MTO EXCLUSIVE PICS: We’ve Got Some BIKINI PICS Of Alicia Keys . . . Her Stomach Is FLAT . . . And The Cakes Are FATTTT!!!

: Alicia has really got herself into GREAT SHAPE since giving birth more than a year ago. We're not sure she's EVER looked better!!

Mavrix Online

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

hypeman01
flag as inappropriate/spamReply

so badd U Wana See Blac Chyna New Bootay Implantz!!! RATCHETVILLE_COM


Mbatuku
flag as inappropriate/spamReply

Good God! FOLLOW ME @MBATUKU!, I FOLLOW BACK AND GIVE S/O's UPON REQUEST!!!!


RealGorgeous
flag as inappropriate/spamReply

Ohhhh follow me @FabChicaG i follow back


1HotTamali
flag as inappropriate/spamReply

Yea but she's still shaped like man


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

All she needed was bigger boobies. Lol @KittyKat_Rawr


mr24brooks
flag as inappropriate/spamReply

her cakes look stale @Koytiaye #tfb


Mr_P
flag as inappropriate/spamReply

DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN


1HotTamali
flag as inappropriate/spamReply

She still shaped like a man


RaspBURRyRichh
flag as inappropriate/spamReply

instagram & twitter -- raspburryrich .


SashaBanks

Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Misleading Headline


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

Lucky swizz www.lcjcfashions.com


-DesiPrincess-
flag as inappropriate/spamReply

@ all the Black women hating LOL


TONY84
flag as inappropriate/spamReply

Swizz Beaks can have that. That ass aint that phatt.


MTO_IS_A_HATER
flag as inappropriate/spamReply

Ass is flat all that is, is hips and thighs. U never see her from the side.



Teanbean79
flag as inappropriate/spamReply

she's shaped like a white woman.. mto stop lying


DoYouHearMe
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful, wouldnt expect anything different


MrsIrvingToBe
flag as inappropriate/spamReply

We don't care **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

the back looks kinda weird (instagram miami_mami)


imchillin
flag as inappropriate/spamReply

Ewww! Don't you mean Alicia Knees?


here kitty kitty kitty
flag as inappropriate/spamReply

..................BEAUTIFUL AND NATURAL....................... ..............THIS IS A REFRESHING SITE TO SEE........... ...................NO BUFFOONERY OF FAKERY ........................ ..........SHE DIDNT HAVE A BODYGUARD COVERING HER UP.....


Bread_Right
flag as inappropriate/spamReply

She thick but she don't have them cuffs under her cheeks soooooooooooooooo @Greedyali


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

White girl body and black girl voice mixed up azz! Check out " TRUTH STOP PLAYING" ON YOUTUBE..VERY DEEP TOPICS


OldSchoolMTO
flag as inappropriate/spamReply

This is coming from a Black man, women come in different shapes and sizes and I don't find anything wrong with her body but let's be honest here, her body damn sure doesn't deserve an article with pics and praise.


DAT0UCH!
flag as inappropriate/spamReply

FOR A BI RACIAL WOMAN WITH STILL SOME BLACK WOMAN IN HER IT'S PASSABLE, I RATHER MY BEAUTIFUL WHITE GODDESSES/EXOTIC BEAUTIES: LIKE KIM K, COCO, AMBER ROSE ETC... PUT ANY BLACK WOMAN TO SHAME ON THEIR BAD DAY!!! BLACK WOMEN ARE WASTING THEIR TIME..... TAKE OBAMA'S ADVICE...... OBAMA HAS PASSED THE LAW FOR GAY MARRIAGE THEIR IS HOPE FOR BLACK LOVE FOR BLACK WOMEN YA DIG!!! ALL UP IN YA!!


Vol
flag as inappropriate/spamReply

@KatWoman...no honey, she just needs smaller everything else. Lol. She's a true pear shape. *thanks GOD for making me an hourglass*


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

Azz is not fat...more wide if anything...she still pretty tho...


mtostillaintish
flag as inappropriate/spamReply

YOU CAN CERTAINLY TELL DUTUCH WORKS FOR MEDIACOONOUT SAME BORING REPETITIVE RETARDED BULLSH!T DAY IN AND DAY OUT BUT YOU KNOW THE RETARDED THEIR MINDS CAN ONLY GET ONE LITTLE PIECE OF INFORMATION THAT THEY WANT TO KNOW AND REPEAT IT OVER AND OVER AGAIN KEEP TRYING, NOBODY'S MAD, JUST SORRY FOR THE PATHETIC COON AT MEDIACOONOUT.........IT'S NOT THE SAME SHOCK VALUE, IT'S VERY BORING, I'M OVER HERE YAWNING, TRY AGAIN BOO BOO!


Enkredible
flag as inappropriate/spamReply

People are hating hard up here. We all know there is absolutely nothing wrong with this beautiful woman. Haters take a break. Its Friday. :)....


Missoriginalash
flag as inappropriate/spamReply

As a mother of two kids with a flat stomach I know how much work it takes to maintain your figure. She looks absolutely great and those who are saying otherwise are hating(I hate using this word but it's fitting). Follow me on Twitter/Instagram @Missoriginalash



blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

Blah blah blah


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

Butter knees, thighs, ankles, hips, stomach..... She still is very beautiful, though.


shudafucup
flag as inappropriate/spamReply

Mtoaintshit.......cosign..i think da douche is a hatin ass white woman and shes mad cuz aunt NOBODY checking for her...and yeah I fell asleep standing up reading that same boring shit errday! @ da douche puleez just go kill urself...ur such a bore


Big frog
flag as inappropriate/spamReply

I love this women!!!!


mtostillaintish
flag as inappropriate/spamReply

shudafucup.........I actually think DUHTUCH is an angry, bitter black man stuffed in one of the cubicles at COON HEADQUARTERS, A.K.A. MEDIACOONOUT..........DUHTUCH has never had, seen, or smelled any parts of the pu$$y, ever. Isn't it obvious? All he can do in his self-hating hell is obsess and dream about the mixed and white women who are too rich and famous to know that his miserable black ashy ass exists.......must be a sad, sad, sad, SAD EXISTANCE! You're ugly, you're a failure of a black man, AND you're employed by FRED WHWIBHSOIDFHSLKEHJTWOLWHEFLKJWETFOLHWET at MEDIACOONOUT. I would've committed suicide ages ago!


Kannon
flag as inappropriate/spamReply

its not fat, its just wide


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

Nice... She getting it back @ Twitter or instagram. I follow back


Marina7120
flag as inappropriate/spamReply

LMAO! This picture is over a year old. Mediatakeout loves AK and is just messy as usual.


THEREALTAYLORJONES
flag as inappropriate/spamReply

She looks ok , she's looked better before but she did just have a baby. Add me on twitter @TAYBIRD19


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Snapping the camera in mid blink is SO not flattering......


mesje
flag as inappropriate/spamReply

She is half white


Aaaaaa
flag as inappropriate/spamReply

She looks like she has some good pssy


Taniap1123
flag as inappropriate/spamReply

She's aiiiight n tha ass if flat...like 'errybody else said its all hips n thighs..she's a pretty gurl tho...jus not w a bagin ass


Caramel_Chuuch
flag as inappropriate/spamReply

Where her stomach flat at? This girl needs on a one piece she looks stuffed. She got a cute shape underneath 20lbs of fat. Her baby walking she should be back on point. Then again she never was on point she allergic to the gym. New rule baby is walking you should be back in shape by then.


IdontTakeAdvice
flag as inappropriate/spamReply

Now seriously, everybody know that azz wasn't worth us clickin on.. We just wasted 10 seconds of our eyesight... But hey at least mtostillaintish 1st comment was funny as h*ll..she made the post worth it lol



mabeline
flag as inappropriate/spamReply

*double gasp* omg no one screamed homewrecker!! "Licia looks great!


Maria121
flag as inappropriate/spamReply

THUNDER THIGHS AND CANKLES. SHE SHAPED LIKE A WHITE WOMAN.. CASE CLOSED. THE ONLY WAY A WHITE WOMAN IS GOING TO GET A "'BLACK WOMAN AZZ"' IS SILICONE INJECTIONS. WHITE GIRLZ EMBRACE YOUR FLAT AZZNESS...AND JUST BE YOURSELF!!!!!


devilorangel
flag as inappropriate/spamReply

Dadouche you really think we give a damn??? Give it a rest, nobody cares about a degenerates opinion. Better yet why aren't you at the white websites? You must have been used and abused by a black female lol... Kanye shrugs.... Oh well


Maria121
flag as inappropriate/spamReply

DAT0UCH! is a geek. Can't you tell?? He's never had a girlfriend. Couldnt get a date for the prom. He probly got one leg shorter than the other...classic reject.


Delicetropical
flag as inappropriate/spamReply

She's weird Follow me on instagram @delicetropical


gallyun
flag as inappropriate/spamReply

*Swiss Beats voice* It's Showtime!!!!


Muminah
flag as inappropriate/spamReply

Enjoy your summer, AK. "Back" by Peaches the Writer on Amazon Kindle. Get the App.


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful woman in my eyes. GEORGE ZIMMERMAN BAIL HAS BEEN REVOKED!! HE HAS TO SURRENDER TO THE POLICE!!! Read about it on blackpeopleDOreadcom!!!


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

I guess they don't make booty pads for the swimsuit, huh! Because definitely wears them.


Lapetitefée
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful Natural Natural Beauty


books
flag as inappropriate/spamReply

Although her a$$ gives an illusion from the front, which is common among women with wide hips & big legs like her & Beyonc. Bey has been fooling folks for years!


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

I AGREE WITH @BOOKS SHE HAS A NICE SHAPE BUT FROM THE FRONT SHE LOOKS THICK WITH BIG HIPS AND THIGHS, BUT FROM THE BACK HER AZZ WIDE SHE DON'T HAVE THAT CUFF LIKE TRINA.......SHE STILL PRETTY DOE!!!!!


BurntSugar
flag as inappropriate/spamReply

To heck with her. Show us some pictures of that nice looking brother of hers!


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

Eh. Average face. Average body. Saved by her wonderful talent


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

SMH @ these comments. People need to get over sh*t. She is a mother....goodness.



STRESSONSMASH
flag as inappropriate/spamReply

Cough..cough...CANKLES..COUGH..COUGH


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

That's a hit and don't call back chick...Lol.


goaldigger
flag as inappropriate/spamReply

Black folks...SMH..love to characterize someone based on their butt.


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Uhmm well she is talented has a great voice. Most biracial females have that type of shape you never notice until after the first kid....


mtmcdonald
flag as inappropriate/spamReply

Wish I can bounce back like that :) www.justchicfashion.com facebook.com/justchicfashions "Like" my page


4real1
flag as inappropriate/spamReply

MOSHANDA MUST HAVE PAID MTO STAFF TO MAKE NEGATIVE COMMENTS ON ALICIA. PLUS SHES ALWAYS HAD A NICE SHAPE FROM BACK IN HER OLD VIDEOS WITH EVE. MTO YALL ARE JUST DUMB


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

I think the last word in the headline is misspelled, it's FLATTT!!!


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

@MTOStillaintish You got me LMBAO over here! You are giving that douche bag the business, but you're absolutely correct!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

Lol damn she got fat n got no butt or boobs damn poor thing lol...


Shalie
flag as inappropriate/spamReply

World Swimwear swimsuit is cute... Alicia Keys has never been known for her body. She's got talent.