It Looks Like A CONGRATULATION IS IN ORDER . . . Young Money Rapper TYGA Is Having Another Baby!!!! (Pregnancy Pics Of His BM Inside)

: Tyga's BM Blac Chyna has been dropping some NOT VERY SUBTLE hints on Instagram that she's preggers - and the STREETS tell us that she's TWO MONTHS along.

In addition to strategically hiding her belly, Chyna has taken to posting JUNK FOOD on her Instagram - before she would only post HEALTHY foods and workout pics.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

SkiMasqKydd
flag as inappropriate/spamReply

Tyga: Teenage Yellow Nigga Turtle http://skimasqkydd.tumblr.com/


eMgEEbEE
flag as inappropriate/spamReply

hope that baby hairline aint at half court 2 I SAW THAT AT WORLDWIDE-MARIE.COM


kawanda15
flag as inappropriate/spamReply

Damn another one lol


FuturePhD
flag as inappropriate/spamReply

Sooooo explain the bud light strawberry margarita.... I saw this pic on IG and thought the same, but pretty sure it's just the unflattering shirt with her round cheek near the belly. Try again MTO.


Ms. Kameria
flag as inappropriate/spamReply

Wasn't her stomach flat the other day? How do ya'll know she's pregnant just because she posts pics of "junk food"?


CocoLionn
flag as inappropriate/spamReply

Congratulations are in order but I hope she continue working out while she can Checkout www.bellehairspot.com


jbunny78
flag as inappropriate/spamReply

congrats follow @jhoneybunny insta


Nakitasj13
flag as inappropriate/spamReply

If that is her "Junk Food" then why does she also have that Budlight Strawberryrita?? Lol dummy


CocoLionn
flag as inappropriate/spamReply

that's if she is really preggo.. www.bellehairspot.com


Eiswritsat
flag as inappropriate/spamReply

bud light while pregnant


incredibleBlonde
flag as inappropriate/spamReply

Lol a strawberita and cupcakes! Congratulations.


eye.kandi21
flag as inappropriate/spamReply

The only thing worse than cheap weave is different color weave. Oh & I'm getting tired of ppl bashing blk women who wear weave. U think jay z care because beyonce wear weave? No. U think t.I. care that tiny wears weave? No. Point is who gives a fuq who wears weave & who doesn't. Sh!t its more to life than worrying about who wears weaves. # gtfoh


DropDead
flag as inappropriate/spamReply

Where in the hell is that first child?! Who is raising it if she's always out whoring? And come on...if you're going to have children, grow the Fluck up! Stop playing Rainbow Brite. :/


pennylane
flag as inappropriate/spamReply

That house looks so tackily decorated. Ugh.. Congrats, I guess!


KEEYSHAJ50
flag as inappropriate/spamReply

UGH TO HER APPEARANCE, ANYWAY WHO SHOWS AT 2MOS GTOFH ANYWAY SHES ABOUT 4-5MOS ANYWAY TYGA DUMB AF ANYWAY ALSO Y EAT JUNK WHILE PREG ALONG WITH BEER MAN THESE PEOPLE R DUMB AF,ALSO WHEN PREG U SUPPOSE TO EAT HEALTHIER ANYWAY SMH...



BRiT_CHiCK
flag as inappropriate/spamReply

CONGRATS TO YOU TYGA FOR KNOCKING UP YOUR FAKE AZZ HAVING UGLY STRIPPER BABY MAMA AGAIN...MUST BE NICE FOR HER TO GET A COUPLE OF MORE MONTHS AWAY FROM THE POLE


Kidcisco
flag as inappropriate/spamReply

THESE BLACK FEMALES WITH THESE PINK NASTY LOOKING HAIR WEAVE LOOK LIKE CLOWNS .. I WOULDN'T TOUCH HER AT ALL WHAT SHE HAVE TO OFFER ?? I DON'T WANT HER NASTY SMELLY A@@


MS SERENITY
flag as inappropriate/spamReply

Yeah ok....lets give her a round of applause for being a "baby mama' for a 2nd time ! CLAP. CLAP. CLAP.


ITSMEWHAT😘
flag as inappropriate/spamReply

I need a reputable source to confirm this story before congrats are given.


Too Sexy4MyShirt
flag as inappropriate/spamReply

She is ghetto trash...Ugly uneducated trash..What real man would have children with her?


loveandlife15
flag as inappropriate/spamReply

I did not know you can drink liquor while you pregnant #sad


EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

That pink hair is a HUGE NO... But regardless of her choice ~ She's still a Black Woman who gets Hated on because of her life style choices... Just cause Chyna likes to look like that... Doesn't mean that all Black Women will or do look like that. I LOVE the fact that Chyna promotes herself on her T-shirt. <-- THAT'S S HIT I DO I WOULDN'T DARE walk around with some WHITE BROAD on the front of my shirt! So Chyna gets a Hi 5 for that! But burn that pink Hair!


spraggaswifey
flag as inappropriate/spamReply

Sill no ring, eh? ................And Imma snatch that tacky, drinking a 40 on the project porch puffin on loud wig off of her head.................She's a mother now.........Enuff of that mess............


EnYourImage*com
flag as inappropriate/spamReply

Why would MTO censor S H I R T??? Dumb AZZ


onlylovesaneppl
flag as inappropriate/spamReply

1) Catholic twins FTW. And the gasping and pearl clutching over another out of wedlock pregnancy is intensely lulzy. 2) I'm no obstetrician, but bud lite strawberitas are bad news for pregnancy. And their offspring will have enough problems without FASD on top of it all. 3) I cannot wait until women realize that obvious fake lashes aren't a good look. Creepy 60's doll/horse eyes don't do you any favors.


onlylovesaneppl
flag as inappropriate/spamReply

4) How did I not notice she's wearing her own face on her shirt? Who does that?


onlylovesaneppl
flag as inappropriate/spamReply

Shh irt Your censors CMTFU


excelbyond
flag as inappropriate/spamReply

You know, everyone wants to be in a loving relationship and I hope that that's what it is when it comes to these two. Now, I have to play devils advocate, what if she's thinking, "I got him with these two kids" But, if no ones managing their money and investing wisely, then she made the wrong move. Because then she'll be back right where she started.


Ball_So_Hard
flag as inappropriate/spamReply

So she's drinking Bud Light while pregnant?


SaraSmith
flag as inappropriate/spamReply

So she is drinking while pregnant. check me out on Youtube sara000smith



justdoinme2012
flag as inappropriate/spamReply

I guess nobody told Tyga he's never supposed to get the stripper pregnant. But to slip up TWICE?!?! She has set him up & he has allowed it... (She's probably not pregnant though.) Facebook: Taneeka Eason Twitter: @justdoinme2012 #TFB IG: Taneeka2012 #TFB


ChiCoolKid7
flag as inappropriate/spamReply

That a.ss bout to blow UP!!


theulove
flag as inappropriate/spamReply

Yeaa.. they make cute babies..Tyga need to put a ring on it


AlcoholHero
flag as inappropriate/spamReply

Is she wearing a t-shirt with her own face on it??


whorunthis
flag as inappropriate/spamReply

I hope she isnt preggo and drinking f'ucking beer! Dumb h/oe, if she is preggo TYGA is a dumb a.ss ni/gga for real.


beautifulperson1
flag as inappropriate/spamReply

pregnant with a strawberry bud light ok


daboss007
flag as inappropriate/spamReply

Da.mn that's a fine azz thik white girl in that second pic --- black girl thik and gorgeous and kinda exotical.


wesdo
flag as inappropriate/spamReply

bud light no ma'am


Stop Trying So Hard
flag as inappropriate/spamReply

umm how do we know she is pregnant? i see a bud light margarita can


slimgoods81
flag as inappropriate/spamReply

That hair..ugh im sooo sick of it...shes not dancin so she need to tone it down...and that clown makeup ...i just cant


MsReneeAllDay
flag as inappropriate/spamReply

She looks truly OLD !!! Only if you have NO REAL JOB would you walk around with hair like that.... it's for fashion only not everyday life.


judgementaljudy
flag as inappropriate/spamReply

and still no marriage. no wonder these kids grow up all messed up. no damn foundation for them to start with, they dont understand the concept of "real" togetherness and love. this is sad. and your knocking a hooker up? like really, so typical of these ugly men who never got attention from girls and then they get some dough and go ham and date anything. no respectable man would have unprotected sex with a trollop and then birth a baby with her not once but twice!


Bulletproof_Loafers
flag as inappropriate/spamReply

So this is who you want to raise your children? Life is gonna get pretty hard very soon, cuz ole boy aint even a good rapper. I see no longevity with that career or that relationship. These clowns seal their own fate with this foolishness. 2 Chainz robbed at gunpoint and Tyga robbed at coochiepoint. Cant make this stuff up...


mscinnamon504
flag as inappropriate/spamReply

Tyga must got some checks/investments comin from somewhere we don't kno about cuz he aint selling platinum records and have they son made 6 months yet???


IriAstarte
flag as inappropriate/spamReply

love how this bytch looks exactly like Nicki Minaj. ain't nothing like the real thing babae



CAMELTOELOVER
flag as inappropriate/spamReply

Dumb Bitch Got A Can Of BudLight In Da Background.....We THey Find THese Dumb Bitchez..


RandomObserver
flag as inappropriate/spamReply

so she's pregnant because she's eating cupcakes? -_- mto stfu what is that beer doing in the picture then?


ctredangel
flag as inappropriate/spamReply

coons a woman isn't supposed to announce a pregnancy before the 3 month mark because of the high chance of Miscarriage nor is it strange to have kids so close together their son and this one will be about 15 months apart. Eric Clapton's eldest two daughters are about 9 months apart born in January 1985 and late September 1985 a son Connor born August 21st 1986 died March 20th 1991 and three daughters from his second marriage Julie born June 13th 2001 Ella born January 14th 2003 and Sophie born February 1st 2005 and a grandson born earlier this month via eldest daughter Ruth


officialtwerkers
flag as inappropriate/spamReply

That was quicker than Usain Bolt.... Meet girls like Blac Chyna at officialtwerkers.com @OTwerkers


blackfox1
flag as inappropriate/spamReply

Countdown how long till the house is gone what does he do for real where his albums


isishopex3
flag as inappropriate/spamReply

Smh who ever posted this story you need to kill your self chy is on a diet and her weight is going down every 2 weeks or so she is still working on losing weight from having king her friend was the one she shared the cupcakes with and her stomach is crazy flat if you see her insta pics ya so dumb and another friend confirmed chy is not prego and she saw her that same day so all the comments and ya have no idea what ya are talking about and way before she had king she stopped stripping so stfu its the shirt that heather mad for her dont believe me go to instagram and see for your self and even if they arent married thats none of yas business #Teamchyga #teamblacchyna #teampinkmafiaordie mto please get your shit together Dead asss shes NOT prego so nuff said idc if i dont know her personally I love chyna,tyga,and king and im tired of seeing false info on mto so i had to go in real quick


Cyna_Doll20
flag as inappropriate/spamReply

Let me tell yall hatin trash talkin rumor spreading asses up for one it's not nobody business what the fuk she do because she grown and she can do whatever she please with nobody say so so stfu. Another thing if Tyga wanna have another baby go right ahead and do so shit thats his choice and onky his. Let them be happy and stop shitting on other people parade cause yall ass aint happy ugh!!! and how the hell yall no she pregnant was yall in the room when they was fu**ing? i dont think so so how yall figure she pregnant then? just cause she look big dont mean she preggo cause that shirt really looked bunched up cause how she posing. and so what if she wearing a shirt with her face on it alot of yall would do the same its called "Promoting yourself" she doun her thing so f*** what the next b**** gotta say about it. Do me and everybody else a favor and just stfu and let them be. XOXO