OOOOUCH!!! We’ve Got CLOSE UP PICS . . . Of The NASTY BRUISE That Kanye Got . . . When He BUMPED HIS HEAD Yesterday!!!

: We feel bad for Yeezy. But it was still HILARIOUS!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

CiaraHarris
flag as inappropriate/spamReply

Dang..thats all I can say. Happy Mothers Day to all Moms out there. Google: Perm It Up Parody (have a great laugh for the day)


staceygarcia
flag as inappropriate/spamReply

my roomate's step-mother makes $69 every hour on the internet. She has been fired from work for 7 months but last month her paycheck was $17028 just working on the internet for a few hours. Read more here... www.qr.net/kjR1


lovealwaysajah24
flag as inappropriate/spamReply

That's a big knot on his head @LoveAlwaysAjah INSTAGRAM and TWITTER… I follow back!!!


NIA1218
flag as inappropriate/spamReply

LOL y'all dead-a** wrong for putting Ray J's single cover on the sign he bumped into.


anicow78
flag as inappropriate/spamReply

Those damn leather sweatpants distracted him.


can'tstandit
flag as inappropriate/spamReply

I wish MTO would give the Mother's a present today and proofread their postings. What the heck is "tepped"?


Cococure1
flag as inappropriate/spamReply

"Tepped out" really MTO


Just Thinkin'
flag as inappropriate/spamReply

Think it knocked him to his senses? Naw, he's too all the way in with beard and baby!


ITSMEWHAT😘
flag as inappropriate/spamReply

Wtf is MTO talking about? There was no distraction he thought he could walk with his head all the way down and forgot there were signs. Lol


Ok Alright
flag as inappropriate/spamReply

He got a good old fashion speed knot on his head!


mscreative1

mizzbizz
flag as inappropriate/spamReply

Kim took kanye's hand and lead him to the pole. There's more than one way to skin a cat eh Kim?


YLPONTIAC
flag as inappropriate/spamReply

His head matches the size of his ego and couldn't duck under the sign.


SuhnD
flag as inappropriate/spamReply

Check mate, Damn you aight Ye.....Haaaaaaan!


LaLaPurpleLaLa
flag as inappropriate/spamReply

Damn. Can't even walk into a sign like a jackass without it making top news all over the world. Guess being rich isn't all it's cracked up to be. LOL



darealwifey
flag as inappropriate/spamReply

This man looks absolutely miserable. I wish he would take time off to just go do what he loves to do and be with some regular people because the entertainment industry looks like it's draining him.


tastethehighcountry
flag as inappropriate/spamReply

He always looks like a mad 8-year old, for some reason.


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

Still got those pleather pants on


kinghadj
flag as inappropriate/spamReply

Ye gotta slice of humble pie


ThisDuckSick
flag as inappropriate/spamReply

Donkey and Shrek like their privacy. That is one thing they have in common. They hate it when they've got the stalkerazzi in their faces, they try to give the stalkerazzi a hint and they will not leave, and then there is that big awkward CRACK IN THE DOME...you know.


ThisDuckSick
flag as inappropriate/spamReply

SHREK, I'M LOOKING DOWN!


itzmebytchezz
flag as inappropriate/spamReply

He looks so miserable


NYCblackMAN
flag as inappropriate/spamReply

HE DESERVES THAT AND MORE!!!!! He should be knocked in the head for getting with a whiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat shown her CLITORIS on public video!!!!! THAT WAS GOD TRYING TO KNOCK SOME SENSE INTO ANOTHER DUMB BLACK MAN! TRUTH!


prchic
flag as inappropriate/spamReply

The dump i took looks better then him


kevins
flag as inappropriate/spamReply

I wonder if he still think he's a GOD! Lol


kevins
flag as inappropriate/spamReply

Another Black man that couldn't control his temper and made a azz out of himself to the whole world...Again! Kanye had the nerve to go off on the paps like a common thug, when he was the one not looking where he was going. He didn't know that Kim loves attention and call the paps every time she go out? Kim glanced up at the beginning of the video at the paps and the pole, and she didn't try to warn him or lead him anyway from it, she let him walk right into it. That is hilarious!


kevins
flag as inappropriate/spamReply

He do look like a unicorn. Lol


Rbella1
flag as inappropriate/spamReply

Lol he look mad as hell and I know he HOT AS HELL CUS IT'S 90. DEGREES IN LA S.HIT HOW IS DOING THAT!? Kim runnin this n.igga in the ground he gon be strung out in a year broke and she gon leave his a.ss.


Dutchess1
flag as inappropriate/spamReply

LMFAO at MTO superimposing Ray J's 'I HIT IT FIRST' onto the pole. Yeah, that would do it. Haha, MTO got jokes today.


susta
flag as inappropriate/spamReply

The way he spazzed out on the pic people you can tell something bothering him inside. He won't be with her long...he's gonna dump her ass.



IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

Lmfaooooo his dumbasz didn't get it treated. Them rich hospitals could always find a way to make the swelling go down.


listenup!!!!
flag as inappropriate/spamReply

Kanye does look miserable. I just seen his old video "when it all falls down", and he look more healthier, fatter, and better. I think he been dealing with issues way before Kim. Look how he treated Amber. I feel more bad for Kim than kanye.


listenup!!!!
flag as inappropriate/spamReply

Wait , did anyone else notice the sign. Mto put ray j logo on there" I hit it first". Lol mto is messy.


ChellethatBelle
flag as inappropriate/spamReply

That shit was funny.......maybe he'll write a song about it......LOL!!


antpac1
flag as inappropriate/spamReply

WTF is wrong with Kanye? Dude look evil.


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

Hey Kanye any signs hit you lately? LOL @ the sign!! It did hit it first.


naturalsister4u
flag as inappropriate/spamReply

OMG….Poor Kanye. Everytime I see a picture of him he looks severely depressed. Someone close to him please help him! He needs to see a psychiatrist ASAP!


38anrising
flag as inappropriate/spamReply

Kim really needs to be on bed rest. Look at her feet!!


Gotitbutsmh
flag as inappropriate/spamReply

Hopefully it knocked some sense into him. He and Keisha Cole need to get in the same corner with their stank attitudes like the world owes them something....He need to stop dressing Kim funny, her game just fell off after she got with him


Just Stop
flag as inappropriate/spamReply

OMG!!! Is the sign OK???