OH MY GAWWWWWD!!! No Wonder Nicki Minaj And Her BF Are ALWAYS FIGHTING . . . She Treats Dude . . . Like He’s A B*TCH!!! (Shock Pics)

: MediaTakeOut.com told you that two weeks ago, Nicki KICKED HER BF Safaree out the house. Looks like the two of them MADE UP . . . cause they were together last night at the NA All Star Game. But things got a little odd.

At one point, Nicki walks up to Lil Wayne - with Safaree just a few seats away - and she kisses him - OPEN MOUTH.

We obviously don't CONDONE violence against women. But Nickster . . . if you keep doing ish like that . . . you're gonna have a PROBLEM ON YOUR HANDS!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

WCLHustler
flag as inappropriate/spamReply

With a name like hers....she is just getting it poppin....


MiscPics
flag as inappropriate/spamReply

She's HOT @MiscPics <~~~~~~~FollowMe!!


Therealsexciip
flag as inappropriate/spamReply

Drake looks like he's about to cry though...


WCLHustler
flag as inappropriate/spamReply

and she is not hot. Have you really looked at her face? It would be backshots all night...


mrivanna
flag as inappropriate/spamReply

Shes the Queen she can do shit like dat


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Oh my!.........


Therealsexciip
flag as inappropriate/spamReply

Follow me ---->@SexciiP


Toyadadiva23
flag as inappropriate/spamReply

That ish cray


poohrealsmoove
flag as inappropriate/spamReply

Wow, lol Follow me @pooh2smoove #tfb


MrsIrvingToBe
flag as inappropriate/spamReply

She is too extra and over the top.. just like him **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


THAGOLDNCHILD
flag as inappropriate/spamReply

Yeah she do. You see that punk at the allstar pop locking in a retarded helmet. Smh Follow me @Tha_goldn_child


buttaflyytulsa
flag as inappropriate/spamReply

So, MTO doesn't know a publicity stunt when they see one? Follow me @buttaflyytulsa!!!


spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

The dunk contest was str8 bootay!!!!! Topic: whateva......


Beefin_it_up
flag as inappropriate/spamReply

1 st and you know what they say a ho is going to be a ho -_-


Nini Hawtcakes Skyler
flag as inappropriate/spamReply

BITCH EM RIGHT, SUCK EM RIGHT, GET THE MOOLA RIGHT YOUTUBE.COM/LETSGETLIVETVMIAMI



blahmayne910
flag as inappropriate/spamReply

LOL because she is bring home the bacon.... Dude knows he gotta wear the dress in the relationship.... Check the kid on utube.......I do parodies...cartoons...random skit.... Support a bruh... Subscribe and past along..... youtube.com/blahmayne910....


Haiti_Lady01
flag as inappropriate/spamReply

Salty ass drake in the background "I love Nicki Minaji I told her i'd admit it" lmaoooo


trishann405
flag as inappropriate/spamReply

Why is this shiit news?


chickdaboss
flag as inappropriate/spamReply

As she should... DOWNLOAD MY NEW MIXTAPE Y'ALL!!! CHICKDABOSS.COM/DOWNLOADS @chickdaboss #bossmusic


detroit2dallas

JaseLegit

Beefin_it_up
flag as inappropriate/spamReply

A ho gonna be a ho was frist!


staciwacy
flag as inappropriate/spamReply

OMG hes gonna whup her up.


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

It's amazing how fast she changed for the PB stunt with weezy. She must've done that during halftime!!! Obviously not the same day...... And it's for publicity..... the same bs you do on your site.... You know, LIES.


daniii
flag as inappropriate/spamReply

Why should he get mad? It's not like Nicki's reputation is that of wifey material anyway. Safaree probably doesn't care.


roxiandmaryjane615
flag as inappropriate/spamReply

she kissed him cus she loves the taste of pussi ;-)


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

Shhhiiiiiittttty, thats the least she can do, i mean he did make her ass a millionaire Dirtylittlepigs.com


Frankie1Youje
flag as inappropriate/spamReply

Ok i see that. http://frankie-youje.blogspot.com


thatguy88
flag as inappropriate/spamReply

I figured yall were lying about her kicking him out. Ahhh well


KushKitty
flag as inappropriate/spamReply

We all knew she'd be back...moving oin



twizzard
flag as inappropriate/spamReply

People have fought for ho rights, so now they don't see anything wrong with "sluttin", especially in public. If you object to their skankly behavior, they start hollering discrimination (double standard), just like certain other groups that they affiliate themselves with.


moonleya
flag as inappropriate/spamReply

Lmao!! @ wclhustler


misscpb
flag as inappropriate/spamReply

MTO IT'S MY BIRTHDAY THAT SHIT SHOULD BE TOP STORY WTF Y'ALL SLACKIN XD


upupandaway
flag as inappropriate/spamReply

Yucky!!!! Do u know where weezys mouth has been!!???!?!?


peach216
flag as inappropriate/spamReply

Im tired of her lil wayne and everyone in young money they all should just dig a hole somewhere and jump in follow me @iambcuzofyou i follow back


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

UUUGGGGHHHH!!!!! Wayne looks like hes funky, dirty and reminds me of fungus! UGLY! If he didnt have $$$$ and fame he would be very losing!


hehe123
flag as inappropriate/spamReply

Didn't she use to call this COON the "mistress" ..I see why


ReallyMTO
flag as inappropriate/spamReply

Umm, She kissed him on the cheek though MTO. -___-


Brandarski89
flag as inappropriate/spamReply

I dont see any tongue


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Ugh! That so called bf isn't going to do or say a damn thing because Nicki the bread winner! Smh lol Safree or however the phuck it's spelled,is pretty much her employee so if he wants to keep a job,cashing them checks while enjoying the perks,he better know his place! Lol Isn't he trying to get in the biz his damn self anyways? Publicity stunt or not,this is doing too much


caressam
flag as inappropriate/spamReply

Wtf? What does dhea think abt all this?


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Kissing Weezy will get a b!tch pregnant tho I'm unconcerned with this made up story Twit.tr Super_Negra


MZLIVEWIRE313
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS WHY OUR YOUNG GIRLS ARE CONFUSED AS HELL THIS BEHAVIOR WILL GET YOU KILLED NO I DONT CONDONE MEN BEATING ON WOMEN BY FAR BUT ITS THINGS LIKE THIS THA GET YOU HURT


morningdelight
flag as inappropriate/spamReply

Gotta keep daddy happy to keep those checks rolling in especially with the all American cutie C. Millian signing to ymcmb. But forget SB. Drake looking sick than a MoFo....."I love u Nicki, you the best I ever had" Lol.


TheBahamian
flag as inappropriate/spamReply

He kissed birdman with more passion tho. o.O



MTOstillAINTsheeyit
flag as inappropriate/spamReply

WHO GIVES A F*CK OCTAVIA SPENCER IS THE FIFTH BLACK WOMAN IN OSCAR HISTORY TO DO SO AND YOU FEATURE THIS BULLSH!T????? SHAME ON YOU MEDIACOONOUT, SHAME ON YOU COON IDIOTS AND YOUR GHETTO SHENANIGANS.......F*CK YOU, F*CK YOU, F*CK YOU.......


xCivicx
flag as inappropriate/spamReply

Rofl look at Drake in the background all sad and shit "Fuck that niiiiiigga that you love so bad..."


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

You're dumb as Fu(k if you can't look at a pic and SEE the difference!


CaliBaybee
flag as inappropriate/spamReply

Drake looking sexy lol


citytalk313
flag as inappropriate/spamReply

She is just too Danny weird for me....Next. BTW hated her Grammy performance. Get the book "Dying to Find Jordan - The Stranger Within" on Amazon


melaniefacciolo
flag as inappropriate/spamReply

A lot of girls kiss their gay friends on the lips, what's the problem?


dejavu81
flag as inappropriate/spamReply

SHE SHOULD OF BEEN KISSING DRAKE SEXY ASS INSTEAD...AND WHY DOES SHE ALWAYS HAVE TO WEAR A WIG


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

God i bet his breath stinks yuk


glrfc
flag as inappropriate/spamReply

And ya'll talk about RiRi!?


onebizzy
flag as inappropriate/spamReply

Nicki and Wayne are two industry clowns. Why be a clown when u got talent


MadeInChicago
flag as inappropriate/spamReply

eew why would someone want to kiss him in the mouth?


kansascityZO
flag as inappropriate/spamReply

Drake dont look affected by it, he look like he bout bust out laughin he got that "SMDH" look goin, like "look at dis bit ch here"... LOL, dis ish is hilarious! ***FOLLOW ME ON TWITTER*** ZoGitEm @eyedolla #marijuananation JoinThaMovement I BLOW BIG WEED!!! I ENJOY FOLLOWERS WHO DO THE SAME!!!


Beautiful333
flag as inappropriate/spamReply

i heeearrrrrd that! ;) <


Beautiful333
flag as inappropriate/spamReply

&& drizzy...... Y U MADD?


HOUSE_OF_BEAUTY
flag as inappropriate/spamReply

wow it's funny how everybody keeps talking how dumb Rihanna is for taking Chris Brown back after they had they're falling; but I don't see or hear nobody talking about Nicki Minaj and Safaree. Nicki doing the same ish' Rihanna....but ain't nobody calling dumb, stupid or throwing low blows at Safaree like they were doing Chris Brown...damn near every last one of these rappers or singers done hit a female and that same female forgave that rapper and they reconciled their relationship....the only difference is Rihanna and Chris has money but I'm happy they're getting their relationship back in order, and I think Nicki stupid and dumb just like Rihanna. But at the end of the day you can't help who you love.



Deshannon1
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE NICKI THAT'S MY GIRL


Tarawill33
flag as inappropriate/spamReply

Who f****n cares......lol...follow me on twitter @tiarawill32 and I will follow back!


lvlf
flag as inappropriate/spamReply

it aint no secret everybody who has half a brain knows nicki sucked lil wayne balls to get put on!safaree know that too! if he had some pimpin in him he should start his own reality show or start some kinda bizness and do his own thang and stop riding her coattails cuz he really is looking soft! kickin her azz aint gonna stop her from being a freak nigga!plus she a freak with money!so guess what she fuckin wid niggaz wid more paper than her!safaree a kept bitch!lol


BARBIE_BOUTIN
flag as inappropriate/spamReply

Know anyone that needs a job in the DC Metro Area? Go to WWW.FIVEDIAMONDSTAFFINGLLC.COM and fill in your info!!! Its not a SCAM or SPAM!!!


TheRealHer
flag as inappropriate/spamReply

Lol look at Drake though...& I wonder how much Wayne paid for those beats @MahoghanyXO


Mrs.Incredible
flag as inappropriate/spamReply

dude obviously knows how to play his position, he ain't mad so whats the prob?!


funbear
flag as inappropriate/spamReply

sorry, not so 'sorry for him'. she is who she was when they met. he was who he is. (btw- she's not fascinating enough to be following her every move... the coverage of the game/the weekend itself totally excluded her on my TV, never saw one frame of her - or much less him. yay!)


BORNahDIVA
flag as inappropriate/spamReply

What's up with nicki,rihana, and beyonce with the pointed nails! Looks like devil shit to me!


trueSTARs
flag as inappropriate/spamReply

ooohhhhhh hush MTO. its only entertainment :)


badgirl443
flag as inappropriate/spamReply

wayne only puckers his lips out for baby! ha ha! nicki is pretty. plastic, psycho puppet bit ch, but pretty. look @ drake duck azz in the back lookin hurt!


BORNahDIVA
flag as inappropriate/spamReply

Follow me I follow back....@bornahdiva


dendai
flag as inappropriate/spamReply

Looks like there playing..... Listen to my video on youtube..Mrthedendai


cocobean
flag as inappropriate/spamReply

She scares me...every time I see her all I think is...'evil I rebuke thee!' Need gift ideas? Visit: http://giveagiftbaskettoday.yolasite.com/home.php


PROVERBIAL_187_KILLA
flag as inappropriate/spamReply

MTO READERS.....GO TO YESTERDAYS BEYONCE STORY AND TAKE NOTICE TO RANSOMED AND MEEKALOVESRAY POSTS.......MY FORMER SCREEN NAMR WAS PROVERBIAL EXPOSER...BUT IT WAS COPIED BY THE HATER/DA TOUCH/RANSOMED/DUHREELKEEPER/MEEKALOVERAY AND MANY MORE.....I NEVER KNEW MEEKALOVESRAY WAS ONE OF HIS NAMES UNTIL YESTERDAY.......GO TO THE POST BY MEEKALOVESRAY WHEN IT SAYS TO RANSOMED..."I KNOW YOU DON' T AGREE WITH MY COMMENTS" AND SOME MORE SHYT....THIS MUHFUKKA IS TALKING TO ITS SELF.....ON THE SAME BEYONCE TREAD THE HATER COPIED AND PASTED MY PASTS POSTS AND ADDED SOME MORE SH!T TO IT....FOR EXAMPLE....I NEVER MENTIONED MEEKALOVESRAYNAME BUT IT ADDED IT SO ONE MORE OF ITS SCREEN NAMES COULD JOIN IN AND NOT MAKE HIM LOOK SUSPECT....NOTICE ON THE BEYONCE THREAD.....AFTER I POST AS PROVERBIAL_187;_KILLA.....MEEKALOVESRAY COPIED AND PASTED MY TREAD ON TE SAME POST.....IN SHORT RANSOMED....DA TOUCH....MEEKALOVESRAY....DESI_PRINCESS...TEA PARTY BILL....DA GREAT 1.....THE PROVERBIAL HATER IS AN MTO EMPLOYEE WHO COMES TO GENERATE MORE COMMENTS.....MTO REALLY IS NOT SH!T.....USING THE DEGREDATION OF A PEOPLE...AND EXPLOITING OUR ISSUES.....SKIN BIAS....ETC...ETC....WELL THIS IS THE REAL EXPOSER...IT WILL BBE TAKING THIS NAME BECAUSE I CALLED THAT BULLSH!T OUT....YOU KNOW ITS AN MTO EMPLOYEE BECAUSE...TRY AND USE ANOTHER PERSON SCREEN NAME AND POST...YOU CAN'T DO IT....HOW THIS MUHFUKKA TAKE MY NAME TO THE TEE.. USUALLY YOU HAVE TO CHANGE IT UP.....MTO IS SICK...


BlazeKing23
flag as inappropriate/spamReply

Nicki Pays the Bills Soo she can do what Ever to whom Ever ... @swagparty23



chocodrop11
flag as inappropriate/spamReply

For some reason they remind me of two old people reuniting in this pic, kinda harmless in a way


ChristieBarbie
flag as inappropriate/spamReply

Nicki why do i have a hotter bf with a better personality than yours? DO BETTER


BLACKPPLWAKEUP
flag as inappropriate/spamReply

WIT HER POINTY ASS NOSE...HAHA WASSUP MTO


KdsGurl
flag as inappropriate/spamReply

That's not the first time she did that. She did it at the bet awards too right before she went on stage to get her awarded. SB was RIGHT THERE. Guess I was the only one that caught that..


inspecta
flag as inappropriate/spamReply

Aww look at Drake with his head down. Yall know He love Her. It would take a substantial amount of money for Me to kiss Wayne. Im sorry!


Morena-Honey
flag as inappropriate/spamReply

Not a big deal. I kiss my family and good friends like that.


@bigbank313
flag as inappropriate/spamReply

Follow @bigbank313


BIGMAN36
flag as inappropriate/spamReply

bad breath heffa!


@bigbank313
flag as inappropriate/spamReply

Follow me @bigbank313


lmsd
flag as inappropriate/spamReply

Nicki is GAY google her butch pics n videos thats my girl tho aint mad at her but she is gay all this makeup n wigs and shyt for show


Chabee876

deebee76
flag as inappropriate/spamReply

Y'all ppl on here are as green as the money in my pocket y'all say drake look mad to me drake look like this dumb ass dude whatever his name is n love with a smut who him and crew y'all no he love his crew all fucked that's the look he got to me I been there drake look sad u ppl crazy that bitch whore


lmsd
flag as inappropriate/spamReply

lil wayne is a troll


KINDANOTREGULAR
flag as inappropriate/spamReply

BLIND ITEM: safaree would DO ANYTHING to be wayne..


ADIDA$2012
flag as inappropriate/spamReply

* !?!?!?!?!?!?!?!? PEOPLE CAN BE SO MEAN. #CUTTHECHEQUE #-$+3TRILION/ANDAHALF #A.D.I.D.A.$. #TIME



GingerRed
flag as inappropriate/spamReply

wtf does she have on? she os a tackyass cornyass broad. w/o wayne writing for her, what is she?


STL_Boy_314
flag as inappropriate/spamReply

Just threw up in my mouth a little but follow on twitter@A_MY_NIG


luvlyfegr8
flag as inappropriate/spamReply

Now I understand why The Almighty gave me a simple lyfe. Hollywood is just too much. No one is their self their who others want them to be. Thats no lyfe I would ever want.


TigerLily89
flag as inappropriate/spamReply

yikes i thought this was her performance outfit until i clicked the next link. so she just went to a basketball game with a leotard over tights? and i already know she goes out in public in those wretched wigs even when shes not performing. goog god....what has this world come too. when i was growing up some of the biggest artists were black. i grew up listening to lauryn hill and erykah badu. now, the only black women big in the music industry are rihanna and nicki minaj. i mean, i know theres more...but im talking about radio songs that children are repeatedly exposed to. i miss the 90's :( gwen stefani was so cool back then too, before she turned into a slutted-up pop singer.


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

Her and lil wayne want attention but how u think she got on in the first place him and baby prolly fukked her at the same time are you serious her rhymes aint that tight and her and sb prolly got a agreement he writing the rhymes but he smashing other chicks too she is a gimmick i like her because she came from the bottom but she is a assklown sorry she changed for fame sometimes just be ya self and you will get far she has no identity anybody that kisses wayne is just plain nasty but he prolly paid for the booty implants


MBY12
flag as inappropriate/spamReply

Why does she always have to dress like a clown ? #CheapLooking lady gaga wannabe


SOLA_LILA
flag as inappropriate/spamReply

That just kills me how people want to talk crap about Rihanna & Chris Brown,but Niki going back & forth how many times with dude????and ain't nobody saying shit about that.If Rihanna & Chris wanna kick it so let them,why r peeps all in their grill who's tapping who...


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

Its just a kiss, sheeesh please visit blackpeopleDOreadcom


nicolethemachine
flag as inappropriate/spamReply

Her butt looks droopy.


pinkscorpio
flag as inappropriate/spamReply

Some dudes like getting treated like a b*itch.ijs


KlovingSexy
flag as inappropriate/spamReply

She's a human spit.


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

Maybe he IS a bytch and she treats him accordingly. I know my man would never agree to even a closed mouth peck on the lips to any other man. Then again this is a show biz couple so who knows how they get down


phillyqt19
flag as inappropriate/spamReply

LOOK @DRAKES SEXY AZZ! & IS SHE WEARING A LEATART??


batman2020
flag as inappropriate/spamReply

Thats fucked !


JoshLoveRihanna
flag as inappropriate/spamReply

That is her BEST FRIEND they have never went out they are just FRIENDS!!!! they've known each other FOREVER!!!



Wiz munthali
flag as inappropriate/spamReply

Thats dop there not just friends


1HIT&IQUITDEM
flag as inappropriate/spamReply

FUCK THAT EVERYONE FUCKING NIKKI IM A REG NIGGA BUT SINCE I GOT A BIG DICK N I CAN DRESS NICE N TAKE CARE OF MY SHIT I CAN FUCK HER SHE'S A HOE SHE FUCKING THE WHOLE YOUNG MONEY CAMP IF U LOOK AT DRAKE HE SMILING LIKE THIS HOE CANT GET ENOUGH, DRAKE MADE THAT SO THEY LOVING THE CREW FOR HER N HE "BF" HE NOT A MAN HE AN UNDERCOVER FAG CAUSE A MAN WOULD OF SLAPPED THE SHIT OUT OF HER ON NATIONAL TV CAUSE I KNOW I WOULD BUT THATS WHAT HAPPEN WHEN U FUCK WITH QUEENS NIGGAS SHE NEED TO GET A BROOKLYN NIGGA LIKE ME


msrbsinger

desace_sweetiie

sweetprincesa45
flag as inappropriate/spamReply

She makes the money. He couldn't get there without her. He could leave at any time. He don't gotta lay hands on her.


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

In Silky Slim world it's called pimpin' she can Phuck, Suck, and Kiss whoever as long as daddy get his bread on time...You lames...Chuurrrch.


WMTOer
flag as inappropriate/spamReply

Nikki always knows where the cameras are, it's like a 6th sense for her.


smidius718
flag as inappropriate/spamReply

Im sure she told Safaree to suck it up when hes around Wayne and Birdman. Nicki probably does alot of inappropriate things in front of her man. He has to take it like a man or leave.


champhf
flag as inappropriate/spamReply

this is just a kiss he tounged down Baby and no one said anything.... he sucked off baby to say thank you and she sucked off wayne to say "thanks you ma homey fow life'. "im yow bitch nigga"...!!!!


karmaloooper
flag as inappropriate/spamReply

Use rep code: miami10 & code:MF20 4 26% off & free shippin on orders over 50$ #karmaloop #retweet


Tujex
flag as inappropriate/spamReply

Wayne bodyguards woulda been on my ass that night cuz we would've had to fight/ I don't care how much money he giving her ass. @LordTujex


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

lucky bastard needs to be thankful


gaboy49
flag as inappropriate/spamReply

fuck all that wayne flexed up wit da iced out beat by dre's


swood
flag as inappropriate/spamReply

Wayne got 96 teeth and she got dominos for teeth, you know both there breath smell like dookie


Jenell3
flag as inappropriate/spamReply

She got the money damn right he's her b*tch!!!!



Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

I wouldn't kiss Lil Wayne on the mouth if you paid me. Well, maybe if you paid me $10 million, I'd think about it. Safaree know who's keeping him in them outfits, cars, and a lil some-some else, he ain't going to say a peep!


ninavee
flag as inappropriate/spamReply

Follow me @effinhawt


patrician360
flag as inappropriate/spamReply

She is an attention desperate for fame fake bit*h. Hollywood has already plague her to satan for fame. Alot folks do not any clue that about 95% of succesful Celebrities are undercover satanist. Always remember nothing goes for nothing and success does not come that easy.. either you have a power working for you directly or indirectly.


patrician360
flag as inappropriate/spamReply

Fake barbie bit*h is desperate for an attention and fame. Hollywood has already plague her to satan for fame just like her fellow mind control pupput slaves.


LuxuryTax
flag as inappropriate/spamReply

HOOKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!


She.raps
flag as inappropriate/spamReply

Eww two yuck mouths!!! Anyways......follow the illest female MC from NC @MCmeesha on twitter, teamfollowback


shervanonline
flag as inappropriate/spamReply

LMAO LOOK AT DRAKE N THE MIDDLE LOOKING LIKE FU*K WHY COULDNT HAT BE ME KISSING WAYNE...YUCK


The Church Motha's
flag as inappropriate/spamReply

She not saved like she say she is! Everybody bow your head for prayer!


AK-24/7
flag as inappropriate/spamReply

Money Talk's, Bullshit Run's Marathon's.


PiinkD
flag as inappropriate/spamReply

& she wonder why everyone think she fcuking the whole squad...


ThatBoy_Gibson
flag as inappropriate/spamReply

That Bitch FOLLOW ME ON TWITTER @ThatBoy_Gibson


PrettyPiper
flag as inappropriate/spamReply

why does her arm look so pale and she look like she has several sets of eyelashes on?


Lemony
flag as inappropriate/spamReply

So. tired. of. this. broad.....and her punk azz bullying bf too. #begone


sparkle1982
flag as inappropriate/spamReply

my two favorites nicki an weezy yung money


malikkeith15
flag as inappropriate/spamReply

i wouldve whooped ha ass for dat shit