Chris Brown Gets ANOTHER TATTOO . . . On One Of The FEW PARTS OF HIS BODY . . . That’s Not ALREADY COVERED!! (Pics)

: We can only IMAGINE how much a tattoo on your throat hurts . . . OUCHIE!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

BallaBoy
flag as inappropriate/spamReply

aint that the truth.. I'M BLESSED. WOKE UP TO ANOTHER $5000 IN THE ACCOUNT. GET PAID FROM WWW.ALOTTACASH.COM


Brack
flag as inappropriate/spamReply

He still sexy af Follow me on twitter and Instagram @BriannaBrackins same username for both


Trixr4dakids
flag as inappropriate/spamReply

Wow, you do what you gotta do to stay in the media's mouth


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

Instagram- Texasmusiq


NATURALLY HAUTE
flag as inappropriate/spamReply

This is ridiculous. you'll get older and I hope you won't regret the stupid choices you're making right now **Are you going natural or thinking about it and looking for new ideas and styles? Please visit my natural hair blog STOP CRYING OVER SPILLED PERM @ www.facebook.com/its.only.perm**


princezzdiana
flag as inappropriate/spamReply

CHRIS BROWN HAS MAJOR ISSUES...RIHANNA CAN DO SO MUCH BETTER THAN HIM!


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

thats f*ckin dope (instagram miami_mami)


l_quow
flag as inappropriate/spamReply

Enough Breezy....enough already


fadORbad
flag as inappropriate/spamReply

that is gonna look nasty when he gets old fadorbad.com plz visit my new blog and vote on ur fav basketball wife/groupie twitter.com/fadorbad #teamfollowback


imashostoppa
flag as inappropriate/spamReply

SMH... they go over board with these tattoos .Follow me on twitter @imashostoppa


Urban Spotlight
flag as inappropriate/spamReply

To each his own ***GET A COPY OF THE BEST URBAN NOVEL ON THE MARKET, 'TEARS' BY WARRENCHARLTON @WARRENCHARLTON.COM WHERE YOU MAY ALSO READ THE FIRST 3 CHAPTERS OF TEARS AT NO-COST JUST VISIT WARRENCHARLTON.COM. ALSO YOU MAY PURCHASE THE KINDLE EDITION @AMAZON.COM. IF YOU LIKE TO READ, DON'T MISS OUT ON A GREAT BOOK***


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Oh my! He love getting tat -ed up!


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

This punk doesn't own an iron?


Blkizbeautiful
flag as inappropriate/spamReply

Im jus sayin who the hell are we to judge dude its his body his choice I mean come the phuck on already humans can be so damn petty sometimes its pathetic!!! Jus saying.


Barry9x9
flag as inappropriate/spamReply

Anything to stay relevant.. but trust your 15mins is almost up!



iLoveLebron28
flag as inappropriate/spamReply

Whatever happened to the old Chris Brown who was so shumble and respectful?? He TRIES to act so hard with them fake, broke ass niggas he be around.. His face is next!


silky1700
flag as inappropriate/spamReply

Playboy nobody going to come see a tatted up singer... Rapper or Rock band yes but singer no. What were u thinking. Grown ups not coming ur show.


jseth
flag as inappropriate/spamReply

Can't wait to see him @ 50. www.theunnamedmusic.com


thestolengiraffe
flag as inappropriate/spamReply

Tattoos are just a way for soft guys to look hard...I kno mad "tatted up" n!ggas who ain't bout that life. Put it this way...if you don't plan on joining a gang and/or none of your tatts were received while doing a bid, you're a poser, a fake, a wannabe thug. I'm sick of all these kids getting tatts all over they body, thinking that it looks cool or makes them look hard...and I blame these lame ass celebrities for endorsing this coonery...good luck getting a "real job" with your neck, hand, and/or face tatted cuz that's what 99% of all you "aspiring rappers/ball players" are all gonna have to do some day.


dre32
flag as inappropriate/spamReply

He will never have a corporate job if the music fails. He is pathetic. Its sad that all black men think money, cars, homes, and tattoos are the answer. NO investments for longevity or retirement. They are just uneducated black trash.


Capricorn7
flag as inappropriate/spamReply

Chris do have too many tats smh but what can you say? its his money he can do whatever he wants with it


PeepsInSheets
flag as inappropriate/spamReply

If he were a cutter....people would be concerned....


lbcer
flag as inappropriate/spamReply

He's not stupid enough to tat his face. Good job!


Karrueche
flag as inappropriate/spamReply

@TyBroTheActor YOU DO OBVIOUSLY.


CWpiggy
flag as inappropriate/spamReply

....I guess he will tat his face next. One day these artists, ballers, etc. will regret doing this shyt to themselves.


Chinadollmusic
flag as inappropriate/spamReply

Why?? Ink up your body like that?? Well, shit it's his body and money! He may gotta a lot of money, but dept comes quick!


plan9
flag as inappropriate/spamReply

Why you keep bringing up this one-moustache fool? Get a life MTO, ain't nobody really care, that's all I came to say.


FredFlintstone
flag as inappropriate/spamReply

hope the ..i.l.l.u.m.i.nati makes him Tattoo his Spline, did i spell that right? Show aint about to google-it


mabeline
flag as inappropriate/spamReply

Chris is just too grimy these days, not at all attractive.


Tatsumaki_Jonez
flag as inappropriate/spamReply

MONKEY D. LUFFY!!!!!!!!



$heC0mmentary
flag as inappropriate/spamReply

i like tatts. but young black young making it so out. NOW IT'S MORE IN NOT TO HAVE ONE. AND I HAVE ONE. BUT WHAT WAS THE POINT OF HIM GETTING THE ORGINAL TATT PREFECTLY LINED TO NOT TOUCH HIS NECK....AND THEN PUT IT ON YOUR NECK. THAT'S DUMB A$$ BLACK MEN FOR YA. HA


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

WTF IS THAT LOL...


@Abstract_Ash
flag as inappropriate/spamReply

why cant anyone see that this boy needs help!!! thoat tats??? he dont care about life! follow me @abstract_Ash


kyokushin_kan
flag as inappropriate/spamReply

White folks started these tats all over the body trend and you insecure coons followed. You just gotta be like masta. Blacks are so easily fooled. And dont get me started on those twerk team jigaboos.


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

Gimmickanna has destroyed this boy!!!! Fuck u Gimmickanna!!!!!!!


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

Tats are soooooooooooooo 1995. No educated classy BLACK PERSON TODAY WOULD BE CAUGHT WITH ONE! TRUTH PEOPLE!