MTO WORLD EXCLUSIVE: Child Star Kyla Pratt Had A BABY . . . By A MALE STRIPPER!!! (Pics Of KYLA . . . The Baby . . . And Her SKRIPPER BABYS FATHER)

: MediaTakeOut.com heard rumors for the last year and now we can OFFICIALLY CONFIRM to you that popular child actress Kyla Pratt (from proud family/dr doolittle/love and basketball) gave birth to a baby girl a little more than a year ago LA. She named the baby girl Lyric Kai Kirkpatrick.

The birth of the baby was kept on the low. Why, cause Kyla's babys father was a popular stripper who worked at the Right Track on Florence & Western in LA for over 4 yrs. The father's name is Danny Kirkpatrick and went by the stripper name "COMPTON".

Immediately after the birth of Lyric, Danny, or should we say "COMPTON" gave up dancing and opened up a tattoo parlour.

But we hear that since the recession, the tattoo business has gotten a little tight, and COMPTON has started taking on SIDE GIGS - you know BACHELORETE PARTIES and the like!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

_DesiPrincess

m3eezy
flag as inappropriate/spamReply

who cares!! #justsaying Follow me on twitter @m3eezy #teamfollowback


msmassage11
flag as inappropriate/spamReply

shes so pretty!!


ellainteligente
flag as inappropriate/spamReply

... i used to love the proud family!


TashaNaomi
flag as inappropriate/spamReply

ewwwww follow me on twitter@eroticbarbie


kaiteanderson
flag as inappropriate/spamReply

fake!!! look at the letters on the cake


SuperZeej
flag as inappropriate/spamReply

More Pics and details here ppl http://www.youtube.com/watch?v=l-ZOfwIxHvY


sex-and-chocolate
flag as inappropriate/spamReply

She's one year older than me, kyla pratt that is, so she's an adult now lol And congrats? Need to marry or at least live in with the father though. No more fatherless homes.


DonyelleNo
flag as inappropriate/spamReply

That was my dreamgirl Follow at @DonyelleNo I follow back


thyrdeye
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll LATE. She announced this on 106 and Park like 2 weeks ago. WOMP WOMP!


Chocolate_Box
flag as inappropriate/spamReply

She kept a good secret. Kyla is a cool humble chick. i worked with her before on One on One year ago....


LenaBena_84
flag as inappropriate/spamReply

She's s cutie pie


CntKncKtheHustl
flag as inappropriate/spamReply

Who are we to judge???


Sunkissmoon
flag as inappropriate/spamReply

They make a nice looking family


Rebel_Redbone
flag as inappropriate/spamReply

They are a cute Family!!! I always Loved Kyla and I respect that fact she keeps her business out of the media!!!



origin_al
flag as inappropriate/spamReply

He fitna Federline her ass..


chaunti
flag as inappropriate/spamReply

Yll late theybf.com had this three weeks ago


Sexysam86
flag as inappropriate/spamReply

Look like larenz tate


Kweeniam
flag as inappropriate/spamReply

So what i'm happy for her whats the big deal


LovelySally
flag as inappropriate/spamReply

Cutie looks just like dad.


Mz_Toni_Jack
flag as inappropriate/spamReply

cute baby follow me on twitter @shanaytoni


Kweeniam
flag as inappropriate/spamReply

So what! She gorgeous the baby is beautiful and her man is fine next------------->


PleaseBelieve
flag as inappropriate/spamReply

Turnt that "Good Girl" OUT!


123iloveme123
flag as inappropriate/spamReply

So plenty or guys y'all feature on the site wife up female strippers who are ran through look diarrhea dodo and a woman can't date a male stripper


MissVisaVee
flag as inappropriate/spamReply

Awww she's too cute! >>>>>>>>>Follow Me On Twitter @ MissVisaVee


MrsSelavi
flag as inappropriate/spamReply

Wow just wow...


Viva_La_Kam
flag as inappropriate/spamReply

scrippa or not, i'd hit it from here to timbuktu follow @Viva_La_Kam


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Typical baby mama status. When will it EVER end? I expected better from her but I do wish them the best.


escapist_

liljoy
flag as inappropriate/spamReply

<------- very disapointed. She did fall off the radar for a minute, but I didnt expect a BABY!!!! Congrats to her and her peeps 4 keeping that secret! Not 1 preggo pic anywhere! Her daughter is very adorable!



sxylitenig
flag as inappropriate/spamReply

Aww, she used to seem so pure and sweet and nice @diontelove


KizzMyAzz
flag as inappropriate/spamReply

Who is her PR company they are the ish kept this out the media and the tabloids! She is a grown woman watch all the holier than thou folks get in here and call her a baby mama even though they are probably one too! At least she can take care of her child and I bet she already has a trust set up for her. Congrats Penny Proud!


iliveinheels
flag as inappropriate/spamReply

We already knew this you guys are late....


MTOfacts
flag as inappropriate/spamReply

HEYYYYYYYYYYYYYYYY... I GOT A TATTOO BY HIM AND HE IS NOT A "SKRIPPER" I THINK HE JUST GOT SIGNED HE DOES MUSIC AND TATTOOS IN HOLLYWOOD...OMG HE'S PRETTY HOTTT HE HAS A SONG CALLED SUPERHEAD!!!!!! I WAS AT HIS BIRTHDAY PARTY SATURDAY AT ROLLING STONE DANCING TO IT. HAHAHA THATS DOPE


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

She had a baby ?!? @gummyworms follows back.


TriniWine
flag as inappropriate/spamReply

That baby looks just LIKE him omg I was a teacher with a little girl named Lyric,she was cute but she was BAD.Love the name though,I also always loved the name Kai,congrats if its true!!!


Chrystal_P
flag as inappropriate/spamReply

My God, that scared the hell outta me! I think Royce da 5'9 has a daughter named Lyric also, and I put two and two together at first without scrolling all the way down, and thought, she had Royce's baby!! WTF!! But, Royce was never, and can never be a male stripper...not with those funky balls! LOL!


cimonecampbell
flag as inappropriate/spamReply

rising star if you like girls..Video coming soon follow @destinycampbell http://www.youtube.com/watch?v=yIYGcigIIig


Sixfourfella
flag as inappropriate/spamReply

Nobody is holier than thou, but want happened to uh getting married first and then have a child? She played herself. And yes she is a baby mama,,,, And yeah she can take care of child and herself but she is just like the average chick now,,, wish her the best,,,


wtfmto89
flag as inappropriate/spamReply

Capron should read "FORMER CHILD STAR" because she and my brother are the same age...GROWN! I'm glad she can keep her personal life out of the spotlight...I never knew she was pregnant lol


JTISHA84
flag as inappropriate/spamReply

How is this exclusive???????? she announced it weeks ago on national television !!!! wtf is wrong with yall????!!!!!


rjk8
flag as inappropriate/spamReply

Babymamma for a stripper? Do you all know how many educated brothers with JOBS probably tried to holla at her? You can take a rat out of the hood but you can't take the hood out of a RAT! Now watch these rats up in here make excuses for her. Black women are SMMFH. A Hoodrat is a HOODRAT. Male strippers are some of the nastiest grimiest nygguh's on earth! Them nygguhs be stripping for women and MEN! Which means they're getting felt on and grinding on women and MEN! Those guys are low rent male gigolo's. Prostitution might be a better/safer profession.


NIKKIMTZ86

King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

Kyla looks nice.


All Things Fresh
flag as inappropriate/spamReply

God Forgives I don't t-shirts http://atfclothing.spreadshirt.com/



iLoveCompton
flag as inappropriate/spamReply

Do the SuperHead........thats my Song >>>>>> @iamcompton rep baby rep


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

And ??? I care not to know how he SANDUSKY'd her No sir !!! Twit.tr Super_Negra Cute kid


love1979
flag as inappropriate/spamReply

Oh wow cute....follow me @pinkeetucadarro


starlite
flag as inappropriate/spamReply

another baby mama...what's new in black america....


iLoveCompton
flag as inappropriate/spamReply

WAIT I JUST SEEN ALL OF THESE COMMENTS!!!!!!! LOOK LIKE HATERS.... THAT MAN FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE HE CAN DANCE SING RAP AND TATTOO??? YOU THE BEST COMPTON REP BABY REP.......WE LOVE YOU


MzMollyGohard
flag as inappropriate/spamReply

Lol. How is she TYPICAL?? She's had a career before some of YOU EVEN HAD A REAL ONE, has her own brand, had a Disney cartoon, etc. WHY? Cuz she's a babymomma?? lol. You think she gon' lose to you? Lol At the end of the day you don't know her at all. She can do what she pleases if ya ask me. I wish I would take advice from people writing COMMENTS about my life on a computer screen. WISH I WOULD....lol


CaliBaybee
flag as inappropriate/spamReply

Lmao I'm mad she met this fool @ the right track all them strippers n there r old Ho3s, she's humble tho so I don't expect anything diff her Bro used to wrk @ Burlington coat factory wit me lol, nice family. Congrats


MzMollyGohard
flag as inappropriate/spamReply

And look at this nukka talking about her "stock went down"...lmao Oh YOU REALLY THINK YOU HAD A CHANCE? I mean I know its sarcasm but I'm just saying. Please let the world know when your STOCK WENT UP. lmao You's a grown man proud to be a "hater". Lmao That's so feminine. So woman like. Smh


SAYITWITURCHEST
flag as inappropriate/spamReply

i dont think she look like dude she looks jus like a spittin image of kyla 2 me


Stupidity_Is_MTO
flag as inappropriate/spamReply

Yeah I'll believe it when I see them ACTUALLY TOGETHER. shameless twitter plug follow me @pleaseIneedalife


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Her lil girl is adorable.


msfoxxy
flag as inappropriate/spamReply

I got a couple of dollars I can spare Compton. Show me what u working with! *hiding dollars from hubby* Kyla has always been a pretty girl. Congrats!


booty-hole-bandit
flag as inappropriate/spamReply

I would have seeded her up too Kyla Pratt is fine and she paid


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Old news like yesterdaysw paper.....who am i to judge her?!?


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Lol @ proverbial hater...lmfao



lanette84
flag as inappropriate/spamReply

They been dating for a while ....he did one of my tatts


TheBahamian
flag as inappropriate/spamReply

You stole that from her twitter. The babys name is Lyric. If you're gonna steal information do it properly. That's wrong to just expose her baby like that.


GingerRed
flag as inappropriate/spamReply

they look like bro and sis


TheBahamian
flag as inappropriate/spamReply

You ppl must be real stupid to believe MTO. he is not a stripper. & how do u know if she isn't already married? Ppl have sex condoms aren't 100% safe. The baby is here & BOTH parents are active in the babys life. While the rest of u can't even figure out who the father is plz have a seat. @MzNoirGunz


lanette84
flag as inappropriate/spamReply

He did one of my tatts...lol


customcalendars4u2
flag as inappropriate/spamReply

Hum!! I always wondered who her parents were,because Kyla was an absolute standout as far as child stars are concerned that seemed to had successfully maneuvered her way through her formative years as a Good Girl unscathed by Hollywood scandal. Young, Pretty, Successful, Well Mannered and Rich were her obvious attributes so I just knew once she had reached the legal age with all the smarts and intelligence she seemed to possess to choose a man, that she would choose one that was respectable and professional with a college degree and some morals. Lol SMH...@ how her girls must have taken her to the strip club for the first time and Mr. Compton spotted that fresh naive meat then gave her the TABLE DANCE of her life and put something on her mind that she could not/would not forget! Her lack of experience against his "Many experiences" with numerous women in the club was no match for Kyla Prat and once he tossed that salad she was totally Sprung! Problem is the poor thing really believed that because he got the celebrity prize he would become this new upstanding baby daddy citizen before the truth came out about who he was in the media. Well the bad news is Kyla sweetie you got played, he will not be faithful to only you and you not gonna change him Boo,Boo, but the even better news is you have the most beautiful baby and she is a precious gift regardless and you can move forward if you so choose from here. S.h.i.t happens to the best of us girlfriend...


Sweet_Tea69
flag as inappropriate/spamReply

MTO is telling the truth Kyla was on 106 & Park not that long ago and said she had a baby girl who just turned on. On the other hand....what the hell was she thinking cuz dude aint all that good looking. I mean she wouldve done better by getting knocked up by Omarion. LOL


KiddMill
flag as inappropriate/spamReply

Damn, he beat me to it. lol Welp Raven Simone still out there tho lol _ @Young_Deuces


huh_what?
flag as inappropriate/spamReply

awwwwwwwww, i saw them at torrance bakery the day they ordered the cake, they are tooooo cute. she was so excited to be ordering her babies first birthday cake.....precious!


BoojiePlaymate

lovedeluxe
flag as inappropriate/spamReply

Proverbial Hater, take your meds and refrain from longwinded paranoid rants


bapes08
flag as inappropriate/spamReply

They look alike


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

Another black child out of wedlock. Woo hoo! In a few decades we'll be at 90% instead of our modest 70%


DontCryNow
flag as inappropriate/spamReply

Damn Proverbial can we say owned lmfaaoo


thatguy88
flag as inappropriate/spamReply

People have seen the picture of this guy before, who cares what he does, he makes money



TruthHurtzNHealz
flag as inappropriate/spamReply

So many questions!!


nene81
flag as inappropriate/spamReply

This is not a "mto exclusive". She announced she had a child on 106/park a month ago. Your late mto, try again......


BlackCheri
flag as inappropriate/spamReply

@rjk8...I don't even know what smmh or all that other shit was you call yourself saying about Black Women but you need to look at the state you Black male monkeys are in before you start insulting us..get some of your 1and a half million BM out of prison, stop slaughtering each other, selling dope, being down low faggits, unemployed and robbing and killing people. Get that straightened out then come back and talk because right now Black Men are the LAST mf's that need to be talking shit about anybody!


CocoaBrwn24
flag as inappropriate/spamReply

Oh wow really, i hope she got herself tested cause them right track nigga's are dirty!!! Follow @askthemwhoibe


Black-Jesus
flag as inappropriate/spamReply

Kyla used to be my girl!!! @The_Hater - she still the same in my book and I'm still waiting on you to join the twitter gang (BlaKC_Jesus) The Hater is here for entertainment - duh!


MIYANNA
flag as inappropriate/spamReply

Ok well she's grown it happens. Beautiful baby n she's pretty n he's kinda cute. As long as they take care of their child who am I to judge


Classyasschick
flag as inappropriate/spamReply

Wow didn't know she had a child. Her baby is is pretty.


diivadoll
flag as inappropriate/spamReply

@The_Proverbial_Hater- She doesn't have to kill herself...you already did! Shut her shit down. LMAO!


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

You can't blame either gender for a whole races issue. Men spread their seeds a ditch, while women spread their legs for losers. The absence of real mothers and fathers is the reason for why blacks world wide are behind. I expected more from kyla, but its her life. I can't fault germ for doing what our race is known for.


vermoo
flag as inappropriate/spamReply

What a beautiful baby girl!!


SunShine1379
flag as inappropriate/spamReply

Ummmm yes he is a dancer at the track ...seen him plenty of times back in the day


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

ctfu@mto calling something known to the public for almost 3 wks 'exclusive'


REAL_REAL_TALK
flag as inappropriate/spamReply

DUM BB?ITCH???? REAL]]]]]] REAL]]]]]] TALK]]]]]]


SashaFLOPPED2011
flag as inappropriate/spamReply

first off, MTO is LATE AS HELL with this story lol. second, all you ignorant azzes up here need to stop acting like white people don't have baby daddies lined up outside their trailer parks. blacks are not the only ones who do this. last i checked, britney spears' sister, bristol palin, and that corpse madonna weren't married when they gave birth. check the facts; the majority of single mothers collecting government assistance in this country are WHITE single mothers.


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Kyla blossomed into a beautiful young lady because she looked a little rough growing up appearing on the Barney show etc. But hey we all go through those phases you know but she is stunning now. So what if her BD strips....they have a boo-ti-ful baby together and he is a cutie pie himself. Yummy if you ask me. Its her life and shes old enough to make her own choices. Keep doing your thing Kyla. I hope that show youre on gets better now that youre apart of the cast because it was wack as hell. Please shoot the directors some ideas to keep me interested because I prolly watched 2 episodes and gave up. I try to support BET but that show was dead so I look forward to seeing what your character will contribute to it. Best wishes to you and your family.



MiZUndra
flag as inappropriate/spamReply

yall shut the FFFF Up seriously. act like yall all got married and shyt and had had kids stop hating she is human okay, okay (in my little rascales voice ) he is so fine he would be my baby's papi 2 . so shut up white pple and other races do the same shit yall just dont catch em cause you so busy worring about the wrong shit. Everybody on foodstamps now so dont judge her, just because she not beyonce opps sorry ! I bet if this was Beyonce it would be good. Smh dumb asses


phillyqt19
flag as inappropriate/spamReply

DAM SHE COULD HAVE DONE SOO MUCH BTTR! SMH BUT THE BBY IS CUTE. LOOKS LIKE BOTHER PARENTS.


phillyqt19

denia
flag as inappropriate/spamReply

Her daughter is cute the baby daddy look gay


imnew
flag as inappropriate/spamReply

that baby is just too adorable.....MTO she is like 25!


Ambrosia-sweetz
flag as inappropriate/spamReply

Kyla and her baby's father looks like they could be related. STRANGE. But cute baby!! :)


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

had no idea she had a kid even tho she's kinda grown now i still look at her like that little girl on one on one.


NayasoooBadd
flag as inappropriate/spamReply

That nigga ain't no stripper......I just got tatted by him two weeks ago..........but since u guys r talking about him.....DO THE SUPERHEAD...check him out on YouTube: iamcompton-superhead


Thickytina
flag as inappropriate/spamReply

I been knew she had a baby now for hella months now


EastCoastChica
flag as inappropriate/spamReply

All i can say is good luck on dating a male stripper. i did it & ive known others who have & its just not a good look. you can totally forget about marriage--thats not gonna happen Pryla honey. & if he does decide to marry you--plan on being cheated on left right & sideways. Get a real man w/ a real income & none of this temporary hollywood dream bullshyt!!!Think about your future honey!


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

Yall are late as hell with this story. And the dude is just a tattoo artist. COMEDIAN PATRICE ONEAL DIES! Read about it on blackpeopleDOreadcom


EastCoastChica
flag as inappropriate/spamReply

Tatooing & strippin aint gonna pay the bills when his ass gets old. Nobodys gonna pay to see a grey haired stripper & tats are a fad that will run its course like the other fads. Get a real man Pryla!!!!


RealPaulC
flag as inappropriate/spamReply

DAMN I used to want her so bad on that show One On One. Follow me @RealPaulC


sarai_juelz
flag as inappropriate/spamReply

MTO be lying....this is ya'll first time reporting this and ya'll talking bout, "we've been hearing for a year"...smh


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

ha... they are all the same



jzzybee
flag as inappropriate/spamReply

PLEASE HELP ME OUT HERE, CUZ I MAY BE OLD FASHIONED.....BUT WHAT WOMAN IN HER RIGHT MENTAL STATE WOULD WILLFULLY HAVE A BABY BY A STRIPPER???? DESPERATION IS THE NEW TREND!!! :-(


Kelleigh313
flag as inappropriate/spamReply

I always liked Kyla. I think she could have gotten pregnant by a better man (someone she wanted to marry before having a child and keeps his clothes on for a living), but whatever. Hopefully, MTO is wrong about him being a stripper. Cute baby, though.


toyag
flag as inappropriate/spamReply

REAL TALK IM DISAPOINTED N KYLA ALL THIS BABY MOMA STUFF IS SHAMEFUL AND RIDICULOUS. BLACK WOMEN GET YALL SH-IT TOGETHER. BLACK MEN DO HAVE PROBLEMS BUT ALL THESE BASTARD AZZ KIDS ARE 'F" D UP. ALL YALL HO'S WANT TO GET ON THE BAND WAGON WHY CUZ YALL TRIFFLING AZZ BABY MOMAS


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

CUTE FAMILY THE BABY SO CUTE AND SO IS THE DAD ;) LOL...


Coffeecolor
flag as inappropriate/spamReply

She's grown..the baby's really cute...and as long as he loves his baby and kick her down FOR that baby?...I wouldn't worry about what anybody else has to say.......nice nose job.


badass8
flag as inappropriate/spamReply

ALWAYS LOVED KYLA, VERY SEXY, ADORABLE LITTLE GURL , SHE HASN'T STOOPED TO BE A BABYLON HOE, SO EACH TO THERE OWN , AND LOVELY FAMILY CONGRATS MOM AND DAD , BLESSINGS ,FOREVER.


Laybaybay
flag as inappropriate/spamReply

Bless them... they have a beautiful family starting! Umm because he is a stripper this is news or because he a stripper that has a baby with Kyla. I'm confused, does that make him any less of a man & now father! They are beautiful people who made a gorgeous child.. I dont get MTO sometimes


sayitsayit
flag as inappropriate/spamReply

he is not all that skinny will lots of tats see more of his pics


3xquisit3
flag as inappropriate/spamReply

No guys it's actually real look at this link http://necolebitchie.com/2011/11/29/kyla-pratt-sets-the-record-straight-on-her-pregnancy-shows-off-her-beautiful-baby/


TeamBreezy_Symone
flag as inappropriate/spamReply

look just like her mama


ATLariesMika
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful baby:)


MrNewOrleansEast
flag as inappropriate/spamReply

Lol hell nah Up to $100/day receiving text messages.... Http:// welikecash.textcashnetwork.com


Mel7
flag as inappropriate/spamReply

He is cute! looks like a Debarge family memeber. Go head Kyla


PocahontasDiva
flag as inappropriate/spamReply

Welp! When I first saw his photos I thought he was just gay. But now that I know what he's really all about, it makes sense. I just wanna know, how much? And as far as that love/desperate chile is concerned, he betta NOT strut his arse on Maury. If he does just throw ya hands in the air, and fugg the DNA test just like ya don't care, cuz that's his for shizzall! Noooo bout a doubt it!


Courtney.K
flag as inappropriate/spamReply

SMH!!! Some Ppl Are Fucking Really Hateful... Ugh



UgtaBkdnMe
flag as inappropriate/spamReply

Cute Kid! Add A New Friend Today twitter.com/UgtaBkdnMeDave


mula478
flag as inappropriate/spamReply

SOO FOLLOW ME @MULA478 I FOLLOW BACK @MULA478


butterflynans
flag as inappropriate/spamReply

She's been with him for a long time. I ran into them at a B2K concert here in Los Angeles... So yeah b2k long ago n she was w this guy... Macking it


The Truth Ruth
flag as inappropriate/spamReply

She looks just like her mother.


CLOUDHOUSE SHAWTY
flag as inappropriate/spamReply

FREE DOWNLOAD.... GOOD MUSIC.... http://gamefacerecords.com/album/against-all-odds


miss shaun
flag as inappropriate/spamReply

1st off yall act like she give a fuck about what yall think about her.... And yes I no compton very nice person...I see y she didn't tell the world about her beautiful daughter....look how yall act like yall pay her bills....and the ones that talking shit her and compton being together yall just not happy with your self r the person u with get a fucking life ppl....COMPTON fuck yall hater yall doing something right.....


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

He look like one of those Down Low bruthas!


TeamIamCompton
flag as inappropriate/spamReply

Follow Compton >>> @iamcompton


KARMAISABEYACH
flag as inappropriate/spamReply

He looks better then that ReDICKulous!


MzMollyGohard
flag as inappropriate/spamReply

Awwww...A few paragraphs dedicated to me?? You really shouldn't have. But I knew you would. Cthu. Females like you are easily influenced. Not to mention, Your a nobody. *gasp* That's right, cheerleaders, HE'S A NOBODY. Not even worth mentioning.


Zomg
flag as inappropriate/spamReply

Aren't male skrippers often gay? Good luck on being the baby mama of a man who probably likes to ride more than just a pole.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

Adorable baby....Mother is still pretty....dude okay....that's there biz...


Rippa
flag as inappropriate/spamReply

they biz my shit HAAAAAAAAAAA


hbgzpeaz
flag as inappropriate/spamReply

ok He so sweet he stick his finger in black coffee....forget sugar lol follow me on twitter hbzpeaz