HOT NEW COUPLE!!! R&B Singer OMARION Is Dating ANOTHER R&B Singer . . . And We Have The PICS TO PROVE IT!!!

: MediaTakeOut.com exclusively got it hands on pics of R&B singer Omarion, with his new GF . . . BRAVE from the girl group RICH GIRL.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

fyeredbone
flag as inappropriate/spamReply

thats a cute couple.. U Wanna See Da Twerk Team Leaked Pics!!! MFFUNCUT_COM


knickfan
flag as inappropriate/spamReply

Looks like regular pictures to me.


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

They had one song I liked I forgot the name of it But Fab was on the track


NewMeKnowYou
flag as inappropriate/spamReply

I now this is a lie...The real Madea found on youtube "Stories from my grandmother's past"


TMack19
flag as inappropriate/spamReply

He just tryna front like he like women...come on son we all knw what you like. And it aint women smh..


Hotwillz178
flag as inappropriate/spamReply

B2gay been over ..this nigger shoulda stay in the past just like his fruit cake friends..


MacDaddyChris
flag as inappropriate/spamReply

yall said omarion was gay....what happen now? Follow yo boy on Twitter @ChristophaMac ask For a follow back!! One Love


mrbaz87
flag as inappropriate/spamReply

my dude is toooo short lol.. she bad tho


herRoyaldopeness
flag as inappropriate/spamReply

They look good together @estheropara I follow back :)


here kitty kitty kitty
flag as inappropriate/spamReply

..........YALL WORKING MY DAMN NERVES AGAIN................. .....OMARION WILL LATCH ONTO ANYTHING FAMOUS..... .......THAT WILL PUT UP WITH HIS UNDER COVER..... ....................B2K AZZ............................. ......AND MS. THING IS JACKING BEYONCE........ ......AND PLEASE DONT THINK JUST BECAUSE O..... .........IS ALWAYS WITH THE YOUNG LADIES............ ......HE AINT BEING PUMPED IN THE AZZ............. ..THAT HOLE LIL B2K GROUP WAS GETTING FUKKKED...... THATS WHY THAT SHYT BROKE UP BEFORE IT WAS STARTED....


JanThePolitician
flag as inappropriate/spamReply

YEA O MAKE EM PAY FOR THAT DROUGHT BOIII WATCH ME DEBATE LIVE ON HIPHOPPOLITICS.COM


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Shes cute. Enough with the gay talk....that rumor is prehistoric now so it shouldnt even be mentioned every time hes talked about. Hes gonna stand before God "alone" to answer for the life he lived so let God do the judging and lets worry about how we will answer to him for how we lived ourselves. Lets do something different because talking about people for no reason is pretty damn lame.


CocoaBrwn24
flag as inappropriate/spamReply

She cute but she got a lil bit too much hair action going on... Follow @Mz_Doll_Face24


Loves_Le-Boho_Chic
flag as inappropriate/spamReply

Okay then.... Follow me on Twitter @LovesLeBohoChic, I always follow back :-)


TMack19
flag as inappropriate/spamReply

Oh yea follow me @TMack1986 i followback



hellokitty22
flag as inappropriate/spamReply

MTO TOMORROW you will have ANOTHER GAY COMMENT! Make up your mind!


Alee54
flag as inappropriate/spamReply

Omarion is so gosh damn short haha fot @mitchlezzy


Richie Rich
flag as inappropriate/spamReply

Oh wow really👎


tjtrae1
flag as inappropriate/spamReply

Cute chick and love the professionalism of the driver not even paying attention to these two 'celebrities'-


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

HE LOVES PENIS TOO MUCH, JUST LIKE TYLER PERRY, AND THE REST OF THESE DEMONIC SPIRIT FILLED PEOPLE...CHECK OUT "TRUTH STOP PLAYING" ON YOUTUBE....INTRESTING TOPICS


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

They look nice together!.....


Odinson
flag as inappropriate/spamReply

I have to give Ofaggion some credit he do be pulling some fine chicks


gb_24
flag as inappropriate/spamReply

Damn it! I was going to guess he's dating Chris Brown. Guessed not. A has-been dating a never-been...good for them!


BurntSugar
flag as inappropriate/spamReply

It's amazing to me to see how straight men don't seem to mind gay men snagging all the most beautiful women. Everytime I'm in a club, I see men I KNOW are gay all up in the faces of the best looking women that can be found, hugging and cuddling and posing for pictures together that they can upload to the FB page. The gay men do it because, being men THEY WANT MAXIMUM SHINE. And you don't get no shine off of dudes. Omarion ain't nobody's fool. He knows that shine sells! And pretty girls shine brightest of all.


ImRussellWright
flag as inappropriate/spamReply

She cute tho. But newsworthy? I guess...... @ImRussellWright


RolandYamaha
flag as inappropriate/spamReply

As usual, those pics don't prove sh!t.


samanthamarie
flag as inappropriate/spamReply

those pics dont prove anything lol could be two random people who happened to be at the same spot orrrr two friends proving us would be pics of them kissing


MizzBeatzz
flag as inappropriate/spamReply

Well I got a woman and a man way ova town!!!! Shout out O. or whateva do nicca name iz now wit fat azz ricky ross lipstick weariing nicca..... lol.... Follow me @MIZZBEATZZ Facebook/MIZZBEATZZ


Itskatiebrown
flag as inappropriate/spamReply

Why Omarions neck so long though? Lol



lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

YO! Handz dowwnn Brave is baaaaaddd. bytch got talent. just saw her new video Break Me Down on youtube! shit is hot. as for O? these pix dont say sheeettttt- they look like they just posing together


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

She looks like an even rougher version of nivea. Nice t!ts, though.


nunya_bizness
flag as inappropriate/spamReply

Taking a picture together doesn't make you a couple. When it comes to O, I believe the rumors. :-0


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

Odd couple. I don't like to insult people but why is she done up in that get-up, was it a costume party?


Avh08
flag as inappropriate/spamReply

He is not dating her lol @Wide_awakeO_O


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

Gay azz....I'm sure their BESTIES..lol


lisaluvslisa
flag as inappropriate/spamReply

THESE TWO AINT DATING!! IDIOTS! LMAO i just saw her video .. OKAY MIZZ BRAVE shawty got talent. i posted the link here >> brave break me down- http://youtu.be/mkGFYmDvvIA


lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

THEY AINT DATING! MTO say ANYTHING!!! TWO ARTIST TAKING A RANDOM PIX DOESNT QUALIFY AS DATING SMH


Tialove
flag as inappropriate/spamReply

I DON"T KNOW WHO THE RICH GIRLS ARE ,SO I"M CONFUSED I NEVER HEARD OF THEM...IS THIS TO GET PPL TO CARE ABOUT THEM MTO ,BECAUSE ITS NOT WORKING


rosad
flag as inappropriate/spamReply

Looks like he's posing with his momma or auntie or sum shyt, but let's be honest omarion could make a come back he can sing, it seems that's all the industry offers these days are people who can't sing to save their life, for example rhianna couldn't sing in the shower but is somehow making music hits for her tone deaf as fans, she is living proof that omarion can make it


cybergirl11
flag as inappropriate/spamReply

YOU BETTER WATCH IT GIRL, HE IS BISEXUAL LIKE THE REST OF THOSE DOWN LOW CELEBRITIES


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

He date girls let alone black girls.... LMAO Rick Ross has positive influences over his so sell outie image. Rick ross might be a goodlook.


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

Hot new couple? pfft he's a has been and she's a never been.


Angrier Kitty
flag as inappropriate/spamReply

I know bow wow is heated right now!


jessieoj
flag as inappropriate/spamReply

DAYUM BRAVE FINE AS A BBYYYYIIATCH! SHE LOOK LIKE SHE COULD TURN ANY MAN SCRAIGHT! JUST CHECKED OUT HER VIDEO- #SWAG



bunny2938
flag as inappropriate/spamReply

Don't know who this girl is! Never heard of her group either, I don't listen to mainstream music, so I guess am not in the know!!! Omarion is like 4ft., tall.


AidensLament
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHA! That album cover resembles Destiny's Child first! Coincidence or knock off?


DaFacts
flag as inappropriate/spamReply

She's hot! She is cute, and has a prefect body.


DaFacts
flag as inappropriate/spamReply

She is a perfect 10. It looks like he's driving out of his speed lane. She looks like a little to much for him to handle.


Angrier Kitty
flag as inappropriate/spamReply

@ illcee ikr? First bow loses angela to romeo then omarion to this big hair lady!! I know he's like wtf is going on man!! Oh yes I'm getting ready for that fight later too. Can't wait, this fight could be what brings manny and floyd to the ring hopefully. Bradley is looking very confident and fit! Should be a good fight! Did you hear about what happened to paul williams? I hope he will pull through and be able to walk again. That a sad situation :(


Angrier Kitty
flag as inappropriate/spamReply

@ illcee have fun!! Yes I see the under-undercard fights have started already! But I don't get goosebumps until micheal buffer says that famous line. And lol about floyd you know some way some how tonight he's gonna see this fight! Either way those two are next!! Have a great party and may the best man win! *Ding*


BlaqueBomb
flag as inappropriate/spamReply

I don't care how many women you "date" Omarion, you still gay!


here kitty kitty kitty
flag as inappropriate/spamReply

............................@ILLCEE............................ ..CHILD I HAVE BEEN WORKING IN MY GARDEN ALL DAY....... ....I FEEL LIKE THE SCARECROW IN THE WIZARD OF OZ..... ............SET A MATCH TO MY AZZ PLEASE....................... .....I THINK FLOYD NEEDS TO SIT DOWN WHILE HE IS..... .................STILL ON TOP OF HIS GAME................... ........I WISH I COULD BE WITH YOU GUYS TONIGHT............ ..............I GOT A PROJECTOR AND SCREEN................ ...............I GOT TO TAKE A QUICK SHOWER...................... ..............I GOT THE FOOD AND BOOZE ALREADY............ ...................I GOT MY MONEY ON PACMAN..................... ......I THINK FLOYD GOT ONE GOOD FIGHT LEFT IN HIM.......... ................MY FRIEND JUST CAME OVER................... ...........TALKING SHYT ABOUT THE RACE HORSE............. ............."ILL HAVE ANOTHER" BEING INJURED......... ..............HE THINK THE SHYT WAS STAGED............... .........BUT HEY ILLCEE I WILL CATCH YOU ON A ... ..............MTO THREAD TOMORROW CHILD................ ................."PEACE AND HAIR GREASE"................. .............HEY COME BACK TO THIS THREAD................ .............AFTER THE FIGHT AND LEAVE ME......... ............SOME COMMENTS ABOUT THE FIGHT........ ...............I WILL BE ON LINE........"PEACE"


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

O ok. datsthatish. Twitter or instagram. I follow back. ATL music..


semaj23philly
flag as inappropriate/spamReply

people are so freaking weird on this site smh....having whole convo on a media site


lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

BRAVE IS AZZ BAD AS THEY COME! SHE NEED TO BE THE COVER OF A MAGAZINE. 4 REAL! I JUST CHEKCKED OUT HER VIDEO "BREAK ME DOWN" AND DONT KNOW HOW OMARION COULD HANDLE A WOMAN LIKE THAT. *PUTS HELMET ON ! DRIVE SLOW O!"


lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

@bunny2938 her name is brave and she was in girl group caled richgirl and den went solo.. she rap & sing & da byatch is bad. youtube brave break me down and see fo yo self. if isa lying- meet me in st. louis and slap may!! #myword


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

I don't know her, never heard of them it's obvious just to get her group some media coverage. He don't even look like her type. Soon as her career starts she'll date someone TALLER richer and actually handsome.


BlackCi9100
flag as inappropriate/spamReply

She look to old for him foreal. He is a cutie tho,i dont beleive for a second he is gay. Let that lame rumor perish already,u ppl think everyone is gay


SO_NIKO
flag as inappropriate/spamReply

Look Like she gotta nursing bra on under that shirt...its ugly. FOLLOW:SO_NIKO



Guavaa
flag as inappropriate/spamReply

Hmmm her hair look good though! Follow me for wild pics insagr @josephinexgold


sumthingspec

SmokinAce74
flag as inappropriate/spamReply

Hey, I remember her from Richgirl they were supposed to be the next EnVogue.Brave has skills she can rap and sing very well.I hope someone signs her to a record deal sometime soon the girl is very talented.And not to mention very sexy!


lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

just found her twitter!! @bmorbrave @bmorebrave @bmorebrave @bmorebrave


lil cupcake
flag as inappropriate/spamReply

whups! @bmorebrave


cuban8
flag as inappropriate/spamReply

Body Language says they are not Dating, He looks more and more like Marques Houston as he gets older.. Follow me @Cubaneeta, I follow Back


digital_04
flag as inappropriate/spamReply

Im sorry that is Dolica Bryant


Enkredible
flag as inappropriate/spamReply

90% OF YOU BLOGGERS..... SMH,,,, I SEE WHO WAS THE FIRST PERSON THE TEACHER TOLD TO SIT DOWN IN A SPELLING BEE..


sweet_lies

Love35
flag as inappropriate/spamReply

WOW.... i just saw Bave's new video on You Tube "Break me Down and i love it !!!.... l feel like any negative coments have to be out of pure hate, her video is so postive and refreshing to hear something worth listing to. she has a message and a voice and it looks like she wont be broken down from negativty. i love her from the girl group RichGirl. Continue to keep raising the bar.