DAYUMMMMMMM!!! Carmelo Anthony’s WIFE LaLa Shows Off The BIRTHDAY PRESENT He Got Her . . . Which Cost $1 MILLION!!!

: LaLa Vasquez-Anthony must have been a REAL GOOD GAL this year. Cause her husband, NBA superstar Carmelo Anthony gave her a GI-NORMOUS birthday gift - a new 20 CARAT engagement ring.

No, not 20 Karat (as in gold). We mean 20 CARAT as in ONE HEAVY AZZ RING. Peep the pic of that BEHEMOTH!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Lyrikul Remedy
flag as inappropriate/spamReply

Hope he kept the receipt! Cuz' if he plays NEXT year as awfully as he did THIS year....he's gonna need the million back when they terminate his contract!


RJames918
flag as inappropriate/spamReply

^^Haha for real, where the knicks at?? The got the squad, they need to go ahead and snag them a decent coach. Lala badd though. Follow me on twitter @RJames918


thisismatrax
flag as inappropriate/spamReply

@thisismatrax www.flawlessmoneygang.com


PeachFuzz79

2flyQid
flag as inappropriate/spamReply

closest they gonna get to a championship ring follow me on twitter @2flyqid i follow back


msliciaissohot
flag as inappropriate/spamReply

That sh&t is hot follow me on instant gram mslicia713


wifeytype_com
flag as inappropriate/spamReply

she earned it, she's a certified wifeytype... visit wifeytype.com, follow on twitter.


snapbackz
flag as inappropriate/spamReply

make that money lala But Who Seen Blac Chyna Take It OFF Last Night??? Its right here: MEDIASTANDOFF_COM


NopeNotMe
flag as inappropriate/spamReply

How Gaudy and tacky. Who needs that on their finger? So unoriginal and uninspired. "Hey I have zero originality so let me just get you the biggest, gaudiest ring you can show off". And its that same corny rock. Just a big diamond. All these celebrity rings have ZERO personality or concept. Just who can get the biggest rock. Yawn.


Wurunga
flag as inappropriate/spamReply

If the story/figure ain't made up, they are dead stupid I'm balling in America on a WNBA budget. Visit YouTube and search for me, WURUNGA.


Yromeo24
flag as inappropriate/spamReply

Nice. @yromeo24 I follow back..


Brack
flag as inappropriate/spamReply

Got damnnnnnnn Follow me on twitter and instagram @briannabrackins


letitflo
flag as inappropriate/spamReply

WELL I GUESS IF YOU CAN'T WIN ONE WITH YOUR TEAM YOU MIGHT AS WELL BUY ONE FOR THE WIFEY!


MizzBeatzz
flag as inappropriate/spamReply

Looking gud.... Check out my new blog page "Get it off your chest" Boss working your nervez? "Get it off your chest. Girl problemz "Get it off your chest" www.shamekamedina.wordpress.com


Shegee1
flag as inappropriate/spamReply

NICE!!! Get 95% Off Jewelry, Phones, Fashion and Electronics! Buy-Jewelry-Auctions.info



MrsIrvingToBe
flag as inappropriate/spamReply

Good for them.. They're married and that's what good men (and some bad ones) do to make their women happy **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


mzthickrump
flag as inappropriate/spamReply

This is why every women wants to become a basketball wife. Lol


divascorpio
flag as inappropriate/spamReply

WoooooooW!!!!!! think of all the good deeds that ring could pay for!!! how many hungry children could be fed or how about just paying it forward .......and she cheesing like chester the cheetoh cat!!! lawd what has this world come to?? and in this economy, she better be careful about where she goes cuz.........well, yall know the rest...... im just SOOOOO not impressed!!!


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

I agree with @mzthickrump and @bj mckay, and @ nopenotme you all are on it!..Check out " TRUTH STOP PLAYING" ON YOUTUBE... DEEP


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

While kids stay hungry


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

I hope she got security to go with it...


BLACKBARBIE237
flag as inappropriate/spamReply

she seems like she deserves it


Dvalorio
flag as inappropriate/spamReply

Ugly big nosed manly looking chick.


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

Cool thou @datsthatish Instagram/Twitter I fb. ATL bound


Vol
flag as inappropriate/spamReply

It for damn sure ain't cheap...but it certainly didn't require much thought. Is this birthday presentgoing to double as her wedding ring too?? I'm gonna need for him to be a bit more creative to a woman who: Puts up with your cheating, is the mother of your children, and gets plastic surgery ALL in the name of "ANTHONY".


AlonzoE
flag as inappropriate/spamReply

What will a monkey do with a million dollar ring? Should have given the jewels to a beautiful white Latina with a thin nose and straight hair. This monkey keeps trying to look white but she's too dark and ugly we need some white Latina blood in here.


allihave2say
flag as inappropriate/spamReply

@alonzoE Hmmm, Yeah, LaLa is Puerto Rican which is considered Latina. While her skin tone may immolate the afrocentricity of forgotten roots she is Latina. AANNDD, if you are going to insult some one's race get it right cause in this insult you should your ignorance because he did give the ring to a Latina. Here, _/ _/ have 2 seats


Nailing them
flag as inappropriate/spamReply

Ugly big nosed manly looking chick. -------- Don't forget about the big scary, bug eyes, and fake behind. lbs


Blessin216

mz.colsha
flag as inappropriate/spamReply

nice she deserve it



419boi
flag as inappropriate/spamReply

No wonder black people will never amount to nothing.......we get money instead of making a business and enriching the community, we'll rather buy blings.


Kenya0083

coco526
flag as inappropriate/spamReply

WOW THAT'S A LOT OF MONEY FOR A RING.


ICULOOKING
flag as inappropriate/spamReply

OKIE , DOKIE !!!!


Sleaziest
flag as inappropriate/spamReply

Damn y'all always tlkn bout staving kids. I'm pretty sure he feeds more damn starving kids than ur ass. They don't have to dedicate all their money on charity. He can spend his money anyway he pleases. He earned it y'all act like y'all donate ur paycheck to charity plz. That man has multiple foundations. He can by his wife a damn ring!!!!


thestolengiraffe
flag as inappropriate/spamReply

He couldn't earn himself a ring this year so he bought his wife one.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

LMMFAOOOO @ LetItFlo and TheStolenGiraffe. Looool #Truuuuu #EVIL530


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

Why do people wana donate to starvin kids when their parents kno better or are ignorant and it keep occuring. Slave minded why dont you donate that is her HUSBAND so they say............. Lebron James has his ring now all the loser haters are mad at melo. I love you african people but not niggers bitches yellow bone etc. unfortunatly its more niggas than africans thanks to America. pointless story btw


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

Kids stay hungry becos people without common sence or a foundation engage in sexual acts continueously. Im certain they donated today more than you have in your Life. but since they work like you bit their work happen to bring in money her husband cannnot buy her a ring on her Birthday. you people are IGNORANT stop hating and as to, do something That why blacks is behind they watched Lebron whole career just to hate him becos he where they not, SLAVE MINDED when u could have been doing something. thats why these people dont help you niggers Its bout being real and loyal not a hater. Blacks is not failing becos he brought his wife a ring NOT AT ALL they are failing becos of their public behavior and slander to one another not learning from mistakes or even his story. no body want to associate with stupidity people died fighting for to help free most of all your minds. Carmello Is blacker than LALA [stronger stronger hair tanner skin health] thats why hes with that monkey and btw a monkey skin is RED


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

She looks so fake like I know I'm supposed to smile so here it is.


realblue10
flag as inappropriate/spamReply

she played her cards right and swooped in and got that n.gga when he got into the league..now her scheming, plottin', plannin' and execution has paid off well. good for her.


erinmcole
flag as inappropriate/spamReply

It's to die for gorgeous I lOve it!!!


listenup123
flag as inappropriate/spamReply

Married people do not give each other engagement rings... LOL.... WHAT A BEAUTY!!!!!!


Nastyman
flag as inappropriate/spamReply

All the women on here hatin on LaLa and her ring know damn well if their man bought them that same ring they would keep it. Or they would sell it and pocket the money and wouldn't even think about feeding starving kids.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

Peopl love being copycats. Why do these clowns fail @ doing them. Oh and looool @ Nastyman



Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

Ooops *People. *Sigh #EVIL530 Spying to copy cat. I'm suing.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

Oh and she is LaLa.gov by the way.#EVILFUCKINLEEN530


bp2186
flag as inappropriate/spamReply

Engagement ring? For what? She's been married to Melo for 2 years. Once again Mediatakeout has made up a pointless story to fill space. Thats costume jewelry btw


rp89

homie85
flag as inappropriate/spamReply

@bp2186 LOL, Exactly.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

NICE N HAPPY BDAY LALA...


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

A REAL Black man keping it REAL with his NOT WHITE woman.............THE MODERN BLACK!


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

@illcee You write poetry for your lady? I'm swooning. You are too adorable. My man paints. I love creative men @topic Extravagant gifts are underwhelming


caramel20
flag as inappropriate/spamReply

@illcee if he wants to buy his woman an expensive ring then what is the problem to each its on. Some dudes like to spoil their wives/gf's some dudes like to be more lowkey with what they do for their woman. maybe he felt like she deserves it, just b/c he bought her an expensive gift does not mean he doesn't do simple things for her


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

@illcee Still swooning. I've heard about that southern gentlemen chivalry. I agree with you. I don't mind a trinket occasionally but something that comes from the heart from a man manly enough to expose his emotions cannot be beaten. Have a lovely evening hun :-)


wisdom4gold
flag as inappropriate/spamReply

Ok, so that's 5 karats times the 4 STIs he gave her since they've been married? Fair enough! It's gorgeous darling!


wisdom4gold

BlackBabyMamaEpidemic
flag as inappropriate/spamReply

The Real LaLa is even more ugly.


wsctradio
flag as inappropriate/spamReply

Good for LaLa.... its beautiful girl but a little too much... why you need a 20 carat diamond ring isn't a 14 carat good enough? lol www.wsctworldwide.com


chok
flag as inappropriate/spamReply

HA HA LA LA, U JUST GAVE YO MAN A FREE PASS 2 CHEAT ON U SOME MORE. LOL...A HUSH RING. KOBE!



Scorpio4real
flag as inappropriate/spamReply

All these celebs r just competing with eachother to out do eachother, it's a shame that the more $$$$ celebs get the more stupid they become when it comes to spending $$$, not hating it's just lets be real.. When u get millions u lose common sense??? It's unnecessary to spend money like running water then u end up broke filling for bankruptcy..(dumb)