TOGETHER AGAIN!!! Rapper 50 Cent And R&B Superstar Ciara To Go ON TOUR TOGETHER!!!! (Are THEY The New Jay And Bey????)

: It looks like rapper 50 cent and Ciara may officially be back together. According to a MediaTakeOut.com snitch, 50 has been wining and dining Ciara - in an effort to WIN HER BACK.

What's he done so far? Well Ciara recently put out song asking someone to say "sorry". The song is unequivocally directed at 50 Cent. Well last week, 50 randomly tweets "ok I'm sorry" (although he never @-ed Ciara).

But that's not it. The MTO insider added, "C is staying cautious. 50 putting in crazy game. She's trying to stay friends but Shes in love with him."

It gets better. 50 wants Ciara to go on tour with him, when he goes to Dubai next month. The tour will have stops all across the Middle East. And Ciara has said YES!!!.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

CTurner
flag as inappropriate/spamReply

Oh really now. _____ MAN CATCHES HIS GIRL CHEATING AND PUTS HER ON BLAST... (MUST SEE) SEE NOW WWW.JUSTWOW.US


SFreshh
flag as inappropriate/spamReply

I knew yall would post this. SEE KANYE AND 2 CHAINZ "BIG BOOTY GIRL" VIDEO NOW. VISIT WWW.POPPINHIPHOP.COM


KushKitty
flag as inappropriate/spamReply

I think this is strictly business, they know that 50+Ciara fans will go and pay that $$$ to see them on tour together because they still have that chemistry.


LaVerite
flag as inappropriate/spamReply

Well alrighty then. I loves me some Fitty but Cici is bootleg and she gots to go!


j_daddy910
flag as inappropriate/spamReply

SMH...How is this news... It's been a minute but I'm back...Check the kid out on youtube... I do parodies, skits and spoofs.... Featuring me taking shots at chad johnson, tyler perry and the real housewives of atl to name a few..... I'm in the lab cooking up new videos, so in the mean time.....Check me out... www.youtube.com/blahmayne910


Brack
flag as inappropriate/spamReply

Yeah right Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


PLaymateBri
flag as inappropriate/spamReply

Umm random much...I mean I don't c where a 50 cent fan would b just as big a ciara fan..n I'm a ciara stan..there ain't nun n 50 catalouge that I just have 2 c him perform live..they not chris n. Rhianna..50always ridin smbdy coattails to the top then step on u like insect wen hedont need u no more..


StarrStruCkk90
flag as inappropriate/spamReply

MTO Yall are some dumb blondes One minute y'allsay she was talking about Stoudmire, the next minute she's "talking about 50" LEAVE CIARA ALONE DAMN #GetOffHerNippz


LUXURY
flag as inappropriate/spamReply

follow INSTAGRAM: flygirlMisa 😘😘😘😘


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

Lmao I guess in 2 years she will be making another song called "Sorry part 2". These two are comical. They use each other for attention. There is no fury like a woman scorn. She gonna get him back.


Evileen530
flag as inappropriate/spamReply

They are BOTH frauds and owe me money! -.- LOOOOOOL! #EVIL>>>>>>FUCKINGLEEN530


cocoa49
flag as inappropriate/spamReply

And for them being another Jay and Bey........NEVER


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Yeah ok!!! I thought he was with that beautiful girl Daphne Joy... What happened???


Jamaalwt
flag as inappropriate/spamReply

They been cakin for the longest! ----->Follow yo boi on Instagram @Jamaalwt


LastHoodProphet
flag as inappropriate/spamReply

no one truly cares follow me on twitter @ArcaneDisciple



Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Tour? Really? When is the last time either one of them released an album?


Qu33nz89
flag as inappropriate/spamReply

LOL sounds like business to me and jay an bey never lol just kayne in kim trying to be like them 2 but it will never happen lmfaooo


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

NOT TRUE AS USUAL 50 WAS BEING SARCASTIC WITH THAT SORRY TWEET PLUS THAT DUBAL SHOW IS NOT A TOUR ITS A 1X TIME EVENT SO STOP WITH THE LYING N MTO ALWAYS USING THAT OLD ASS 2007 PICS OF THEM SMH LMAO...


pennylane
flag as inappropriate/spamReply

LIES, as usual.. I would hope Ciara NEVER even talks to 50 again. Not after what that old dirty cooch Chelsea Handler said that 50 told her some dirt about Ciara. Ugh!


addicted2gossip
flag as inappropriate/spamReply

I hope they do get back together. She is better than that chick that broke up with the comedian just to get with 50 about a year ago....


paulwhite2564
flag as inappropriate/spamReply

My mothers neighbour is working part time and averaging $9000 a month. I'm a single mum and just got my first paycheck for $6546! I still can't believe it. I tried it out cause I got really desperate and now I couldn't be happier. Heres what I do, >>> Green32.comREAD MORE


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

I am annoyed with these two. ANNOYED to the MAX. That song "Sorry" is sorry. Lolz Ciara needs to find another career path because her music is not appealing to my ears. Shes a pop artist right? Well Rihanna has that category on lock. I like her as a person, just not an singer. And that movie on BET pretty much sealed the deal for me. Her acting skills were HORRIBLE.


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

cthu@the new Bey & Jay question, FOR SERIOUS??


ChellethatBelle
flag as inappropriate/spamReply

LOVE THAT BODY ON 50!!!!!!!


africanvenus
flag as inappropriate/spamReply

She's gorgeous. Is the two of them being a couple a good thing? Visit womenhiphoprb.com!!!


The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

Ok? Make A Large Amount of Cash Working With Fortune 500 Companies From Home. WWW.INTERNETCASHCHALLENGE.COM


zipora132
flag as inappropriate/spamReply

SMH I SWEAR CIARA AND HER TEAM BE STARTING THIS MESS! EVERY FREAKIN TIME THIS GIRL GOT AN ALBUM THAT IS ABOUT TO DROP THE WHOLE TALK ABOUT HER AND 50CENT GOES UP IN THE AIR AGAIN! MY POINT BEING CIARA PUT OUT THAT SORRY SONG CAUSE SHE NEW IT GET PEOPLE TALKING AND GAIN HER SOME ATTENTION BACK! CAUSE LETS KEEP IT REAL ALL THE REST OF HER RECORDS THAT SHE HAS RELEASED HAVE ALL FLOPPED! AND ITS NOT A TOUR THIER ON THE SAME LINE UP TO PERFORM AT A FESTIVAL IN DUBAI WHEN 50CENT TWEETED OK IM SORRY I DIDNT KNOW IF THE NIGGA WAS BEING SERIOUS OR IF HE CALL HISSELF TRYING TO BE FUNNY! HE SMART MAN I THINK HE KNOW THE GIRL IS USING HIS NAME FOR HER PUBLICITY RUN! I THINK 50CENT IS STILL FUCKING WITH DAPHNE THEY WERE IN VEGAS OVER THE WEEKEND SO OBVIUSLY CIARA IS STILL STUCK ON 50 BUT SHE GOT A FIGHT AHEAD OF HER CAUSE THAT DAPHNE JOY CHICK IS NOT LETTING HIM GO THAT EASY. OR IF HIM AND CHELSEA HANDLER CATCH A SPARK AGAIN SINCE HE GOING ON HER SHOW OCT 15TH LOL


Juicy_Juice92
flag as inappropriate/spamReply

Oh and im assuming they called you guys and told you personally MTO... Gtfoh


KINGME_B!TCH
flag as inappropriate/spamReply

NO HE WILL NEVER HAVE SWAG LIKE JAY AND IM DEFENDED CIARA CANT TOUCH BEYONCE BUT GOOD FOR THEM WATCH OUT CICI YOU MIGHT MESS AROUND AND GET PREGNANT MID-TOUR FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace FOLLOW ME ON TWITTER Simone Lace


Meme11746
flag as inappropriate/spamReply

They are not going on tour together. Her name was just added to the list for the Dubai concert. She probably begged to have her name added. LOL Anyway, I'm pretty sure he will take his love one (Daphne Joy) along with him as he usually does. Daphne was with in Vegas over the weekend at the Chavez Jr. fight and came back to LA for a couple of days to be with her...SMH at MTO for falsehoods.



Meme11746
flag as inappropriate/spamReply

Also, Ciara and her stupid PR team needs to come up with a new publicity stunt because using 50 Cent every time to get back into the game is failing. Her song "Sorry" is a "failed" project. They are doing everything to keep her afloat. Running after 50 is making her look like a stupid love sick puppy dog. SMH


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

@ Desi byotch please!!! Last time I checked cici didn't look like a monkey!!!


masterplug45
flag as inappropriate/spamReply

lol wow Designer fashion 75%off celebrityplug.com


Mel3177
flag as inappropriate/spamReply

Damn ya'll reaching (smh)! I'll believe it when I see it.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

See I always knew 50 was gay


mrs.hollywood31
flag as inappropriate/spamReply

MTO where is the pics...........Need a Profeesional Resume in 24hrs for $40.00 contact me dd5753@gmail.com


Triggalilangel
flag as inappropriate/spamReply

No one will ever be ' The new Jay and Bey ' NEVER.


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

LMAO @ Felicia29. THANK YOU!!!! and Im sure Ci doesnt smell like old curry. lol.