Christina Milian Was Photo’d Out Looking EXTRA THIRSTY . . . She Had On A SEE THROUGH Blouse . . . And A BRIGHT COLORED Bra!!!

: Christina . . . you're supposed to PRETEND that you didn't know your shirt was see-through. Otherwise you just look THIRSTY!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

DAYUM SHES FINE...yesLIVcan instagram!


Wurunga
flag as inappropriate/spamReply

You see what you wanna see I'm balling in America on a WNBA budget. Visit YouTube and search for me, WURUNGA.


LAMARIO
flag as inappropriate/spamReply

SHE SO DAMN SEXY IN PERSON!


Munk979
flag as inappropriate/spamReply

Good Morning...And Once Again Good Morning...Lmao Damn but nothing to pop my eyes out over..


Qu33nz89
flag as inappropriate/spamReply

Pretty yes She should try modeling Her singing careers Epic fail


Brack
flag as inappropriate/spamReply

How is that thirsty? Follow me on instagram and twitter it's the same username for both @BriannaBrackins


NopeNotMe
flag as inappropriate/spamReply

Shes wearing a black tank top and is covered from head to toe. How is she being thirsty? Rihanna walks out in a pair of underwear and you say shes killing it. Sit down MTO.


KROW
flag as inappropriate/spamReply

HUSH YOU GHANA GOSSIPERS.


MrsIrvingToBe
flag as inappropriate/spamReply

There's nothing wrong with that outfit. MTO wouldn't know classy if it was slapped in their face **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


basha
flag as inappropriate/spamReply

why do yall still talk about her? she dont do nothing... i dont get it lol


Blu3Lotus
flag as inappropriate/spamReply

Stop hatin MTO... It's not bad at all!


honeycocoa84
flag as inappropriate/spamReply

attention whore point blank follow me at mshoneybrown84 I follow back


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Christina looking a little basic, and is this picture old because her outfit looks a little out dated.. singing no bueno and she is way to short to model maybe for booty magazines or baby Gap..


ROCKHARDTALK
flag as inappropriate/spamReply

very cute girl...doesnt need to try hard GO TO CUTEPIECES.COM SIGN UP FOR HOT LOOKS @ LOW PRICES$$$$$


bunnyblu07
flag as inappropriate/spamReply

THIS KIND OF LOOKS LIKE AN OLD PICTURE OF HER. BUT IDK.



mistalawng
flag as inappropriate/spamReply

Nobody's as thirsty as the stupid mf'ers on the mto staff. You jack azzes always zooming in on someone's private parts.


Kianalabella
flag as inappropriate/spamReply

Hmm She looks fine...I've seen thirstier.


LastHoodProphet
flag as inappropriate/spamReply

she still fine follow me on twitter @ArcaneDisciple


primadonna_09
flag as inappropriate/spamReply

MTO its called fashion ...anyway follow me on instagram @ihatedev


mtostillaintish
flag as inappropriate/spamReply

IT TAKES THIRSTY TO KNOW THIRSTY, YOU ILLITERATE COONS ALWAYS ZOOMING IN AND "SEEING THROUGH" SOMEONE'S CLOTHES DON'T GET ME STARTED ON THE EXTRA CLOSE A$$SHOTS IF THIRSTINESS WERE STOCKS AND BONDS, MTO WOULD RUN WALL STREET OL' THIRSTY, NO DICK-AND-PU$$Y-GETTING COONS


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

Yeah she look basic...basically fine as h*ll..She is too pretty...


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

You didn't show ish!


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Not that thirsty. WE CAN'T SEE HER NIPPLE WITH HER NIPPLE RINGS...... Backwards asz website.


Alessandra
flag as inappropriate/spamReply

So pretty but that top is kind of sloppy. Come on now, chica, you can do better than that. Tu mami no te lo dijo como mejorarlo? Cause you know she did!


Theegood
flag as inappropriate/spamReply

She's naturally pretty. Prettier then the rest of those fake big booty girls y'all stay talkin about on mto. -Theresa good


Rhastafariyess
flag as inappropriate/spamReply

All I'm tryna figure out why the eff she wearing winter boots/or regular boots in this hot ass weather df ? I know her feet burning !


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

lol @dym ... Hell if yal can talk about kim k all the time why not.christina


cuban8
flag as inappropriate/spamReply

wateva..twit @CUBANEETA instagr @cubaneeta8 I follow back


MZBADAZZNEZZ
flag as inappropriate/spamReply

MTO`S STAFF WHATS WRONG WITH SEE THRU TOP SHE LOOKS CLASSY Y`ALL POOR AND UGLY


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

Mto quit it!! This chick is beautiful on her worst day. She's not comin off thirsty at all



SmokinAce74
flag as inappropriate/spamReply

Christina Milian is sexy as hell!


RoanokeQueen24012
flag as inappropriate/spamReply

When i look at her i always see a teen for some reason its like when she gets older she will still be looking young looking so she is good, but i dont think she is thirsty.


marlomike
flag as inappropriate/spamReply

i dont care what MTO say, id wife her up, she a dime to me


MissKanga.
flag as inappropriate/spamReply

Nothing remotely thirsty about it. I didnt think it was possible, but the stories are getting even worse.


BRiT_CHiCK
flag as inappropriate/spamReply

She looks nice as usual


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

Christina is absolutely beautiful.


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

She looks fine and I've seen far worse. STOP THE HATE.