DAYUMMMM!!! After YEARS Of Smoking BLUNTS . . . Look What Rapper SOULJA BOY’S Lip Looks Like!!!

: We can't even KNOCK dude. We did an INFORMAL POLL around the MTO offices and more than half of us have BLUNT LIP TOO!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

supersoaker
flag as inappropriate/spamReply

His ole lame ass.....he needs to lay down


_DesiPrincess
flag as inappropriate/spamReply

of course, he's black!


Black-Jesus
flag as inappropriate/spamReply

like somebody supermanned that hoe! ALL I CARE ABOUT IS GETTING MY SHYT BACK!!! The deleted me so follow me again, @BlaKC_Jesus


901Prince
flag as inappropriate/spamReply

Lol y'all funny mto but soulja boy is irrevlant right about mow


jetlife25
flag as inappropriate/spamReply

Bra needs to steal sommore swag and get off them blunts.


luckie3
flag as inappropriate/spamReply

Omg....WHY DO WE CARE @LUCKIE3


k27sweat
flag as inappropriate/spamReply

i dont , but i dont smoke or drink. so.........whatever!


magnanimous616
flag as inappropriate/spamReply

Bad, but I've seen worse. That's like a 11 blunt a day lip FOLLOW ME ON TWITTER => @JUS_FRESH86


DoYouHearMe
flag as inappropriate/spamReply

Actually, thats what Wendy Williams calls it....... nobody else...


AversionToIgnorance
flag as inappropriate/spamReply

Um it ain't like smooth pink or brown lips would've made that gremlin look any better. Who the eff cares about his lips?


dukemane45
flag as inappropriate/spamReply

lol nigga dont know how to smoke rollin them pinners burning his lip lol


ChicaChe
flag as inappropriate/spamReply

TERRIBLE, EPIC FAIL


KeyOfLief
flag as inappropriate/spamReply

He loox so crazy sometimes lol Follow me @KeyOfLieF


LISHABOO1
flag as inappropriate/spamReply

MTO is funny "this right here is what the streets refer to as a burnt lip.'' Yes indeed it is...he is still SEXY as hell..burnt lip and all


Prudyy
flag as inappropriate/spamReply

Soon what fire that s#!t up.



Dopeman500
flag as inappropriate/spamReply

OK AND..... FOLLOW ME @ScottyPissedOff


Prudyy
flag as inappropriate/spamReply

Soo what fire that s#!t up.


MsClassie
flag as inappropriate/spamReply

NEXXXXT!!!!!!!!!!!!!!! FOLLOW ME ON TWITTER @TherealCLASSIE I'LL FOLLOW BACK


BlazeMidnight
flag as inappropriate/spamReply

sucking dick and smoking will do tht to your lips


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Yuk @ his dry cracked up lip!


KROW
flag as inappropriate/spamReply

IT'S A REAL EPIDEMIC SON.


Mz_Kendal
flag as inappropriate/spamReply

Yeah thats typical...Follow Me @MzKendal


gullydrankro
flag as inappropriate/spamReply

YALL CRAZY THATS CRACK HEADS LIPS NOT WEED. LOOK AT EVERY ONE WHO SMOKE CRACK THEY LIPS CRACK LOL.


DannyDan
flag as inappropriate/spamReply

Sucks as a rapper but siucks the weed very good


thereshajamyese
flag as inappropriate/spamReply

that nigga is and will always be UGLY! follow @thereshajamyese facebook.com/babyd0llish


Payso80
flag as inappropriate/spamReply

Now I know you smoke a lil weed why you say dat unc? Cuz yo lips are turning black negro!


shears
flag as inappropriate/spamReply

Yeah it certainly will darken ur lips. Follow @313cutz. I follow back


AmbiguousOne
flag as inappropriate/spamReply

Yep, and don't forget alcohol. You people there at mto should put the marijuana down and hit the books.


ImJustPriceless
flag as inappropriate/spamReply

Nah... his lips been like that since "Crank That" wtf yall been at?


REAL_REAL_TALK
flag as inappropriate/spamReply

THATS FROM ALL THAT SS?UCKING DD?ICK SWAG REAL]]]]]] REAL]]]]]] TALK]]]]]]



Shefierce
flag as inappropriate/spamReply

That comes from drinking to much beer or liquor


thatguy88
flag as inappropriate/spamReply

SLOW NEWS DAY HUH MTO


MsFortune
flag as inappropriate/spamReply

"We can't even KNOCK dude. We did an INFORMAL POLL around the MTO offices and more than half of us have BLUNT LIP TOO!!!" did yall really just say that? im not even gonna comment...


atl69girl
flag as inappropriate/spamReply

I SURPRISED THEY EVEN INVITED HIM TO THE AMERICAN MUSIC AWARDS. HE IS WASHED UP & PATHETIC. I REALLY LIKED THIS KID WHEN HE CAME OUT; HE SHOWED SO MUCH PROMISE. BUT, NOW HE'S SO PATHETIC & HARD TO LOOK AT.


naptownladii
flag as inappropriate/spamReply

lmao follow me i follow back naptown1stladii


Jay86
flag as inappropriate/spamReply

His lips always been like that.


tonyb87
flag as inappropriate/spamReply

MAN HIS LIPS BEEN LIKE THAT! JUST LOOK ON THE COVERS FRONT AND BACK OF HIS FIRST CD! DUH


dc_50
flag as inappropriate/spamReply

Just another fucking looser.


Greg4422
flag as inappropriate/spamReply

looks like crack pipe burns to me


TruthHurtzNHealz
flag as inappropriate/spamReply

Diiiizaaam!! I'm not a chronic smoker but i have seen some chronic damaged lips and his are definitely not the worst I've seen... On another note: He's probably been smoking double since he's facing jail time...


GingerRed
flag as inappropriate/spamReply

@ Desi princess wtf r u talkin abt? Indians are some of the darkest people Ive ever seen n dont have the speckled lip. It's calleed smoking, dumba$$


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

NO..........THEM CRACK LIPS, LOL!!!!!


GingerRed
flag as inappropriate/spamReply

yeah they look like crackheadish burned lips


Sferris3
flag as inappropriate/spamReply

damn crackhead


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

That right there is what I call getting too close! Nobody wants to see that!



Mac_Mane74
flag as inappropriate/spamReply

Naw thats what your lips look like when u smokin a glass dick(crack pipe)


@brooklynstorm
flag as inappropriate/spamReply

NAH THATS FROM HIM CHOMPIN ON DIAMONDS VA JAY JAY. STD LIP. HE MAD WACK N FUGLY ANYWAY. NON TALENT HAVING LAME.


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

Somebody already said it that nasty,moist pink and dark lip look aint from nothin but a little crack rock!


Msb86
flag as inappropriate/spamReply

MTO..that explains ur spelling!!


ItsAshley
flag as inappropriate/spamReply

that aint cute follow me @YumPopsicles #teamfollowback


ChicaGorilla312
flag as inappropriate/spamReply

#OCEANGANG OR DROWN BITCH. SPLASHIN ON YALL HOES


clevelandsmosthateddotcom
flag as inappropriate/spamReply

My lips look like dat too swisha sweet my dude


Tmoney1234
flag as inappropriate/spamReply

The things people do!!!


Tmoney1234
flag as inappropriate/spamReply

watever it is its it looks like he took 2 much of it..


kingill89
flag as inappropriate/spamReply

he not hitting it right a nigga with all his money should not be smoking to where the skin on his lip is burning two ppl do that broke ppl who cant afford it weekly and addicts and with all his money and all the weed he been smoking or showing his lips should not be like that and he might be becoming an addict and when u get addicted to weed ur going to urge a stronger high so this is not a good sign ppl thinc wiz jus smoke weed the amount of weed wiz smokes next time he getting caught guranteed he either going to have e or coke on him ur lips on get like that when u savage the little i mean teency little roach i throw mines in a pipe after they develop to roaches u dont burn ur fingers n u get the most out of it


kingill89
flag as inappropriate/spamReply

sidebar : whoever styles him need to be fired he look like a 2 dollar version of big sean none of that shit match n its everywhere cheetah print with burning designs


fosterfitted
flag as inappropriate/spamReply

Lol that shit Kray @fosterfitted I'll Follw back


sanityplease
flag as inappropriate/spamReply

Is he wearing an animal print hat?


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

@FredWhiteWife I hope youre wrong


denia
flag as inappropriate/spamReply

He looks so nasty



iRatherBHonest
flag as inappropriate/spamReply

Wow! He'll need lipstick soon lmao!


cmartin90
flag as inappropriate/spamReply

That's not from smoking blunts more like smoking crack or heroin


WEStLAGiRl
flag as inappropriate/spamReply

I'm frm LA I know bout weed. So when I tell u this, know I'm speakin from seeing true weedheads, rastas, and from personal experiences. When u smoke weed in cigars(swishers) till its nearly gone, black residue forms on the but of the swisher from the weed burning so close to the end. When that residue gets on your lips and sets in, u get dark spots on your lips( as seen in the photo). Which is why u never act thirsty for the trees smokin down roaches like a ratchet. Nigga get a bong or somethin. But either way, smokin a lot of weed will darken your lips (evenly).


@BESTONEUNSIGNED
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO "blunt Lips" thats crazy but i been smoking since i was 10 but i figured if i always lick my lips especially when i smoke i can never get "blunt lips" lmao worked for me.


brounsuga
flag as inappropriate/spamReply

Blah blah bla blah


Kiharra_Starr
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on twitter Kiharra_Starr


LaKrystal Kreme
flag as inappropriate/spamReply

Mto that explains ur spelling!! I wont b so hard on u nxt time , flame up!


StupidDooDooDumb1
flag as inappropriate/spamReply

Mines r worse. My lips look like i been holdin my breath for hrs! My lips look bruised!


simplyerica
flag as inappropriate/spamReply

SO WHAT ! he is still fine af regardless #finest man alive. money or no money id marry him.