Kanye West Is Spotted Out FOR THE FIRST TIME IN A MONTH . . . With His ‘PREGNANT’ GF Kim . .. And They DO NOT Look Happy!!!

: Kim traveled to PARIS to see her babys father this weekend. Since announcing her pregnancy three months, the two have been ON THE SAME CONTINENT together for only a little over two weeks.

Remember back in the day when these two couldn't keep smiling when they were around each other . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

HeyJay
flag as inappropriate/spamReply

wow..thats crazy yo!! NEVER BEFORE SEEN VIDEOS OF TRINA IN HER STRIPPER DAYS. SEE AT WWW.MEDIATURNOUT.COM


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

Kanye is such an azzzzz..... hes doing that on purpose to drive paps crazy "LIV THE INVASION" HAS BEGUN - FIND OUT MORE on UtUbE yesLIVcan.com


BmoreNicer
flag as inappropriate/spamReply

Have you ever shopped with a preggo chick? Your face would look like that to....calm down


beautyismagift
flag as inappropriate/spamReply

His dumbas.s got into some circus shit with that family and it hit him too late... @ToyaNHerDamnEgo


NunyabizK
flag as inappropriate/spamReply

where's the baby bump?


Msny88
flag as inappropriate/spamReply

*** Lace Wigs Starting At $ 0.99 !!! Bid Now On Ebay !! **** *** Lace Wigs Starting At $ 0.99 !!! Bid Now On Ebay !! **** myworld.ebay.com/msnygirl


gemmateller
flag as inappropriate/spamReply

Least MTO knows she's NOT pregnant. Poor thing, always living a LIE!


grossed_up
flag as inappropriate/spamReply

‘Round the time the dope wear off, you feel stupid, she feel lost That’s that dopamine, I mean dopamine you think cupid done wore off Waiting in the hallway with her arms crossed Her baby boy face full of applesauce _ 3000


Sianna1
flag as inappropriate/spamReply

Maybe all three of them will get hit by a damn bus.


Limited Edition
flag as inappropriate/spamReply

Let him pay for fastness...I cant believe MTO is censoring words like a muddah and dont have a "REPLY" button yet....@$$backwardness


KatWoman
flag as inappropriate/spamReply

They dont look happy? Oh, i forgot everyone must ALWAYS walk around with a huge grin -___- @KittyKat_Rawr IG: Hell_Kat_


Jameccia
flag as inappropriate/spamReply

how happy can you look if you use blasphemy all the time? God is not to be mocked and kw knows it. his day is coming and when it does all will see. if you cuss the Lord openly surely you will dealt with openly.


Black love

Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

If this is an up to date picture, where is her pregnant stomach???? Oh I guess she did not feel like wearing it that/this day


Jaymilz09
flag as inappropriate/spamReply

Where's her stomach?



LucyLovesBetty
flag as inappropriate/spamReply

Are they allowed to have a bad day?!? They're only human! IG @LucyLovesBetty


cuban8
flag as inappropriate/spamReply

ok, so what? follow me on IG cubaneeta8


215Cakkin
flag as inappropriate/spamReply

U dont have to look happy all the time but he clearly looks mad. Maybe he's wondering why she doesnt look preggo today?? o_O or if she is preggo he may have finally woke up and realized its too late to escape lol


MotownExotic
flag as inappropriate/spamReply

Ever stop to think they don't look happy because they can't go anywhere without paps taking pics? And the fake bump comments need to stop. I have a very "hippy" friend who carried all her pregnancy weight in her hips and very little in her abdominal area. All women are different


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

He's just mad that he's not the one who's pregnant, so he can show the world that he'd have the greatest pregnancy of all time!


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Lmao @ "OK Alright " comment! hehe


King Beef Atl
flag as inappropriate/spamReply

He's already like....i'm sick of this bish...


Haneefah22
flag as inappropriate/spamReply

lol these two are a mess. They deserve each other ha! Poor Kanye though


My_Precious_Jewels
flag as inappropriate/spamReply

MTO PLEASE, HE COULD BE TIRED, AIN'T NOBODY GOTTA SMILE ALL THE TIME, ESPECIALLY WITH ALL THOSE PAPARAZZI'S IN THEIR FACE! AFFORDABLE JEWELRY UNIQUE JEWELRY FASHIONABLE JEWELRY ONLY AT WWW.MYPRECIOUSJEWELS.KITSYLANE.COM


natasha77411
flag as inappropriate/spamReply

He was kissing the bottom of her feet a few months ago, and looking like Charlie Bo Bo!


atlbod
flag as inappropriate/spamReply

ATLBod.com Permanently lighten your skin without hydroquinone in less than 5 days! Perfect for dark spots and acne scars, dark butt cheeks, dark lips from smoking, scars on your bikini line due to shaving and overall general lightening! It really works!!


melaniefacciolo
flag as inappropriate/spamReply

Rumors have it that there is allegedly a contract between the Ks and Kanye because he thought it would bring him more exposure and fans but it actually backfired on him and now he wants out. There's an article on Blind Gossip about it.


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

Kim is smiling you just can't see it because of all that botox. She even said her self. Now Kayne on the other end is probably regretting the fact that he got her pregnant.


Redhotnumberslist
flag as inappropriate/spamReply

Get discounts on big screen tvs....call 888-383-2996


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

He has that look of "I have f u k k e d up majorly" by impregnating a ho! The jokes on you Kimye! lmao



girlygirl
flag as inappropriate/spamReply

She popped up on him. I was trying to go the entire pregnancy without being seen with her! Besides this tramp ain't even pregnant. She's a career ender!


ChgoKat
flag as inappropriate/spamReply

Her whinney az.z voice would make anybody sma.sh her vocal cords flat. Or pu sh her over a c liff. The ability to refrain must be a mutha.


twitter.com/BeeDubbs
flag as inappropriate/spamReply

Is he still crazy?


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

LOL..........ONLY A BLACK MAN would claim a chick on video showing the world her CLITORIS!!!!!! smh................TRUTH!


SALT
flag as inappropriate/spamReply

It's no doubt that this relationship is going to nothing but chaos. Just wait... And to think these two mentally unstable people brought a child in their madness.


angelica23
flag as inappropriate/spamReply

Do you really think ppl smile all the time lol mto yall be reaching! Stop hating!


AdrianaDeezigner
flag as inappropriate/spamReply

who cares if they are happy or not' WHERE IS THE PREGNANCY GOON TO...


AFROCH1C
flag as inappropriate/spamReply

What more can you expect from these two, they hate themselves inside and out, how can they be happy together? You gotta learn how to love who you are before you can extend love to another person, it's why interracial relationships are especially difficult aside from strictly sexual relationship between black men and white women, it's hard to find love in those type relationships...


OMEGA1234
flag as inappropriate/spamReply

KANYE LOOK CRAZY ENOUGH TO DO SOME DOMESTIC VIOLENCE TYPE SITUATION. KIM LOOK OVERLY EXTRA BOTOXED


angelmarie
flag as inappropriate/spamReply

Kim has royally messed up her face. Her lips appear to be in a constant "sucking" position. I was hoping it was just swelling, but it's been like that for weeks now. As for Kanye, how is the light now when youre sober? LOL Youve had quite a crazy streak, now you've awakened to all the madness and you cant do a thing to stop it. Wrong time to wake up from a blackout and come to! lol


RaeNah
flag as inappropriate/spamReply

Yes ! Gawd ! In my suga bugga *Funky Dineva's voice* the first pic Kanye looks caught off hard & tired like he's been working his butt off, love me sum Kim but in the first pic she's looking like a Debbie Downer, ( but we all knw Kim is a whole lot of fun) maybe it's morning sickness, ¯\_( ˘͡ ˘̯)_/¯ but the second pic Kanye is looks like he's thinking "damn why the fuck I get ths broad pregnant" & Kim is looks like she's thinking "that's why I'm a take all your money* love's her scandalous smirk... LOL


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

The beginning of a relationship ( about the first 3-6 months ) is the easiest because if you're f*ucking it's more lust than love but after the newness wears off, the rest is work. Some couples are up for the job while others move on looking for the next fix. Some folks are in love with being in lust and they mistaken it for love. Kim should have did it right and divorced Chris before she got pregnant by Kanye. Don't no man want his baby born with another's man last name, that alone can draw a rift in a relationship. Kim was funny in the movie Temptation!


AFROCH1C
flag as inappropriate/spamReply

...and by the sixth month of pregnancy, that belly is prominent and gets even moreso as weeks pass, I don't care how much black clothing she wears, your blue cannot be big and round one day with belly button out, then barely visible the next, Kris Humphries needs to call her azz out on this so called pregnancy


paydaytime
flag as inappropriate/spamReply

Thats cuz they both realized it was a mistake lol 4972029.dailydollardash.com Make that paper


gohardmega
flag as inappropriate/spamReply

KANYE MADD HE GOTTA GO WITH KIM TO GET HER SOME TWINKIES AND CHEETOS LMAO @GOHARDMEGA



highyella
flag as inappropriate/spamReply

MTO is the reason why "stupidity" keeps on living. Why yawl always gotta be so extra'd out tho?!!! He looks sleepy and she looks tired. Don't forget they're in another time zone.


TopDawg1
flag as inappropriate/spamReply

Kanye not getting enough sex from like he used 2 that's all and thinking about going 2 the side chic.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

So what. Maybe they r really busy and they couldn't see each other. And what r they suppose to be cheesing 24/7. MTO always starting trouble.


MsApplebum35
flag as inappropriate/spamReply

IG: @ MsApplebum35.... They actually look tired. #longday


KNOWLEDGEOFWEALTH
flag as inappropriate/spamReply

yeah they look miserable.......New week! Same Goal! Financial freedom! If you're interested in a work from home opportunity let me know! No prior experience needed. We get paid every Friday. Check out my MCA web site on how you can started www.infinantbank.com or email me at infinantbank@gmail.com


roxii_dash
flag as inappropriate/spamReply

follow me on instagram@roxxi_dash


Choyce2020
flag as inappropriate/spamReply

Kim almost bigger than the car she is trying to squeeze by.....being "preggers" is not going to be a good look for this gal...she is already looking unhealthy & fat (maybe a lot has to do w/the fact she keeps trying to wear regular clothing instead of maternity wear.) hmmmm?


teereeze
flag as inappropriate/spamReply

Kim looking big as hell, and old as shit. She looking like a cougar next to Kanye right now.


NEGATIVE
flag as inappropriate/spamReply

The thrill is gone!


IG:Such_A_Gentleman
flag as inappropriate/spamReply

He finally found her expiration date (Ladies) Follow Your Boy On Instagram @Such_A_Gentleman Im #TeamFollowBack