LMAOOOOOOO!!! Rihanna Was Just MINDING HER BUSINESS . . . Trying To RELAX ON THE BEACH . . . And Folks Are SO DISRESPECTFUL!!!

: They're treating the girl like a CAGED ANIMAL . . . poor Rih!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

Jolifairehair
flag as inappropriate/spamReply

Must b annoying Dvg NEED HAIR EXTENSIONS? visit www.jolifairehair.com call to order 973-876-5122 MALAYSIAN, BRAZILIAN, PERUVIAN 6A 100GRAMS PER BUNDLE 16"-28" 973-876-5122 Time for a new weave!!! Joli Faire Hair Extensions Instagram" jolifairehair


patord
flag as inappropriate/spamReply

Dats da price of fame


TallGlassH2O
flag as inappropriate/spamReply

She is obviously an exhibitionist. she loves this ish


Brack
flag as inappropriate/spamReply

lmaoooo man I would hate to be famous Instagram: @briannabrackins


AmeriCano1023
flag as inappropriate/spamReply

Lmao, poor girl. I feel sorry for some of these celebrities....sometimes. And why MTO acting like they wouldn't buy those pics from those people. Dirtylittlepigs.com


@red_prada
flag as inappropriate/spamReply

How?  follow me on instagram @redprada5 i will follow back and comment "i saw you on mediatakeout"


Sarah Cera
flag as inappropriate/spamReply

OMG how weird is that!!!? Hey! Take some time to go check out my YouTube Channel! New Vides up weekly! Just search "BeautifulMexicaTV" and don't forget... LIKE + Comment + Subscribe + Share #HappyMonday !!!!!!


Moneymizz
flag as inappropriate/spamReply

She coolin tho..Check me out, I make pretty dope music.... YouTube.com/moneymizztv you can also follow me on Ig @moneymizz57


modafuka
flag as inappropriate/spamReply

safarih. why not? you never know when you get a chance to snap that inhabitant in it's natural environment. :D


Zaxxon
flag as inappropriate/spamReply

She has 15#1's in the US alone!! She's a mega star.


Jolifairehair
flag as inappropriate/spamReply

Rich NEED HAIR EXTENSIONS? visit www.jolifairehair.com call to order 973-876-5122 MALAYSIAN, BRAZILIAN, PERUVIAN 6A 100GRAMS PER BUNDLE 16"-28" 973-876-5122 Time for a new weave!!! Joli Faire Hair Extensions Instagram" jolifairehair


Xocio
flag as inappropriate/spamReply

Rih actually likes to interact with people like a normal human being, she's NOT beyounce, those people obviously know about boundaries.


verysimple
flag as inappropriate/spamReply

It's called being a high profile celebrity MTO. Besides she doesn't seem to mind. Visit shoeoperandi.com and take advantage of the $5 end of the year shoe sale.


KrystleStabss011
flag as inappropriate/spamReply

Shoulda pushed her head under the water for 2 minutes


WhatReallyHappenedIz
flag as inappropriate/spamReply

Thats awkward



some1Got2SayIt
flag as inappropriate/spamReply

THEY WANNA BE RICH AND FAMOUS WELL WE THE PUBLIC ARE THE PEOPLE THAT MAKE THAT HAPPEN SO AT THAT POINT THE STARS ARE A PRODUCT TO THE CONSUMERS . SHE SPENT OUR MONEY TO TAKE THAT TRIP . SO THEY HAVE THE RIGHT TO TAKE A PIC OR THEY CAN GO BE AN AVERAGE PERSON AND WORK A 9 TO 5 .


Omgbishewyuck
flag as inappropriate/spamReply

Lol that look scary, she looks cute lmao!!! @ KrystleStabss011 an extra 8 mins added to that wouldn't hurt


BriBri876
flag as inappropriate/spamReply

She can't be bothered.


cooldudeok
flag as inappropriate/spamReply

HEY LOOK HONEY, ITS A MONKEY SWIMMING !!!


daboss007
flag as inappropriate/spamReply

http://www.youtube.com/watch?v=IWoyNgfY6Dc


daboss007
flag as inappropriate/spamReply

I guess @cooldudeok is the new white troll ignore him.


kysauntie
flag as inappropriate/spamReply

Well......that's what she acts like, so,what's the big deal? This attention wh0r3 wanted it, she has more then enough money to be on a private beach if she wanted to. She's at ambling beach because she wanted the attention.


getmoreviews
flag as inappropriate/spamReply

When white people get thirsty GET MORE FOLLOWERS ON TWITTER & MORE YOUTUBE VIEWS AT WESALEPROMO.COM 12K YOUTUBE VIEWS JUST $15 & 8000 FOLLOWS ON TWITTER $25 GO TO WESALEPROMO.COM & RAISE YOUR NUMBERS NOW


Lapetitefée
flag as inappropriate/spamReply

She sold her soul for that so...


Lapetitefée
flag as inappropriate/spamReply

She loves attention


FitnessGuru
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't seem to mind it one bit. Free Holiday Gift! Get your Workout on for the New Year... "Black Girls Workout Too" DVD "ShaunT FocusT 25"DVD Fast Instant Download right here: http://tiny.cc/FreeFitnessDVDs-mf


Nana21
flag as inappropriate/spamReply

Lol, they could of took it and sat down and watch from away. Give her 10-20 feet.


Thoughts
flag as inappropriate/spamReply

I'm cracking up laughing right now. Rih is smooth with hers.... Those people are drawing for real... lol


Nana21

CocoLionn
flag as inappropriate/spamReply

This is hilarious...bwahaha poor Rih Rih



Da_General
flag as inappropriate/spamReply

She looks stupid jus sittn thr


PHONY-DESI
flag as inappropriate/spamReply

OH PLEASE.....THE BITCH ON A PUBLIC BEACH....IF SHE DIDNT WANT TO BE SEEN SHE WOULD RENT A PRIVATE BEACH........SO PHUCK THAT ATTENTION WHOORE......BWAHAHAHHA


JerseyRider
flag as inappropriate/spamReply

Now see, if the girl did rent a private beach some folks would be complaining that she’s snooty or doesn’t want to interact with the public, she just can’t win. And yes that has to be annoying, having folks all in your face all of the time. Being a star doesn’t mean that you don’t deserve your privacy and some portion of your life to yourself.


Mandisagirl1
flag as inappropriate/spamReply

That is so funny.


Mr Purify Santify body
flag as inappropriate/spamReply

MTO sshhuutt the ffuucckk up she can rent any Private beach in the carribbean or in europe or in mexico or any where in the world because she is a dam rich millionaire this Picture show me that she love all the attention of all these Photos that are taken of her by these white spic trash honkeys sshhiitt People,,, And she rihanna looks like on octopuss/jellyfish swiming a shore looking for there male Partners to have sseexx with.


kat 247
flag as inappropriate/spamReply

One quick pic cause she anit much to see


PHONY-DESI
flag as inappropriate/spamReply

YEAH !!! THE FUNNY PART IS.... THE OLD ONES DONT KNOW WHO THE HELL SHE IS.......ROFLMMFAO


4free
flag as inappropriate/spamReply

amazing how many rich people that don't go through this...leave her alone sometimes


miketherula
flag as inappropriate/spamReply

beautiful INSTAGRAM: miketherula


alyssiajh
flag as inappropriate/spamReply

LolCrazy! !hey if you want to make money every day like me sign up now while it's free http://5125042.dailydollardash.com


ELECTRIC
flag as inappropriate/spamReply

OMG. MY SIDES HURTS FOR LAUGHING SO HARD.. PO' THANG! I GOT TO GIVE IT TO HER..FOR NOT GETTING UP... WITH FISTS FULL OF SAND...AND TRYING TO SHOVE IT INTO THESE INCONSIDERATE ANIMALS' THROAT.. THAT ISH IS FUNNY AS HELL THO...AND LOOK AT HER...LOOKING SO CALM...AND COMPOSED... WONDER WHAT SHE WAS THINKING. ..


PHONY-DESl
flag as inappropriate/spamReply

PLEASE ARGUE WITH ME....IM SOOOO LOOONELY


PHONY-DESI
flag as inappropriate/spamReply

PLUS MY P.U.S.S.Y STINK.....SOMEBODY PLEASEEEEE PUT MY TAMPON BACK IN.......IM SOOOO LOOONEY.....BWAHAHAHAHAAH


cmply
flag as inappropriate/spamReply

lol second pic priceless. The look on her face of disgust ....hay she signed up for that life lolol


JoannJStory
flag as inappropriate/spamReply

my buddy's ex-wife makes $85 every hour on the computer. She has been out of a job for six months but last month her pay check was $15225 just working on the computer for a few hours. view website=====>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> WWW.WORK7.BIZ



kemihalo
flag as inappropriate/spamReply

Please...she likes that ish.


COBonner
flag as inappropriate/spamReply

She doesn't seem to mind. Gotta love how Black people are loved by every race


TheRose
flag as inappropriate/spamReply

You have to be really narcissistic to want this kind of attention. No privacy and people looking at every turn for you to slip up. You can't have your blinds open, you can't take a sh yt without someone being in your a ssss.


GIMMICKANNA
flag as inappropriate/spamReply

KrystleStabss011 flag as inappropriate/spam Shoulda pushed her head under the water for 2 minutes*******Lol. That's funny tho.


marooncrystal
flag as inappropriate/spamReply

If she was a nice celebrity that I liked I'd feel sorry for her but ......... I don't


Ms_Lieutenant
flag as inappropriate/spamReply

Chile plz last time I checked b*tches who act like hoes want attention.


watnme
flag as inappropriate/spamReply

who took the pic tho?


spazzout2
flag as inappropriate/spamReply

She is an Exhibitionist, so there it is! Funny MTO


Dianadadiva
flag as inappropriate/spamReply

Y'all hoes talk too much,go bathe bytches. Lol look@ those big @$$ feet on her.


skipper.mort
flag as inappropriate/spamReply

surprised non of them got a bonner


JoannJStory
flag as inappropriate/spamReply

my neighbor's step-mother makes $87/hour on the laptop. She has been out of a job for nine months but last month her payment was $17176 just working on the laptop for a few hours. read e===>>> =====>>> =====>>> =====>>> ======>>> =====>>> =====>>> =====>>> =====>>> WWW.WORK7.BIZ


your highness
flag as inappropriate/spamReply

My God, she is hot