Amber Rose Shows Off Her New LOOK . . . She Got An AUNT JEMIMA HEAD WRAP On!!!

: Is it just Us . . . or did this chick lose ALL her Sawagaah. She needs to release a sextape or something . . . to PEAK OUR interest again!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Kisha_Jones
flag as inappropriate/spamReply

wow. thats crazy yo.. Im a fine azz chick!! Wanna See? Go to www.KishaJones.com


JohnnyTruthe
flag as inappropriate/spamReply

She is sooooooooooooooooooooooooooooooo UGLY


Robena
flag as inappropriate/spamReply

Maybe she has a real love for pancakes.


m3eezy
flag as inappropriate/spamReply

Who cares about this South Carolina slavery look #flop #fail Follow me on twitter @m3eezy #TEAMFOLLOWBACK


MissGizzy
flag as inappropriate/spamReply

She still hawt.. follow me @mizzgizzy86 #TeamFollowBack


urboysdreamgirl504
flag as inappropriate/spamReply

Looks foolish to me...but its only for her to like anyway.


LiaRapz
flag as inappropriate/spamReply

so sick of her. like me on Facebook.com/liaraps and check me out on youtube http://youtu.be/kEiO_SCjPDY


reecee32
flag as inappropriate/spamReply

Don't like it u no better then that amber


Industryfcuked

thehairnation
flag as inappropriate/spamReply

oh ok ..... follow me @thehairnation


wtfmto89
flag as inappropriate/spamReply

Y'all some self hatin somethins...the first person you think of when you see a headwrap is aunt jemima? Really?


MARKEE DJORDAN
flag as inappropriate/spamReply

Wiz is a friend of mine so im not going in on this.... but if you need a hit song written for you check me out. www.markeedjordan.webs.com


EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

GIRL BY!!! Lookin like Meagan Good by that out fit... A Hot Azz Mess! Ya startin to fall off Boo!!! Bra showing and all... 2012 is starting to affect these Heauxs already!


AmbiguousOne
flag as inappropriate/spamReply

It's PIQUE not peak. Look it up you idiots!!


Ransomed


mrtalent24
flag as inappropriate/spamReply

Amber body is top notch. yall can hate allday& dat wont make her less sexy. she dnt need Kanye for ish.


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

No ma'am She should have bottled some of Yeezy's Swagoo before they ended things This is not a good look for Ambi lol (( TWIT.TR-SUPER_NEGRA))


bonjourfashion
flag as inappropriate/spamReply

I like it , some people just don't know what fashion is .


LovelySally

DaisyDooks_3
flag as inappropriate/spamReply

Amber's head-wrap pays homage to our AfRAkan culture. MTO calls it 'Aunt Jemima'. Even Aunt Jemima had a NOBLE legacy. Let me show you where the head-wrap came from where it STILL represents CLASS, civility and nobility TODAY!! http://youtu.be/Di0UoNWEdnQ Wadoo Skentele!! IFUNANYA!!


sERIOUStIMES
flag as inappropriate/spamReply

Duhh, wasnt she in Africa early this year promoting an African Fashion show! Thats an African wrap idiots also check out her necklace, smfh!


TheRealHer
flag as inappropriate/spamReply

Odd but she still looks amazing


mrfivestarr
flag as inappropriate/spamReply

Wow..she's to old to walk out and go to a event like that...BAM!! FOLLOW ME ON TWITTER @officalonebks #teamfollowback (434) to (770) what's NEXT!


MzzVal
flag as inappropriate/spamReply

I guess......... I dunno...maybe they should've tied it a different way... I love head wraps when they're done properly...IMO Tweet-tweetz @MzValerie_


thatguy88
flag as inappropriate/spamReply

First off, how u kno this is her new look? She wore this to one event? 2. Why no more follow ups on her being "pregnant" from ur globe trotting world class snitch?


Lissy8o9
flag as inappropriate/spamReply

this thirsty bird needs to fade away already NNEEXXTTT!!! ... follow me on TWITTER @PreCiouzLis_8O9


JGhetto
flag as inappropriate/spamReply

Is this U.S. Senator Joe Lieberman?? I don't get why is he in drag.


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

Cute girl!!!!!


TheBahamian
flag as inappropriate/spamReply

Agreed @jmagic @MzNoirGunz


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

I've ran outta comments for this Trick. I mean really....



denia
flag as inappropriate/spamReply

That look like a Halloween costume


shay007
flag as inappropriate/spamReply

I think it looks nice on her. This is acceptable.... Why do Americans have to hate lol.


chaunceylove4
flag as inappropriate/spamReply

Facebbok me I'm the guy in the picture with amber


chaunceylove4
flag as inappropriate/spamReply

Chauncey love, follow me on twitter @clocmoney


murtresea13
flag as inappropriate/spamReply

Y'all said she was prego


devilorangel
flag as inappropriate/spamReply

She's expired. She should dress with a little more class and degrease that face


stesha_doll
flag as inappropriate/spamReply

I love the head wrap and wraping the hair predates aunt Jamaima and slavery. Definitely fab could have paired it with a better outfit though


glakine_314
flag as inappropriate/spamReply

Amber Rose is that deal tho... Follow @glakine_314


jetblackchick
flag as inappropriate/spamReply

DARK SKINNED WOMEN: tired of being called ugly, manly, and ghetto just because you're dark skinned? Join me on FB type in A Dark Skinned Woman's Revenge


Beauty4Bey
flag as inappropriate/spamReply

She def needs kanye again! But I still rock with you Amber


Tmh8495
flag as inappropriate/spamReply

MTO where Ambers baby bump at huh?!,,also how u gonna have no air n try n rock a head wrap jus wondering


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

Man that's one fine whitegirl.


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

@Jmagic i know u don't think we give a fukkk?


jstfollowme
flag as inappropriate/spamReply

one word...swag follow me @dwalk_23


emorylove22
flag as inappropriate/spamReply

wow when kelly rowland did it people clowned her for it.Amber rose gets praised for trying to be a black woman wtf.This rihanna wannabe needs to sit the f**k down with her no talent azz.



peachedkeen
flag as inappropriate/spamReply

I Really Dont like This Chickk SMH Every Time I Turn Around I See Some Ugly Scary Picture Of Her.. She Looks Like A Scary Man Guys.. Why Do You Pay Her Any Mind!