AWWWWWWW!!! Diddy FINALLY Comes Out PUBLICLY . . . And Tells CASSIE That He ‘LOVES HER’!!!!

: Just LAST WEEK there were reports of Diddy sleeping with blondes. Well that MAY BE where his d*ck is at . . . but his HEART is with Cassie.

Peep what he told her (and the public) on Instagram last night.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

FKat
flag as inappropriate/spamReply

woah there now.. SEE THE MOST BOOTIFULEST GIRLS ONLINE NOW. GO TO WWW.TURNUPVIDEOS.COM


MiCkEyD214
flag as inappropriate/spamReply

Awww... How sweet *yawns*


yesLIVcan
flag as inappropriate/spamReply

He was talking to HIMSELF MTO..... (-_-) YES LIV CAN @yesLIVcan


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

What the hell Diddy got on a ballet suit that sh*t is tighter than a mutha.


Limited Edition
flag as inappropriate/spamReply

Boohoo...what happened to Kate Becky upton?! Cassie a fool


Nora718
flag as inappropriate/spamReply

Smh Cassie boo this man may have love for u but u wasting ur time hanging around


VikRebel
flag as inappropriate/spamReply

He didn't @ her ass... So she's still starting in the side chick position.. Lol IG: vikvanexel


jayking4rmdahigh
flag as inappropriate/spamReply

The Number shit talker in the game Diddy..... Say you got that 550, you talking ’bout that Benz, nigga? Say I got that 550, I’m talking ’bout them M’s, niggAnnotatea Follow me on Instagram Jayking_4rm_Teamstackz


squishy_minaj
flag as inappropriate/spamReply

Cassie is just another dumb pretty girl with absolutely no ambition. I wish she could leave Diddy ghey azz . Plus wasnt he cheating on her wit the other model chick?


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

That was meant for Fonzworth.


Omgbishewyuck
flag as inappropriate/spamReply

LMAOOO!!!! @ Ok Alright


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

Yup! Yup! Yup! ......moving on!


TaterBread85
flag as inappropriate/spamReply

Look at Diddy shoes. Lol Look like some shit Prince be dancing in but considering how Diddy loves to dance, I guess they a perfect fit.


orchids
flag as inappropriate/spamReply

And.. www.whatyouallow.com relationship news.


Kiyla
flag as inappropriate/spamReply

MTO y'all claim to be in everybody business, while are y'all acting like Diddy ain't gay?? He tried to hit on my Asian homeboy in LA & it all made sense...always thought he was a bitch...Cassie probably knows and/or she is extremely well kept..



Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

If he farted in those tight a ss pants, it would probably sounds like a high pitched dog whistle, and all types of stray dogs would start running in his direction from out of nowhere. And those Gregory Hines tap dancing shoes really Diddy? SMDH. Sadly, you went from take that, take that to take that silly looking sh*t off and throw it away!


Ok Alright

Mrs.Morgan1
flag as inappropriate/spamReply

@yesLIVcan..lol


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

HE CAN LOVE HER BUT IS HE IN LOVE WITH HER IS A DIFFERENT STORY LOL...


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

It wasnt even directed at her exclusively. He meant that for all his baby mommas and girlfriends and his kids. So it was a universal "I love you".


PrayerPartner1
flag as inappropriate/spamReply

Kept BEYOUTCH!


clearity1
flag as inappropriate/spamReply

Eight words: Tweet that shit. So we know it's real.


fungus_ankle
flag as inappropriate/spamReply

Lol@ broke chicks saying what that grown woman should do, worry about your selves. To much gossip, American women got us looking for foreign women foreal.


mag3upt
flag as inappropriate/spamReply

Cassie girl you are going to regret wasting your young, fun years on a man who's doing him and keeping you on lock.


TaterBread85
flag as inappropriate/spamReply

"Fuck Yo Couch Nigga!!" Lmao!


BRiT_CHiCK
flag as inappropriate/spamReply

THATS HIS WAY OF SAYING SORRY FOR TONGUING OUT/PROBABLY FUCCCING THE BLONDIE


Missmedia81
flag as inappropriate/spamReply

Diddy rich and is helping her.Where would her non existant career be. She should love him He "bought" her out of no where....lmao Mind Control or Money Control... LMAO Leave them alone...


ya dig
flag as inappropriate/spamReply

she's 23 Diddy is 44


ohnoudient
flag as inappropriate/spamReply

probably costs him a pretty penny to keep that girl on standby. he can SAY anything he wants. he aint married nobody yet.


KavuuKay
flag as inappropriate/spamReply

*Sigh* Is everyone so skeptical or bitter these days that they can't make a good comment about good thing (him saying he loves her and their relationship altogether)? I get that everyone's entitled to their own opinions,even the haters,but they're happy and she's with him because she wants to be,for the money or for the love,that isn't anyone's business. Get a love life and stop hating people,she's a grown ass woman making HER life choices,not yours.