GOT DAYUMMMMMM!!! Look At The NEKKID PIC That Maliah Sent RAPPER Drake . . . NO WONDER Dude Was SO THIRSTY TO SEE HER!!!

: Yesterday MediaTakeOut.com told you that rapper Drake and Maliah got into a TWITTER FIGHT . . . because Maliah was REFUSING to meet up with the YMCMB superstar.

Well NOW we have more details. According to someone close to Maliah, the skripper sent out the below NUDE PIC to Drake. When Drake saw it he IMMEDIATELY offered to fly her out to him . . . and pay her ACCORDINGLY.

But Maliah turned him down. That's what caused Drake to send the above RECKLESS TWEET!!!

To see the UNCENSORED PIC Of Maliah, click here

Illustration credit: James Jajac

. . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Wet_Condom
flag as inappropriate/spamReply

I think he's thirsty at anything u throw at him.. Like2Laugh?? Well follow me b4 they ban me again =] @ Twitter.com/ThisisDimpz


urboysdreamgirl504
flag as inappropriate/spamReply

Ugh..shes such a whore bag...men dont care where they lay the pipe


Beefin_it_up
flag as inappropriate/spamReply

WOW wth she always doing somethin!


maserati_tone
flag as inappropriate/spamReply

DRAKE A STRAIGHT LAME! FOLLOW MASERATI _TONE


TashaNaomi
flag as inappropriate/spamReply

I look better than herrrr hhahahaahahahah follow me on twitter@eroticbarbie


synopsisvick

Ayjay07
flag as inappropriate/spamReply

She uploaded this to her Instagram page a few weeks ago.. Stop lying y'all


4413
flag as inappropriate/spamReply

shes aaight but she aint all that. theres plenty of other sexy women out there


duchess32
flag as inappropriate/spamReply

With no panties on huh! Thats all she knows is being a ho drake dont care he the one making $ her strip money to him is just chump change!


102792scorpio
flag as inappropriate/spamReply

Leave drake alone and let him do him....mto get off his dick


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

too funny @mafiamaria


DaJournalist
flag as inappropriate/spamReply

How do you send someone a picture of your naked a55, and then demand that they respect you. They shit cray.


klatoya whitehurst
flag as inappropriate/spamReply

Yes i lol what was she thinking your a whore ....com why you dont get them too by you some clothes and apartment


Myblackisbeauty

MotownExotic
flag as inappropriate/spamReply

Drake can do better than that....."woman". She didn't "go innnn" She subliminally tweeted just like he did. Superhead went in. Maliah tweeted then hopped back on the pole to get her rent money up



blackbeautyanddiva
flag as inappropriate/spamReply

shes needs too tone up big time


EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

Y'ALL GOT IT TWISTED... If Maliah is sending the pics (YEAH SHE LEAKS HER OWN PICS)... This Broad Is Thirsty! BEEN Thirsty! ALWAYS Gon Be Thirsty!


trishann405
flag as inappropriate/spamReply

WHO GIVE A DAMN


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Lol! That sketch drawing of Drake needs to be a cartoon Twit.tr Super_Negra


ITSMEWHAT😘
flag as inappropriate/spamReply

Ugh damn slut.


IshaOrIshy
flag as inappropriate/spamReply

Blah Blah Blah Follow Me @Cruzan_Beauty


missingmyequal
flag as inappropriate/spamReply

she not naked doe. ive seen tits butt and cooter cats in pic msg to dudes shes being more lady like BC everyone seen the butt hahaha compared to amber and etc. shes a tease:)


OMAZIN
flag as inappropriate/spamReply

That drawing is off the wall funny HAHAHAHA... And I almost shed a tear looking at this chick smh... why are some of the baddest some of the worst?? smh


angelaheiressnyc
flag as inappropriate/spamReply

Dead @ this Drake sketch lol


iliveinheels
flag as inappropriate/spamReply

Nothing to see here folks... my best friend's body shit's on hers...


missingmyequal
flag as inappropriate/spamReply

she not naked doe. everyone done seen dee butt . i thougt she pulled a porno in this pic. she a tease. yall leave that girl alone. she not a ho till proven guilty.


eArPh1
flag as inappropriate/spamReply

Who drew that picture though? Y'all ain't right. Lol Twitter = @eArPhBoUnD duh...


Brandarski89
flag as inappropriate/spamReply

"And if she gotta phat ayussss" -Drake


missingmyequal
flag as inappropriate/spamReply

and that pic of drake crying is epic! yall need to stop!


stormzoee
flag as inappropriate/spamReply

First of all, she needs a bigger closet. Who the hell puts a pole in front of a window so they can hang up the shyt they phucked men like Drake for? She is getting beside herself. Drake is sensitive. She should use that to her advantage.



keeno5
flag as inappropriate/spamReply

Lawd, lawd. Young guys are sooo impressed by an ass. That's why I dig older men...they ain't new to PUSSY and PUSSY ain't new to them! When young guys are new to ass, they'll jump on anyone they can find...older men aren't easily impressed like that!


LVHottie415
flag as inappropriate/spamReply

Ummmm okay? Who hasnt seen this chicks butt before?


Richie Rich
flag as inappropriate/spamReply

Wait a minute so she sends him a pic like n when he wants to see her she turns him down, she look good tho but she's playing games tho


2flyQid
flag as inappropriate/spamReply

she got a phat ole ass


HotSauce
flag as inappropriate/spamReply

She an attractive girl. Nice round ass. I'd sex her. But she's just down right f*ckin' fat! I know that perception of attractive body types changes every few years, but that's just down right fat. Sorry.


cbella19
flag as inappropriate/spamReply

Ok that shit is fuckkin nast for real mto stop glorifying these sloppy fat ass black in attractive fake ass models that just need to stop eating cheeseburgers like since when is being overweight sexy like really are u fuckin kidding me only ghetto guys are into that ish like a slender toned body is Wat most men prefer stop giving maliahs nasty ass out of shape self so much credit I wouldn't touch that fat bitch like I wanted to throw up seeing that nasty ass of hers no hate it's the truth she's ok in the face but drake can have a classy real supermodel instead of a stripper he's so stupid but i still love u drizzy and bitch he was ya meal ticket for a while so stop frontin


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

BITCH IS A BIRD STEP YA GAME UP YOU NOT IN A HOUSE ALL THESE PICS AND SUCKING AND FUKKING YOU DOING AND SWINGING ON THE POLE YOU STILL IN A APT ANYWAY SHE PUT HER BUSINESS ON TWITTER SHE IS A BIRD NO KIND OF MYSTERY ANY DUDE THAT WIFES HER IS A FOOL WHY BUY THE COW THE MILK IS ALL OVA THE PLACE AYYYE NIQQA DONE HAD IT ALL READY


Kentacular
flag as inappropriate/spamReply

How in the world does this beotch wipe her ass after taking a dump? She must be leaving some residue behind. Follow me all day erryday @MrKentacular


Greg4422
flag as inappropriate/spamReply

She's not "all that."


Onmygrind1236
flag as inappropriate/spamReply

All these chicks talking about her they mad cause she's their mans screen saver on his phone... If they look better why they ain't got Drake and all the other cats chasing them... Ijs


NOMUNK
flag as inappropriate/spamReply

her thighs are too damn big, she would be much sexier if her legs were thinner and not all wide and stupid looking


nexlev
flag as inappropriate/spamReply

she got a onion booty,thats y he crying we follow back @ nexlev1


Kentacular
flag as inappropriate/spamReply

You know when those cheeks separate it's just like peeling open a peanut butter and jelly sammich. Except it smells like feces. With a shape like that it's like a T-Rex dinosaur trying to wipe it's ass. It can't reach! Just like BBD said..."Never trust a big butt and a smile, that girl is poison." When she wipes her ass it must look like a child's finger painting when she's ready to lift up her huggies. Follow me all day erryday @MrKentacular


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

He likes what he likes and wants what he wants.


thehairnation
flag as inappropriate/spamReply

hey it is what it is..... Looking for quality hair for low prices??? visit www.thehairnation.net and follow us @thehairnation



damnairfresh
flag as inappropriate/spamReply

That azz will make you do some strange thangs, just saying.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Lmfaooooo what Drake said was funnier.


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

she is no better than superhead ..... cellulite ho'... niggas runnning thru her a**


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

I'll "Cry For You" like Jodeci to tap that azz...I'm not even mad at Drake...that's his black side..loving a phat azz..Approved...


xCivicx
flag as inappropriate/spamReply

I can't stand this bitch but GOT DAM at that pic


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Drizzy don't let that cabbage-*zz female run these games on you, you can do a lot better. "Drizzy got tha money" and what she got, a Twitter account and an *zz hanging halfway to Australia, boo!


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Her a$$ looks stankn. Shes a whore that uses people so whoever deals with her after the way she did Sean K is a damn fool. Dont use people that are kind to you. He obviously loved her and she abused him for doing that so f@#% her raggedy a$$. She has nothing to offer but her naked body...something everybody has seen so whats left to this hoe? Put nutt on her face and call it a day. Shes trash and after she has kids her body is gonna be ugly and fatter.


msdark&lovely2xx
flag as inappropriate/spamReply

um i guess if thats wat all niggas want these days


PrimRose
flag as inappropriate/spamReply

this thirsty pic is more evidence as to how lame this dude is. why would you publicly question THIS B!TICH'S motives for not "fuckin" w/u? why do u even care, lamoid? #lameskeepheauxswinning, which is why i aint mad at her...


cybergirl11
flag as inappropriate/spamReply

THAT IS A STRAIGHT UP FAKE A.S.S CAN'T YOU SEE THE INDENTATION MARKS AROUND THE SIDES OF THE B.O.O.T.Y


Nesiri
flag as inappropriate/spamReply

Her body's disgusting. #NoHatePureHonesty Www.twitter.com/nesiri Www.facebook.com/tracynesiri


TheOnlyGod.
flag as inappropriate/spamReply

"Drake the Mutt" is hard on the eyes in cartoon or in person. He's one ugly albino chimp. This story is lame like Drake & his music.


CEOEmpress
flag as inappropriate/spamReply

Boooooo. Who cares about her.


mjoylaw
flag as inappropriate/spamReply

this is funny... wonder why she sent the picture, if she wasn't interested........! @mdfamilylaw4all


1HIT&IQUITDEM
flag as inappropriate/spamReply

YO WHY SOME LADIES GIVING OFF HATE THAT A REG AASS CHICK THAT BE IN THE HOOD WITH US FUCIN THE LAMEST RAPPER IN HISTORY... I SEEN ONE PERSON SAY DRAKE CAN DO BETTER YO DESPITE HER BEING A MONEY HUNGRY HOE SHE BAD AS FUC I KNO I WOULD OF BEEN DOING GOOD WITH HER SO I KNOW HE WOULD OF BEEN GOOD BUT HE A CRYBABY THATS WHY HE WILL NEVER BE HAPPY CAUSE WOMEN GOING TO RUN OVER HIM SMHHHHHHHH AND LOR HER AASSS IS FAT



SONSHINE83
flag as inappropriate/spamReply

Why would you be tricking on a stripper that fucked with Shawn Kingston lame anyway...On to the next dogg fuck dat chick she loving the crew.Just fuck the chick in the Practice video #str8likedat Twitter.com/dachildofhiphop


LestIzMore
flag as inappropriate/spamReply

bitchiswack.com go wash yo ass bitch.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ the artwork and @ MTO actually giving someone credit for it. Surprised Fred didnt claim he drew it himself.


wtfmto89
flag as inappropriate/spamReply

MTO...y'all were just on her head 2 DAYS AGO talkin bout her body wasn't all that...smh


renee88
flag as inappropriate/spamReply

I see she sent that right as soon as he was getting serious with his new chic.


PreciousLove1
flag as inappropriate/spamReply

lmao at the drawing doe...on point like shyt.....>>>>>>>>>@precious_godiva


UaDummy247
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ the Drake pic and the cat


caressam
flag as inappropriate/spamReply

She told y'all this? I mean b/c it seems like her h03 ass send y'all pics and stories because how else would u kno abt it? She's insignificant compared to ur beloved h03ahanna


11_ONE_DOLL(ORIGINAL)
flag as inappropriate/spamReply

I know i'm not to get on this site but its all good because i'm probably the only non motherfucking innocent factor that wants to just go her on merry way and forget 2 days or 2 years my life was made into something i had and still don't have knowledge of....I'm sad that I was a pawn for gods know how many players but I'm just DOLL...not perfect but Ive always been DOLL11-ONE .....today is almost gone so everyone should please go on with their lives,, When we know better we do better....its way too many lives that's affected and the worst part is I don't know anything. This is the first time I came on this site since this morning post and I stopped logging on simply because no disrespect the stories didn't interest me. I blogged somewhere else and that got boring. This is an attempt to try to make you believe my interest is to be happy and love life and my son and family. I truly don't care about whatever. I was a pawn I imagine for a long time and I guess I never took the bait...I didn't open 95 per cent of emails and the ones I did I didn't get it so it wasn't important to me. It just grew with more details and I wish to my heavenly father I was left alone. We love who we love and I don't stand in judgment of personal choices...I'm human and things should have been handled differently because pain in a universal language and its not fun when you're on the receiving end. If you need to check my IP address please do it. Ive been accused of every name but mine.....I guess if that's what others do you automatically assume everyone will. IMO I always thought it was so silly and unimportant--Sadly since i came on Ive never read all the comments nor did I come on later as I was accused...there was but so much to say about a thread...So no the forest kept me from seeing the trees and I'm glad. Lets realize as humans with decency and common sense a secret is best kept to yourself. I only realized this morning how serious it is because remember I didn't know shut. I live my life as a tall 5 10 woman because he!! that's what I am. . IDK who will believe me but this will forever be my last day on any blog. I don't have many regrets in my life..Ive been blessed but I regret that I was pulled into a world that I never saw coming. No one was forth coming to me with nothing so imagine how shocked I was becasue I wasnt looking for anything. My being naive was a factor I imagine. I'm innocent ...and in my eyes everyone else is because I have dreams I will fulfill that includes clean living. I'm not a ghetto or hood nor am I tooting my horn. I'm a simple person with simple needs and that how it'll remain. I will always remember but it'll fade quickly. real fast starting now. You know love is grand when its real but its equally as painful. be good and be safe to all....I remember someone told me that being honest in a relationship is important because once the hurt of betrayal seeps .either way some one will be hurt. That's probably the only time I was told something honest and sincere. There's no connecting any dots regarding me.....as far as Im concerned MTO ...whats that.........IM OUT DOLL


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

@11-ONE-DOLL(ORIGINAL) You OK honey? Don't let those fools get to you. Do whatever you need to do for self preservation. It's supposed to be entertainment. When it's no longer fun then it's time to call it a day. I just want you to keep in mind that most of us know you as the very funny and charming (and tall) DOLL. x


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

@King Beef Atl...Approved #2 @Miss Kanga i know ur not trying to give someone advice when u were going in on somebody the other day...Lol. Thanx MTO keep em' coming.


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

@Silky ??? You telling me off again? That's twice now. What's next? A spanking?


solesearcher
flag as inappropriate/spamReply

HUH? That's it? Get the f*ck outta here!


Sixfourfella
flag as inappropriate/spamReply

She is a professional jump off,,,, That's all she will EVER BE, now if I was Drake would I fly her to where I'm at??,, Naw I'll pass but if she was in the same city I was in I might send a limo to scoop her up. I mean she is sexy and would get it but after getting on and off the same ride 4 or 5 with nothing else to offer will get boring,,,,, She needs to think of plan B,,, what's going to happen when I hit 35? What can I parlay this big azz into??? Reality show? Book Deal? Movie? Sumthin?


Busted_Mon
flag as inappropriate/spamReply

SHE MUSTA HAD SURGERY, CAUSE HER ASS LOOKS TO GOOD!!!



silky1700
flag as inappropriate/spamReply

@MissKanga that's right.


Lisal_graham
flag as inappropriate/spamReply

*sigh* she's just a hoe. Nothing more than a disgusting hoe that won't get anywhere else in life. What's her family sayin about all of this and how is this affecting them? In fact, where are her parents ?


3b0ny12
flag as inappropriate/spamReply

SHEZ JUS ANUTHA HO TRYIN 2 USE INDUSRTY GUYZ 4 WUT THEY GOT. WUZNT SHE JUS WIT SEAN KINGSTON??????.......C THAT SHYT.....STR8 UP HO. AND SHE GOT 2 B TIRED AZ SHYT BCUZ SHEZ STILL A TIRED AZZ STRIPPER. DRAKE CAN DO SO MUCH BETTER.


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

damn son... @bluphi05


ceouhhh
flag as inappropriate/spamReply

daym she got ah perfectly round azz she got cakes


TheOnlyGod.
flag as inappropriate/spamReply

@11_Doll_One (original) Hope you're alright (seriously). Don't let this trashy site get to you. This sh!t isn't real you know. *Besides, if you leave...Who's going to give TheOnlyGod the "Deuces" Candy? (Like we breaking up) ;-) TheOnlyGod


BROOKLYNLUNACHIX
flag as inappropriate/spamReply

It's not that srs!!!!


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

Thats all it takes Drake?


jurviene
flag as inappropriate/spamReply

guys that are too full of themselves& rude are a big turn off to me!!!!!!!!!!!


mypharrell
flag as inappropriate/spamReply

Lmao at the oh shyt cat picture hahahahaaaas I love Drake. He was at a club in Sacramento last night.


Chabeezy
flag as inappropriate/spamReply

Wow. Follow me @CallHerChaB on twitter


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

She's telling him to Kiss her azz! That's a nice drawing out Drake!


DropDead
flag as inappropriate/spamReply

So drake likes azz? So he IS gay? haha


mizz_sexii86
flag as inappropriate/spamReply

Wait! I see booty implants....?!


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

Drake will be alright. He's a famous, rich musician and she's a semi-known, broke whore-bag that shakes her ass on the pole for money.



zone3hotboi
flag as inappropriate/spamReply

Maliah is good at advertising that p.ussy for sale..... Thats the samething that prostitutes do right??? LMAO... Nice a.ss tho


SashaBanks
flag as inappropriate/spamReply

@doll.. girl.. its never that serous.... in anything in life u must preserve yaself first before anything.. so whatevers got you feeling down.. just brush it off.. and i hope it aint mto.. caue this is just a joke.. its all a joke.. take it for what it is and nothing more.. hope u feel better though.. keep smiling cause u here and on topic.. now.. aint nothing wrong with a sexy pic.. but that wasnt sexy.. just ass .. and ass flaps (that shit on the side that suppose to be hips)..lol.. idk if yall ever play the game second life.. but if u ever look at the avitars on there .. it seams like chicks in rl is doin the same thing with all the fake injections.. just over exageratin the ass..lmaoo... now ima juicy girl.. not fat but juicy..lmao and i got alota ass.. but it dont look like that with the flaps on the side.. lmaoooo and lmao @ hiphop.. "I'm not even going to lie and tell you I read that long azz sh*t".. damn i read it.. but i read all yall post.. its my entertainment while at work..lol


yeah_and
flag as inappropriate/spamReply

She STILL looks like a tall fat midget and Drake can do MUCH BETTER I'm sure..


ladyindastreets
flag as inappropriate/spamReply

A phat ass goes a long way...deez days u dont need to be pretty...


icywhitetee
flag as inappropriate/spamReply

http://www.youtube.com/watch?v=VCuTyJm6Rl8&feature=g-upl&context=G26194e9AUAAAAAAAAAA


CEOANTHONYB
flag as inappropriate/spamReply

I know Maliah and yeah she has dudes doing that shit. lol. Follow @SOSINCEREENT & @DK_KEY


IMPREAPPROVED
flag as inappropriate/spamReply

Thirsty ass! Looks like she has the kids! Still strppin!? If this is the best of H town..then ill pass!


SierraLynnMonroe
flag as inappropriate/spamReply

ugh her face... O wait shes got a big ol booty & thass all tht matters to these suckas nowadays!! smh ~~~~~> @sierralynmonroe


infamouz585
flag as inappropriate/spamReply

if there was a god all of these fame hungry whores and faggot actin rappers would be struck dead asap....


THe_Real_Deal
flag as inappropriate/spamReply

The One below is the thirsty one ..Do not go out with this guy unless u want to be in a car for 3 hours! LMAO!!