MTO WORLD EXCLUSIVE: It’s Going DOWN . . . Beyonce FIGHTS BACK Against Keyshia Cole . . . On Instagram!!! (Bey Shades The F*CK Outa Keyshia)

: If you thought Beyonce was just gonna SIT BACK . . . and allow Keyshia Cole to F*CK WITH HER . . . you'd be wrong. An MTOer sent us a screenshot taken EARLY THIS MORNING - showing that Beyonce "LIKED" a pic on Facebook . . that was showing EXTREME SHADE towards her rival Keyshia Cole.

A few minutes later BEY AND THEM musta had a change of heart - cause it got deleted.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Halfwayinya
flag as inappropriate/spamReply

Let's get it on


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

Keyshia "Been" Cole for a minute, needs a group hug and a long nap. Frankie come get your daughter!


yawdiegyal
flag as inappropriate/spamReply

Where's the @ sign in front of her IG name? Ain't nobody buying this mess y'all are tryin to peddle....


lola_uk
flag as inappropriate/spamReply

Two chicken heads fighting via instagram; so what's new? Ps. Why "like" it only to delete it? She's so lame.


blazeofglory531
flag as inappropriate/spamReply

Frankie's daughter need to stop trying to be relevant by bringing down others. She even tried to copy Tamar's song, messed with Michelle Williams, now she is throwing barbs ar Bey. Keyshia needs to concentrate on her hubby, her momma, her marriage, her sisters, and her self esteem. Get Yo Life, Kiki!


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce do sound ghetto as hec in that wack a$$ song. Dirtylittlepigs.com


coolndre
flag as inappropriate/spamReply

THIS SH IT IS FAKE!!!!!!!!!!!!


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

There yawl go...over exaggerating again......I do wish Bey would go at KC tho...... I don't think Bey is a p.u.n.k. By a long shot.......


WomanOfJEHOVAH
flag as inappropriate/spamReply

K Cole and F Barinno should look in the mirror and see how far the support of blacks can get us cuz both of them have come a long way. Black women should uplift one another ALWAYS in public. Be a *#!$@ in private.


younglion614
flag as inappropriate/spamReply

follow me on instagram @younglion614 and on twitter @youngdrizzy614


UaDummy247
flag as inappropriate/spamReply

That shit is altered like a mfer smdh. Messy asses.


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce not ready for Keish to go ham on that a.s.s


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

Hello photoshop Hey MTO change my damn picture Lol It's still pending :(


Tialove
flag as inappropriate/spamReply

THAT DOES NOT MEAN THAT WAS BEYONCE ,THERE ARE SO MANY FAKE BADDIEBEY PAGES


KAYsBAD
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce has a facebook, I didn't know that.



mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

O_o Ctfu mto with that bull str8 up S*H * I* T


putonyourthinkincap
flag as inappropriate/spamReply

Someone should have told Beyonce to keep it real. No one isn't goin to bow down to anyone. I will only praise a man who shed his blood for me on a CROSS! Keshia doesn't have to hate on Beyonce because she has nothing to hate about. From experience Beyonce, humble yourself before you loose everything. Stay stong and never forget how you got to where you are! Just live your life and enjoy it. God BLESS. ♡


apatter615
flag as inappropriate/spamReply

some folks believe everything. MTO is not credible.


ReckLessAsx
flag as inappropriate/spamReply

Lmao.. fake azz picture.. fck outta here mto.


Halle
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce is two faced, hiding behind someone else's instagram, instead of posting up her own! BEYONCE IS A COWARD AND BITCH!


KrystleStabss011
flag as inappropriate/spamReply

Lmaoooo i heard Beynonsense doesnt even read blogs because she got torn down and depressed from them at one point...And Keyshia did not copy Tamars song stop it.


judgementaljudy
flag as inappropriate/spamReply

I dont even have an IG page and this is fake...how do I know..well there is no @ sign AND to make matters worst, there is a comma after her name and NO MORE names following...MTO FOH


ChristieBarbie
flag as inappropriate/spamReply

I can't wait for the "Bow down/I been on" remix with bun b, lil ke ke, kirko bangz, lil flip, slim thug and i can't remember who else, but Im happy for a full Houston collaboration. We've been saying for almost a week that the song was clearly meant for us. I live in a suburb outside of Houston, but i listened to enough underground artists to know.


gambino32
flag as inappropriate/spamReply

Boy, that's some kind of fighting back ppl!! Smfh. MTO is wack as shit


loveandlife15
flag as inappropriate/spamReply

LOL that's what she get for running her mouth and beyonce didn't do nothing to her ass


taih588
flag as inappropriate/spamReply

please mto beyonce cant work a computer let alone an instagram account.


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

MTO y'all still not approving my pic, how long it's going to be !?! ....Back @the topic, Keyshia has too much free time on her hand tweeting hate, what she need to do is get in somebody's studio and come up with some better material for the next CD and while she at hire a vocal coach, but hey what you expect from a crack baby.


thicknpretty504
flag as inappropriate/spamReply

Correction: *while she at it*


nikki0512
flag as inappropriate/spamReply

Keshia going through something right now. Lol Fmoi love_ladyy


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

Mto that sh!t is so fake lmaoooo there's no at sign in from of Beyonce's ig name. Try again =/ fraudulent ass top story smh.



Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce looks like Janet Jackazz in that pic...NOT a good look!


ErrYPages
flag as inappropriate/spamReply

HAHAHAHA thats shit is crazy man !! lol You want to make money like me just takin these fun surveys ?? check this LIFE CHANGING !!!! http://7a8d48xc9efbom2d3mytwoms56.hop.clickbank.net/


big_beauty
flag as inappropriate/spamReply

Beyonce a wack Broad.! Who have her stans do her dirty work . phony ass.


msrucker2013@gmail.com
flag as inappropriate/spamReply

ALL OF CRAZY GROWN WOMAN MARRIED WITH A CHILD GROW UP IF I WAS BEYONCE I WOULD'NT EVEN GO TO HER LEVEL ALL GOT SAY HOW MANY GRAMMY B HAVE HAVE MANY RECORD SHE SOLD BY HER SELF WITH DESTINY CHILD COME NOW KEYISHA HAS NOTHING ELSE TO DO LOOK WHAT SHE SAID ABOUT HER SISTER ON TWITTER COME ON GROWN UP YOU MARRIED WITH A FAMILY SHOW GOOD EXAMPLE FOR THESE YOUNG GIRLS THAT LOOK UP TO AND SOME YOU ALL DON'T LIKE BEY ONCE SONGS BUT HAVE YOU ALL STILL BUYING HER RECORDS STOP IT HATERS


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

For all of you waiting for your avi pic to be changed by MTO. I too waited MONTHS....almost a year until someone told me they're only changing NEW requests therefore you should resubmit a pic change request and within a few days you'll be changed..;..at least that's how it happened for me after pleading for months and no results.


datruthurts
flag as inappropriate/spamReply

@ Robokock..... boy take your a s s to tmz . Ain't no one checking for you or your music.


LTee313
flag as inappropriate/spamReply

Very bad photoshop where's the @ sign in front of the name?


Sumthynn_Special
flag as inappropriate/spamReply

when did facebook likes start looking like that? Hmmmm, MTO is full of shit. yall start crap that is not even there


MoRo
flag as inappropriate/spamReply

not a big fan of either but Keyshia Cole's behavior first on Michelle, then Fantasia, and now Beyonce is just sad....she need to focus more on a hit album then on everybody else....let's be real Beyonce and Michelle got tons of awards plus they have charitites and they both act....Hell Keyshia can't touch Fantasia's voice so bottom line KC get on their level then we will care


REdâ„¢
flag as inappropriate/spamReply

Queen Bey Lmao


lrg48
flag as inappropriate/spamReply

What did KC say that was so wrong? Maybe she went at it the wrong way, but the lyrics could have been written by a third grader; wendy williams stand up, and the beat is ok! Beyawnce finally tries to write a song without stealing it first and we are suppose to bow down: KC keep speaking your mind... AND KC is the better singer; because she doesn't show her a$$ on every song or wear weave to her ankle does not lessen her credibility as an artist. No doubt Bun B and the rest of H-Town will blaze fire on the beat while once again Beyawnce will sit back and reap all the rewards!!!


fik
flag as inappropriate/spamReply

KC is the better singer???? Yeah right, Yo Im not even a foreal Beyonce fan, but the girl is a BOSS. B was gone for a whole year (Dealing with the baby thing) and did any female artist come close to taking her place/spot?? Heck no! KC should stop runing her lips and take B's spot! She done heard so many people saying stuff about her and alot of it was crazy but now when she comes back with an attitude she is the wrong one?!?!? Did Rhianna get mad about it? did any other female artist get mad about it? KC should lay down when B comes around! KC acting just like her mother!!!!!


germainash
flag as inappropriate/spamReply

$$$$$ Turn $40 into some real money $$$$$ The following information provides a complete overview and review of the Motor Club of America TVC business opportunity. Let me say right up front, it is possible to turn a small investment of $39.90 into as much as $5,600 or more each week by following a simple system sharing a product everyone needs. Motor Club of America (MCA) is a unique auto club membership program leveraged with the TVC Matrix allowing you to promote a valuable membership program and earn lucrative commissions paid to you every week. Click link to Sign up for your opportunity to start making $$$ Now https://t.co/eFHS5eBLtH


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

@hanefaa22 - u kno it, i kno it and beyonce kno it @ ransomed: u dont even believe that. From the weave, to resume, respect, catalog and status - beyonce cant see Ms. Jackson


therealestbitchukno
flag as inappropriate/spamReply

@topic : typical coward to throw rocks and hid ya hands- just like in that god- awful snippet she reminded them their place. she was talkin bout yall fools : she never once said this is fa ya haters sometimes it what U DONT SAY



SALT
flag as inappropriate/spamReply

Oooh! She liked a post! Who the f!ck cares??? They're just some d@mn singers. People are obsessed over the dumbest sh!t. Please get yo life! *in my Tamar voice*


southernreporter
flag as inappropriate/spamReply

Keisha record sales is on the rocks, her marriage and her family don't deal with her crazy ass. Now she messing with Bey...Well she got to remember she Frankie child and Bey is Destiny Child..Heellllooooeeerrrrr


Nailing them
flag as inappropriate/spamReply

LMAO, Keyshia needs to just give her singing career up seriously. She is a HORRIBLE singer. I just don't think she should have come at B like that. I am NOT a Beyonce fan, but Beyonce didn't name any names with that song. That is just like saying all the songs that Keyshia or someone else makes are talking about B in their songs. NO, Keyshia is A BIG BULLY. I hope her bench warming husband leaves her angry miserable a$$. She is such a negative person and needs to be called out on her $hit! With her fake nose, teeth, butt, etc...


lameduck
flag as inappropriate/spamReply

MESSAGE TO BLACK PEOPLE!!AS A BLACK MAN I COULD NEVER DO ORAL SEX ON NO WHITE WOMAN EVER NO MATTER HOW GOOD LOOKING SHE IS THAT WOULD BE INSANE AND MY MORALS AINT THAT LOW THAT PINK FLESH IS DISGUSTING!! ANY BLACK WOMAN WHO DOES ORAL SEX ON WHITE GUYS IS SICK BRAIN WASHED AND DUMB AND BEYOND NASTY I DONT CARE WHO THE WHITE GUY IS,


Nurse2002
flag as inappropriate/spamReply

BEY DIDN'T CALL ANY NAMES.ALL BITCHES AIN'T WOMEN.SHE MUST HAVE FELT IT APPLIED TO HER. SO BEY PULLED HER CHAIN!! I LIKE KEYSHIA,LOVE BEY. KC ENTITLED TO HER OPINION.FACT IS BEY IS BLESSED. SHE'S SUCCESSFUL, WIFE,MOM, RICH,FAMOUS .....READING TO MUCH INTO THE SONG HOWEVER SHE EARN HER PLACE IN HISTORY/ ON TOP. JUST SAYING!!


Kingsley
flag as inappropriate/spamReply

Well she is Queen B


Praetor
flag as inappropriate/spamReply

Who is keysha Cole?


OVO
flag as inappropriate/spamReply

Hahaha #TeamBeyonce Follow me on twitter @propertyofoct25


Secret Voice
flag as inappropriate/spamReply

BeyDumbCe needs to shut her spoiled a_z_z up at this point.She has the mindset of a teenager rather than a female of 35 or whatever she is. It seems she's following the patterned of her deranged stans who are just as crazy as they want to be.Keyshia hasn't really went in on BeyDUMBce and trust and believe BeyDUMBce don't want it with Keyshia....


Secret Voice
flag as inappropriate/spamReply

Wow so the word s_h_u_t was censored....This site is too fool when it comes to the censorship.


stormzoee
flag as inappropriate/spamReply

It's clear to everyone that Bey is starting to have an ego problem. She can shake her half naked behind all up and down the stage all she want but she'd better not come for Keyshia. That girl is straight Oakland hood. No. Beyscary don't want none of that verbal tail whipping.


Rated_Keke
flag as inappropriate/spamReply

there is no @ sign before her name this is not real


cremesaver
flag as inappropriate/spamReply

llh@MTO How low can you go?


Elaine9245
flag as inappropriate/spamReply

I have to agree with some of you. Bey dont want it with Keisha. Keisha will wear that ass out all over twitter or what ever they use. Keisha says what she feels and dont back down. Keisha is 100 straight up.


TheRealMisUndra
flag as inappropriate/spamReply

When mz baddiebey do a colab... with tu-pac she can holla with the bow down ish. But too bad momma pac aint having that..



Smashing
flag as inappropriate/spamReply

Lmao...y'all in here everyday talking about how Beyonce lies and doesn't write her own lyrics. Now when you don't like her lyrics - it's all her and her "5th grade education." So which is it?


kingdomcome84
flag as inappropriate/spamReply

Keyshia Cole >> Beyoncé


pinkzluv
flag as inappropriate/spamReply

this is a fake story.. i cant believe this Follow me on Instagram @sugary_mar


kelel213
flag as inappropriate/spamReply

y'all should check this out: http://www.youtube.com/watch?v=oROicYduQPk


GossipJunkie0269
flag as inappropriate/spamReply

First off this isn't even Facebook. It's Instagram. Secondly, where's the @ sign? Y'all will believe anything MTO posts...


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

Smashing flag as inappropriate/spam Lmao...y'all in here everyday talking about how Beyonce lies and doesn't write her own lyrics. Now when you don't like her lyrics - it's all her and her "5th grade education." So which is it?*********Ha ha. Truth!!!! You got their tongue tied with that one.


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

Ther me is no @ so it's fake!!!!!! Y'all couldt even add the @?!!??! Lmao. Moving along. Just the same old Bey haters in this thread spewing the same hypocritical ish.


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

Btw my beybey looks so gorgeous in that pic!!!!


queenk777
flag as inappropriate/spamReply

Hmmmmm. Like people mentioned before it is kinda strange she don't have the @ sign in front of her name...not sure if I believe this one...nice try tho. :-)


WRITE BROTHERZ
flag as inappropriate/spamReply

====--==>YOUTUBE SEARCH: DA TWINZ - AGAINST THE WORLD VIDEO


YayaHotFun
flag as inappropriate/spamReply

MTO, stop it. Beyonce dosen't entertain such foolishness. I'm quite certain she didn't take time from her schedule to hit like on instagram regarding cattiness behavior. Keyshia Cole-Gibson and Beyonce Knowles-Carter are both talented beautiful women with different vocals and styles. African American female artists should embrace each other, not tear one another down. However, I'm sure the media is the culprit behind the messiness and not the artists. Unfortunately, the media loves to keep the pot brewing about African American Women Arists disliking one another over pettiness. You rarely hear in media circles about Caucasian female artists throwing shade among each other. ~African American Women Artists take the high road and continue to stay Bless, humble and put GOD first~


Tinabobina99
flag as inappropriate/spamReply

Why can't women get along


mikethedyke