BREAKING NEWS: Beyonce Orders Her GOONS To BEAT THE SH*T Out Of Dude . . . Who INSULTED Her Daughter!! (Details)

: There are reports coming out of the UK which say that Beyonce Knowles ordered her bodyguards to GET AT a fan . . . who was talking REAL RECKLESS.

Here is what is being reported by the UK newspaper, The Daily Star:

A backstage source said the boozed-up reveller suddenly began yelling at [Beyonce] who was there to support her 42-year-old husband as he headlined the gig.



Beyoncé, took offence to the verbal battering and alerted the squad of beefy minders which the couple had drafted in to protect them during the event.



“Whatever was said, it really upset Beyoncé,” said the insider.



“Jay-Z’s bodyguards weren’t going to have any of it.



“They waded in and there was a massive ruckus.



“It got pretty ugly and Beyoncé was whisked away so she wouldn’t get caught in the middle of it.”

And what was said? Well it's NOT CLEAR. But according to some people on Twitter who CLAIM they were there, the fan made some BORDERLINE RACIST . . . and VERY OFFENSIVE comments . . . about the way Beyonce's daughter BLUE will look when she gets older. We're not going the REPEAT those disgusting comments.

Good for Bey. If someone is gonna talk CRAZY about your child . . to YOUR FACE . . . they deserve an azz whooping!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Lyrikul Remedy
flag as inappropriate/spamReply

It's not like it's their baby anyway! Fake-ass pregnancy! I'm on the heckler's side!


disishcray
flag as inappropriate/spamReply

Ugly ass baby


2flyQid
flag as inappropriate/spamReply

yea right we dont believe you follow me on twitter @2flyqid


Jo The Scorpio
flag as inappropriate/spamReply

$$$$$$$$GOOGLE ME.......JO THE SCORPIO!!!!!!!!!!$$$$$$$$$$$$ #JETBLACK #WEBEONDATBS T.W.O.


RJames918
flag as inappropriate/spamReply

It is what it is.. Follow me on twitter @RJames918


scottboy1221
flag as inappropriate/spamReply

GOING HAM........ FOLLOW ME ON INSTAGRAM@DEEJAY1221


shutupfaith
flag as inappropriate/spamReply

Fake ass baby.


MekaGyrl
flag as inappropriate/spamReply

OMG! I am so tired of the whole Beyonce faked her pregnancy thing. First of all she was already one of, if not, THE most popular female artist in the WORLD! So faking being pregnant would have gained her, what? MTO have been calling Beyonce pregnant since before her and Jay got married, then every year since they got married, and then when she finally got pregnant, y'all call it fake. Y'all need something to do. She was already almost 6 months pregnant when she even publicly announced she was pregnant, no doubt due to past miscarriages and nosey ass press. Then y'all get mad cuz she always has the baby covered, that's because she is one of these celebs who doesn't have a baby to promote their next album/movie/clothing line. Get off Bey's nuts.


zetaprime
flag as inappropriate/spamReply

Violence is never justifiable as a response to any verbal comment.


mbbulloc
flag as inappropriate/spamReply

I don't know what to say. That hairstyle looks good on her. Twitter: ConvertOrComply


Secret Voice
flag as inappropriate/spamReply

So the real Bey is finally unleashed, I knew the bish was fake and now they need to put her howling no singing arse in prison because that child hers is nothing special no more so than any little baby and I am sick of people acting as if that child is more important than the next!


Drchulo816
flag as inappropriate/spamReply

Ooo man good for her aint no racist line was said the guy told her that she got the demon child she know she almost got caught then she threw the goons on em thats what her and jay z do they cant dfend themselves fuck them an all the illuminati bumbs


wifeytype_com
flag as inappropriate/spamReply

smh... ain't nobody told her to have what others see as an ugly baby and a thin skin...


wize
flag as inappropriate/spamReply

Never mess with a mother's child. You can't call Bey crazy for that. I can't believe people who buy iPhones on food stamps are calling this crazy. This is normal. Whatever happened to our norms?


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Shame on all these people who are calling her baby ugly, the public has yet to see what her baby looks like!!! Why in the world would people be so evil, just because you don't like her mother dont hate on the baby.



Wurunga
flag as inappropriate/spamReply

That's just how it goes. I'm balling in America on a WNBA budget. Visit YouTube and search for me, WURUNGA.


MiSsBbO
flag as inappropriate/spamReply

Sh*t Happens! follow follow @AyshaGxx ! =)


SexyAFnUNot
flag as inappropriate/spamReply

Lmao! It's Nordstroms, you self hating clown! Your comments are funny because you loathe yourself and it's almost sad, save for the fact that we all know you look a hot fool with taco meat hair


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

I woulda had them hold his azz while I punched him in his fat mouth for talking ish about my baby. What kind of person does that? Some of y'all are ugly people to insult someone's little baby because you don't like the parents. That's disgusting and it says more about you than them.


mesje
flag as inappropriate/spamReply

"If someone is gonna talk CRAZY about your child . . to YOUR FACE . . . they deserve an azz whooping!!" Hahahaha MTO y'all do that all the time!


Brack
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right... Follow me on twitter and instagram @briannabrackins


Sumone410

TheDocWife
flag as inappropriate/spamReply

She def faked that pregnancy. No pregnant belly collapses, I don't care what kind of dress it is. Then they release that eerie looking pic that looks like they superimposed B's face on a baby's body. With Jay-z as the daddy AND what B really looks like prior to the nose job...come on. I believe she pushed a baby out of her Vajajay as much as I believe she's dying her wigs with Loreal hair color.


Shegee1
flag as inappropriate/spamReply

Bey Getting Gangsta About Her Baby! Get 95% Off Jewelry, Phones, Fashion and Electronics! Buy-Jewelry-Auctions.info


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

fake ass Doll baby ass baby lol instagram muslimah_philly_style


maddogger
flag as inappropriate/spamReply

nothing like that happens in that so perfect life of a beyonce. so you making a story to let her some shine. lol.


nyiasyonmiah
flag as inappropriate/spamReply

Okay @light louisianian shut the fuck up u ignorant ass bitch only a dumb ass mf'er would say some shit like that some (as u would call it) darkie needs to knock ur dumb ass out so u can wake up again and see that it not all about light skinned ppl. This is the most racist shit I have ever heard coming from a black woman to another. How u gonna down grade ur own race stupid ass. Ppl like u need to grow the fuck up!!!


thetalklab
flag as inappropriate/spamReply

I do not care if you are a superstar or not. When you are a mother, who cares and loves their child. You are protective and nobody can say anything out of line about your child. So if this is true, I understand why! www.thetalklab.com


MizzBeatzz
flag as inappropriate/spamReply

wow... lol Follow me @MIZZBEATZZ FBook.com/MIZZBEATZZ Check out my blog page "Get it off your chest" Is your boss working your nervez? "Get it off your chest" Girl trouble? "Get it off your chest" stop by.. http://tiny.cc/kdahgw


rajun816
flag as inappropriate/spamReply

www.BUILDTHATBAND.com NEW YOUTUBE WEBSITE for MUSICIANS!!!! CHECK IT OUT!!!!



TRU-BELIEVER
flag as inappropriate/spamReply

Like Jay-Z said: "I don't believe u, u need more people."


Chantal31177
flag as inappropriate/spamReply

And now they have a lawsuit!! When will ppl learn if someone is talking reckless let em talk keep it moving that's the adult move! Now they will have to pay out of pocket for doing dumb stuff!


ern215
flag as inappropriate/spamReply

Who cares about their ugly ass baby?


BIGREDBONE
flag as inappropriate/spamReply

I don't know if I wanna give her credit just yet. It ain't like she did a Halle and went after them herself, she sent her henchmen to do her dirty work.


shutup23
flag as inappropriate/spamReply

Yall always getting shit from the uk and watch these dumb asses believe it @maryquitecontrary exactly only bitter jealous bitches talk about kids its a shame how much power they give bey and jay i dont care how much i dislike someone i will not talk down on their kids


Geradnumber33
flag as inappropriate/spamReply

the dude who got beaten up better sue them for a couple mill


Lapetitefée
flag as inappropriate/spamReply

FAKE FAKE FAKE


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

Some people have no respect www.lcjcfashions.com


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

Regardless that's somebody child and you protect your kids regardless! Check out " TRUTH STOP PLAYING" ON YOUTUBE..MINDBLOWING


BigBodyBenz
flag as inappropriate/spamReply

What baby?.....(blank stares) This rat's vajayjay is torn to shreds from having a baby to young and abortions. She ain't had no baby! Ask me how I know....


divascorpio
flag as inappropriate/spamReply

LOL!!!!! aint that what they get paid for?!?!?!?!? to protect and serve and KICK AZZZ if need be??!!?? after that incident id have given them all a RAISE!!


TopDawg1
flag as inappropriate/spamReply

If this is true i dont blame her i will bet money that fool was white cuz they say the most dumbest things thinking this woman gonna go with a WM no none of our rich and powerful BW dont need any WM and her baby with JayZ gonna grow up 2 be a beautiful girl no WM could give her a prettier daughter,uall hate cuz this woman with a King lol keep hating fools uall must live some sad lives.


DearDevine
flag as inappropriate/spamReply

It's annoying when people said her pregnancy was fake. So what if she faked it? At the end of the day she is taking care of the baby. I'm not supporting Beyonce, because I really am not a big fan of her, but it's ignorant for people to talk bad about her for defending her baby. I'd beat someone ass to for talking about my daughter.


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

She married a thug....am not surprised...didn't she had gayz mistress killed also


2real4me
flag as inappropriate/spamReply

@l_quow you said a mouth full.



Aaaaaa
flag as inappropriate/spamReply

Thats what happens when you disrespect THE BADDEST BITCH IN THE GAME..


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

Ok then @datsthatish Instagram or Twitter I fb..Atl bound


Aaaaaa
flag as inappropriate/spamReply

Ol'e sexy ass redbone heffa..


Headliner
flag as inappropriate/spamReply

"Borderline" racist?? Why did that offend Beyonce? Her "bff" calls her a n***er and gets invited on a Winnebago trip. When Blue grows up she will look like her parents who have or originally had Black features. She will look like her Black parents, or like Gwyneth would say, like a n***er... whether she is in Paris, or NY.


TheOnlyGod.
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right MTO...MTO is as fake as "tru-tv". Btw, Beyonce don't have sh!t on Skye Jennings!!! :~)


MsClassie
flag as inappropriate/spamReply

OK....FOLLOW ME ON TWITTER @TherealCLASSIE & ON INSTAGRAM @MsClassie I'LL FOLLOW BACK


Realworlder
flag as inappropriate/spamReply

I wouldn't be surprised if this were true. like the fanpage for my radio show that airs every Thurs. @ 9pm EST: www.facebook.com/ISTAEntertainmentSpotlight . We do skits, give acting tips, current events, celebrity news, interviews w/ up & coming talent & more. We have something for everybody.


allihave2say
flag as inappropriate/spamReply

@BigBodyBenz, ?How do you know? @ MTO readers, I believe we should protest MTO Until they ban Light Louisiana. While her rants reveal her sick, self hating, delusional mind - she has no right to continue to post racial slurs and derogatory things concerning the color of skin. At this point her antics border the lines of race hate. She admitted to assaulting a 3 yr old by spitting. This is an act of a racially motivated hate crime. By MTO allowing this they are condoning this race hate. @light louisiana you are so ignorant cheering for Beyonce to protect her "light skinned daughter". You forget in your delusions and hate that Beyonce married a dark skinned man. Sooo, I'm sure she wouldn't approve of your comment. Her adopted father Mr. Knowles is dark, and all of JZ's family is dark. You should silly. Are they letting you have computer time at the mental institution? they should stop!


allihave2say

Shafeelinmii
flag as inappropriate/spamReply

We not gonna repeat what was said yea because YOU DON'T KNOW WHAT WAS SAID PHUCK YALL FOOLING


mz.colsha
flag as inappropriate/spamReply

I would prolly do the same thing if someone talk about my child in front my face they going get an azz whooping


Kenya0083
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce who? In my Ced the entertainer voice from Barber Shop.....Can we get some Rihanna news please, love dat bish!


Blessin216
flag as inappropriate/spamReply

Leave theses people alone and get a life!!!!!!!! If her shit was fake..... So what......worrrrrry about your own life.


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

MTO be posting some BullS*it 99.9% of the time!


BRiT_CHiCK
flag as inappropriate/spamReply

If Beyonce has her way...baby camel will be a regular client at Bey's plastic surgeon's clinic....infact wouldnt be surprised if this hoe gets baby camel a nose job before it is even 5 y/o



natasha77411
flag as inappropriate/spamReply

The Whole Charade sounds Phony and Set-up ....like that Fake Baby...... Is that what She's up to now, trying to keep the lie real-playing the concerned MOM! She's really in deep! Some people like being lied to!


ItAin'tMyFault
flag as inappropriate/spamReply

"Louisiana" needs a warm raspberry scone and a latte. Maybe that will make her feel better. ...ass hole.


MtoQUeen87
flag as inappropriate/spamReply

Comments are comments but its a FAKE BABY.


mzthyckz
flag as inappropriate/spamReply

beyonce aint shyt if AaLIYAH didnt die beyonce wouldnt have been thought of


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

Sad when being fake to your fans for years leave them not showing some love ....


gypsywoman
flag as inappropriate/spamReply

Shut up MTO with yo disrespectful ass!


TalkerOfTrash
flag as inappropriate/spamReply

No one's daughter is as ugly as Lil Duval's......


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

Where was j?! He never comes to her defense ever. If ur wife and child was disrespected why not get u a fair one...beyonce bitch pls u shoulda whooped qwen ass, that hxe outta pocket ...I woulda had an ounce of respect had u at least check that hxe fo poppin off at the mouth...bxtch whateva he said 1 thing fo sho, 2 for certain :u couldn't have been that offended and 2, it couldn't have been anything you ain't heard before ol coward xss bxtch


Enkredible
flag as inappropriate/spamReply

WHAT THE HELL IS BISH OTHER THAN IT RHYME WITH FISH.. LOL..


MissDijah
flag as inappropriate/spamReply

blah blah blah, ignorance and more stupidity this is why i haven't been reading the comments lately i do agree with @meekagyrl the rest of u can stfu (if u ntyped fake, ugly baby, or other dumb ish) smh


SwiftFeet
flag as inappropriate/spamReply

Bottom line. The whole JayZ and Beyonce frenzy is a FAKE. The baby' the marriage and all. Fuck JayZ 'Beyonce and that test tube baby Blue Ivy


QTEETAY2

firesign85
flag as inappropriate/spamReply

@Light Louisianian, please don't rep my state or culture with your ignorant rants. I think you glorify being light skinned is because that is the only thing going for you. You fail to realize that without those "Darkies", you couldn't become Light skinned. Besides have you ever wondered how most creoles became light in the first place. Most of the time it was a result of black women being raped by white owners in Louisiana. This is from one creole to another...


STUPID_PRETTY
flag as inappropriate/spamReply

drake release chris brown phone number on twitter 2148029330


sticks40
flag as inappropriate/spamReply

That baby did come out looking different from what you would expect...



buttplug
flag as inappropriate/spamReply

Flag dat stupid bitch Light Lousianian post and get that thristy ass troll banned. I'm tired of her. Imma keep writing this site to have her and her other screen name Dat0ouch banned.


CASHAYE
flag as inappropriate/spamReply

Just stay focus on your own lives,because if you are too busy worrying about them,you just may miss the importance of your own. Many Blessings!!!!


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Strange...Gwen can use the racist "n" word and gets the stamp of approval from the Carter's but a fan can't use it? In my book both are wrong. I'd really like to see her calm down, go for walks in the park while pushing Blue in a stroller and show us a mother bonding with her baby. Out of all the young celeb mom's Chrissy Milli got them ALL beat. She is ALWAYS out with her Violet ...also A. Keys stay with her Egypt... meanwhile one NEVER EVER sees Lauren London with her boy, Fantasia with her children etc. and Beyonce always has Blue covered in a Rosemary's Baby black blanket...WEIRD


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

I'm so sick of this attention whore and Baby Pink oops Blue. @hiphop Amen.


sheila71
flag as inappropriate/spamReply

Mekagyrl and Light Louisianian have issues.....one is with being a beyonce drone and the other is just being from Louisiana PERIOD! since you hate darkies because they look like they stink. Louisianians arent close behind them with ya'll 4 ward , katrina washed asses! You better be glad you still got a place to call home. Maybe that water from Katrina washed out some of that stink! As for Beyonce TRUTH HURTS HONEY DON'T IT.....YOU CAN GET READY FOR THAT LAWSUIT.


WhiteTrash
flag as inappropriate/spamReply

You folks are so funny. You let Miss.Lightskin get you all fired up. Can't you see she's doing this just to antagonize you?


Gator83
flag as inappropriate/spamReply

@meekagyrl... That's the best shit I heard all day. I think I love you lol


GingerRed
flag as inappropriate/spamReply

I can't promise that if a mof@cker said vile words about my child, I wouldn't want that person beat about the head... it would be illegal and repurcussions would probably ensue but it hurts when people verbally attack ones child. Just sayin... sidebar-this "recaptcha" sh!t is facilitates the deterioration of spelling as does texting. sad.


buttplug
flag as inappropriate/spamReply

Bann dat bitch Light Lou Fred! She's a troll along with her other screen name Dat0uch!


Ls865494
flag as inappropriate/spamReply

I'm soo tired of hearing bout her...F*ck Beyonce!!! She and her baby are not special. She is really not the only thing that makes a difference is the fact that she got money.. guess what welcome to the real world you should be old enough to understand that people are going to talk about u & not everybody is going to like you.


WhiteTrash
flag as inappropriate/spamReply

Light skin, dark skin, brown skin, beige skin, it's all black to me.


Gator83
flag as inappropriate/spamReply

I was going to address a few people on this but I realized nothing's going to change. These people heart pump tremendous hate. You have to be mentally retarded to make negative remarks about someone's baby and in the same sentence say the devil is out here. Yea i know he is and You better look in the mirror!!!!!!!!!


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

Some things never change. Ive never seen a bunch of people who've never met someone...hate and be so disrespectful. Yall dont even know these people but you continue to comment on people that are strangers to you and you'll probably never meet them. Talk about having no life...its very obvious every time you read these posts.


priscakk
flag as inappropriate/spamReply

y'all shud stop hating on B.. continuous resentment gets boring.. follow mi on twitter @prisca_kagame


254rian
flag as inappropriate/spamReply

Ummm..since when do people not liking your baby mean you have to beat them up?? There's alot of babies out there that i think are ugly & no one should beat me 4 having an opinion....just keep it moving



realblue10
flag as inappropriate/spamReply

can we disagree without being violently disagreeable.....this isn't the last time someone is going to make some inappropriate comments about the child....will jay and bey have every single person in the world jumped on when that person says something disrespectful about the kid? it would be waste of time. jay and bey, just brush off your shoulder...it just words.


jujuindia18
flag as inappropriate/spamReply

You cant talk about someone thats not real lmao hahahahaha


erinmcole
flag as inappropriate/spamReply

Oh well he get what he get and @ light louisianian you sound like a comPlete dumb ass and idiot


GrapeVodka
flag as inappropriate/spamReply

Making racist comments, borderline or not is NOT acceptable. So no not for every single person talking reckless will she get mad, but that doesn't mean you have a right to say any and everything about a helpless little baby. I mean all that BS about it not being hers can slide off like melted shit 'cause the baby looks like her daddy in the face a little bit. She resembles Bey's early baby pics as well. People will always say what they think is a fact about that. HOWEVER, to agree and be equally reckless about a kid like that....I don't get it. Y'all are some evil ass people.


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

i bet u it didnt even go down like that.


SexyKnowledge
flag as inappropriate/spamReply

Come and check us out http://creativerelation.wordpress.com/


buttplug
flag as inappropriate/spamReply

I'm gunning to ban the bitch and her other screen names and dammit I'm gonna do it and ain't NOBODY gonna tell me diff, dammit!


QueenBeeMissE
flag as inappropriate/spamReply

Reading these comments....and I'm shocked. Talkin' about children?? REALLY?? Disgusting. Everyone has an oppinion-but to speak so violently about an infant?? HATEFUL and TRASHY. Think before you speak people. WWJD. Shame on you. Do you hate your lives so much? ALSO. Check your spelling :/ MTO too.


Nesiri
flag as inappropriate/spamReply

LoL At these comments. People sure love to hate Beyonce. Jealousy is an ugly thing. www.twitter.com/Nesiri www.facebook.com/tracynesiri


100%honest
flag as inappropriate/spamReply

I just have one question, if this was your Brother, Father, Nephew or Cousin being "Beat Up" for saying something that is his opinion would you feel the same?.. Aren't we living in free countries? And how childish are you for sending someone to beat the "Shit" out of another human bean. Where is your level of maturity? I don't care who did it!.. So your telling me that anyone and everyone that has something negative to say about your child is or should live in fear of being attacked?... Celebrity or not it a form of bulling from both parties. If this "Man" has suffered any injury in resut of back lash for his thoughts and words that he have a right to.. And it is prove. That the artist/celebrity involved sent out these orders may they be held accountable for their actions. If it was your father or brother you would feel different about the situation at hand.. I'm so sick and tired of these "Celebrity getting away with abusing the law, they are no better than "Anyone on this page or in this world as a matter of fact" no man is above the other, no matter the status!!!!


pochonta20
flag as inappropriate/spamReply

good that wat her ass get ...follow me on intagram @poca22


khetkhel4
flag as inappropriate/spamReply

Like Hello Kitty? Lots to choose from. All $1 to $9 http://mommyx4.yolasite.com


khetkhel4
flag as inappropriate/spamReply

Like Hello Kitty? Lots to choose from. All $1 to $9 mommyx4.yolasite.com


stasia101
flag as inappropriate/spamReply

dam she is really protective of that doll huh follow me on twitter @ashleyorcassie #teamfollowback


SuriKing
flag as inappropriate/spamReply

Fake ass pregnancy, fake baby so who cares.. Follow me on twitter and instagr @suriking



WhiteTrash
flag as inappropriate/spamReply

@100%. Can I plant a human bean in my garden?


pthesmith
flag as inappropriate/spamReply

Everything about her is fake, including the pregnancy. She knows that no matter how outrageous the deceptions and stunts, she will continue to make millions off the senseless hoard of people who blindly worship her. What's sad is the younger girls who look up to her, trying to be "just like Beyonce..." they can shake their ass, but can' do their math.


Mei
flag as inappropriate/spamReply

YOU STUPID MOFO'S ON HERE ARE FALLING FOR IT AGAIN MTO YOU NEED TO STOP HARASSING THIS GIRL AND HER DAUGHTER. SHE NEEDS TO SEND THE GOONS AFTER Y'ALL. NO ONE NO WHERE IS SAYING THIS HAD ANYTHING TO DO WITH HER DAUGHTER AND NO MEDIA OUTLET OTHER THAN THIS FAKE AZZ SITE IS REPORTING THAT IT HAD ANYTHING TO DO WITH HER DAUGHTER. SMH HOW DESPERATE YOU ARE TO GET AT HER AND HERS.


CHERYLINMIAMI
flag as inappropriate/spamReply

IT IS SOME DUMB AZZ FOLKS ON HERE! DO YOU REALLY THINK IF ANYONE WOULD HAVE GOTTEN BEATEN UP BY JAY-Z BODYGUARDS, THEY WOULDN'T HAVE BEEN CALLING A LAWYER FROM THE STADIUM? YOU WOULD HAVE SEEN THEIR FACE ALREADY! STOP BEING IGNORANT OR GULLIBLE? TAKE YOUR PICK!


215Cakkin
flag as inappropriate/spamReply

Omg MTO I now understand why errrrrby always sayin ur lying and never have ur facts straight. It was NOT Bey it was her hubby Jay-Z who wasn't havin that $hit. And why must ya'll mention him bein 42?? What does that have to do with ANYthing? Anyway Jay was the one who ordered the ass whippin(rightfully so) but anything to try n throw Bey under the bus to make her look bad, huh?


stormzoee
flag as inappropriate/spamReply

I know she was mad because she is Creole and she doesn't want to be connected to the Black race. She even cut her black as night daddy with a quickness.


Maria121
flag as inappropriate/spamReply

Light Lousianian ---- is just a skin head kkk white supremicist on here. A real black person does not say "big lipped". we say big lip


shervanonline
flag as inappropriate/spamReply

I JUS WANNA KNOW WHY DIDN'T SHE MARRIED HER BODYGUARD . CUTE 2GETHER


dsjustn
flag as inappropriate/spamReply

@hiphopilluminatiisback RE: light louisianan...thanks, that reminds me i've been blocked for far less, but I guess it's all in who's being insulted...there are a few others to add to that list that bash black and skin color EVERY SINGLE POST...talk about having a 1 track mind.


Nurse2002
flag as inappropriate/spamReply

If this really happen & it was in the UK I may be wrong but there will be no law suit. Furthermore, Bey has had people make unkind remarks before. I believe it was what he did, not said,that cause the body guards to go ham on him. What could he have said that would cause her to be visibly shaken , other than threatening to harm or kill Blue. If he did I fully understand why she would have unleashed the the body guards. It's really amazing how people think she faked a pregnancy, used a surrogate, Blue is a realistic looking doll, Blue is a Hispanic baby, thinks she shielding her because she's a ugly little baby girl,etc. I only seen the pictures of her Bey posted . I believe she's still cute even if she has some of her dad Jay's features. I'm just saying


ROCKHARDTALK
flag as inappropriate/spamReply

GO TO CUTEPIECES.COM GET SIGNED UP TODAY!!!!


readspyter
flag as inappropriate/spamReply

The people on here talking sh** on here i bet they won't say that to nobody face.


swiss_honey_bee
flag as inappropriate/spamReply

@Topdawg.....I see you are on them bath salts. LOL!!! just don't bite while sucking on that white man's dick that is in your mouth all the damn time.


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

I did not read anything except the headline. Do not care what we was said about her baby.


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

It's sad that now her baby is a target for ridicule. The price you pay...



buttplug
flag as inappropriate/spamReply

I don't know who is more out of touch with reality.... Stormzoee or Light Louisiana..... they sound like they were cut from the same cloth.... either way the bitch L.L will get banned sooner or later, fukc watcha heard!


buttplug
flag as inappropriate/spamReply

Stormzoee with your racist ass, your cats are craving your attention, witcha brokeback ass, ya thirsty MTO dwelling troll. Go hitch the trailer along wit ya pa and fetch your supper.... you eatin possum again?


RandomTandem
flag as inappropriate/spamReply

to the person who commented first saying that its not her baby anyway..you are a stupid ignorant moron and i hope Beyonce finds you and beats your azz too! you werent in the delivery room so you dont know who gave birth to that baby! since Beyonce was there, if she claims she had a baby, I'm gonna take her word for it! I dont hear yall speculating about anyone else's baby's birth. With that said, whether Beyonce birthed her, whether she got a surrogate or adopted her...THAT IS STILL HER CHILD!!!!! and if you're a good mother you're going to protect that child! Whether beyonce birthed that baby or got a surrogate, i believe that baby is her biological child because the baby looks just like her nephew! why dont yall stop hating and shut the fk up!


MeNoU
flag as inappropriate/spamReply

Same lies....and bs


Headliner
flag as inappropriate/spamReply

Just coming back at the end of my day to LOL at the comments... I meant to add to mine earlier that I know she does not have a baby, but if she did it would look like what Gwyneth called them. AKA a BLACK person Beyonce... LOL.


sexishavonne
flag as inappropriate/spamReply

the few pics of her baby i have seen she looks just like her nephew daniel to me so they have some strong genes whoever had the kids (according to some of yalls theories) and since she is a celeb i seriously doubt she would get mad about anything anyone says about her or her kid it comes with the territory and if she did shes not as classy as she pretends to be


pamw4
flag as inappropriate/spamReply

@Buttplug (o kayyy), I agree. Both of them got waaayyyy to much time on their hands, I feel sorry for their lives.... NOT!!! I would LOVE to see them hanging from a tree.


THIS*WOMAN'S*WORK
flag as inappropriate/spamReply

**agrees with Mekagyrl**


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WHATEVER BOTH AINT ABOUT THAT LIFE LOL...


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

It's the usual phuckery on a Beyonce thread I see lol @swiss_honey_bee


ynotrespect

kamar
flag as inappropriate/spamReply

ALL YA'LL STUPID ON HERE. ANYWAY SO KISS MY BLACK ASS BITCHES


whoowhee
flag as inappropriate/spamReply

We do comedy skits, sketches, and parody videos on youtube. Check us out! Free funnies y'all...www.youtube.com/user/bottomsupprod


UaDummy247
flag as inappropriate/spamReply

Yall and you're half-assed heresay shiit....


buttplug
flag as inappropriate/spamReply

LIGHTSKIN LOU GOT BANNED! LAUGHING MY ASS OFF!!!!



wisdom4gold
flag as inappropriate/spamReply

Two words: Baby Alive.


DaFacts
flag as inappropriate/spamReply

I was a Bey fan but not anymore. She will not show pic of her baby, because they didnt offer her enough money. She didn't carry her baby. She wants to hide the fact that she is friends with Kim K. Bey is a big liar, fake & phony. She doesnt speak intelligently- head full of rocks. Her husband is a drug dealer/murderer. Kim & kayne + Bey & Jay= Trash


DaFacts
flag as inappropriate/spamReply

Say what u want about Whitney Huston, but she was "real", and this is why it was so hard to accept her death. We loved w/her because we felt like we knew her. Her bring her baby on stage - showing her love. Bey is a BIG fake. I dont like fake people in real life & I dont like fake Hollywood people regardless of their talent. Character is everything famous or not. No connect w/Bey anymore - nobody know the real Bey. She each day is more fake, and lowers herself in my eyes.


jojamful
flag as inappropriate/spamReply

Light bright, caramel, vanilla, chocolate, mocha, cream, blue black - what difference does it make? You're still a niqqa to white folks! @ topic: She doesn't give a flying donkey's behind about what you think. If she had a "fake" baby, so what? She'll show the "fake" baby when she gets good and ready! She doesn't need to run to some magazine and ask for a million to show off her child. Kim K is a BIG fake and had a HUGE fake marriage, but she seems to be the darling of this URBAN website. smh


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

@Gator83 I couldn't have said it any better. Spew hatred then bible verses and say someone else needs Jesus. Either they are delusional or some of those fake, hypocritical religious nuts.


215Cakkin
flag as inappropriate/spamReply

ppl that make the most sense are Gator83 and Mykagyal (n ppl who make similar points) the rest of u ppl live inside a mentally ill bubble smh


coco brownskin
flag as inappropriate/spamReply

@ MEKAGRYL......I AGREE WITH YOU 100 PERCENT!!!


GEMof72
flag as inappropriate/spamReply

One, Bey is always trying to get attention. Two that baby is always covered up so who would see it to make fun of it. And three, I think, no, I know this story is fake as Bey's hair. She needs to be at home. Why is this baby in a place like that anyway? They probably called it a doll, which is what it is, and probably cracked on her.


icantcallit
flag as inappropriate/spamReply

Bey wants to protect her child from what people say. The baby has no idea what people are saying rihgt now, but when she grows up, people will be telling her how skankish her mom was before and after she was born. If Bey does not want people to say bad things about her and her INNOCENT baby, she should act like a WOMAN and not some desparate chick. Jay is a Thug and Thugs need love and can take care of their kids just fine, but him and Bey put off bad vibes, whether it is for the public eye, attention, or money, they are not good role models. FYI, Bey is American Indian, French, and Black, so she is in denial and many mixed heritage women like black men....Is she protecting her child by havign this guy beat up or is she mad because it is her fault she brought about all of this negativity by being such a raunchy dancer and dresser and them married an attempted murderer and then try to play shy country girl from Texas? Things that make you go hhuumm!!


SafetyKid

wsctradio
flag as inappropriate/spamReply

Wow i think she did the right thing! Go Bey! If it was my first born and some scrub was talking about her i would have kicked his butt myself! ..... www.wsctworldwide.com


Ms Newman
flag as inappropriate/spamReply

It does not matter if she did, or did not have someone carry the baby for her or not, Nobody I repeat Nobody has the right to Dis credit anything Beyonce or Shawn created. and for the record the baby is pretty as hell, Congrats to Bey and Jay. And how would you feel if anyone started talking nonsense about you and your family, and yelling and loud talking in Public making you feel bad for no apparent reason. Go Princess Blue of the ROC


chrisbrown'slala
flag as inappropriate/spamReply

BEY IS OLD NEWS SHE DOIN ANYTHING TO STAY IN THE LIGHT SORRY BOO BOO UR LIGHT IS FADIN /////////JUST SAYIN/////////


mouth
flag as inappropriate/spamReply

fake ass pregnancy, fake ass baby, fake ass relationship, fake ass marriage, fake ass BITCH! come beat my ass beyonce