OH MY GAWWWWWWD!!! Did Rapper Lil Wayne Just ADMIT . . . To Having . . . . IT . . . In His New RAP SONG?????

: Rapper Lil Wayne and his labelmate TYGA just released a NEW TRACK called FADED. And in Lil Wayne's part, there are some very ODD lyrics.

Here are the lyrics:

Mama, there go that monster
Abracadabra, Magic Johnson
My mutherf-cking doctor, said I need a doctor
So I called house, now I am a pill popper

We really hope that he ain't saying what we THINK he's saying . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

teenz
flag as inappropriate/spamReply

I believe it! "I wish I could fucc every girl in the world..." didn't say anything about protection! He needs to go see Dr. Sebi


JB in Morocco
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna's behavior lately is a lil koo-koo... See exactly why here: MEMOIRS FROM MOROCCO .blogspot dot com You'll be shocked at what's happening to her for real.


NiceBitchesz
flag as inappropriate/spamReply

No he's not, it's just a stupid lyric like all his lyrics


Arrogantassme
flag as inappropriate/spamReply

So wouldn't that mean his last 4 babymamas got the package too????it don't look like nivea or Lauren London is mad about sh!t so I guess his HIV/AIDS status is NEGATIVE


naturalisme
flag as inappropriate/spamReply

Yep stupid lyric for a stupid fool Newly Natural, Already natural? Join my natural hair page and get support, tips, style advice and more! www.facebook.com/naturalisme


Chile_Pleeze
flag as inappropriate/spamReply

THE BEST HIDING SPOT IS IN PLAIN SIGHT...... @Chile_Pleeze


IAMCHACHiiii
flag as inappropriate/spamReply

Wow wee! @iamchachiiii on reverb


onlyloveblackppl
flag as inappropriate/spamReply

he's possessed by alot of Demons & i feel sorry for him, old heads in the record business have turned him into this & his fake child molesting fake-daddy should B in jail for rapping him. but this is how Esau runs his heaven, everyone can walk around perverted & out of order.


KushKitty
flag as inappropriate/spamReply

Okay, "FADED" has been out a good 3-4 months.....IJS


Tha_Paper_Doll
flag as inappropriate/spamReply

SOME OF YOU AT MTO NEED TO READ...WHAT HE IS ACTUALLY SAYING IS THAT HE DABBLES IN MAGIC AND HOUSE THE TV DOCTOR IS JUST A REFERENCE! IF YOU DIDNT KNOW, A LOT OF ARTIST HAVE OCCULT WITCHES PRAY OVER THE MASTER COPIES OF ALBUMS TO INCREASE SELLS. BASICALLY HE IS CLAIMING WITCHCRAFT AND IF YOU ARE REALLY STUPID......HE IS A SATANIST LIKE 80% OF THE INDUSTRY. LOOK THIS INFO UP IT IS COMMON KNOWLEDGE. YOU ARE BEING CONFORMED AND BRAINWASHED INTO SATANISM AND YOU THINK YOU'RE JUST LISTENING TO AN ALBUM. OPEN YOUR MINDS AND EYES!!!!!!!!!!!!!!! NO HE AINT TALKIN BOUT AIDS IDIOTS!


LadyDy
flag as inappropriate/spamReply

This fool is ridiculous! #FAIL


ms_updates
flag as inappropriate/spamReply

When is this new rap style gonna end????? Geeezzzzz, this grown as clown,,,,


thehairnation
flag as inappropriate/spamReply

get it together wayne!!!! looking for quality hair for a low price? visit www.thehairnation.net.... also follow us @thehairnation and check out our SALE page


JustKrystal
flag as inappropriate/spamReply

he need to sit down for real


daniii
flag as inappropriate/spamReply

Whatever he's referring to is straight ignorant and only deceived individuals will find his music acceptable. This dude has changed so much and not for the better.



mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

He or someone he knows got that "Bug"!


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

These ho.es have no conscience. They handing out that H.I.V. That's why i keep a rubber on me more then my I.D


can'tstandit
flag as inappropriate/spamReply

If he does have the package, why would we be surprised? All the tattooes, freaky sex and drugs it is invietable. I'm not wishing him harm. I just want young people to WAKE UP!!!!


D.winters74
flag as inappropriate/spamReply

Probally. Thats not something I would be lying about. He does look really burnt out. Lil Wayne is a nasty motherfucker. Do the math these niggaz be fucking mad bitches & sucking mad dicks to keep there jobs. What do u think the outcome will be?????


Mei
flag as inappropriate/spamReply

FUGLIEST RAPPER ALIVE


Tbabiie
flag as inappropriate/spamReply

agree with the_paper_doll mainstream artists are singing gospel worshipping Satan. if just not fun entertainment. it's a spell to get u to be brainless like them. guess what it is working..


keeno5
flag as inappropriate/spamReply

I'm truly afraid for this guy. He is talented, but very lost.


angelmarie
flag as inappropriate/spamReply

this dude is a mess and has lost all sense of direction. he needs to take a step back.


milz1020
flag as inappropriate/spamReply

Those lyrics did not mean the Virus, dummies,...................he saying that his Penis is a monster.............and johnson we all now mean penis.....so he telling the girl that his penis is a monster cause hes a beast and he works it like magic.............remember 50 cent ...I got the magic stick.............................SMH..............................MTO i see your not sharp, you dont understand the lyrics..............and the people riding with your meaning of the statement are complete morons.


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

SAD THING IS WOMEN WILL STILL LAY WITH HIM...WATCH " TRUTH STOP PLAYING" ON YOUTUBE...WAKE UP


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

Wayne looks like he smells too???????????????????? Uughhhh..............it would be a rap if he didnt have a dollar.


chrristiann
flag as inappropriate/spamReply

he's said my therapist said i need a therapist so i called my (drug) dealer now i started popping pills


PLaymateBri
flag as inappropriate/spamReply

Having IT? Lil Wayne is IT!


Jasmineu2
flag as inappropriate/spamReply

@Tiplite- SO you'd rather keep a rubber on you and run the rest of contracting HIV , rather than abstain from sex PERIOD until you are married... Hmm. Sounds like that good old "knee grow gotta hit it cuz it got a hole and is moving with two legs" desperate, animalistic behavior again. Negroes aint shyt. Yall fools would rather POCKET a CONDOM and STILL RUN A RISK (aint no guarantee that with the rubber you wont contract the disease) of getting the monster RATHER than abstain from sex until you are ready for long term relationship or marriage?? Yall knee grows are wack and played out. NO WONDER we are raising illegitimate BLACK children without their no good, sorry, ignant ass, jail bait daddy. SMDH. @Topic- Wayne probably got that monster as do Tyga, 50, Jeezy, JayZ, and all of them degenerate LOSERS.


4413
flag as inappropriate/spamReply

you nigguz need to stop typing in all caps



animosity
flag as inappropriate/spamReply

Who knows! Follow me @animosity718 Instagram ladyluck718


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

This lil troll probably is infected. Due to the fact that all his women end up pregnant, means he hits it raw.


Ithoughtuknew
flag as inappropriate/spamReply

@ the paper doll....actually you're incorrect. Having the "monster" is a reference to HIV. Magic Johnson has HIV....get the connection?


BIGRELLUPS
flag as inappropriate/spamReply

4413 SIT UR AZZ DOWN I TYPED CAPS N POP CAPS. I DON'T TALK SOFT...


BRITTANYd203
flag as inappropriate/spamReply

Ehw, he just looks nasty


bobbybigbeef
flag as inappropriate/spamReply

ya'll tripping. Lil Wayne always talks in metaphors. so when he saying magic johnson, he's not talking about the player. Ya'll just simple minded, he already told you " I think u stand under me if you can't understand it" .. MAN!!!! He's DOPE!


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

cthu@mto, only you incompetent fools would think 'Faded' is a new song.


Rican Reyna
flag as inappropriate/spamReply

Hate Weezy. So fukkin whack. Ijs.


ALilAngelDust4U
flag as inappropriate/spamReply

He got dat KILLA!!! Groupies, beware...


wackacrakkka
flag as inappropriate/spamReply

Lil Wayne fans are all white people now! Ni99az don't listen to him anymore. Soon as these ni99az starting wearing their pants low and showing boxers as a grown man (gay sh*t), ni999az aint trying to hear that wack sh*t!


THE TRUTH !!
flag as inappropriate/spamReply

I WOULDN'T TOUCH ANY OF THESE DISEASED-INFESTED NICCAS WITH A 10 FOOT POLE. EVEN WITH ALL YOUR MILLIONS ALL YOUR CARS ALL YOUR BLING BLING GARBAGE.. YA CAN LOOK...AND DROOL AT THIS FINE FRENCH SPECIMEN... BUT YA CAN'T. HAVE. IT. CUZ' Y'ALL GOT THAT MONSTER AND ALL THE MONEY IN DA WORLD WON'T SAVE YOUR ASSES... LESSON TO ALL THE LIL' GIRLS WHO WILL SUCK AND F**** ANYTHING JUST BECAUSE IT'S ON TV... DEATH DON'T CARE IF YOU GOT PAPER ONCE U CATCH IT GAME OVER. I PITY ALL THESE CHICKENHEADS WHO SHARED HIS BED TIME TO RUN TO THE DOC... SHEESH... I WOULD HATE TO BE YOU RIGHT ABOUT NOW


Vita_Vuitton
flag as inappropriate/spamReply

One things certain, if he is in fact HIV+ at least he knows his status... that's more then half of you can say.


prettyclassybts
flag as inappropriate/spamReply

what yall can do is hop off his d* nd stop hating Cuz y'all broke nd wanna put him down if he had it his jumpoffs would have been put him out there nd got money for it nd if u dnt like his music otha ppl do its 6billon+ ppl in this world


cnotes
flag as inappropriate/spamReply

What this means.. He's a monster (which he's said many times in raps before) Wayne likes to use similes.. SO he used the dual meaning of HIV with monster.... But he didn't do it directly... He used the reference of Magic Johnson to refer to HIV But he used Abracadabra as a simile to Magic before actually stating Magic Johnson. I thought it was a brilliant triple simile... As far as the pills he has a prescription for Vicodin which he's probably referring to.


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Hes an artist. Do you like his talent or are yall new reporters because yall stay in his business. He was prolly high when he did the track....its just a song just like Usher's song confessions. Damn people. Lil Wayne's fan base has spreaded so a few haters aint breaking his pockets. Do you Weezy.



semaj23philly
flag as inappropriate/spamReply

Huh..wtf is yall talking about???First "Faded" been out a min & i highly doubt if wayne has HIV smh.MediaTakeOut comes up wit the dumbest $hit.If yall dont have anything to write about just dont write anything.Posting lies after lies.Ugh get ya life!!!


eurontay
flag as inappropriate/spamReply

I swear he looks like he could be one a flava flav's sons lmao.


prettyclassybts
flag as inappropriate/spamReply

@eurontay nd the rest of the haters misinterpreting his lyrics hop off his d* cause u probably look like flavor flav shit


homie85
flag as inappropriate/spamReply

Yall are really debating Lil' Wayne lyrics like it's philosophy. He says a whole lot of nothing in all of his songs. I've got an idea! How about we pick up a BOOK and interpret those words?


Dymondkeepitreal
flag as inappropriate/spamReply

He look fuccin ugly in that pic..Eww . Look like roadkill! No swag. Wtf he got a skateboard for? skate on red carpet? ... Okk Follow @ Dymondd_ I'll follow back


Girlsluvgems
flag as inappropriate/spamReply

They try to make everybody look cooler with a damn skateboard. Pharell, Lupe and now his ass. Real skateboarders are laughing at you jokers. That damn chef Roble gon blow out his hip playing around. Back to this fool. I'll listen but I don't buy, or go to his shows or pay any money to support him in any way but keep cranking out those hits Weezy...


Brown_beauti614
flag as inappropriate/spamReply

I don't think that's what he meant lmao Follow me on twitter and instagram ====> brown_beauti614


prettyclassybts
flag as inappropriate/spamReply

@Dthaunknowtalent people get thousands even millions for snitching on s* like that but like u say who would so why would wayne wen he wants his career an to keep gettin money #enuff sed


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

MTO AND SO WHAT IF HE DOES.... GIVE IT A REST... LOL @ Girlsluvgem I know the Fake ass skateboard Cali image to gain more pop appeal they will never let it go... Northern Cali images and style always have been hijacked by people in the music industry nothing new... The sad thing is people are so Android they do anything they see on tv or anything Lil Wayne does... Lil Wayne seems so strung out.... Fools aint even really accepted but they trying so hard to fit in with pop culture now that rock has faded...


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

You just never know what exactly his father has his snatched a$$ doing. All them damn kids. So sick of nyggas not letting their gay out. That's why bytches can'y get a legit guy, and gay dudes that are open worry about gay crime. All the down lowerism thats going on. Ol lil B ass nyggas. Looooool #EVILFUCKINGLEEN530


girlygirl
flag as inappropriate/spamReply

@ cnotes, you sound wishful. Why would it be so hard to believe that this nasty troll would be HIV positive. It's not like he's known for his condom use. How many women did he have pregnant at once? A whole bunch of folks got it they just ain't admitting it. But those lyrics are most def saying he has it and now he's on anti-virals.


girlygirl
flag as inappropriate/spamReply

And don't be so quick to assume that these black males are getting HIV from women. There's a less that 1% chance of getting HIV from a woman. And before you jump up to argue do your research. It is more likely that men are infecting each other. Hint, hint!


luckie3
flag as inappropriate/spamReply

Well..."House" .is a doctor on tv show called House who is a pill pop*~ @Luckie3 But I'm tired of him


imFadedii
flag as inappropriate/spamReply

its funny you put this up because i've been thinkin the same thing lately.. he's even starting to look like he has somethin.. u dnt have to be einstien to know he's a FREAK! i.e And no I don't mind tasting you I'll eat that pussy up like a plate of food and baby you make me wanna lick my fingers after" "and eating ain't a crime is it? if so i should start working on my jail visits" "and me and your boyfriend not the same I goes down like a stock exchange and then I bring it up excuse me I drink it up I leave you soak in wet from your ankle up shucks" "i only go down if you keep ya grass cut" "yes i eat that pussy oh how do i love that panty pie" "Open up her legs then filet mignon that pussy" "but i don't eat pizza, i eat pussy when he wouldn't" "you call that girl 7 cause she finna get 8 if you call her at 7 then probably gettin ate tomorrow call her at 7 and she still getting ate" "we didnt use a rubber, but i came on her body.... and the video he made for "how to love" was good but a little odd


iamlyrik


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

C'mon people Lil Wayne is the King of metaphors. If the dude had AIDS everyone would know


girlygirl
flag as inappropriate/spamReply

LOL, why do people keep bringing up his use of metaphors like we all don't know. He's not THAT complicated. When Lil Wayne says "You" he's talking about someone else. When he says, "I" he's talking about himself. Here he's saying "I", how much plainer can that get?


RicoVSOP
flag as inappropriate/spamReply

I mean, what people expect from Wayne? When does he NOT crazy shit these day!that nigga is crazy gorilla Rich n HIGH ON EVERYTHING Lol! Who knows how y'all would act with Wayne's money..However I do miss tha 500 degreestha dedication n tha drought mixtapes Carter 1-2 Weezy..can't deny Wayne doe tha man is a hustler! Just don't go in like he used to N WATZ GD WIT MFZ PREACHING BOUT AIDS!?THATS NOT WHAT WAYNE IS SAYIN! SMH I SWEAR NIGGAS LOVE TO B ANOTHER MAN'S JUDGE N JURY Fwm @VSRico_Barrz


RicoVSOP
flag as inappropriate/spamReply

Yea wayne ridiculous alright..He ridiculously RICH lol! I mean, what people expect from Wayne? When does he NOT do/say crazy shiit these days!??that nigguh is crazy gorilla Rich n HIGH ON EVERYTHING Lol! Who knows how y'all would act with Wayne's money..However I do miss tha 500 degrees tha dedication n tha drought mixtapes Carter 1-2 Weezy,can't forget no ceilings..can't deny Wayne doe tha man is a hustler! Just don't go in like he used to N WATZ GD WIT MFZ PREACHING BOUT AIDS!?THATS NOT WHAT WAYNE IS SAYIN! SMH I SWEAR NIGGUHS LOVE TO B ANOTHER MAN'S JUDGE N JURY Fwm @VSRico_Barrz


RicoVSOP
flag as inappropriate/spamReply

Yea hes ridiculous, ridiculously PAID Lol I mean, what people expect from Wayne? When does he NOT do/say crazy shit these days??that niguh is crazy gorilla Rich n HIGH ON EVERYTHING Lol! Who knows how y'all would act with Wayne's money..However I do miss tha 500 degreest ha dedication n tha drought mixtapes Carter 1-2 Weezy..No ceilings of course ....can't deny Wayne doe tha man is a hustler! Just don't go in like he used to N WATZ GD WIT MFZ PREACHING BOUT AIDS!?THATS NOT WHAT WAYNE IS SAYIN! SMH I SWEAR NIGGUHS LOVE TO B ANOTHER MAN'S JUDGE N JURY Fwm @VSRico_Barrz


Redbabie
flag as inappropriate/spamReply

Mane he so dumb he got a lot going for hiself he than threw his life away trying to make a point


MZ2BADCG
flag as inappropriate/spamReply

The charater house was a pill popper .But he does seem to be admitting to having THE MONSTER!!!


JusMe32
flag as inappropriate/spamReply

Ummm....All Lil Wayne's raps are out there. Anybody heard A Milli??? *your number one source for quality written content writingexpert.weebly.com


fugimills
flag as inappropriate/spamReply

My dicks a monster abracadabra..and it grows its a magic "johnson" ...doctor said I need a doctor..yup im that fucked up..so I called a pill poppin doctor...which Dr. House from tha show was a pill poppin druggie too....his mind jus dont work like yours...hes lyrics are slick but you dont get it so you talk dumb shit...diearia of tha mouth


ChrissyDaBadest
flag as inappropriate/spamReply

Tunechi is the best rapper alive. What is understood don't need to be explain. I guess when rappers say they spit sick shit they have some type of disease lol #Dumbasses


yungyela
flag as inappropriate/spamReply

If eminem was to say those lyrics would yall have been also


frailty
flag as inappropriate/spamReply

I'll just leave this one for everyone , lil wayne says, he hopes your heaven sent or your hell proof..... Think if you can do that..... NOW ME, for all of you whom do know blessing from the most high be upon you. NOW FOR ALL OF YOU ALL WHOM DONT KNOW BLUCKAA BLUCKKKAA BLUKKAA BUCKCKCKCKCKCKCKC TRAAAAAÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOOOM YOU DEMONS DEVILS ETC YOUR EYES WILL BE SUCKED INSIDE OF YOUR HEADS AND YOU SKIN FLESH WILL BE REMOVED AND YOU WILL REMAIN DUMB AND BURN IN THE LAKE FOR ETERNITY. ALL PRAISES DO O THE MOST HIGH ONLY CHOSEN KNOW HIS NAME. HE IS HERE AND HE IS WAITING ALL DEMONS WILL BE SLAIN. BE ALERT WATCH THE HOUR NO MAN KNOWS WHAT HOUR NOT EVEN THE SON...SALVATION IS NOT WITHIN THE POWERS THAT BE. THE POWERS THAT BE ARE OF THE RULER OF THIS WORLD. Yes to that person about a book. You all need to pick a dictionary and define these words starting with the god lord idol devil. IM KNOW HOW IT SOUNDS and You all just got here BUT WELCOME WELCOME TO EARTH. IM ALMOST DONE WITH THAT WHORE satan so don't worry my people this one is almost done. ALL PRAISE DO TO THE MOST HIGH


frailty
flag as inappropriate/spamReply

HE WHOM LIVES FOR EVER AND EVER EVER AND EVER EVER AND EVER evER AND EVER HAHAHHAHHAHAHAHAHA WE ARE MOSES DECIPLES AND YOUR A MAN OF SIN AND YOUR TRING TO TELL US HOW TO LIVE.......