Amber Rose Has TWO MONTHS LEFT Of Pregnancy . . . And It’s HARD TO IMAGINE That She Can Get Any BIGGER THAN SHE IS NOW!!!

: Are we certain that the girl ain't having TWINS. Cause that's a BIG OLE BABY she got in there.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

RealRJ
flag as inappropriate/spamReply

dat ish cray! I'm getting paid like $5k a month to watch Adult Videos.. You can too. Go to www.SkeetMoney.com


rocker hair
flag as inappropriate/spamReply

Wow... Thats a big bab Premium Brazilian/Malaysian Remy Hair 3 & 4 Bundle specials, GREAT price ---> remyred.com


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

She is def having a lil boy....she stayed cute ;) HAVE YALL SEEN THE VIDEO THAT NICKI MINAJ DOESNT WANT YOU TO SEE.....WHOA, You can WATCH IT NOW..... yesLIVcan.com


Sarah Cera
flag as inappropriate/spamReply

That's beautful! Enter my WINE GIVEAWAY CONTEST for your chance to win FREE WINE from MIAMI!!! Just watch my video on WAVE LINK RADIO . COM and follow the instructions on how to enter OR go to my youtube page and watch it there... just search BEAUTIFULMEXICATV the show is called "Wine & My Makeup Bag Ep.1" GOOD LUCK!!! SUBSCRIBE COMMENT & LIKE! 28 time slots left for Music Videos and or other current video project submissions to the new New Wave Entertainment TV network,launching soon. Please email wavelinkradio@gmail.com be sure to include all contact information. Call 954-618-8490 for more information


The Graduate
flag as inappropriate/spamReply

weed baby Make $150 in Your Sleep, Like Me! WWW.INTERNETCASHCHALLENGE.COM


texasmusiq
flag as inappropriate/spamReply

she'll probably come early... Instagram: Texasmusiq


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Damn. Is she carrying an adult lol


Miami_Mami
flag as inappropriate/spamReply

she looks super cute! (instagram miami_mami)


tx212
flag as inappropriate/spamReply

Her face is huge


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

ole watermelon stomach azz....................................................................................visit hoodallstars.com


Marlynn
flag as inappropriate/spamReply

He did an interview on Wendy... He said that she was due any day now!


Wtf-really
flag as inappropriate/spamReply

at least she's reallycarrying her baby unlike kim kartrashian who got everybody thinking she preggers. she fooling kangay, thinking he about to be a pappy. that baby gonna come out of someone else looking like paris Jackson, lmao


Felicia29
flag as inappropriate/spamReply

Beautiful... But I think a maxi dress would have suited her better...


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

lol at "Wtf-really" comment! ha


iHateUAndDontKnowU
flag as inappropriate/spamReply

The girl ain't THAT dayum big shut da hell up.



ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

dumbass coons she's got one month left not two and in a first or first successful pregnancy the average woman gains between 45-55lbs. the healthy weight range for a full-term single baby is from 6lbs-9.5lbs and Amber is a Tall girl 5ft 8in so her pregnancy weight is distributed differently than it is on a short girl like for example Natalie Wood who was only 5ft tall she once admitted to gaining 60lbs with her oldest daughter Natasha and that the baby weighed 4.7 kilos or 10lbs 6oz when she was born and that her youngest Daughter Courtney was 15% heavier at 11lbs 7oz while Natasha's Own Daguhter Clover weighed 3.23 kilos or 7lbs 2oz when she was born 5/30/12


Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

I have seen a lot bigger. MTO just wanted something to say about Amber Rose


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

ill! ill! ill!


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

money will make anything look real and anybody look in luv... This how you can tell Africans missed out on life and luv they have no idea wot it is. Ember Rose Katie Holmes Beyoncé Knowles Megan Fox Mariah Fat Ass Scarey all got away wit this. Real wombman dying and they not y'all must be in class y'all not really looking at this. No way


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

there genes to low and whiz has to step in aint shit change since slavery


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

oh typical of you idiots to miscalculate a womans due date Amber has 5 weeks left not 8 she's due Valentines day not that first borns are on time a majority of the time they're usually late unless the baby is too large or complications crop up at the end of pregnancy


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

He having sumthing she not wombman please dont copy off these celebs enhancre yoselves and try to have children this is dangerous advertising at best


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

no body even know ember rose she dont even make music or movie lol this show you how d media can take anyone especially any red neck and have them luved all across the globe. People talking bout her like they know her !!


Rugby1989
flag as inappropriate/spamReply

Wtf wiz Tryin too bring back 4xl tees lol


SexyChick12345
flag as inappropriate/spamReply

This is the only site obsessed with her. She's no celery but you're obsessed with Wiz wackass Khalifa's baby momma. Pathetic. Congrats on the kid but I feel sorry for the kid at the same time.


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

They are really starting to grow on me..... I hope she will be a good mother...... If you change for the better for YOUR CHILD, you're usually a good mother.....


truthsurts1on1
flag as inappropriate/spamReply

Hands down the longest pregency over


knitty
flag as inappropriate/spamReply

Zzzzzzzzzzzzzzzz...next story plz >>>>>>>>>


RoxxxyRed01
flag as inappropriate/spamReply

distinguish oksreovi


RoxxxyRed01
flag as inappropriate/spamReply

I LOOOOOOVE THIS COUPLE ... I JUST GOTS TO SHOW THAT LOVE WORK IN THE CRAZY ENTERTAINMENT WORLD FOLLOW ME ON INSTAGRAM @ROXY_RED01 TWITTER: @ROXYRED01



blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

Yuck yuck and more yuck. The bald shyt is wack and dykey looking already shes washed 15 is up she always gonna have a meal ticket now wiz betta stay hot cuz 18 yrs


appbottom47
flag as inappropriate/spamReply

Yuck! Yall report on her more than Kim K. Who gives a fucc bout dis sloppy, baldheaded whyte woman? Shes so ugly. Damn she doesnt even have a real job. Look at her gay ass BD Wiz. Yall need to have a top story on him bein gay. Its coming out of him.


M.Hill82
flag as inappropriate/spamReply

Amber, as beautiful as you are, this is an example of what I will NOT WEAR while pregnant. The saying is true, money doesn't buy class.;0(


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

Normal woman, with child. No shade... Cute tho


PINK_ICE_22
flag as inappropriate/spamReply

18 years, 18 YEARS and on the 18th birthday he found out it was'nt his....get down girl go head get down....LMAO


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

Shut up mto she does not have 2 months left she's due any day now


Angrier Kitty
flag as inappropriate/spamReply

I would really love to know what she has on kanye that he paid her off. Oh how I wish she could dish.


MissHunter78
flag as inappropriate/spamReply

@Angrier kitty.... I bet he likes it up the rear or he's prolly gay or something. Kanyes a little weird....


Mediamarshall
flag as inappropriate/spamReply

I HONESTLY DON'T UNDERSTAND HOW ANYBODY CAN EVEN BE ATTRACTIVE TO THIS KID, HE LOOKS DIRTY LIKE HE REEKS OF SKUNK. YOU EVER SEEN A CLOSE UP OF HIS MOUTH? HE HAS BROWN TEETH YUCK AND COVERED WITH TATS. YUCK! AMBER MUST BE MISSING SOME BRAIN CELLS BECAUSE YOU DIDN'T HIT THE JACKPOT WITH THIS ONE. IT'S CRAZY HOW PEOPLE TALK ABOUT KIM AND KANYE BEING PREGNANT NOW LIKE THEY'RE UNPREPARED. KIM IS DRUG FREE ALCOHOL FREE AND HAS HER SHIT TOGETHER. SHE AND KANYE WERE FRIENDS FIRST AND HE HAS THIS WAS PLANNED. THIS COUPLE SHOULD BE THE ONES IN QUESTION. SORRY BUT YOU DO NOT GET A PASS JUST BECAUSE YOUR BABY DADDY IS RICH. YOU MY DEAR ARE SETTLING FOR LESS.


cuban8
flag as inappropriate/spamReply

Looks like a big baby boy follow me IG cubaneeta8 I follow bk


charcarr
flag as inappropriate/spamReply

THIS is why I don't ever want to get pregnant!! She's HUGE!!!!


Tezzz
flag as inappropriate/spamReply

when they say Its INSIDE that's wot that mean no homo he attractive more then Ember


Alexan_Nevamind
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ Pink Ice. But WIZ Looking cute here.


SwagScent.com
flag as inappropriate/spamReply

She must be having twins. www.swagscent.com


Niece250
flag as inappropriate/spamReply

Didn't even kno she was now its all clear to me that's why kanye was so quick to knock up Kk wow!



ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

Y'all must suck at math she's 35 weeks along in that photo which means she's due February 12th but first borns are often late. just because she gained a lot of weight doesn't mean she's having a big baby their son could wind up less then 7lbs. twins only occure naturally about 5% of the time in women under age 35 where no known family history of multiple pregnancy exists while it increases with age and use of fertility treatments which in some cases are needed after a prior failed pregnancy


ellainteligente
flag as inappropriate/spamReply

No amber does not have 2 months to go, MTO. shes already 9 months give or take wiz said she was about six months during the VMA's back in SEPTEMBER. at least TRY to have your facts right, sheesh.