MENTALLY ILL BLACK MAN ACTING LIKE A WHITE BITCH. WHILE THEY'RE HATING, KELLY'S SITTING BACK BEING RICH, BEAUTIFUL, TALENTED, SUCCESSFUL AND DESIRED BY MANY MEN...


jake210
flag as inappropriate/spamReply

Don't believe this bullsh*t next!


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

Here goes MTO and their make believe stories again.


Checktheadamsapple
flag as inappropriate/spamReply

@iculookin Lookin at what...stop stalking me...damn


honieluvin
flag as inappropriate/spamReply

Ewww, I hope that aint true FOLLOW ME @honieluvin


jlew911
flag as inappropriate/spamReply

Seriously??? People can't take pics these days without being accused of phucking one another?? Outta here, MTO!!!


BarbecueTee
flag as inappropriate/spamReply

If this doesn't work out with Kelly, Breezy should go into celibacy and propose to Paris Jackson on her 18th bday. I am rooting for this cute girl, and remember Breezy could have beaten Rihanna 100 times worse. I blame Rihanna, plus Paris is probably a black belt or something


blackrose938
flag as inappropriate/spamReply

ooooooooooooooh a nice story !! yum yum they look good together , breezy must be taking Usher's advice on how to reel in ripe cougars LOL


sxylitenig
flag as inappropriate/spamReply

They are a cute couple.


lipton82
flag as inappropriate/spamReply

Ummm no one seems to care that he hit Rihanna and gave her a black eye. In fact, he seemed to become more popular among women. He has dated a lot of women since Rihanna and him broke up and clearly has had no problem getting potang thrown his way. He is rich, attractive, young and has a nice body. On top of that he has a lot of hits and can sing well.


PrinceTy04
flag as inappropriate/spamReply

They always have a rumor about some one.It could never just be 2 celebrity friends without some one saying their screwing eachother.I guess thats life, but follow da kid on twitter @TyTy427


cutzie3pac
flag as inappropriate/spamReply

No point in worrying about "A" man's past when ALL men have a past.No man on this earth can say he respects women more than the other. Actions speak louder than words. I would rather him admit to his mistakes and move on gracefully than to lie about it (and throw stones at others) like some people do. He is multi-talented and deserves an award and praise for his hard work; which is what the music industry is all about. He gives us good music, we give him rewards and our money. 'Aint nothing wrong with that. Chris is here to stay. He's young, attractive and a WINNER in life. Get 'em breezy!


TheQuietOne
flag as inappropriate/spamReply

they are touring together and he asked his tour mate out for dinner...only this single digit site coulda make more of it.



Queen$Empire
flag as inappropriate/spamReply

What? @BarbacueTee...smh...doubt this story is true...Kelly's look good though ;)


Kaydee_Alexiss'
flag as inappropriate/spamReply

Need More Proof . . .


marketwhite
flag as inappropriate/spamReply

yea right follow me @marky_walberg will follow back


FukkYouFred
flag as inappropriate/spamReply

LIES everyone knows he doesnt like brown girls "yellow model chick..." never even seen a brown girl in any of his music videos


howcouldshedoit
flag as inappropriate/spamReply

uhh....wow! follow me @howcouldshedoit


Tiffa32
flag as inappropriate/spamReply

I totally agree check out his interview at http://www.celebur.com


shag11
flag as inappropriate/spamReply

He's still a punk.


Drizzymami
flag as inappropriate/spamReply

Umm this picture is old just for the simple fact that he doesn't have the blonde hair, and his hair has been blond for over 8 months...


mr.17.5
flag as inappropriate/spamReply

fake!!! dont believe it


ThckrThanASnckr
flag as inappropriate/spamReply

Well shit...if it's true, it's true...enjoy Kelly, he is a sexy lil thing ;) FOLLOW ME.... @ThckrThanASnckr


jayrich2u
flag as inappropriate/spamReply

So what...yall dont think Chris will EVER get another woman?? Regular old broke azz men beat women up and get plenty more. Chris is fine, is paid, can dance, is famous...get real.


Bristonny
flag as inappropriate/spamReply

Y. Wud. A dog lyk chrisbrown date kelly. Mto. U such a cheap liar