POP SUPERSTAR Jordin Sparks And Her BF Jason Derolo Are Photo’d On VACAY Together . . . And She’s Rockin A BIKINI!!! (Do You STILL Think Shes A Virgin???)

: Jordin and her BF Jason are AS WE SPEAK on vacay in the Bahamas. Alone . . . In a hotel room together.

Yeah, we're pretty sure that AIN'T NOTHING happening . . . LOL!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

CPac
flag as inappropriate/spamReply

Ahhh...come on now. --------- SHE FINE AND SHE A FREAK. SEE HERE WWW.STACYSEXTAPE.COM


Jamaalwt
flag as inappropriate/spamReply

Jordan thick! ----->Follow yo boi on Instagram @Jamaalwt


lani3000
flag as inappropriate/spamReply

Man he need to be TOSSIN that thang!!! @JGPennypacker


AnnaWill
flag as inappropriate/spamReply

she is so cute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!BTW.I am a 35 years old CEO, rich and strong.but still single ... now I am seeking a good woman who can give me real love , so i got a username Hotlove2011 on-Millio naireL oving.C 0M--- .it is the first and best club for wealthy people and their admirers. you don�t have to be rich ,but you can meet one there ,maybe you wanna check it out or tell your friends !


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

Lets see what the board says..... NO Follow LIV from SisterLoveReality @yesLIVcan twitter/instagram


AnnaWill
flag as inappropriate/spamReply

She is so cute !!!BTwI am a 35 years old CEO, rich and strong.but still single ... now I am seeking a good woman who can give me real love , so i got a username Hotlove2011 on-Millio naireL oving.C 0³M--- .it is the first and best club for wealthy people and their admirers. you donâ��t have to be rich ,but you can meet one there ,maybe you wanna check it out or tell your friends !


lisaTRU4
flag as inappropriate/spamReply

that is a really good look for her Draya N Karrueche Went Ape Issh Last Night!! DRAYAUNCUTT.COM


Frankie1Youje
flag as inappropriate/spamReply

She is looking alright. New on Twitter, Follow me and I will Follow back. @Frankie_Youje


BORNahDIVA
flag as inappropriate/spamReply

Maybe DRY HUMPIN..... Follow me @bornahdiva i follow back ASAP!


ChangingThings
flag as inappropriate/spamReply

I believe her, I went on vacations and was a virgin until I was married. It would save a lot of people a lot of pain and trips to the clinic if they would wait.


illcee-1
flag as inappropriate/spamReply

Hey Mto, let's give the virgin talk a rest will ya...damn let the girl live. If she is, cool n should be commended. If not, its her business as long as she n dude are safe. Let's keep it movin'...


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

She's a classy, innocent girl, virgin or not, so stay out of her crotch. I believe her, though. I held out a while with a couple of virgins. Men are willing to wait if we think the girl is worth waiting for.


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

They look good togather! If He ain't "hitting it" He's taking a lots of cold showers!


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

If she is a virgin, she better be paying for the vacay..... Dirtylittlepigs.com


KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

@sixwishes best comment!



Mel3177
flag as inappropriate/spamReply

Love Jordin. She seems like such a sweetheart. If she says she is a virgin take her word for it! After all, she has NOTHING to gain by divulging this. Jordin is talented and well respected REGARDLESS. End of discussion.


lol1lovley
flag as inappropriate/spamReply

Maybe?? If he loves u he will wait. You don't have to have sex if you not ready, love yourself.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Leave her alone. If they made that decision it's their business and no one else's


lovebeingblack
flag as inappropriate/spamReply

Probably not... Is O.J. Simpson really Khloe Kardashians biological father?? He reportedly has Khloe Kardishian in his will!! Read about it on blackpeopleDOreadcom!


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Virgin my asss. He's hittin it. Why do they feel the need to advertise their sexual status. So LAME! I think they liposuctioned a little too much from the bottom belly and not enough from the top.


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Can you nincompoops do a story on Jordin w/o asking the virgin question? sheesh!! so damn slow.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

Loooool......she looks really really nice! It isn't any of our business if she is or not. LOOOOOOL! She looks GREAT though. Looooool


Cakesmasher
flag as inappropriate/spamReply

She look about a 6 on here but I have seen her look like a 9 most of the time that bikini look like some white cakes from the back ill pass on that today


sittin_here
flag as inappropriate/spamReply

He looks a little soft hearted so it's hard to say. She would be on her 4-5th kid messin with me. ;)


speakreal24_7
flag as inappropriate/spamReply

I dont think she is a virgin and I dont think he is a virgin in the butt


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

She look like a plain jane white girl in these pics?


kelesegreen
flag as inappropriate/spamReply

She picked the right dude to be with if she trying to stay a virgin because Jason gay, so keeping up appearances is all this relationship is about


mzfiji
flag as inappropriate/spamReply

I thought he was gay to @kelesgreen. I was gone say the samething.


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

who gives a fukk she can sing but sparkle was a flop she prolly just topping him off like white girls do


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

uh yea. they both look like virgins lol.



treeena
flag as inappropriate/spamReply

Mind ya bizness MTO and stop getting all up in her Koolaid.


strawcream
flag as inappropriate/spamReply

Ok, Go to City Hall with a few family and friends then later on have a big wedding..All this kissing and smooching leads to sex so really Why make things complicated and be done feel me?:)


msfirebrown
flag as inappropriate/spamReply

They look cute but I thought he was gay lmaoo Instagram ---> Mrspurplekiss


stesha_doll
flag as inappropriate/spamReply

@justtoomuch I have to agree. Jordon is standard, she's a pretty girl like most pretty girls you'd see at a high school or mall, but is she striking? Does she stand out? Not in my opinion. She's quite boring to me. She apparently is with the whole purity ring hold out til marriage crap that I just don't understand. It's just kind of stupid and pretentious IMO.


K.Diddy
flag as inappropriate/spamReply

Yea...Because Her Boyfriend Is Obiviously Gay......SOOO


ClassyGent117
flag as inappropriate/spamReply

News flash, there is no such thing as a virgin if you're in the entertainment industry.


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Damn look like she got a C-section flap!! Lmao


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

For one I can't believe she has all these tats. Wow, so she's been hiding the fact she's a slore all this time. Well I know longer think she's a virgin but I could give a rat's azz.


Lakeshow
flag as inappropriate/spamReply

Six wishes...best comment. Ransomed...stupidest! Wth does tattoos have with being a slore? IF she had sex then we only know of her being with 1 person if that's a slore wth r u?


lindsay B88
flag as inappropriate/spamReply

that is so cute


Jizzabelle
flag as inappropriate/spamReply

yeah, she still pure. she holdin out for my sausage.


YAY.iT
flag as inappropriate/spamReply

ahaha.LOL....Yall silly af.....


tone4

pamcakes
flag as inappropriate/spamReply

who gives a fuc c for realz... i mean let them b if they r why is it your business who going up in woh?? so what if she says she a virgin then let her believe that.. or make u believe it ..i say live urs man,,,