MTO WORLD EXCLUSIVE: Rihanna Appears To Be CRYING . . . Says She ‘WANTS TO SCREAM’ . . . After Seeing Pics Of Chris Brown KISSING Nicole Sherzinger!!!

: Yesterday MediaTakeOut.com showed you pics of Chris Brown kissing Nicole Sherzinger (see below). Well Rihanna saw them too. And she took to Twitter and Instagram to vent her frustration!!!

Nicole's people say that she and Chris were NOT kissing in the pics. But YOU can be the judge . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

pinkyrock
flag as inappropriate/spamReply

How many dudes she's slept with though??


Frankie1Youje
flag as inappropriate/spamReply

Jy crois pas... BS. New on Twitter, Follow me. @Frankie_Youje


BORNahDIVA
flag as inappropriate/spamReply

OMG yall cray with this riri news! follow me i follow back asap @bornahdiva


Brack
flag as inappropriate/spamReply

:( Poor Rih Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


Yummy mummy36

KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

They are NOT kissing, there are no lip to lip contact, in that blurry picture.


@red_prada
flag as inappropriate/spamReply

Don't cry u know this would happen. follow me on twitter @red_prada // instragram redprada2


RiggityRee
flag as inappropriate/spamReply

Who cares.... .


Brack
flag as inappropriate/spamReply

:( Poor Rih man love sucks Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


CalicoKitten

SaintHumalien
flag as inappropriate/spamReply

Ummmm yea ok who cares... ANYWAYS FOLLOW ME ON TWITTER @SaintHumalien


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

rih rih just needs to move on n stop draggin this ish out. luv u girl (instagram miami_mami)


facts102
flag as inappropriate/spamReply

anyone who believes this site is just plain ol' stupid. I can't


sweetlai
flag as inappropriate/spamReply

what goes around come right back around karma!!!!!!! it hurt but it's life!!!


taih588
flag as inappropriate/spamReply

karma is a bitch and when it hit it hits hard.



LastHoodProphet
flag as inappropriate/spamReply

she clearly just woke up i.e its to early plus you can tell that he was talking to the other chick look at is fake vs her's he was talking in her ear Fred you'll make up any story smh follow me on twitter @ArcaneDisciple


Dymund
flag as inappropriate/spamReply

Whatever @EricaKayne IG


ThisLove
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna, boo, think logically. He is young and just doing him right now. Once he is ready to settle down, who do you think it will be with? He got your picture tattooed on his neck! He is in love with you but he just got out of a relationship so he needs a little bit of freedom. You both can do your own things, but always go back to each other. Crihanna 4-ever <3


afronerd
flag as inappropriate/spamReply

THE CONSTANT FOCUS ON NO TALENT STREET PEOPLE, WHAT'S THE DEAL? AND ANOTHER MISLEADING PHOTO AND SITE POST TO GAIN VIEWER CLICKS....SHOCKER!!!! WHO CARES ABOUT THESE BELOW GRADE TALENTS? WE HAD TRULY TALENTED SOUL SINGERS, DANCER AND ACTORS AND NOW WE HAVE FOLKS THAT HAVE "PERSONALITY" BUT NO SKILL, TALENT OR GRAVITAS. AFRONERDRADIO.COM WAS CREATED TO FIGHT COONERY AND PROVIDE AN URBAN ALTERNATIVE (AFROPUNK, BLACK ROCK, PROGRESSIVE HIP HOP, FUNK, ACID JAZZ..WE PLAY EVERYTHING THAT COMMERCIAL BLACK RADIO REFUSES TO PLAY) . WE AIR EVERY SUNDAY AND WEDNESDAY AT 7PM EASTERN. LAST NIGHT'S SHOW WE DISCUSSED: MADONNA SHOWS SUPPORT FOR PRES. OBAMA BY CALLING HIM A "BLACK MUSLIM" ; ANN COULTER COMMENTS ON "THE BLACKS"; US MILITARY'S MIND READING GOGGLES & MORE. FOR SUNDAY, SEPT. 30TH SHOW, CHECK FOR OUR INTERVIEW WITH LEGENDARY BASSIST/PRODUCER/PRINCE COLLEAGUE, ANDRE CYMONE! ISN'T IT TIME FOR A CHANGE? A TIME TO SWITCH THE PERCEPTION THAT BLACKS FOLKS CURRENTLY POSSESS. ENOUGH! ENOUGH OF THE MINSTRELS! ENOUGH OF NO TALENTS WEARING AFRO-SAXON TOUPEES OR CAUCASIAN HAIR HATS! HAVEN'T YOU HAD YOUR FILL OF MTO SHOWCASING AND MAKING MONEY OFF OF BLACK DYSFUNCTIONALISM AND EMBARRASSMENT? CALL THE HOSTS LIVE AT 646-915-9620.


Smarie13

Jamaalwt
flag as inappropriate/spamReply

She is bad she just needs to move on! ----->Follow yo boi on Instagram @Jamaalwt


-DesiPrincess-
flag as inappropriate/spamReply

who gives a phuck about this trash chick?


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Yawl can report some nonsense stories eh...rel storytellers


SikWitIt
flag as inappropriate/spamReply

In the picture she look like she just woke up with a hangover.... Follow me on Instagram @ L0velyAmbitionz


Akiti
flag as inappropriate/spamReply

you guys are retarded


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Mto be making up love triangles lol


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Damn grainy azz pic! Person that took it need a upgrade their phone!


NicNasty032
flag as inappropriate/spamReply

If you buy anything from MTO I have some swamp land to sell you.


TallGlassH2O
flag as inappropriate/spamReply

RhiRhi and Chris are WELL matched - they are BOT whores. She should NOT be trippin or surprised to see him making out with any1 because he uses his celebrity to get punani and thirsty chicks with low self-esteem go that shyt.One more thing... It appears that stories here on this site are getting more boring and uninteresting - it is apparent tha the writers have very little to write about thse days... yawn!


jayluv1
flag as inappropriate/spamReply

oh pls...that looks like anyone who have had way too much to drink and wake up can't seeing a thing cause its too brite or they feel like they have rocks in their eyes. stop reaching. and as far as the note...all this happened yesterday which would give any idiot time to see clearly what was really going on in the pics *conversation*. if all the women he has kissed and slept with, plus having his very own in home teddy bear, during their time of learning each other again didnt make her stop loving him, this little piece of foolishness wont. stop making this into something for followers to believe.



talktome
flag as inappropriate/spamReply

He is not her boyfriend to begin with. If she's giving it to him on the side she need to cry.


TallGlassH2O
flag as inappropriate/spamReply

RhiRhi and Chris are WELL matched - they are BOTH whores. She should NOT be trippin or surprised to see him making out with any1 because he uses his celebrity to get punani and thirsty chicks with low self-esteem go for that shyt.One more thing... It appears that stories here on this site are getting more boring and uninteresting - it is apparent the writers have very little to write about thse days... yawn!


lollagurl
flag as inappropriate/spamReply

I'm so sorry to hear that. BestWebbDeals.com sextoysguru.com


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Looks like she is just wiping the crud from her eyes!! Lmao


The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

Ok? And? Make $100's a Week, With This Great Opportunity! WWW.INTERNETCASHCHALLENGE.COM


MaryQuiteContrary
flag as inappropriate/spamReply

Man, a lot of you believe everything you read here on MTO and if you had an intelligence you would know better than that. Looks like she just woke up to me. The note could have been about anything.


atajiavedotcom
flag as inappropriate/spamReply

So.......... everybody that wake's up........appears to be crying........Well I had my cry this morning... and it's not like instagram is the Oprah show.........


TriniMia
flag as inappropriate/spamReply

You all are some idiots to believe thing MTO post...smh. Clearly she just woke up...stop buying into this bullshit news


mzNikei
flag as inappropriate/spamReply

then bitch Nicole going say the pics are old bitch old as tuesday night, Chris getting PUZZY


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Please I hope it isn't over this clown. She looked more tired than anything and why would she cry when that punk bytch has had a girlfriend for months, and she even acknowledged it on Oprah. I think folks are reaching.


CheckMyFresh
flag as inappropriate/spamReply

Let the craziness begin www.lcjcfashions.com


donthateonthegreat
flag as inappropriate/spamReply

Isn't he supposed to be in a relationship with parachute?? So why would Ri be trippin off of this? I just think yall are creating this whole CB & Ri getting back together thing, and blowing it way outta proportion.


gp65662002
flag as inappropriate/spamReply

foolery... @gpzi


MsFortune
flag as inappropriate/spamReply

yall better not believe these idiots on MTO with this garbage story. that pic and comment had nothin to do with nothin. she's not cryin, she was just waking up wiping her face off.


Mei
flag as inappropriate/spamReply

RIHOENA HAS FLUCKED EVERY DUDE WITH A PENAL IMPLANT AND SHE DOESN'T WANT CHRIS TO GET HIS?!!! TAKE SEVERAL SEATS ON A FLIGHT TO A STADIUM.



ChocolateCougar
flag as inappropriate/spamReply

Girl that boy's a HOE... AND he whooped your arse. Keep it MOVIN!


rosad
flag as inappropriate/spamReply

Well what did she think , Chris brown aint worried bout this loose non moral having azz chick, he would be much better off without this whore if u ask me, she pounced on this man while he was with the woman who basically held Chris down when the world was at his neck, karma will find you no matter who you are, no matter how much her fans cheered her on Chris brown was in a relationship with another woman , which she bragged about on the internet, lol big head azz trick feelings hurt, well my feelings are hurt everytime i hear that horrible azz music that her dumb azz fans call music stupid island chick welcome to the states biiiiiiitch


PeepsInSheets
flag as inappropriate/spamReply

They are staying relevant during a time when its hard to get into the news cycle. #HookLine&Sinker


javahoney
flag as inappropriate/spamReply

Awww I feel so bad for Rihanna.. I can only imagine how she feels she wan't him so bad and to see him doing that with someone else I'm sure she wishes it was her because I wish it was me lol Chris is so sexy....


BarbecueTee
flag as inappropriate/spamReply

Rih, i advise you to "scream out loud and dont keep it bottled up insided, hurry and let your tears dry" just like my song tells you to #GoodLuck #Jealousy #NotGoodEnuf #TeamBreezy


she45nam
flag as inappropriate/spamReply

hilarious. Dear rhianna how many times are you gonna keep being a dumb ass for the same man?? Lol how many times are you gonna let the same man put tears in your eyes and let him beat you and cheat on you till you finally get the dam picture?


Desi.Boi
flag as inappropriate/spamReply

she just needs a man like me


she45nam
flag as inappropriate/spamReply

the reason men treat women like shiit is cuz the women allow it! He treated her like shiit before and she still on his dick so she must like it. Thats why hes treating her fukked up now. Cuz she allowed it before and she allowing it now


slyyredd85
flag as inappropriate/spamReply

Well in all actuality she posted the tweetgram first then hrs later she posted the "sleepy" pic. MTO y'all so lame


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

she can cry on my shoulder... @bluphi05


SystemVII
flag as inappropriate/spamReply

How many guys has she slept with? They are not BF/GF, so why do these women on here continuously keep saying SHE NEEDS TO MOVE? You move one from a bad relationship and they don't have one, so STFU! Chris is doing Chris...period. How do feel bad for a woman that sleeps with tons of celebs and gets upset that she cant the one she wants 100%? She was the cause of the Drake and Chris Brown fight. That would never have happened if she didnt f-ck friends. Dont let me bring up J. Cole


africanvenus
flag as inappropriate/spamReply

Clearly it's early in the morning. She probably has to be somewhere and went out the night before, so she feels like screaming. I've been there. Come on MTO. You're stretching it. lol. Visit womenhiphoprb.com


Karrueche
flag as inappropriate/spamReply

@facts102 - right!? only a damn fool would believe this. she posted that pic to Instagram around 9 something last night. all she said was "it's too early" in reference to her like JUST WAKING UP PERHAPS?!


Karrueche
flag as inappropriate/spamReply

9 something LA time* I'm guessing she was in a different time zone.


WildchildBaby!
flag as inappropriate/spamReply

Desi princess is A FAT WHITE UGLY ASS CHICK. You arent fooling anyone, honey, YOU ARE UGLY! Hot girls actually have lives, instead of coming on black websites throwing hate. ugh. hit the gym bitch.



MichelleMichaels
flag as inappropriate/spamReply

It seems that she is just tired and has a long day ahead of her. No biggie. Chris has a girlfriend anyways.


lovelymimi
flag as inappropriate/spamReply

I don't see how this has anything to do with Chris brown. She sent a pic of herself waking up you dummies!!!


AdrianaDeezigner
flag as inappropriate/spamReply

I pretty much doubt' rihanna the Nasty lil tramp aint crying for shyt'' u people love makin up something out of Nothing or what ever' I suggest y'all team up with The Enquirer' y'all just living on throwing out lies..


BlackCi9100
flag as inappropriate/spamReply

LMAO REALLY MTO? SHE CLEARLY JUST WOKE UP IN THAT PIC -_- ..SMH AT YOUR LIFE IF YOU BELEIVE THIS...MTO CREATES THEIR OWN DRAMA & YOU IDIOTS BELEIVE IT LMAO ON HERE GIVEN RIH HELL!!! SMH ...ANYWAY DID YALL HEAR HER NEW SONG?!?!?!?! ABSOLUTELY LOVE IT!


OLIV62
flag as inappropriate/spamReply

This is not very clever what they did to these two ... follow me on twitter: @ OlivierFremaux


wichitagirl
flag as inappropriate/spamReply

What part of "He's just not that into you" is she failing to understand? How many times, how many ways can this man show her that? He is NOT the only man on planet Earth. Is his p enis covered in gold?! People can say, "she's young and in love" crap til the cows come home. Sorry, but that's no excuse for being totally stupid. Move on! Geez!


Shinningstar
flag as inappropriate/spamReply

What's the deal with all these self pics? This chick must really think she's cute all day everyday. I mean really... You just woke up? Give me a f*ckin break attention whore!


Charlette33
flag as inappropriate/spamReply

MTO, for just ONE damn day can we not see ANY fukking thing about Rihanna, Kim K or Chris Brown! Damn, are you obessed or some shnitz......Does anybody else make the "news"????


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

MTO sTFU how do we know she not just waking up... She looks nice in the pictures... Shes the #1 artist in the world.. F him I like her new song Diamonds LOL


MainOne
flag as inappropriate/spamReply

She is risking her own career by defending Chris Brown and by basically telling the world shes gonna be with him regardless.....and then the nicca do this!!!!! Im no worried about Rihanna though because once shes over Chris she will open her heart to the next then she will laugh and realize that Chris aint "the only man in the world"


Enough said
flag as inappropriate/spamReply

This story is womp follow me on twitter @bmilian3409


ikillbarbiess
flag as inappropriate/spamReply

Follow me on Instagram & Twitter @iKillBarbiess


angelica23
flag as inappropriate/spamReply

You cant even see who that is in this pic lmao


my_is_sweet
flag as inappropriate/spamReply

God forbid if anything was to happen to Rihanna, MTO would shut down! SMH....I like RI RI's music, but I can give a rats aaassssss about her trashy lifestyle...


DaJournalist
flag as inappropriate/spamReply

Why do women who work so hard to be "bad girls" act surprised when nothing good happens?



Kimboslice1127
flag as inappropriate/spamReply

Damn she can't even get the sleep out her eyes without you guys making up a stupid story and these even more retarded readers believe this crap


iliv4me
flag as inappropriate/spamReply

I really think RiRi, as gorgeous as she is, suffers mental problems. I mean take a good look at her from the past to now. This lady suffers from multiple personalities. I


STOPHATIN
flag as inappropriate/spamReply

I wouldn't believe a word of this rubissh unless I can get a full CLEAR picture of them kissing. Ri-Ri is going to be alright..leave that woman alone. Nigga love to instigate BS 247..GET A FLIPPING LIFE WHY DON'T CHA!!!?


WilliamWatson
flag as inappropriate/spamReply

M.E.M.O. (Make Easy Money Online) Get some business bout yourself and start earning $250-$1,000 a week. Email me at william.watson @ gmail dot com


LuckyMJ
flag as inappropriate/spamReply

she needs to get over him and move on she will def be happy!! Follow me -> IG@Luckyladyluv


Jackcula
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna, get over it. Chris Brown, is only into himself he really don't care to much about women all he want to do is hit it and run. Point blank so why are you crying dumb chick.


spilldabeans
flag as inappropriate/spamReply

why yall don`t post a story about me or anybody else besidesthis reggae tramp because it get boring after two days


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

Child plese. She not thining bout C Breezy. desi Duck face is ALWAYS commenting (thinking) on a Riri posting.


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

Thank you for putting that terrorist in check wildchildbaby.


Merci_Rose
flag as inappropriate/spamReply

How does she appear to be crying when tha caption says ITS TOO EARLY....u never thought she might be tired....


AFFORDABLEBAGS4U
flag as inappropriate/spamReply

BRAND NEW 100% AUTHENTIC COACH, MICHAEL KORS, AND COLE HAAN BAGS IN. I ALSO HAVE COACH WATCHES AND DIESEL WATCHES FOR MEN IN BUT THEY ARE GOING FAST. CHECK OUT MY PAGE AND LIKE. I WILL BE HAVING AN AWESOME GIVEAWAY SOON SO MAKE SURE YOU STAY POSTED AND SHARE THE LINK BELOW WITH ALL YOUR FRIENDS AND FAMILY. https://www.facebook.com/Affordablebags4u


keeno5
flag as inappropriate/spamReply

He's a little BOY playing little boy games...like most are. They don't become MEN until way into their 30s and some don't ever grow up LOL!!!! Trust, Rih ain't gonna have no trouble finding someone serious when she is ready, and it will probably be someone who has been there in front of her face all the time....


Diamondiva914
flag as inappropriate/spamReply

I think we should be more concerned with her Ilumanati sign she is giving in the photo more so than her crying .. IMO (*kanye shrug)


taffhash
flag as inappropriate/spamReply

Girl please..... Save the fuxin drama...... They arent even kissing in those pictures. As I can clearly see. Chris's head is too far down...... Unless the bitch is making out with his forehead. Grainy ass pictures, and I can still see the truth. Get over it.


MrStillYaGirl
flag as inappropriate/spamReply

She will never learn. I guess she wants that Ike and Tina relationship. Follow me on twitter @JamesWatson_14



timclark707
flag as inappropriate/spamReply

Since I started with my online business I earn $62 every 15 minutes. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don't check it out. >>> Work2home.notlong.comOPEN THIS LINK TO READ MORE


jumpingfences
flag as inappropriate/spamReply

Rihanna needs to get her crazy ass together and MOVE ON. Chris is gross and so is she with the way she's acting. These two really just need to stop.


NiyahNiyah
flag as inappropriate/spamReply

MTO STOP LYING U GETTIN US ALL HYPE