STILL TOGETHER???? R&B Singer ASHANTI And Rapper NELLY Attend A Charity Event Together . . . They Look GREAT Together!!!

: We really wish these two would have made their RELATIONSHIP MORE PUBLIC back in the day - like Jay Z and Beyonce did. It prolly would have helped BOTH of their careers.

They are a GOOD LOOKING couple ain't they . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

BarbieButt
flag as inappropriate/spamReply

Oh aint that some ish.. IS MY AZZ IS BIGGER THAN NICKI'S or COCO'S? SEE NOW WWW.AZZFADAYS.COM


Mbatuku
flag as inappropriate/spamReply

she was with me the other day though... FOLLOW ME @MBATUKU


liljoy
flag as inappropriate/spamReply

not a fan of the two-toned look on her


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

Not really feelin her look but nelly looks sexii tho (instagram Miami_mami)


kelpollard
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti is the baddest chick in the game! Hands down!


MsClassie
flag as inappropriate/spamReply

*SHRUGS* FOLLOW ME ON TWITTER @TherealCLASSIE & ON INSTAGRAM @MsClassie I'LL FOLLOW BACK


Mizz_Phenomenal
flag as inappropriate/spamReply

NEXT!... Nelly is fine as hell I must say though! Follow me on twitter @Mizz_Phenomenal Plus I'm #Teamfollowback!


LongLegged
flag as inappropriate/spamReply

He never looks happy taking a pic with her - I guess he need some $$


eArPh1
flag as inappropriate/spamReply

Nelly please marry this girl already... sheesh. Twitter = @eArPhBoUnD duh


AversionToIgnorance
flag as inappropriate/spamReply

I'm sorry but Nelly is looking like somebody's perverted uncle in these pics. He looks uncomfortable with her like they're forcing it. Her smile isn't genuine either. That Rat Pack mustache and ashy bottom lip is not the business.


mschanelle78
flag as inappropriate/spamReply

That two~toned hair looks a mess. She been messing with Nelly for how many years now & he still hasn't wifed her.


synopsisvick
flag as inappropriate/spamReply

IM SOOOOO SICK OF THEM NOW THROW BACK MAKE SOME GOOD MUSIC PLEASE GEESH JUST GET MARRIED OR SOMETHING DAMN


HustleLeFemme
flag as inappropriate/spamReply

They are friggin cute together, but for goodness sake...why does her hair match his tie? Wha di ass is dis??? SMDH.


NiceBitchesz
flag as inappropriate/spamReply

Nelly St.louis LOVES you baby... BUT it's time to move on! Leave this washed up bish alone


prettygirl757
flag as inappropriate/spamReply

WAAB @AversionToIgnorance



IsntSheLovelee1
flag as inappropriate/spamReply

What? Nelly was nowhere to be found until Ashanti started to get a couple of appearances on MTO, i spy a attention ho, girl recognize real @isntSheLovelee1


peachpie
flag as inappropriate/spamReply

His tie matches the tips of her hair. cute...


WebbLuvee
flag as inappropriate/spamReply

Oh well he will just stop stringing her along already. Damn you been with here forever now do black men ever commit?


shutup23
flag as inappropriate/spamReply

She looks really pretty in these pics and I like that hair better straight


Boogie_b
flag as inappropriate/spamReply

She need to dump his ass! Everytime she make a come-up/back he right there with her...but when she loose it he ain't nowhere to be found...smh...broke ni99as


Teanbean79
flag as inappropriate/spamReply

Where is Nelly's neck? he is going to look terrible when he gets older


animosity
flag as inappropriate/spamReply

His tie matching her hair is a mess Follow me @animosity718 Instagram- ladyluck718


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

They looks cute together! LOL @ her hair matching his tie!!


AmbiguousOne
flag as inappropriate/spamReply

Nelly, don't marry her. Come to Montana and live with me. You will never have to work another day in your life. lol


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

2nd pic looks like he needs to be laying in a casket.....


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

They look a little disconnected....


Tcook29
flag as inappropriate/spamReply

Ok he was just on the radio telling ppl that he was engaged to some other chick.... and why Ashanti always look like a Las Vegas show girl... she's trying to hard! But any way


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

She's dumber than I thought. Cute...her hair matches his tie. This woman is wasting her youth and time on him. Dumb. His body language says she begged him to attend. lmao.


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

Much better Shanti...Looking good!!!!!


the_scorpio
flag as inappropriate/spamReply

They really look cute together..IMO!! The hair color on her looks great and I like the fact that his tie matches her hair! That's so cute!



jlew911
flag as inappropriate/spamReply

He doesn't look happy. I hope he finds someone who truly makes him happy....its clear she ain't it!


coco526
flag as inappropriate/spamReply

Very Cute Go Ashanti!


kandyjems
flag as inappropriate/spamReply

im mosdef not a Bey stan but wtf is she usin 1 of Beyonces favorite /famous poses. #biter ugh


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

"BLACK LOVE IS THE ONLY LOVE!" black men takee note those TRASHY white chicks look HORRENDOS without the makeup some with.....sisters dont need half that to look hot! Black men are so dumb!


Toast The City
flag as inappropriate/spamReply

We like these two together! Share Your City With The World / Your Social Networking Guide to All the Hot Spots Globally - Launch is right around the corner! Follow Us @1ToastTheCity and Instagram: ToastTheCity


Soft and Wet
flag as inappropriate/spamReply

FINALLY Ashanti's look is coming together! Yay! Nelly, where's ur neck though????


quinettejay
flag as inappropriate/spamReply

I hate all the clothes Ashanti wears...I.J.S! Follow me on instagram @quinnie30


SaTiNBrOwN
flag as inappropriate/spamReply

Cute, but B*tch you're at a charity event and not a barbeque.. GET YO HAND OFF YOUR DAMN HIP! and pose like you got some class!!!


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti be wearing the hell out them dresses! All you bitches are haters! lmao!


Black_Barbara
flag as inappropriate/spamReply

Who are they and what they do?


Myohmyok
flag as inappropriate/spamReply

They look good together....Nelly do the right thing and marry her!!


ko69
flag as inappropriate/spamReply

Oh Really?together?Nelly is full of sh!t & he knows it!One minute hes lying about being with her & the next hes standing there taking pictures while HES MARRIED!How stupid! & to be honest,she is just as washed up & stupid as he bcause she knows about it. THEY BOTH NEED TO SIT THEIR TIRED


SomerKnight
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti is broke and Nelly still get a few ends by being the face of Apple Bottoms even though we know he don't really own it. Nelly & JD both went down cause they didn't know how to leave the strip club alone. Them ninjas took up so much space that they was probably paying rent. JD got a stripper pregnant that is why Janet left him. I have never seen 2 ninjas so addicted to stippers the way they were (probably still is).


jvinson
flag as inappropriate/spamReply

Nelly likes the fame but not all the media appearances and drama that goes with it. You can tell he's annoyed when he has to take pics, I can't remember the last time I've seen dude give a 'real' smile for one of those photo ops.


ko69
flag as inappropriate/spamReply

Asses down & take a seat,bcause everyone knows that they are living nothing but a spare of the moment lie!



kennedyclark
flag as inappropriate/spamReply

you people are dumb as hell, they are actually married with a son............


Divaonadime
flag as inappropriate/spamReply

Nelly looks damn well constipated in that first pic @Ashanti, girl please! How are you gonna let this micro-rapper diss you in public and you still swinging from the hairs on his ass?? Catch you some pride and get to stepping.


Casfaye
flag as inappropriate/spamReply

She looks great! www.blissfulfash.wordpress.com. Celebrity, Blogging, Fashion!! <3


Luvbug46
flag as inappropriate/spamReply

Looks like a photo opp to me. Nelly doesn't appear to be all into it. Maybe he needs to use the bathroom.


Carmella82
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti looks nice....Nelly....no comment.


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

Im sure I'm in the minority but Nelly just does absolutely nothing for me. In fact I would go as far to say that I find him repulsive with his creepy, lip licking self. Ashanti looks good though


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Uh nuh guess he wanted to fugg lol


Nurse2002
flag as inappropriate/spamReply

Has Ashanti stated she was unhappy with their relationship or she would like to marry Nelly? Are the readers of MTO assuming she wants to be married? Readers have you every considered they may be happy with the way things are? Furthermore, how did you concluded that they are broke? They may not have records sales in overwhelming numbers but just think savings, investments, royalties, etc. They may not be living lavishly but I think they are living comfortably. I'm just saying!


camille_themrs
flag as inappropriate/spamReply

Nelly looks dead... Too much make up or something... A HAWT mess!


ChellethatBelle
flag as inappropriate/spamReply

Both of their careers need a JUMP START........LMAO!!!!!


The Wise One

UaDummy247
flag as inappropriate/spamReply

nelly looks like a primate


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

They make a nice looking couple.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

ASHANTI LOOKS CUTE NELLY LOOKS OLD N PLAYED OUT LOL ANYWAY BOTH FELLED OFF BAD...


EatSwaGChick
flag as inappropriate/spamReply

i love them. and love that gown ashanti is rocking people who say they aint feeling it avi dont know gown/elegant fashion!



youtube.com/quandavids
flag as inappropriate/spamReply

BREAK HER BACK OOOOFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


angelica23
flag as inappropriate/spamReply

They look good && good together also.. And if i was them i wouldnt make anything public hell everybody knows their dating its no secret duh MTO Yall just wanna be in their biz to hve something negative to say.


Sir.vyva2k13
flag as inappropriate/spamReply

Dude stole my girl! Instagram - sir_vyva


chandra223
flag as inappropriate/spamReply

Cute couple that keeps a low profile.... Follow me on Instagram @Chandra223