YIKES!!! We Got Pics Of What LOVE AND HIP HOP STAR K Michelle Looked Like . . . BEFORE She Got Her TEETH FIXED!!! (Warning – EXTREME GUMS Inside)

: Dang K Michelle . . . we're glad you finally got them teeth fixed. But what did you do with all that LEFTOVER GUMS that they had to take out????

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

MelSmooth
flag as inappropriate/spamReply

thats insane mane. MIMI FROM LOVE AND HIPHOP CURSES OUT "ALL YOU B*TCHES" FOR JUDGING HER AND STEVIE J! WATCH NOW AT WWW.DATSPOPPIN.NET


Wet_Condom
flag as inappropriate/spamReply

OMG shes capable of biting that mic off, Wud nneeever consider head from her. Dic b bleeding Like to laugh?? Well Follow My Black AZZ!! Twitter.com/ThisisDimpz


leopardgang
flag as inappropriate/spamReply

Oh damn Instagram - LeopardGang


Brack
flag as inappropriate/spamReply

Gummy face assss Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


Jamaalwt
flag as inappropriate/spamReply

Why they hating? No one is perfect! ---> Follow yo boi on Instagram: @Jamaalwt


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

she might bite the dome off your head lol follow me on instagram: Texasmusiq


MusicXchange
flag as inappropriate/spamReply

her teeth look WAY better now..... ARTISTS, DJs, SONGWRITERS, PROMOTERS, MUSICIANS Exchange your music @ www.musicxchange.org Follow us @muscxchng ARTISTS, DJs, SONGWRITERS, PROMOTERS, MUSICIANS Exchange your music @ www.musicxchange.org Follow us @muscxchng


NewMeKnowYou
flag as inappropriate/spamReply

Wow! check out the real Madea on youtube "stories from my grandmother's past"


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

dont care (instagram miami_mami)


tiplite2004
flag as inappropriate/spamReply

What's up with all these Vh1 stories MTO? And to the men who actually watch the show y'all need to undergo hormone therapy ASAP


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Doesn't look that bad to me... Such a pretty face Lolz@ gummy face


spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

DEAD@ the "Capital Tooth Dental" ad under her pic...........And yes it looked like she used to use her teeth as a bottle opener..............


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

Play nice mto www.lcjcfashions.com


prttybrwneyezz
flag as inappropriate/spamReply

Her teeth aren't that bad. She is still pretty to me.


LadiiZ
flag as inappropriate/spamReply

pic too blurry... follow me @real_properlike



Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

She has flaws.... She is human!!


NATURALLY HAUTE
flag as inappropriate/spamReply

I've seen worse... They do look like CHICKLETS (the gum), but it's ok **Are you going natural or thinking about it and looking for news ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


Kinggg
flag as inappropriate/spamReply

People get their teeth fixed everyday ... I had braces from 13-15 whats the big deal ???????????


Kimboslice1127
flag as inappropriate/spamReply

She was still pretty and it didn't change that voice!


floyd1
flag as inappropriate/spamReply

i cant get over the wedding dress and bruises that was a bit much


coco526
flag as inappropriate/spamReply

THOSE LOOK LIKE A BUNCH OF BABY TEETH.LOOK GOOD NOW


Mel3177
flag as inappropriate/spamReply

I don't knock ANYONE for getting their teeth fixed...that's an upgradeQ! Especially if/when it is needed. Now all that plastic surgery is another thing (smh)!


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

lmao. I like K Michelle ! :)


Aiyana
flag as inappropriate/spamReply

This bytch again... K idiot is hoodrat trash at its finest .. she pushes and provokes people to the brink of violence. Kidiot is a liar and she is an abusive individual!! K idiot you're a batty bytch and a hoodrat all rolled up in one. Honey pretty and cute does nothing to enhance crazy! Ding Dong K idiot your 6 minutes is almost up bytch! Come up with a new slogan cause domestic abuse ain't working for cause you are an abuser you raggedy ho! Oh and we know you're jealous of Rasheeda and Karli... they're lovely, look better than you and you hate it bytch lol


MsGoody2Shoes
flag as inappropriate/spamReply

LOL...DAYUMM K. LOOK LIKE SHE BEEN CHEWING ON THE CURB. BUT HER TEETH ARE ABSOLUTELY BEAUTIFUL NOW & THAT'S ALL THAT MATTERS


Debbski19
flag as inappropriate/spamReply

She needed that Instagram debbski19


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WELL IM GLAD SHE GOT THEM SHARP LOOKIN THINGS FIXED CAUSE SHE NEEDED IT LOL...


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

I object to people changing how God designed them to be but K Michelle's decision to fix her teeth was a good personal choice, as well as a good business move (appearance wise). As stated earlier in these posts....everyone has flaws so making fun of Gods creations is a horrible thing to do. Thats what contributes to insecurities, especially when people already know what their biggest flaws are. Women who bit** about irrelevant things like teeth and kids are petty. Keeping it 100 doesnt involve hitting below the belt. Last but not least, Im not mad at K for sharing her story about being in a battered relationship, but the way she went about doing it was wrong. The matter should have been handled legally first...then share it with the world. If time passed and no charges were pressed....you cannot move forward dwelling on something so hurtful. Let God fight your battles because God isnt the author of confussion but a God of peace. By handling matters the way she did...it made people less sympathetic towards her or not believe her story but I truly believe ongoing therapy wouldve been beneficial to her.


ladyr3d
flag as inappropriate/spamReply

Atleast they fixed.... Follow me on IG @suchafnlady1


ButtWeight
flag as inappropriate/spamReply

That looks like Tracee Ellis Ross. I like K Michelle, she's entertaining to say the Least!



Sicko
flag as inappropriate/spamReply

And I would have still SMASHED!


SKEETADANCE
flag as inappropriate/spamReply

I believe anyone with the capability to fix their teeth would, it only makes sense, what's OMG about that. The average Joe Blow does that without reality show money, it's called Dental Insurance if you're fortunate to even have it.


pisces79
flag as inappropriate/spamReply

iv seen worst


SKEETADANCE
flag as inappropriate/spamReply

What's news about that. It only makes sense to fix your teeth if you're able. The average Joe Blow does that without out Reality Show money, it's called dental insurance, if you're fortunate enough to have it.


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

she was still smashable back then so who cares........go to hoodallstars.com for that real ish.


YUMADSON
flag as inappropriate/spamReply

Some of y'all don't even go to the dentist for regular cleanings.....so how da fuk y'all gone clown cause not only did she get them clean.....them shits look gooooooooooooooood....and they ain't cheap.....it be the ones staying at home witCHA mama.....that gotta a whole lot to say....#Bums


SamsCigar
flag as inappropriate/spamReply

Get them teeth fixed!!! heheheheeeee! *chuckles*


DeeSuccessin'
flag as inappropriate/spamReply

Mto takes a perverse pleasure in bashing K.Michelle. But guess what...HER BANKROLL IS STILL LONGER THEN YOURS, AND ALWAYS WILL BE! #Bums. #TeamK <333333333333333333333333333 Twitter: @DeeSuccessin


jjack50
flag as inappropriate/spamReply

Everyone has the right to better themselves, her teeth weren't that bad and if she felt the need to make an improvement so be it!! Lots of folks need their teeth fixed and can't so whats the big fuc!in deal???


melaniefacciolo
flag as inappropriate/spamReply

Well DAMN! Did she chew on rocks? KMichelle needs to get like NeNe and say "They're done(;"


brownmami
flag as inappropriate/spamReply

No need to clown her.She looks good now.Some men need to head to a dentist ASAP and fix those chompers while yall still live with yo Mama.Gettin yo teeth fixed aint cheap


NopeNotMe
flag as inappropriate/spamReply

But shes on TV talking about how everyone else looks smh. She looks like a horse either way. Butterface.


Sir.vyva2k13
flag as inappropriate/spamReply

Lmao @ chewing on marbles. Instagram- sir_vyva


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

MTO you a damn fool.........................lol! She aint notin but trash anyway no new teeth is gonna clean her desperate ass! TRUTH!


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

At least she use the $ to get her teeth fixed and not her a s s.



taffhash
flag as inappropriate/spamReply

You can barley see it wit this grainy ass picture MTO. Sit cho ass down. Idiots


kimkelmor

TezDaBully

The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

Money pays for the world. Fortune 500 Companies need your help. www.internetcashchallenge.com


a_divine_design
flag as inappropriate/spamReply

Follow the Instagram a_divine_design


Teama2488
flag as inappropriate/spamReply

@Aiyana do u know her cause u went hard on her but I guess karlie 50 year old Reed said did u c her teeth b4 n she was stuck couldn't really say much!


Teama2488
flag as inappropriate/spamReply

These Celebes b on here reading comments n posting to under aliases!


j.friendly
flag as inappropriate/spamReply

Tip that dentist!


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

But the story is irrelevant now because she got them fixed smh BREAKING NEWS!! Rapper Beanie Sigel arrested, read about it on blackpeopleDOreadcom!!!


WomanOfACertainAge
flag as inappropriate/spamReply

Who cares! A lot of people would change their teeth, body, etc if they had the money. So what! Leave her alone!! Why don't you ever say ANYTHING about WENDY WILLIAMS??? Yeah uh uh...WE know why!


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

Big deal!!! If I was a celebrity & had money I would altered some things too!!! I ain't mad @ her.. Do ur thing.


Yallsickman12
flag as inappropriate/spamReply

So...if the procedure cost a WIC voucher or could b paid wit EBT then most bytches would have new chops. #NEXTSTORYPLEASE


Jesus_waswhite
flag as inappropriate/spamReply

GOOD GOD ALMIGHTY,HER MOUTH WAS PRETTY JACKED UP THEN AND NOW SHE LOOKS LIKE SHE EXCHANGED TEETH WITH MR. ED,THEN AGAIN SHE'S A GHETTO RAT SO THIS IS EXPECTED.BLACK WOMEN ARE SO UGLY. THANK GOD FOR ALL THE BEAUTIFUL WHITE WOMEN IN THIS WORLD. BLACK WOMEN SMELL BAD ALSO AND HAVE STINKY BREATH.IM SURE THERE ARE SEVERAL BLACK GUYS THAT CAN VOUCH FOR THAT


Just Thinkin'
flag as inappropriate/spamReply

The biggest lie James Brown ever told was "Money won't change ya." But wait a minute. I thought Mr. Toya claimed he got her teeth fixed. So why were the Love and Hip Hop checks needed? To complete the job? He's busted.


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Stupid is as stupid does, hadnt she fixed them you would still be talking mto, so your point is?



countryboyreport
flag as inappropriate/spamReply

She still look good so what's the fuss about? countryboyreport.blogspot.com - the best blog you never heard of


dickcharm87
flag as inappropriate/spamReply

Mto know they can fabricate a story....k had her teeth and breast done years ago....before that reality show was even thought about....thank God for YouTube...if u weren't up on your artist, mto would have u thinking the worst...just like when they posted and said k leaked naked photos of herself...those photos were taken from her video the sweetest love...lmao #pathetic


Jenice83
flag as inappropriate/spamReply

I LOVE K. MICHELLE!!!!!!


DaGodSon
flag as inappropriate/spamReply

She was a loud mouthed HOODRAT then and still a loud mouthed HOODRAT now!!! A man should never hit a woman but I bet she begged Memphiz Hitz to beat he a** if he really did.. Sorry but I have no sympathy for crazy hoodrats. Thats why she couldnt keep her deal that she previously had. Nobody likes a hoodrat. Just F'em and leave em... thats all they are good for. No man will marry a superficial women. A hoodrat one at that. Anyway.. them s**** in her mouth looked F'ed up. Glad she got em fixed.


RaeNah
flag as inappropriate/spamReply

HOLLY SH!T !!!!


lbcer
flag as inappropriate/spamReply

Damn MTO stays going in on this woman. What she do to y'all? LOL BTW, she looks good now. Drop it already.


SnickerSutra
flag as inappropriate/spamReply

If its before & she doesn't look like that now, what's the point of this story? Didn't even know what the point was bringing it up on LHHATL? She fixed it...and???


Rebel242
flag as inappropriate/spamReply

Dang and I wanted to make a baby with this girl but Plastic Surgery can't fix DNA!!!!!!!


mrs.hollywood31
flag as inappropriate/spamReply

Money can make wonders......Need a Professional Resume in 24hrs for only $40 email me at dd5753@gmail.com


MARILYNMONROE1979
flag as inappropriate/spamReply

THATS Y SHE IS ALWAYS LOUD AND TALKING 2MUCH 4NO REASON. SHE WANTS TO SHOW OFF HER NEW HORSE TEETH WHICH LOOKS GOOD COMPARED TO HER TEETH THAT WERE RUINED FROM EATING CONCRETE AS A CHILD.


llashawn
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME ON INSTAGRAM LLASHAWN


TRUTHSYRUMMM1
flag as inappropriate/spamReply

looks like Keisha Coles mouth before her mouth surgery / veneers ! she can still SAAANG !


Antoria1981
flag as inappropriate/spamReply

Her teeth dont look that bad.


Nailing them
flag as inappropriate/spamReply

YIKES, I am glad she got those fixed. I like her, and I am glad she is speaking up about Memp(HITZ) good name for him beating her.


stormzoee
flag as inappropriate/spamReply

I was trying to support her but she acted ignorant on the reunion show.



SugaChe
flag as inappropriate/spamReply

Well in the words of Joseline, "Atleast she got them fixed." lol Instagram Suga_Che


Mel7
flag as inappropriate/spamReply

MTO is hating on K.Michelle. Instead you guys like hoodrat Lil wayne and Long face Toya and her hootrat friend Rasheeda from ATL love and hip-hop. K. Michelle can sang and she is pretty! Haters!


lhj
flag as inappropriate/spamReply

So what?....they're fixed now. Looking good K!


fcly
flag as inappropriate/spamReply

Yall crazy...


jamisebeauty
flag as inappropriate/spamReply

Follow my instagram @pocahontasgotbeauty


J.michelle
flag as inappropriate/spamReply

at least she got them fixed. karli redd cant really call her out cause ksrli teeth are STILL messed up.. @jonmiccal


onyx0330
flag as inappropriate/spamReply

lmao I smells the funk of haters! if it makes you feel better get the number for her dentist and You too will have something to smile about or at least feel better about yourself so that you want have the need to hate on someone else ~ smiles big~


iloveghana
flag as inappropriate/spamReply

K. Michelle isn't bad looking. It's just immature how she keeps focusing on Karli's age(Rasheeda's as well) and butt as if she won't ever age. Those two look great as well. Karli's teeth may not be perfect but neither are K's horse-like ones.


Callmegutta
flag as inappropriate/spamReply

K. Michelle Got So Much Haters I Swear Lmao Some Of Yall Need To Get Off Her Dick, I Bet She Look Better Then 90% Of Yall Even Wen She Had The Messed Up Teeth, Jus BCuz She Real Ppl Wanna Say She Crazy She Still A Bad Bitch With Talent Either Way Regaurdless Of Wat The Haters Have To Say About Her Lol


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

I can't stand this gutter b*tch. She talks soooooooo much sh*t about karlie reds fake a$$ but she has a f*cking fake a$$ too!!! She's such a HYPOCRITE it ain't even funny. She talks a lot of sh*t. I'm glad her ex whooped her a$$. He needs to do it again!!!


MsGoody2Shoes
flag as inappropriate/spamReply

LOL DAYUMM K...YOU BEEN CHEWING ON THA CURB? BUT HER TEETH LOOK ABSOLUTELY GREAT NOW. AND I LOVE HER FOUNDATION SHE WEARS ON THE SHOW..KARLIE THA ONE NEED TO GET THEM CHOPPERS FIXED


MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

hahahhaha, then she on TV talk'n smack about ppl.... she ain't perfect & she needs not to throw stones.


Barry9x9
flag as inappropriate/spamReply

Them veneers doin work!


NopeNotMe
flag as inappropriate/spamReply

Why arepeople acting like shes some innocent kind hearted person? She is a BULLY and has an immature fighting mentality. She cant have an adult convo. Lol at people saying she has haters..no. People just don't like her nasty hoodrat attitude. Anyone who finds her funny or cute must like hoodrats.


Nesiri
flag as inappropriate/spamReply

May his soul rest in peace. Twitter/Instagram: Nesiri



aden
flag as inappropriate/spamReply

Damn, so is this the proof that she had that Memphitz beat her ass? Cuz them teeth is knocked OWWWT! Shit, I didn't think her ass was truthful, but she made me a believer.


aden
flag as inappropriate/spamReply

I mean damn, he must've busted her ass in the face with a bag of bricks, shit!


RealityUcanC
flag as inappropriate/spamReply

thats nothing,(instagram a_will_i_am)