Rapper Nelly Is Photo’d In The Club With His NEW GF . . . And She Looks CUTE . . . But Is She CUTER THAN ASHANTI?????

: Nelly brought his NEW CHICK, actress Tae Heckard to the club out in Atlanta. We can't lie, the girl is GORGE . . . but we still would like to see Nelly and Ashanti get back together.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

phineinphilly
flag as inappropriate/spamReply

she looks butch!


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

Oh damn..... She is CUTE -Ashanti, It was great while it lasted ;-)) WTF is "LIV THE INVASION" -COME FIND OUT..... www.yesLIVcan.com.....THEN FOLLOW ME @yesLIVcan


Mr_P
flag as inappropriate/spamReply

YO look at the way that muthafu-cker dress, that nig-ga Nelly 39 years old and dressing like a 13 years old boy. You can tell that nig-ga look out of place among all those young people.


megareel
flag as inappropriate/spamReply

Tae looks way better, but she has been with women before!!


DropDead
flag as inappropriate/spamReply

I guess...if you're into hoodrats :-/


JRELGRAN
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti had longer $ enough said


hoodni99a2012
flag as inappropriate/spamReply

she fine, but she ain't seeing Ashanti ....................................................visit hoodallstars.com


Thirdeye365
flag as inappropriate/spamReply

They are both cute Follow @Thirdeye365 @Naturallyme03


Secret Voice
flag as inappropriate/spamReply

I do hope ole boy knows ole girl is bisexual....Anyways Ashanti ain't losing no sleep over Nelly but he seems pressed to be seen with someone as if he's trying to make someone jealous.


Pretty_Tee
flag as inappropriate/spamReply

Y'all are crazy...dont let the braids fool you...Tae Heckard is friggin Gorgeous


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

She is cuter than Ashanti, but I liked him better with Ashanti. They looked happy and in love. It's a shame they broke up but oh we'll that's life. Some things just aren't meant to be and life goes on. Hopefully Ashanti finds a man cause she is getting old.


HaselSouza
flag as inappropriate/spamReply

HER JAW IS STRONGER THEN HIS


WebbLuvee
flag as inappropriate/spamReply

He trying to make her jealous. Wack


Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

Nelly is dating Tae Heckard? #wow


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Bottom line is he needs to grow up. He's a Grandpa and still clubbing and running women. When will he get his grown azz man on? And they wonder why Jay so successful and the rest are scraping around on the bottom. Leave this young ish to Drake and 'em. Sad.



Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

They're both good looking women but shorty looks like she's a freak, like she'll f**k and suck all the vitamins and minerals out of ya.


Fancipantz
flag as inappropriate/spamReply

Tae has a horrible profile. She looks old and hard.


Relentlez
flag as inappropriate/spamReply

She bad tho!...y'all should checkout www.thegrandreport.com too, they usually have some good reads as well


Be_The_Change!
flag as inappropriate/spamReply

UPGRADE!!!!!!


2sexy4sho2
flag as inappropriate/spamReply

she has a hard face, like she could be a tranny lol, ashanti is better looking, and its seems like this girl is jus a rebound, look at the pics with him and ashanti they look happy, always having fun and in love, but the pics with this girl looks more like they jus f@#k buddies


trussme
flag as inappropriate/spamReply

She's cute, but not prettier than Ashanti. But....she looks like she can HANDLE Nelly better than Ashanti. It takes a real "rugged", ride or die, sassy and "I'm just as popular as yo' azz" chick, to hande a STL brother like Nelly. #ijs;)


queenk777
flag as inappropriate/spamReply

I never thought Ashanti was that cute...Tae got it


icandothat
flag as inappropriate/spamReply

Tae is pretty, but has a flat pie face. Ashanti has her beat by a mile. Everybody keep saying Tae is gay/bi, well Nelly is starting to look like a cracked out stud...maybe that's why Tae is with him...


abrel73
flag as inappropriate/spamReply

She's just enough for me. Im not greedy.


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

You couldn't go wrong with either one...


Chantal31177
flag as inappropriate/spamReply

Tae is trash.. he should've stayed with Ashanti.. just my opinion.. she's a butch. but most men like woman who go both ways.. he's not into the good girl types..


desi_santiago
flag as inappropriate/spamReply

tae is beautiful.. i love her.. but i feel so bad for shanti..smh niggas aint shit...


QTPIE78
flag as inappropriate/spamReply

Tae is waaaaaay cuter than that thirsty, not able to sing, career being over, bobble head Ashanti. Tae got her beat, hands down !


SexyChick12345
flag as inappropriate/spamReply

MTO please stop comparing Ashanti with Tae.. it's stupid and this is a reason why women keep competing with each other. Stop...


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

AT LEAST SHE BLACK.................................HE WOULD LOOK WACK WITH SOME WHITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! TRUTH!



befree
flag as inappropriate/spamReply

Yeah, Lashontae looks way better than Ashanti. Huge UPGRADE!


CincinnatiRed
flag as inappropriate/spamReply

ummmm as far as face yes the new girl is cutier in a thugged out way... but umm as far as classs ashanti has this chick hands down!!!!!! this chick looks fresh outta sing sing some damn where nelly you betta check to see if shes pack n a pistol or not... she looks kind rough around the edges but shes a pretty woman...beauty aint errrr thanggggg


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Who cares who's cuter....they both have had a granddaddy's d*ck {Nelly's}.....


Prtypoison

MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

listen .... i like Ashanti but you can't do my man Nelly wrong like that !!


sixwishes
flag as inappropriate/spamReply

She's cute, but ashanti is the epitome of pretty.


ohnoudient
flag as inappropriate/spamReply

nelly and ashanti made a beautiful couple and now him and tae are making a beautiful couple. aint rocket science. ashanti need to find another fine brother and make an appearance somewhere and without showing her whole entire azz accidently on purpose.


SALT
flag as inappropriate/spamReply

They are both gorg.


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

BOTH GIRLS ARE CUTE BUT I JUST THINK LASHONTAE IS CUTER I NEVER SAW A BAD LASHONTAE PIC BUT I HAVE OF ASHANTI SOMETIMES ASHANTI HAVE THAT SQUIRREL LOOK TO HER LOL...


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

NELLY N ASHANTI R OLD NEWS TIME TO MOVE ON WITH LIFE PLUS I ALWAYS THOUGHT ASHANTI COULD DO BETTER THAN NELLY,NELLY IS NOT THE SETTLING DOWN TYPE AND A CHEATER WHILE ASHANTI DOES LOOK LIKE SHE CAN SETTLE ANYWAY ASHANTI CAN DO WAY BETTER THAN NELLY SHE BETTER DO WHAT KEYSHIA COLE N MONICA DID IF SHES SMART N GET A BBALL PLAYER LOL...


TheBestEvaMade
flag as inappropriate/spamReply

he rolling up with a chick half black n asian .... tae pretty! shanti is too..... barrio baby


wanspear
flag as inappropriate/spamReply

I don't know but that chick looks like she fight men


SupaGoon
flag as inappropriate/spamReply

im still a sucker for cornrows...you know i never change that


theresa34
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti IS WAYYYYYYY CUTER THEN THIS DIKE CHICK PLEASE.....NELLY YOU WENT DOWN BRO!!!!1WHY DOWN GRADE


K Dub
flag as inappropriate/spamReply

Nelly is still FINE!!



1Mic
flag as inappropriate/spamReply

Let nelly be with who he likes


silque702

Caramel_Chuuch
flag as inappropriate/spamReply

Actually the kinda look a like caramel skin eyes slanted pretty hair. Funny how your ex runs and gets a clone lol. Yea I agree Ashanti is softer & rounder. New chick is chiseled & thuggish. Ashanti looks more like the wife new chick looks more like freaky side boo


SexyNy
flag as inappropriate/spamReply

WHAT KIND OF QUESTION IS THAT!!! Y'ALL MUST BE ON THAT BATH SOAP!!!! ASHANTI IS THAT B!T©H!! SHE'S A RIDE OR DIE CHICK!! HE WILL NEVER FIND SOMEONE AS REAL AS SHE IS... AND THAT JOINT HE IS F@CKING WITH LOOKS LIKE A DUDE I DIDN'T KNOW HE WAS IN TO MEN! ASHANTI CAN DO A H£LL OF ALOT BETTER THEN THAT PIT BULL ANYWAY!


theulove
flag as inappropriate/spamReply

GROSS...what she got on ...looking like she smell like old bolonga


SexyNy
flag as inappropriate/spamReply

FOLLOW ME ON INSTAGRAM @DE8NICENYBX


dcg27free
flag as inappropriate/spamReply

Hell no...she cute and all but she is NO ASHANTI!!! HELL NAH NO WAY


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

He moved on quickly


Teama2488
flag as inappropriate/spamReply

Nelly is f*uckin gorgeous


watnme
flag as inappropriate/spamReply

nelly do u fuk errbody..negros wear hate like cologne


YayaHotFun
flag as inappropriate/spamReply

Both ladies are beautiful, however Ashanti looks better than Tae on her worst day! No comparision, Tae is not on Ashanti's level. If Tae is Nelly's new love interest, he most definitely did a downgrade...


machinegunkelly
flag as inappropriate/spamReply

"F" that, look at the dude in the first pic how he's looking at Tae lmao


me_becky_u_shaniqua
flag as inappropriate/spamReply

she's beautiful but nelly is lame


TheOriginalCola
flag as inappropriate/spamReply

Dang, when she get out? Just before they showed up @ the club?? Anyway, I hope Ashanti is dating too.


TheOriginalCola
flag as inappropriate/spamReply

And why is this man in his late 30s saggin?? With the tims laced up all messy...



My_Precious_Jewels
flag as inappropriate/spamReply

Nelly looks good....oh, and stop comparing, I mean who really cares? Ladies, check out my jewelry boutique online at www.mypreciousjewels.kitsylane.com Follow me on Instagram @Preciouslyfe


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

Y'all are crazy don't let these pics of tae fool you that woman is GORGEOUS. Ashanti is a pretty girl too but she's not seeing Tae at all


HotMom
flag as inappropriate/spamReply

I have said that Ashanti is crazy for sexing Nelly so long without a real commitment. 10 years is waaaay too long to share your loving with anyone other than your spouse or "life partner (as Oprah & Stedman might call it)". I knew she was being played. Smh. Women please LISTEN CLOSELY: Men only need 1 year maximum to know if they want to marry you! They decide whether or not they want a relationship w/i 3 months maximum! Men are way more simple in relationships/dating than women. Women tend to analyze everything. Men, on the other hand, normally have a small mental checklist. For example: sexy(check), fun(check), good puss(check), good head(check), easy to get along with/ no nagging(check). How long do u think it takes to figure this out??? #datisall #ydidnthermomtellher


fattygirlnyc
flag as inappropriate/spamReply

Nelly just lost one a "women" over an extra from his video and THE GAME STILL COME ON LMAO. A hoodrat really nelly go forwards not backwards hon you too old for this shit.


Tori1988
flag as inappropriate/spamReply

Im a huge Nelly fan, I believe he has upgraded since Ashanti. Nelly and Ashanti has been together since Jay and B, they still not married. It was problems in their relationship before Tae came along. Tae do ur thang, yall look great together.....


@At1Official
flag as inappropriate/spamReply

She Looks just Like Any other Industry chick to me.......#What yall think??.........@At1official


bluphi05
flag as inappropriate/spamReply

didnt she play in drumline... @bluphi05


Jadatoocute
flag as inappropriate/spamReply

Ashanti is gorgeous. Ashanti and Amerie are my beauty icons. :-)


journeytothepast
flag as inappropriate/spamReply

ugh. I will NEVER be a fan of this couple. They're annoying to see. Nelly's side is thirsty for some attention while Ashanti is working hard & looking young, classy, & goegeous.