Actress Gabourey ‘PRECIOUS’ Sidibe Plays A PRACTICAL JOKE On Talk Show Host JIMMY KIMMEL . . . In The MIDDLE OF HIS WEDDING CEREMONY!! (Now THIS Is Funny)

: Gabourey and Jimmy Kimmel have long been friends - so she decided to play a trick on the talk show host. You see during Jimmy's edding this weekend, the musicians played HERE COMES THE BRIDE and Jimmy patiently waited for his new wife to come down the aisle.

Instead . . . PRECIOUS CAME DOWN THE AISLE . . . in a wedding gown.

After a lot of laughs the ceremony continued and Jimmy wed the woman he was supposed to.

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

HumblePie
flag as inappropriate/spamReply

lol.. at least she has a sense of humor SEE ALL HOOD GIRLS GONE WID AT WILDCITYXXX.COM


lovealwaysajah24
flag as inappropriate/spamReply

I'm mad y'all still call her precious...smh. But funny joke @LoveAlwaysAjah INSTAGRAM <Likes 4 likes> I follow back!!!


TheMoarYouKnow
flag as inappropriate/spamReply

Why don't you call her by the name she was given MTO?


ImBetterThenYou
flag as inappropriate/spamReply

They know how to have Fun! ATTENTION READ THIS NOW SO YOU WILL KNOW BOBBY THE BLUE IS BETTER THEN YOU IN EVERYWAY! I WORK FOR @DORROUGHMUSIC & @YUNGNATION & IF YOUR READING THIS THEN YOU NOW KNOW THAT BOBBY THE BLUE DOES EXIST IN REAL LIFE & THAT MY COMMENTS ARE BETTER THEN YOUR COMMENTS & THAT IM BETTER THEN YOU IN EVERYWAY YOUR WELCOME FOLLOW ME ON TWITTER @BOBBYTHEBLUE Did Yaw know there is a Rapper In The #ATL called JEAN MICHAELS Thats killing it right now Yaw should look up his music & Follow @JeanMichaels_


ImBetterThenYou
flag as inappropriate/spamReply

His wife dont look like anything


ImBetterThenYou
flag as inappropriate/spamReply

His Wife dont look like anything! ATTENTION READ THIS NOW SO YOU WILL KNOW BOBBY THE BLUE IS BETTER THEN YOU IN EVERYWAY! I WORK FOR @DORROUGHMUSIC & @YUNGNATION & IF YOUR READING THIS THEN YOU NOW KNOW THAT BOBBY THE BLUE DOES EXIST IN REAL LIFE & THAT MY COMMENTS ARE BETTER THEN YOUR COMMENTS & THAT IM BETTER THEN YOU IN EVERYWAY YOUR WELCOME FOLLOW ME ON TWITTER @BOBBYTHEBLUE Did Yaw know there is a Rapper In The #ATL called JEAN MICHAELS Thats killing it right now Yaw should look up his music & Follow @JeanMichaels_


NickieMeenaj
flag as inappropriate/spamReply

MTO yall need new editors...This is a shame LOL, LOL, LMAO That would have frightened me on my wedding day


Melysa
flag as inappropriate/spamReply

I love the fact she has such a great personality IG: xo_melysa_xo


mscreative1
flag as inappropriate/spamReply

LOL! Big'Um clowning!


jane
flag as inappropriate/spamReply

god gabby just loose a few pounds babe please pumpkin.... she still young i keep saying shell get it one day soon


whorunthis
flag as inappropriate/spamReply

Lol thats funny!! she seems cool to be friends with


ItsRoni
flag as inappropriate/spamReply

This is great! I hope they have video of his reaction! @ItzRoni


Ransomed
flag as inappropriate/spamReply

Too bad she doesn't realize them white folks were making fun of her gargantuan azz. What an idiot. I would never play myself like that for them white people. Wow.


The20thLetter
flag as inappropriate/spamReply

HEYYYYY KOOLAID!!!! LOL smdh


datsthatish
flag as inappropriate/spamReply

@stereotypez I follow back on instagram and R.I.P to T.M.



1205
flag as inappropriate/spamReply

MTO, just stop calling that woman Precious........but Gabby is 'a piece of meat"


IwillSpeak
flag as inappropriate/spamReply

LMAO I love her she has a funny personality


daboss007
flag as inappropriate/spamReply

@Ransomed Is right about something for a change...they were clowning her...and the rest of you don't even see that...this would not have been funny if they used say Halle Barry or another attractive woman ...would it? Now ask yourself why.


St. Esha
flag as inappropriate/spamReply

For once I agree with Ransomed...


St. Esha
flag as inappropriate/spamReply

That's effed up too by the way


Too Sexy4MyShirt
flag as inappropriate/spamReply

Precious big chili cheese and onions b.o.o.t.y should not have participated in that...I'm sure they were laughing at her not with her. I bet that beesh can eat two large pizzas in one sitting.


goldengirlaka3
flag as inappropriate/spamReply

Sorry black people, although size is an issue in society. She is actually friends with Jimmy and his wife. When it somes to friendships only we as a race out weight and looks. My closest friend is an white girl. I'm way bigger then her. We never see race or size as an issue togeather.


Hustleman4
flag as inappropriate/spamReply

Why does she keep playing herself like this???


ItAin'tMyFault
flag as inappropriate/spamReply

Good googly goo. Look at the arms on that woman.


badgurll
flag as inappropriate/spamReply

So she is big. She knows that. Doesn't make her less of a person.


mkef9779
flag as inappropriate/spamReply

he has other friends; she totally played herself


planandsimple
flag as inappropriate/spamReply

Literally, the first and last laugh was about her, SMH.


freshboy21
flag as inappropriate/spamReply

Bobbytheblue why the fuck do you keep posting that same shit


la_india
flag as inappropriate/spamReply

the implication here is that it would be horrifying to marry an overweight black woman. that is not funny to me. it's degrading. Gabby should be ashamed of herself, I don't care WHO she's friends with...have some dignity. what she SHOULD have done was have them think she was coming down the aisle, but, instead, send some fat, trashy white woman with a total of 3 teeth down the aisle.


Sunkiss
flag as inappropriate/spamReply

The joke was Jimmy Kimmel's idea.



lvlf
flag as inappropriate/spamReply

it is sad that we have black people WID MONEY that are selling themselves out! Trayvon gets knocked off zimmerman walks. The white media knew he was gonna be found not guilty cuz they had no blacks on the jury. Then they put on the stand a chic that represents all that is bad with us as a people.Then this! sidibe focus on being a great actress so that people wont laugh at you make them respect your skills instead of being a laughing stock!Now lets look at oprah and those sellouts in that movie the butler. We have a black president and we have more successful blacks in this country than ever before so now the media is attacking us as a people and degrading us and we have oprah and these other sellouts actors and actresses with millions doing movies where they re being called niggaz! Our leaders died for us to progress and when we finally get ahead we got koreans pimpin us in our neighborhoods and you got the most successful of us selling out like this?


LuxuryTax
flag as inappropriate/spamReply

There laughing @ u Not with u. There's no way I would've participated in this laugh for the white ppl. It's the equivalent to tap dancing to me. I do think she's a cool girl but plays herself up a lot to make ppl think she's not insecure in her skin. Sort of like Monique did by writing about skinny girls & bashing them but now she's one after pretending for years she was happy!


Kidcisco
flag as inappropriate/spamReply

THIS IS WHAT I AM TALKING ABOUT HOW THE WHITE MEDIA CLOWN THESE DARK SKIN OBESE HAIR HAT WEAVE WEARING BLACK FEMALES THEY ARE SO HUNGRY FOR ATTENTION THEY WILL DO ANYTHING FOR ATTENTION SO SAD ..


juscallmezee24
flag as inappropriate/spamReply

lol why everything has to be bout race.. gosh... anyway FOLLOW ME ON IG @juscallmezee. i follow back