PICS: We’re NOT SURE If It’s The Fact That Brandy’s Got A HIT ALBUM . . . Or WHAT . . . But She’s Looking CUTER LATELY!!!

: We're loving this color on B ROCKA!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Black love
flag as inappropriate/spamReply

Naw...... She looks a bit off in that pic


DCpromQueen
flag as inappropriate/spamReply

Old a$$ pic. Come on MTO. Stop f'n recycling stories.


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

That pic is old..... Try again Mto


VikRebel
flag as inappropriate/spamReply

Brandy is smacked.. Always has been always will be... @vikvanexel


ChocolateDemon
flag as inappropriate/spamReply

Yea right, throw some soap and water on her face, I bet you wouldn't even recognize her! Still love me some Brandy though.


CocoaBrwn24
flag as inappropriate/spamReply

Brandy has always been cute but y'all stay looking up these groupie sluts booty. Follow @Mz_Doll_Face24


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Look the same to me!


yelafish
flag as inappropriate/spamReply

Brandy hada donkey,back in her Moesha days.smh


JustC
flag as inappropriate/spamReply

Y'all really gonna REPOST the same pic y'all had up here a few weeks ago?!


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

This pic is MAD OLD smh y'all are annoying


Rbella1
flag as inappropriate/spamReply

Funny u should say that MTO... Seein as these pics were taken before the album came out.. WEEKS AGO And u trying to act like they were taken last night. and I wouldn't call a 65k selling album a hit now would u??!!! Bran so busy trying to suck up to the illuminati she better keep her head on straight for them people ruin her..... Live for you brandy not the fame.


frenchilici0us
flag as inappropriate/spamReply

whats up with those eye of horus earrings? Rbella1 Brandy would love to stop music but she cant. I'm Standing On The Edge Of The Industry Wondering If It's All That Important To Me To Get My Records Back Out There On The Street It Ain't Like I'm Hurting Or Anything I'm To The Point Right Now My Money Ain't An Issue I Can Go Where I Want Do What I Want To Do Too Tempted To Leave It In My Rearview Because This Game Ain't What I'm Used To [Chorus] Should I Go? Should I Stay? I'm In Control Either Way [Repeat] [Verse 2] There Used To Be A Few Artists At A Time Now Even The Veterans Waiting In Line Premature Release Of These Albums Of Mine Making It Hard For Real Entertainers To Shine If You Manage To Defeat These Odds Against You Keep Doing Your Thing Cuz I'm Not Mad At You Just Trying To Figure Out Where I Fit Into All Of This Now Or If I Do [Chorus] [Verse 3] This Industry Was More Like A Different World When It Was Just Me, Monica, And Baby Girl, Aaliyah I Never Got To Tell You How Much You Mean I Wish You and Me Both Were Sittin' Here Working With Tim Just To Be In The Presence Of The People That You Affected The Personal Level Just Makes Me Stop For A Second [Breath] You Were Such A Blessing You Helped Me Answer All My Questions [Chorus] [Verse 4] Well I Gave You Some Time And I Made Up My Mind Move Over This Is My Time B-Rock Is Back On The Grind [Chorus]


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

Luv Brandy!!! But the outfit look a lil fovever 21'nish!!!!


BlackBabyMamaEpidemic
flag as inappropriate/spamReply

Pic is old and she got hella work done- NOSE AND TEETH....mto is so gullible. All these tryingo stay relavent ho.es guy their body parts o that we can idolize them


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Ya'll posted these pics two weeks ago.



BlackBabyMamaEpidemic
flag as inappropriate/spamReply

Ummm Pic is old and she got hella work done- NOSE AND TEETH....mto is so gullible. All these hoes trying to stay relavent so they buy their body parts so that we can idolize them.


prttybrwneyezz
flag as inappropriate/spamReply

Brandy's CD is the biznessss! Trust me on this. I bought it a couple weeks back and can't stop playing it. - home, car, and work. Yes, its like that! I love the entire CD but my personal favs are 2,3,7,11, and 13. Again though, her entire CD is bomb. Talk about a comeback!! I like that it attracts both happy and unhappy people in relationships. I still rock her first CD like it just came out yesterday. Anyway ya'll, you wouldn't want to sleep on this CD here, go get it!


prttybrwneyezz
flag as inappropriate/spamReply

If it ain't considered a "hit" yet, it should be!!!


Merci_Rose
flag as inappropriate/spamReply

How many times are y'all gonna show tha same picture??!!


womeneliteboxing
flag as inappropriate/spamReply

HTOWN LADIES GET IN SHAPE AND LEARN SELF DEFENSE!! WWW.WOMENSELITEBOXING.COM


357Maggie
flag as inappropriate/spamReply

Slow day... you are repeating pics MTO


RolandYamaha
flag as inappropriate/spamReply

You can tell how desperate for comments and hits MTO is when they post recently used pics like this, hoping for people to complain. When's the GOING-OUT-OF-BUSINESS SALE? LMAO!!!


soul109
flag as inappropriate/spamReply

STILL UGLY AND SELFISH!!!


africanvenus
flag as inappropriate/spamReply

Always a Brandy fan. Visit womenhiphoprb.com to see out Black president defend a Black woman...for a change.


ch3vyboi88
flag as inappropriate/spamReply

SHE LOOKS LIKE ONE OF THE AVATARS, FOLLOW ME @SINS3R3E


X-Cali
flag as inappropriate/spamReply

Too much makeup around the eyes, and wtf does a hit album have to do with the way she looks?


dtox51212
flag as inappropriate/spamReply

i like her since (THE GAME)


PeachFuzz79
flag as inappropriate/spamReply

This pic is old and was posted a few months ago. I like her though. Cute girl.


mocha23
flag as inappropriate/spamReply

Brandy is the epitome of Black Girls Who Rock! MTO STOP hating!


BmoreRealTalk
flag as inappropriate/spamReply

Bout Time.... Moesha has always been wack!! -Peaple give hera pass cause she had a wholesome image til she killed someone.... -Glad 2 see shes kinda cute now