MTO WORLD EXCLUSIVE: Amber Rose Is PREGNANT . . . And She’s Trying To MOVE UP HER SHOTGUN WEDDING . . . So She’s Not IN LABOR During The CEREMONY!!!

: MediaTakeOut.com just got CONFIRMATION . . . That Amber Rose IS PREGNANT. We already know that she and Wiz are set to get married THIS WINTER.

But a little birdie tells us that Amber is trying to MOVE UP the wedding date - to OCTOBER. You see, she's set to give BIRTH to their first child together in January - and she wants to make sure that their not exchanging vows from the MATERNITY WARD.

Oh and BTW Amber's pregnancy is FACT, not rumor. We got the confirmation!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

TSkizzy
flag as inappropriate/spamReply

wow..just wow.. NICKI MINAJ NEW VIDEO FEAT RICK ROSS. DUDE GETS BEAT UP IN JAMAICA OVER $100 SEE NOW AT WWW.JUSTWOW.US


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Ooookay.....MTO......


WINTER_FRESH
flag as inappropriate/spamReply

set this dummy up! enjoy paying that child support when she done draining your account..cuz she gone >>>


MacDaddyChris
flag as inappropriate/spamReply

fact confirmed....dont mean its the truth...............follow me on twitter @ChristophaMac and on Instagram Sir_Christoph


NATURALLY HAUTE
flag as inappropriate/spamReply

hmmmmmm ... not feeling that black lipstick Amber **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


skyscrape
flag as inappropriate/spamReply

Whatever he doesn't smoke up, is hers now. Check us out for the latest comedy. www.youtube.com/skyscrapetv


mzNikei
flag as inappropriate/spamReply

I knew she wa preggers when MTO had that pic of her with her hair growing out and she was at the pool with a sweatshirt own.


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Hmmmm I need confirmation from said parties Lol


SaintHumalien
flag as inappropriate/spamReply

Amber imma let u give birth and all but Beyonce had the best pergancy of all time (in Kayne West voice) ANYWAYS FOLLOW ME ON TWITTER @SaintHumalien


MTO_IS_A_HATER
flag as inappropriate/spamReply

According to yall snitches and "sources" they were already marries (with pictures) and she was pregnant for over two years now. Make up ur damn mind.


Debbski19
flag as inappropriate/spamReply

When I see the pics Instagram debbski19


them5tar
flag as inappropriate/spamReply

Dam she's sexy in the outfit. @shotgunron on twitter I talk shit


WorkFromHome4MCA
flag as inappropriate/spamReply

I guess we'll see for sure in few months. Start working from home today! www.WorkFromHome4CMA.tk


LUXURY
flag as inappropriate/spamReply

Follow fly girl instagram: flygirlMisa Instagram: flygirlMisa


DoYouHearMe
flag as inappropriate/spamReply

According to MTO, she got married to Wiz 2 other times already! I guess if you say it every few months, when it finally happens, you can say you were the "FIRST SOURCE TO REPORT"



ITSMEWHAT😘
flag as inappropriate/spamReply

Whatever MTO. U got confirmation? Well we need confirmation. Let's see yours.


ChokeSlamma
flag as inappropriate/spamReply

Just saw an interview the other day and Wiz says she not pregnant. MTO full of crap


Random41711
flag as inappropriate/spamReply

Y'all been sayin she was pregnant for a while now...any pics of her actually showing since she would be due in, what, 4 months?!? Where's ur confirmation?!?


CutiePie02
flag as inappropriate/spamReply

I need to see the proof/confirmation Follow me on instagram @taste_sosweet!!!


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

who cares plenty of actual stars have been pregnant on their wedding day just because Ms Rose is reportedly preggers doesn't mean her and Whiz can't have a shotgun wedding. hello when Paul Newman married Joanne Woodward January 29th 1958 she was 3.5 months pregnant though she miscarried 12 days later. you can't always plan when you're going to have a baby. mind you Newman and Woodward were married nearly 51 years when he passed away while Whiz and Amber will be lucky to be married even 15% of that which would be 7 2/3 years


mrs.hollywood31
flag as inappropriate/spamReply

She's doing the right thing......... $30 for a professional resume in 24hrs contact me at dd5753@gmail.com


ChicaGorilla312
flag as inappropriate/spamReply

Didn't y'all already say they were married last year? Y'all had pics and everything. Mto so full of sh💩t


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Wiz, shes got you on lock....poor u


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

@datsthatish I fb Instagram also 1 up


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

I like them as a couple. I just hope Amber loves him as much as he seems to love her...regardless of her past. Thats BIG girl so hes a keeper because any other man would just smash a few times then kick you to the curb. I wish them the best.


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

mto on that makeup sh*t like always!


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

follow me on Instagram: texasmusiq


Bliqque
flag as inappropriate/spamReply

OMGoodness Look at their clothes!!!!! These people are going to be parents!!! Lets start praying for that child NOW!!


ZestyCreole
flag as inappropriate/spamReply

Wiz needs to gain weight that's not cute Instagram BEAUTYCREOLE


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Stop lying MTO.....dont have confirmation bc if yawl did, cant tell me yawl wouldn't have posted it......so just STOP IT. Even yawl's confirmation is a LIE.



DaMan2011
flag as inappropriate/spamReply

This n.igga look like he got liver cancer! That n.igga eat once a week!


Jesus_waswhite
flag as inappropriate/spamReply

SO PROUD OF WIZ UNLIKE THE OTHER BLACK STARS HE'S GOT A WHITE GODDESS. HE'S NOT DUMB AS DRAKE. THAT WHITE QUEEN WILL TREAT HIM LIKE A KING. IF HE WANT A SANDWICH IN THE MIDDLE OF THE NIGHT SHE WILL GET UP AND FIX HIM ONE. BLACK WOMEN ARE TO LAZY TO DO THIS.THEY ARE TRASH AND HONESTLY NOT WIFEY MATERIAL. WAY TO GO WIZ! AMBER IS SO HOT. GORGEOUS BODY,NO FAKE HAIR AT ALL,PRETTY EYES NO CONTACTS. IF SHE WANTED TO GROW HER HAIR OUT SHE WOULDNT NEED A WIG LIKE THE NAPPYHEAD BLACK B*TCHES. SHE'S NOT A GOLD DIGGER LIKE THE ILL MANNERED,UGLY BLACK GIRLS AND SHES NOT A WELFARE RECIPIENT. SO WIZ YOU'VE EARNED YOURSELF SOME COOL POINTS.


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

@ Jesus_waswhite Wrong! Amber is not white she is biracial with strong black women features get it right :-)


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

i still can't believe Wiz is marrying this broad...smh.....visit hoodallstars.com for that real ish


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

dam I love that whole entire outfit. Obviously it's for partying. The jacket and shoes would look hot in neon pink too.


terrell-johnson
flag as inappropriate/spamReply

man, yall said that bitch was pregnant 2 years ago...this site is going to the dumps slowly....just look at number of comments in every thread now....i remember. when threads was getting 200 or more comments....


terrell-johnson
flag as inappropriate/spamReply

u fukked up bigtime when your DUMBASS BANNED ALL THE FUNNY PEOPLE.


terrell-johnson
flag as inappropriate/spamReply

the national enquirer is more beleivable then this bull$hit ass site.


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

WERE IS THE PROOF????


KINGME_B!TCH
flag as inappropriate/spamReply

BECAUSE SHE NOT WITH KANYE WEST SHE IS IRREVALANT NOBODY CARES AMBER IS NO LONGER FAMOUS NEXT STORY FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace


terrell-johnson
flag as inappropriate/spamReply

and u have stupid lame ass people like TJTRAE1 WITH HUNDREDS OF SCREEN NAMES COMIN ON HERE TALKING IGNORANT SHIT LIKE PEOPLE DONT KNOW ITS HIS AIDS INFESTED GAY ASS....BWAHAHAHAHH


xCivicx
flag as inappropriate/spamReply

If it's true Wiz a dummy. He need to cut back on the kush if he can't think straight on it


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right MTO we will see. Show some pics first


Rican Reyna
flag as inappropriate/spamReply

Sucka! She got you Wiz! Lmao......


CWpiggy
flag as inappropriate/spamReply

She is TRASH!!! What is the rationale for dressing like a hoe? With all that money at her disposal....



LadyLuger
flag as inappropriate/spamReply

WHAT'S WITH THE RECENT TREND OF KNOCKING UP STRIPPERS?!? SERIOUSLY WTF IS WRONG WITH THESE DUDES? @LadyLuger


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

For the first time ever MTO IS CORRECT!!!!


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Congrats.. Amber and Wiz damn that baby going to be pretty as hell!!


SexyChick12345
flag as inappropriate/spamReply

I'm sure she isn't pregnant


dontstopthemusic
flag as inappropriate/spamReply

oh the scandal (sarcasm) FASHION914.COM $30 Dress Boutique ! Don't forget your FREE Gift with 1st order...


mabeline

FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

a winter ceromony?... would that have meant the bride would be wearing 'clothing"?


HotMom
flag as inappropriate/spamReply

@juicyj3001, real talk! They say blk women have low self esteem but blk men (not all but most) got it bad too. Men should want quality women, but many dont cuz they dont value self & dont believe they can KEEP her. It's like serving a platter with one large flawless diamond & a small Mikimoto pearl & u pick the pearl cuz that's all you've had or u dont believe the diamond is real. I could preach a sermon. My 1st luv let me go for a jumpoff cuz he was insecure. He married her. They separated, we reconnected several times, but he kept going back. She wont work, she's not a good mom, she has children by multiple men (she had one with another man while they were together), she's uneducated...Yet he said im d*amn near perfect...& I am (toot toot). He just settles for less.


HotMom
flag as inappropriate/spamReply

These ballers can have just about anyone but they choose the easiest trashiest women in the world. My homie JayZ said it best: u treat da 1 dat u f'n wit da same respect dat u treat da 1 dat u luvn. He da smartest niqqa nda game for chasing Bey. She is wifey material. She is not just a piece of A, she's is equipped 2b his everything. She luvs him cuz he worked for her; he respects the woman...she's dated others; they were just too stupid to keep her; they wanted sm1 they could knock up easily & be messy wit & she wont having it! Her exes prolly married jumpoffs.


Nastyman
flag as inappropriate/spamReply

Amber looks good enough to eat in those tights!


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Consign with HotMom you're 101 percent correct!!!!!!!!!!!


truth45
flag as inappropriate/spamReply

thats the point of getting married


Diamond Goddess!
flag as inappropriate/spamReply

A-M-B-E-R-R-R-R!!! WHY ruin that body? N-O-O-O-O-!!!


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

ANOTHER DUMB BLACK MAN BRAINWASHED BY WHITE OR LIGHT.....SMH! WHAT REAL MAN wants a woman that been passed around?????? A DUMB BLACK MAN WOULD..........BLACK MEN EXCEPT ANYTHING AND IS SO EASILY MISLEAD. Why? Because black men have LOW SELF-ESTEEM and they believe that TRASH that their boys says, porn says, rap says................TRUTH!