YIKES!!! Have You Seen Pics Of AMBER ROSE When She Was Younger . . . We’re Glad That She GREW INTO HER LOOKS!!!

: Amber is GORGEOUS now . . . but before, not so much!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Breamaria7
flag as inappropriate/spamReply

lol cute not lol instagram - iambchanel


leopardgang
flag as inappropriate/spamReply

Lol she was cute Instagram - LeopardGang


MsCommunication
flag as inappropriate/spamReply

Shes a normal kid....


Brack
flag as inappropriate/spamReply

Awwwww big head Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


Wet_Condom
flag as inappropriate/spamReply

lmao not as cute as i would think yall right but not ugly Follow Me @ twitter.com/thisisdimpz ...Instagram: Dimpzilla


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

No MTO - She just is paid so now she has better looks.....lol..... yesLIVcan instagram


cnotes
flag as inappropriate/spamReply

Late bloomer. We all got pics like that from back in the day


Jtwilcoxson
flag as inappropriate/spamReply

she wasn't cute oh wow #got2luvit Follow twitter@JTWilcoxson


ms james
flag as inappropriate/spamReply

SHE STILL NOT CUTE! BLACK PEOPLE THINK ANY BODY THAT IS PALE IS PRETTY, NOT TRUE!


Yromeo24
flag as inappropriate/spamReply

Wow, jus wow. Follow me @yromeo24 I follow back.


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

U know Kanye still b mad lookn at these pix lol Dirtylittlepigs.com


Kianalabella
flag as inappropriate/spamReply

There was nothing wrong with her, shes not ugly or anything. What are you guys looking for a sexy kid? FOH


powermike00
flag as inappropriate/spamReply

LOL..EVERYBODY HAVE AN AWOFUL PIC WHEN THEY WERE YOUNG..BUT SHE GOOD THO..LOL......By the way if you want to increase your credit score instantly and get your credit report repaired in less than two months for only $59.95? Call (888)-586-7098 today for a free consultation and free credit review.You won't believe how fast they can help you clean your credit report from BAD to GOOD.MON-SAT 7:00 AM to 9:00 PM SA, Mountain Time (MT).


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

yep we all have those kinds of pictures.


Nesiri
flag as inappropriate/spamReply

She has come a long way. Instagram/Twitter: Nesiri



dailyprofitjackpot
flag as inappropriate/spamReply

Girl look at that body!! Follow me @Chris400daily or google "DAILYPROFITJACKPOT"


exzam21
flag as inappropriate/spamReply

She's a kid in these pics just like we all were..no rude judgements should be said


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

She was not a cute kid with that rectangle head.


tellinghistruth
flag as inappropriate/spamReply

SAME DULL LOOKING WHITE BITCH TO ME!...CHECK OUT TRUTH STOP PLAYING N YOUTUBE


CutiePie02
flag as inappropriate/spamReply

She was cute,just a lil chunky. Follow me on Twitter @Shelle2Cute & Instagram @taste_sosweet!


CutiePie02
flag as inappropriate/spamReply

She was cute,just a little chunky. Follow me on Twitter @Shelle2Cute & Instagram @taste_sosweet!


LaVerite

WeekendGirl
flag as inappropriate/spamReply

She was a cute little girl...ya'll just crazy


Astra_ambition
flag as inappropriate/spamReply

Stfu Mto she was a cute kid


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

She is NOT georgeous........................ONLY A BLACK MAN WOULD SAY THAT Mr. Mwangaguhunga??????????


SpiveyLive
flag as inappropriate/spamReply

From puppy to dog


teenz
flag as inappropriate/spamReply

Mto yall are mean. Quit reporting hate & use your platform wisely.


onlyloveblackppl
flag as inappropriate/spamReply

Well, she doesn't look like " Jan Brady" anymore now that she's found a Rich Rapper to take care of her for life $$$$.............old country Bumpkin looking self.


upupandaway
flag as inappropriate/spamReply

i cant believe my eyez...these r the same people who will judge and criticize black children ( kimora, tia ) at first glance, but look @ pics of this ho and give reason.... she looks like any other white obese child u c on any other day....honey boo boo chile



justlovenohate
flag as inappropriate/spamReply

MTO yall could shut down this damn site yall will find almost any shit just to make lil news this encoraging negativity and these people to make nasty comments this was really nothing to post up it's clear amber doesn't care about how she looked as a child she even laughed about it yall so petty *Get yo life*


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

LOL Naaaww she still look the same... Just the people looking at her praising her looks to the highest degree are normally the extremely colorstruck African Americans ... LMAOOOO She still look the same just great makeup.


Chrystal_P
flag as inappropriate/spamReply

*Rolls Eyes* She was cute then, and she's beautiful now...MTO always tryn'a break peoples spirit....damn fools


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

She was and is not gorgeous. Obviously she's had a lifelong struggle with fatness as well.


stesha_doll
flag as inappropriate/spamReply

Lol I'm so glad I was a pretty kid... I'm not embarrassed of any little kid photo of me.


vixenise
flag as inappropriate/spamReply

looks like an average kid growing up in the 80s and 90s


RolandYamaha
flag as inappropriate/spamReply

MTO is just fishing for comments, people. Remember that the next time they post something pointless like this.


jla_sr
flag as inappropriate/spamReply

Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr


jla_sr
flag as inappropriate/spamReply

Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr Follow my TWITTER & INSTAGRAM @ jla_sr


darealwifey
flag as inappropriate/spamReply

This is for all those people who say MJs kids *CANNOT* be his because they are white. Amber clearly looked like a white kid, but now, she looks light-skinned black or bi-racial. Please stop acting like MJ's kids aren't his. They are. Adopted, biological -- who knows, but they COULD be his kids. Their complexions have nothing to do with it. Amber seems like a cool chick.


big_beauty
flag as inappropriate/spamReply

Her head is huuuge !!!!


Teama2488
flag as inappropriate/spamReply

All u blacks care about is looks that all y'all do is look in people face watch what they got n talk about people other races do it more but y'all do it the most! Thatz y I rock wit my Spanish. Side of the family cause the about sharing n not so bent in looks n what someone got we getting our own! N amber like everybody else in the industry wen they take out the lashes, the weave, the make up, the hair colorin, wen story gettin restilin shots n taking steroids to stay fit then c what u get!


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

She was adorable. Awww. Amber is pretty to me. Congrats once again on her becoming a new mom. Hey we all have a past...but our past doesnt define our future.


MichelleMichaels
flag as inappropriate/spamReply

She looks pretty in the first pic so what's up with the lol? The second pic she looks like a regular kid just having fun.


Cutelil_diva
flag as inappropriate/spamReply

Wiz should look at these pics and be sad at what his child could look like. These man mad bodies will fool ya!



Nastyman
flag as inappropriate/spamReply

Amber was a cute kid. MTO instead of making fun of Amber, why don't you take down that f'd up pic of that meth head from Home Alone that y'all love and use so much.


The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

she looks like everyone else. Make extra money working for Fortune 500 Companies! WWW.INTERNETCASHCHALLENGE.COM


MarcusGram
flag as inappropriate/spamReply

Punky Brewster


bitchgang
flag as inappropriate/spamReply

That dont even look like her..


NUWAUPU
flag as inappropriate/spamReply

Amber looks like a make child. Look at that big ass head!


Shawt_Bread_Shawdii
flag as inappropriate/spamReply

She Was Still A Cute Child...Geezus MTO...Not That Serious...


RealityUcanC
flag as inappropriate/spamReply

Don't we all grow into a look we call our own.... Not that big of a deal but Follow me on Instagram @ akabudd


Ray2563
flag as inappropriate/spamReply

I've made $64,000 so far this year working online and I'm a full time student. Im using an online business opportunity I heard about and I've made such great money. It's really user friendly and I'm just so happy that I found out about it. Heres what I do, >>> Green32.comOPEN THIS LINK TO READ MORE


OhhMan
flag as inappropriate/spamReply

Too bad Wiz STILL hasn't grown into his body!!


Ron Jones
flag as inappropriate/spamReply

She wasnt a bad lookin lil girl. Shes a badass lookin adult tho. Follow Instagram @1ronjones


KatyGurl
flag as inappropriate/spamReply

Um that's the awkward moment that most people go through before puberty...she was cute then, and beautiful now. Stop hating.


COBonner
flag as inappropriate/spamReply

Darealwifey u r a moron. AMBER IS WHITE AND SO ARE MJS Paid FOR KIDS.


TheresSomethingAboutCece
flag as inappropriate/spamReply

MediaHATEout is at it again. I'd like to see the so called writer of this so called story's kid pics. Hell lets see a current pic and see if they are living in a glass house. @theressomethingaboutcece


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

Wow she had a huge dome.


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

cute as a kid. Cuter as an adult.



Dablackwomanisgod
flag as inappropriate/spamReply

Okay.. These pics confirm it... I knew ur ass wasnt black amber... I always said she look like a regular craka bitch wit a stank attitude cus she think she da shit.... she just ridin the black bus so she can get all she can get outta dese niggas. I hope she take wiz for all dat nigga got. Niggas gotta learn somewhere...


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

Amber isn't a pretty chick as for the childhood pics who cares MTO are just fishing for hits as usual. had this been Claire Newman than I would understand the fuss because she is actually a beautiful lady then again she's actually famous from birth not a two bit community ho like Ms Rose. though she was guarenteed to be beautiful her dad was litterarly the living equivalant of the greek god Apollo and her mum was a beauty queen and still remains a beautiful woman now at nearly 83 years old


dbug10
flag as inappropriate/spamReply

What color is she really not that it matters ?


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

That girl's body is ridiculous!!!


cunterya
flag as inappropriate/spamReply

i thought amber rose was black


mekachris
flag as inappropriate/spamReply

She was cute as a baby and But HAWT now.. follow me on instagram @mekachris


fisher112
flag as inappropriate/spamReply

hahahahahaha ...she is always beautiful