YUCK!!! Kim Kardashian’s BROTHER ROB Is Obviously NOT Following His Diet . . . Because He’s Even BIGGER Than He Was BEFORE!!!

: Rob is SUPPOSEDLY in the midst of a 60 day diet and workout. But clearly dude's been CHEATING . . .

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

RealRJ
flag as inappropriate/spamReply

Hey I knew it. SEE YOUR FAV CELEB BUSSING IT WIDE OPEN. (GONE WILD!!) GO TO WWW.DATISHCRAY.NET


Djcoolkid25
flag as inappropriate/spamReply

He looks like Cher's daughter Chaz Bono.. Follow me Instagram djcoolkid25


Msny88
flag as inappropriate/spamReply

Leave him alone! Lace Wigs Ebay Auction Starting At $ 0.99 !!! Bid Now On Ebay !! myworld.ebay.com/msnygirl


GrownSwag
flag as inappropriate/spamReply

He looks like a Fat lesbian


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

O_o He's eating real good! O_o


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

He was never cute lol Damn he's carrying a set of twins Lol


Miss_Super_Negra
flag as inappropriate/spamReply

I messed up my comment Meant to say he's carrying triplets :(


Bonafide617
flag as inappropriate/spamReply

he carrying the baby for his sis since yall claim hers is fake LMAO IG: BonaFide617 I follow back


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Wow. He doesn't even look real.


TJ20
flag as inappropriate/spamReply

Wow! taurusrainbow.com Follow on instagram @taurus_rainbow_lingerie


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

He's one fluffy, Charmin soft looking ass nicca! The Snuggles bear looking at that nicca like "B*tch, are you trying to steal my f'kn job?


Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

No, Never thought he was cute or any of his sisters for that matter!!!


killa23
flag as inappropriate/spamReply

The idiot at MTO that titled this pic of Rob as YUCK please post a pic of ur ugly a$$ so we can pass judgement on u.


AngelicBeauty
flag as inappropriate/spamReply

Why would yall say "yuck"? smh Theres nothing wrong with him.


Dimikins
flag as inappropriate/spamReply

I always thought he was cute. He looks just like his dad. He's probably emotional eating and needs to hit the gym.



J.West
flag as inappropriate/spamReply

MF need to go on the biggest loser ASAP!!


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Aawwww.....i bet his self esteem is low right now....sooo i'll cut him some slack...... {bet a nice portion of CAKE will make him feel better}


twitter.com/BeeDubbs
flag as inappropriate/spamReply

so are the booty cheeks still fat?


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

@MS SERENITY LOl!! You know they say some people need a lil comfort food to be happy, Rob looks like he needs a comfort buffet.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

He wasnt that cute before. He's having a early life crisis because the w hores in his house seem to make more than him. His mom is promoting the w hores and leaving him out to dry. He's being supported by hoe money.


Lulani
flag as inappropriate/spamReply

He was never cute


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

LOL, I'm in the minority--I thought he was cute. I still kinda do, just never thought he'd gain weight like that.


IG:Such_A_Gentleman
flag as inappropriate/spamReply

He's probably on some type of trippy medicine (Ladies) Follow Your Boy On Instagram @Such_A_Gentleman Im #TeamFollowBack


IsaiditAndWhat
flag as inappropriate/spamReply

Him and his mom have matching hair cuts! awww how cute!


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

OMG everything is too small just like his sisters clothes! lol.....smh! TRUTH!


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

If i had his money id b fat too n still get the finest dub pieces


BDR225
flag as inappropriate/spamReply

give him a break, mto. yall post some pics of your bodies and lets see if yall like the constant scrutiny. Cuz I bet someone yall arent but a cheeseburger away!


angelmarie
flag as inappropriate/spamReply

Go on Rob! Dip it low Pick it up slow Roll it all around Poke it out let your back roll Pop pop pop that thing Rob'll show you how to make your man say "Oooh"


miamiron
flag as inappropriate/spamReply

The REAL pregnant Kardashian


ThinkPink24/7
flag as inappropriate/spamReply

Good lawd that looks like Chaz Bono. You should have listen to Khole and Lamar when they told you to back away from the snack room and put an alarm on it.



Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

Robert Thick aka Greet and Eat aka Luciano Pastarotti looks like he's about to go sing opera to a bucket of fried chicken wings and buttermilk biscuits!


TheKriticalKritic
flag as inappropriate/spamReply

LOL @ the Chaz Bono comments & at Ok Alright ^^^^. Give dude a break. He's carrying Kanye's baby and probably quintuplet family for Khloe and Lamar.


JeRzHeKz
flag as inappropriate/spamReply

LOL.. No reason for his look. He got money... Get your a.ss personal trainer


Virtual_Vixen
flag as inappropriate/spamReply

Wow........really did blow up..........maybe he is depressed or has a thyroid problem, either way I would actually be concerned if I were one of his family members.........


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

He doesn't look that bad.


getpaideveryfriday
flag as inappropriate/spamReply

He's makin money and eating well. Just like you can be. NEED CASH? Start making hundreds to thousands of dollars EVERY FRIDAY like me. For more info go to getpaideveryfriday.tumblr.com


KNOWLEDGEOFWEALTH
flag as inappropriate/spamReply

Lol he still got on his "skinny rob" sweater ....I Wake Up To Get My Cake Up Im Out Here Grinding!!! Come Find Out How I Live The No Job Lifestyle Everyday With No Worries Making $560 + Weekly!!! Email me at infinantbank@gmail.com & I Will Make Sure I Send You Some Info ;) Have A Blessed Day!!


LaLaPurpleLaLa
flag as inappropriate/spamReply

I think it would be kinda funny to see this rude, ignorant, selfish, lazy, womanizer to gain 600 pounds and end up on TLC's "I weight a ton". He's a d***! That's what happens when you live your life as an asshole.